abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73500079
Poezebeest en Flugeltje Sterkte en succes gewenst meiden!

Ik heb voor volgende week een afspraak gemaakt met HA. Ik ben het wel een beetje beu nu. Er klopt bij mij echt niets van. Ik hoop dat ze me verder kan helpen...
pi_73504337
ik lurk ook regelmatig nog wel mee hoor dames, m'n duimen draaien ook voor jullie allemaal en ik hoop jullie allemaal snel te zien in z&g

en om jullie een hart onder de riem te steken ( zeg je dat zo?)
ik kwam vandaag een vriendin van me tegen die al geruime tijd bezig is met zwanger te worden ( zo rond een jaar) en het blijkt dat ze zonder hulp nu toch echt zwanger is
ik ben helemaal extra blij voor ze
maar zo zie je maar weer dat het dus toch kan

dus dames zet hem op
  donderdag 8 oktober 2009 @ 23:02:42 #78
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_73505656
Altijd fijn om te horen dit soort nieuws,geeft ons de wat langer wachtende moed
Gaat het met jou allemaal goed Freubel?
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_73505957
behalve dat ik echt steeds zo ontzettend moe ben, gaat het wel redelijk hoor
maar zit nu zo vol met happy zijn voor die vriendin dat ik me ineens helemaal top voel
hormonen zullen we maar zeggen
pi_73511855
@ Suuzzz wij zijn wel vrij snel begonnen met ovutesten maar ik ben dan ook zo'n oud wijf dat we niet zo gek veel tijd hebben, als het eind volgend jaar niet gelukt is zwanger te worden is het de bedoeling dat we ophouden met proberen.
Aan de andere kant geeft temperaturen en ovutesten behalve een stukje inzicht en "zekerheid" ook nogal wat druk; ten eerste wordt het dan al snel KvK ipv FvF en als het dan niet raak is dan frustreert dat misschien ook wat sneller, omdat je weet dat je wel op het juiste moment bezig was.
Maar goed, het even een maand of 2 a 3 monitoren dmv temperaturen en ovutesten geeft misschien wel het inzicht in je cyclus wat je nodig hebt.

@ MinnieMin verstandig dat je naar de HA gaat, ik hoop dat het je helpt inzicht te krijgen of anders te reguleren.

@ Freubelmuts wat een leuk nieuws en dat moe zijn is lastig, maar met een beetje mazzel gaat dat nog wel over, iig gewoon naar je lichaam luisteren en lekker rustig aan doen als het op de grens is.
En ja, het is "een hart onder de riem steken"
pi_73514592
Hoi dames,

Hoe is het met de aanstaande NOD-ers?
Het wordt een spannend weekje, dat is zeker.

Minniemin, goed dat je naar de huisarts gaat, ik kan me voorstellen dat je er nu zat van bent.
pi_73519498
Sorry tijdje niet geweest hier

@Poezebeest, Ik vind het erg balen zeg, ik wens je heel veel sterkte

@droomvrouwtje, Aan de een kant best zonde dat je nu stopt, zeker omdat je al een tijdje bezig ben. maar aan de andere kant je moet natuurlijk wel in je jurk passen. Dus jou tijd komt nog wel toch?? Je heb nu wel wat anders aan je hoofd,

@flugeltje , gecondoleerd meid. heel veel sterkte Neem de tijd voor jezelf, volgend jaar komt het allemaal goed

@Mardis, En al een in zicht? Ik hoop het niet voor je En anders wordt het erg spannend volgende week

@marike77 ben je al bij de huisarts geweest? Hoe was het?

Hoe gaat het met de rest? Die ik vergeten ben

Mijn nod is maandag, en mijn gevoel zegt echt dat het niet raak is. Ik ben dan niet teleurgesteld hoor, ik verwacht het namelijk nog niet, ik ben vorige maand pas gestopt. Voor de andere meiden blijf ik duimen hoor!
pi_73523691
Hoi meiden

Ik was even naar de huisarts geweest voor mijn knie maar meteen even over onze poging tot zwanger worden gehad.
Ik heb nu een vrij regelmatige cyclus van 35 dagen. Ik kan de eisprong dus tussen dag 18 en 24 verwachten. Het zaad van de man is het beste als je het om de 3 dagen doet.
Ze vroeg of ik al getempt had en of ik ook ovutestjes had geprobeert.

Heb 3 maanden mijn temp gedaan en er is geen pijl aan te trekken en die ovutestjes.. die geven al vanaf dag 5 een licht streepje, dit tot ongeveer 1.5 week voor menstruatie.. ook beetje vaag.
Omdat we in December een jaar bezig zijn, wil ze me graag in December terug zien.
Maar ze hoopt/denkt dat het misschien niet nodig is..

Wel fijn in ieder geval om te weten dat als niet lukt we in December welkom zijn en er dan aantal testjes gedaan worden.
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_73525473
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 16:23 schreef Ciscostar het volgende:
Hoi meiden

Ik was even naar de huisarts geweest voor mijn knie maar meteen even over onze poging tot zwanger worden gehad.
Ik heb nu een vrij regelmatige cyclus van 35 dagen. Ik kan de eisprong dus tussen dag 18 en 24 verwachten. Het zaad van de man is het beste als je het om de 3 dagen doet.
Ze vroeg of ik al getempt had en of ik ook ovutestjes had geprobeert.

Heb 3 maanden mijn temp gedaan en er is geen pijl aan te trekken en die ovutestjes.. die geven al vanaf dag 5 een licht streepje, dit tot ongeveer 1.5 week voor menstruatie.. ook beetje vaag.
Omdat we in December een jaar bezig zijn, wil ze me graag in December terug zien.
Maar ze hoopt/denkt dat het misschien niet nodig is..

Wel fijn in ieder geval om te weten dat als niet lukt we in December welkom zijn en er dan aantal testjes gedaan worden.
Fijn dat ze je een beetje gerust heeft weten te stellen. Wat betreft die ovutestjes: Dat is bij iedereen zo hoor. Die zijn altijd licht positief. Er moet alleen minimaal een dag zijn, waarop dat niet is. En je weet niet wanneer of hoe laat. Als je een korte LH piek hebt, mis je hem gewoon. Dus ook dat wil niets zeggen ;-)

Hopelijk is het inderdaad lekker niet nodig in December!
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 18:55:52 #85
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_73527741
Poezebeest ik heb je eruit gehaald, wat een rotbericht zeg.
Hopelijk lukt het met wat extra inspanning toch nog stel!

Droomvrouwtje, ook jou heb ik eruit gehaald, veel plezier met de voorbereidingen van jullie huwelijk!
pi_73528689
Nou dames, Helaas niet zwanger. Wat er wel aan de hand is is niet duidelijk. Bij inwendig onderzoek was alles goed. Afwachten tot ik ongesteld word dus.... Voel me lichamelijk niet echt ok....

pi_73531178
Marike, dat is naar... Ik hoop dat je je gauw wat beter gaat voelen...
pi_73531189
Och marike, wat naar zeg. Hopelijk komen de dan snel... dan kun je verder.
pi_73533070
Marike, ik hoop dat er snel duidelijkheid komt, en dat je een beetje opknapt.
pi_73533499
Marike, wat vervelend, ik hoop dat je dan maar snel ongesteld wordt, want dit is ook niks.

Cisco, ook al zo'n lange cyclus...
Hier tot nu toe ook. Op zich niet erg, maar wel als je zwanger wilt worden. Dan is het minder leuk.
Heb jij ook een lange menstruatie?
pi_73541294
Vanmorgen uit nieuwsgierigheid toch maar een testje gedaan en helaas negatief. Misschien te vroeg getest (NOD op basis van de vorige cyclus van 34 dagen is pas op woensdag), maar anders toch gewoon niet zwanger en gaan we "vrolijk" door naar ronde 3.
pi_73541317
Marike, wat naar.
Ik kan me zo voorstellen dat je toch behoorlijke hoop had dat het raak was ondanks de negatieve testen.
Maar het lijkt er dus op dat je lichaam je gewoon voor de gek houdt.
Hopelijk word je snel ongesteld en knap je weer op.
pi_73541337
Ik zou zelf niet zo vroeg een test doen eigenlijk.
Een negatief resultaat zegt namelijk helemaal niets, maar geeft je wel een k*tgevoel.
Kans is groot dat je te vroeg hebt getest dus ik blijf gewoon voor je duimen.
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 11:46:18 #94
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_73543206
Meiden, ik kwam even een paar 's voor jullie in de strijd gooien, ik denk aan jullie!

En Poezebeest, wat een schok om te lezen dat jij door bent naar het andere topic Heel erg veel sterkte, ik zal natuurlijk ook voor jou mee blijven duimen en ik hoop echt dat ik over een tijdje mee kan lezen met je zwangerschap in Z&G.. Dikke
3!
pi_73543507
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 21:54 schreef -Nienna- het volgende:
Marike, wat vervelend, ik hoop dat je dan maar snel ongesteld wordt, want dit is ook niks.

Cisco, ook al zo'n lange cyclus...
Hier tot nu toe ook. Op zich niet erg, maar wel als je zwanger wilt worden. Dan is het minder leuk.
Heb jij ook een lange menstruatie?
Nee.. 4 dagen soms 5 dagen.. valt mee dus

Marike balen
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_73551264
inmiddels heel erg, dus er zal er wel ergens een niet zijn blijven plakken of zo...
pi_73555243
Marike, lijkt me wel fijn dat de duivels er nu toch zijn. Dan kun je iig verder.
pi_73563435
Marike, vervelend dat je nu heel erg ongesteld bent, maar inderdaad, net wat PZE zegt, je kunt iig verder.
pi_73567512
Mardis, dan kun je inderdaad wel veel te vroeg getest hebben...afwachten dus maar ;-)

Sinds gister heb ik af en toe heel lichtroze bij het afvegen.
Het is er niet altijd en ook echt heel licht, maar ik denk dus dat mijn menstruatie er aan zit te komen.
Donderdag pas NOD dus dan zou het deze keer wel veel eerder zijn dan de vorige keren.

Als ik dan toch ongesteld moet worden dan ook liever nu dan donderdag pas...want zaterdag gaan we een weekje op vakantie.
Ik blijf wel een klein beetje hopen dat het niet mijn menstruatie is.

Hoe is het met de andere dames?
pi_73567730
Gelukkig hoefde je niet al te lang meer te wachten op de Marike.
Hopelijk is je volgende poging wel goed raak.

Ik heb al sinds maandag spierpijn onderin mijn buik.
Verder voel ik me alsof ik ieder moment ongesteld kan worden, maar dat is veel te vroeg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')