Fijn dat ze je een beetje gerust heeft weten te stellen. Wat betreft die ovutestjes: Dat is bij iedereen zo hoor. Die zijn altijd licht positief. Er moet alleen minimaal een dag zijn, waarop dat niet is. En je weet niet wanneer of hoe laat. Als je een korte LH piek hebt, mis je hem gewoon. Dus ook dat wil niets zeggen ;-)quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:23 schreef Ciscostar het volgende:
Hoi meiden
Ik was even naar de huisarts geweest voor mijn knie maar meteen even over onze poging tot zwanger worden gehad.
Ik heb nu een vrij regelmatige cyclus van 35 dagen. Ik kan de eisprong dus tussen dag 18 en 24 verwachten. Het zaad van de man is het beste als je het om de 3 dagen doet.
Ze vroeg of ik al getempt had en of ik ook ovutestjes had geprobeert.
Heb 3 maanden mijn temp gedaan en er is geen pijl aan te trekken en die ovutestjes.. die geven al vanaf dag 5 een licht streepje, dit tot ongeveer 1.5 week voor menstruatie.. ook beetje vaag.
Omdat we in December een jaar bezig zijn, wil ze me graag in December terug zien.
Maar ze hoopt/denkt dat het misschien niet nodig is..
Wel fijn in ieder geval om te weten dat als niet lukt we in December welkom zijn en er dan aantal testjes gedaan worden.
Nee.. 4 dagen soms 5 dagen.. valt mee dusquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:54 schreef -Nienna- het volgende:
Marike, wat vervelend, ik hoop dat je dan maar snel ongesteld wordt, want dit is ook niks.
Cisco, ook al zo'n lange cyclus...
Hier tot nu toe ook. Op zich niet erg, maar wel als je zwanger wilt worden. Dan is het minder leuk.
Heb jij ook een lange menstruatie?
Als ik vrijdag ook nog niet ongesteld ben, dan ga ik een test kopenquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:27 schreef Guess. het volgende:
CA ,spannend ik duim voor je ,wanneer wil je testen?
KJ,kan me voorstellen dat je er niet gerust op bent,zou ik ook hebben,maar wat Isla zegt een 2e onderzoek kan wel helemaal goed zijn.
Haha ja voor ons wel handig maar ik denk dat er dan nog veel meer ongeplande zwangerschappen zouden ontstaan en veel meer ongewenste kinderen...quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:48 schreef KoninginJuliana het volgende:
Isla, daar had ik nog nooit van gehoord. Bizar.
Pff, nog 6 dagen wachten. Een week duurt al lang, laat staan een hele maand. Kunnen we niet 1 dag in de week vruchtbaar zijn, zodat we 4 kansen in de maand hebben?
quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:45 schreef Kolonia het volgende:
Ik haak af, twee dagen te vroeg ongesteld geworden.![]()
Maar ik blijf F5-en voor de rest!![]()
Ik ga maar weer van 28 dagen uit, dus mag mijn nieuwe NOD naar 9 november? Thanks.
He balen zeg Koloniaquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:45 schreef Kolonia het volgende:
Ik ga maar weer van 28 dagen uit, dus mag mijn nieuwe NOD naar 9 november? Thanks.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:45 schreef Kolonia het volgende:
Klinkt netjes Borra. Zal pas over een paar daagjes zijn, denk ik...quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:31 schreef Borra het volgende:
Minniemin veel plezier met je mannetje, ik ga vanavond ook los![]()
Apart temperatuurkaartje heb je inderdaad...maar maak gebruik van je positieve test! bij mij gaat het nu wel redelijk in een constante lijn (36,5 of 36,6 graden), ik ben benieuwd wanneer de temperatuur omhoog springt, bij jou zal het waarschijnlijk niet lang meer duren
Wat jammer Nienna. Veel plezier dit weekend!quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:18 schreef -Nienna- het volgende:
Kolonia, wat jammer!
CA, spannend, ik duim voor je!
Ik duim trouwens ook voor de andere dames hoor!!
Ik sla ook over, vandaag ongesteld geworden en bij mij dus 3 dagen te vroeg.
Cyclussen tot nu toe: 31-35-36-32, er valt dus nog geen pijl op te trekken helaas...
(voordeel nu is wel dat ik op vakantie niet ongesteld ben, zaterdag gaan we een weekje uitwaaien)
Ik ga maar weer uit van het gemiddelde van mijn 4 cyclussen, dat is 33 dagen.
Lief modje, mag mijn NOD naar 14 november?
quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:40 schreef Guess. het volgende:
Onze afspraak op 15 oktober op de fertiliteits polis heb ik mogen afbellen en een nieuwe afspraak mogen maken op 4 november voor een echo.Na ruim 13 maanden is het hier dan zo ver....
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Guess wat goedquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:40 schreef Guess. het volgende:
Onze afspraak op 15 oktober op de fertiliteits polis heb ik mogen afbellen en een nieuwe afspraak mogen maken op 4 november voor een echo.Na ruim 13 maanden is het hier dan zo ver....
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |