Fijn dat ze je een beetje gerust heeft weten te stellen. Wat betreft die ovutestjes: Dat is bij iedereen zo hoor. Die zijn altijd licht positief. Er moet alleen minimaal een dag zijn, waarop dat niet is. En je weet niet wanneer of hoe laat. Als je een korte LH piek hebt, mis je hem gewoon. Dus ook dat wil niets zeggen ;-)quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:23 schreef Ciscostar het volgende:
Hoi meiden
Ik was even naar de huisarts geweest voor mijn knie maar meteen even over onze poging tot zwanger worden gehad.
Ik heb nu een vrij regelmatige cyclus van 35 dagen. Ik kan de eisprong dus tussen dag 18 en 24 verwachten. Het zaad van de man is het beste als je het om de 3 dagen doet.
Ze vroeg of ik al getempt had en of ik ook ovutestjes had geprobeert.
Heb 3 maanden mijn temp gedaan en er is geen pijl aan te trekken en die ovutestjes.. die geven al vanaf dag 5 een licht streepje, dit tot ongeveer 1.5 week voor menstruatie.. ook beetje vaag.
Omdat we in December een jaar bezig zijn, wil ze me graag in December terug zien.
Maar ze hoopt/denkt dat het misschien niet nodig is..
Wel fijn in ieder geval om te weten dat als niet lukt we in December welkom zijn en er dan aantal testjes gedaan worden.
Nee.. 4 dagen soms 5 dagen.. valt mee dusquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:54 schreef -Nienna- het volgende:
Marike, wat vervelend, ik hoop dat je dan maar snel ongesteld wordt, want dit is ook niks.
Cisco, ook al zo'n lange cyclus...
Hier tot nu toe ook. Op zich niet erg, maar wel als je zwanger wilt worden. Dan is het minder leuk.
Heb jij ook een lange menstruatie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |