abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73500079
Poezebeest en Flugeltje Sterkte en succes gewenst meiden!

Ik heb voor volgende week een afspraak gemaakt met HA. Ik ben het wel een beetje beu nu. Er klopt bij mij echt niets van. Ik hoop dat ze me verder kan helpen...
pi_73504337
ik lurk ook regelmatig nog wel mee hoor dames, m'n duimen draaien ook voor jullie allemaal en ik hoop jullie allemaal snel te zien in z&g

en om jullie een hart onder de riem te steken ( zeg je dat zo?)
ik kwam vandaag een vriendin van me tegen die al geruime tijd bezig is met zwanger te worden ( zo rond een jaar) en het blijkt dat ze zonder hulp nu toch echt zwanger is
ik ben helemaal extra blij voor ze
maar zo zie je maar weer dat het dus toch kan

dus dames zet hem op
  donderdag 8 oktober 2009 @ 23:02:42 #78
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_73505656
Altijd fijn om te horen dit soort nieuws,geeft ons de wat langer wachtende moed
Gaat het met jou allemaal goed Freubel?
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_73505957
behalve dat ik echt steeds zo ontzettend moe ben, gaat het wel redelijk hoor
maar zit nu zo vol met happy zijn voor die vriendin dat ik me ineens helemaal top voel
hormonen zullen we maar zeggen
pi_73511855
@ Suuzzz wij zijn wel vrij snel begonnen met ovutesten maar ik ben dan ook zo'n oud wijf dat we niet zo gek veel tijd hebben, als het eind volgend jaar niet gelukt is zwanger te worden is het de bedoeling dat we ophouden met proberen.
Aan de andere kant geeft temperaturen en ovutesten behalve een stukje inzicht en "zekerheid" ook nogal wat druk; ten eerste wordt het dan al snel KvK ipv FvF en als het dan niet raak is dan frustreert dat misschien ook wat sneller, omdat je weet dat je wel op het juiste moment bezig was.
Maar goed, het even een maand of 2 a 3 monitoren dmv temperaturen en ovutesten geeft misschien wel het inzicht in je cyclus wat je nodig hebt.

@ MinnieMin verstandig dat je naar de HA gaat, ik hoop dat het je helpt inzicht te krijgen of anders te reguleren.

@ Freubelmuts wat een leuk nieuws en dat moe zijn is lastig, maar met een beetje mazzel gaat dat nog wel over, iig gewoon naar je lichaam luisteren en lekker rustig aan doen als het op de grens is.
En ja, het is "een hart onder de riem steken"
pi_73514592
Hoi dames,

Hoe is het met de aanstaande NOD-ers?
Het wordt een spannend weekje, dat is zeker.

Minniemin, goed dat je naar de huisarts gaat, ik kan me voorstellen dat je er nu zat van bent.
pi_73519498
Sorry tijdje niet geweest hier

@Poezebeest, Ik vind het erg balen zeg, ik wens je heel veel sterkte

@droomvrouwtje, Aan de een kant best zonde dat je nu stopt, zeker omdat je al een tijdje bezig ben. maar aan de andere kant je moet natuurlijk wel in je jurk passen. Dus jou tijd komt nog wel toch?? Je heb nu wel wat anders aan je hoofd,

@flugeltje , gecondoleerd meid. heel veel sterkte Neem de tijd voor jezelf, volgend jaar komt het allemaal goed

@Mardis, En al een in zicht? Ik hoop het niet voor je En anders wordt het erg spannend volgende week

@marike77 ben je al bij de huisarts geweest? Hoe was het?

Hoe gaat het met de rest? Die ik vergeten ben

Mijn nod is maandag, en mijn gevoel zegt echt dat het niet raak is. Ik ben dan niet teleurgesteld hoor, ik verwacht het namelijk nog niet, ik ben vorige maand pas gestopt. Voor de andere meiden blijf ik duimen hoor!
pi_73523691
Hoi meiden

Ik was even naar de huisarts geweest voor mijn knie maar meteen even over onze poging tot zwanger worden gehad.
Ik heb nu een vrij regelmatige cyclus van 35 dagen. Ik kan de eisprong dus tussen dag 18 en 24 verwachten. Het zaad van de man is het beste als je het om de 3 dagen doet.
Ze vroeg of ik al getempt had en of ik ook ovutestjes had geprobeert.

Heb 3 maanden mijn temp gedaan en er is geen pijl aan te trekken en die ovutestjes.. die geven al vanaf dag 5 een licht streepje, dit tot ongeveer 1.5 week voor menstruatie.. ook beetje vaag.
Omdat we in December een jaar bezig zijn, wil ze me graag in December terug zien.
Maar ze hoopt/denkt dat het misschien niet nodig is..

Wel fijn in ieder geval om te weten dat als niet lukt we in December welkom zijn en er dan aantal testjes gedaan worden.
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_73525473
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 16:23 schreef Ciscostar het volgende:
Hoi meiden

Ik was even naar de huisarts geweest voor mijn knie maar meteen even over onze poging tot zwanger worden gehad.
Ik heb nu een vrij regelmatige cyclus van 35 dagen. Ik kan de eisprong dus tussen dag 18 en 24 verwachten. Het zaad van de man is het beste als je het om de 3 dagen doet.
Ze vroeg of ik al getempt had en of ik ook ovutestjes had geprobeert.

Heb 3 maanden mijn temp gedaan en er is geen pijl aan te trekken en die ovutestjes.. die geven al vanaf dag 5 een licht streepje, dit tot ongeveer 1.5 week voor menstruatie.. ook beetje vaag.
Omdat we in December een jaar bezig zijn, wil ze me graag in December terug zien.
Maar ze hoopt/denkt dat het misschien niet nodig is..

Wel fijn in ieder geval om te weten dat als niet lukt we in December welkom zijn en er dan aantal testjes gedaan worden.
Fijn dat ze je een beetje gerust heeft weten te stellen. Wat betreft die ovutestjes: Dat is bij iedereen zo hoor. Die zijn altijd licht positief. Er moet alleen minimaal een dag zijn, waarop dat niet is. En je weet niet wanneer of hoe laat. Als je een korte LH piek hebt, mis je hem gewoon. Dus ook dat wil niets zeggen ;-)

Hopelijk is het inderdaad lekker niet nodig in December!
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 18:55:52 #85
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_73527741
Poezebeest ik heb je eruit gehaald, wat een rotbericht zeg.
Hopelijk lukt het met wat extra inspanning toch nog stel!

Droomvrouwtje, ook jou heb ik eruit gehaald, veel plezier met de voorbereidingen van jullie huwelijk!
pi_73528689
Nou dames, Helaas niet zwanger. Wat er wel aan de hand is is niet duidelijk. Bij inwendig onderzoek was alles goed. Afwachten tot ik ongesteld word dus.... Voel me lichamelijk niet echt ok....

pi_73531178
Marike, dat is naar... Ik hoop dat je je gauw wat beter gaat voelen...
pi_73531189
Och marike, wat naar zeg. Hopelijk komen de dan snel... dan kun je verder.
pi_73533070
Marike, ik hoop dat er snel duidelijkheid komt, en dat je een beetje opknapt.
pi_73533499
Marike, wat vervelend, ik hoop dat je dan maar snel ongesteld wordt, want dit is ook niks.

Cisco, ook al zo'n lange cyclus...
Hier tot nu toe ook. Op zich niet erg, maar wel als je zwanger wilt worden. Dan is het minder leuk.
Heb jij ook een lange menstruatie?
pi_73541294
Vanmorgen uit nieuwsgierigheid toch maar een testje gedaan en helaas negatief. Misschien te vroeg getest (NOD op basis van de vorige cyclus van 34 dagen is pas op woensdag), maar anders toch gewoon niet zwanger en gaan we "vrolijk" door naar ronde 3.
pi_73541317
Marike, wat naar.
Ik kan me zo voorstellen dat je toch behoorlijke hoop had dat het raak was ondanks de negatieve testen.
Maar het lijkt er dus op dat je lichaam je gewoon voor de gek houdt.
Hopelijk word je snel ongesteld en knap je weer op.
pi_73541337
Ik zou zelf niet zo vroeg een test doen eigenlijk.
Een negatief resultaat zegt namelijk helemaal niets, maar geeft je wel een k*tgevoel.
Kans is groot dat je te vroeg hebt getest dus ik blijf gewoon voor je duimen.
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 11:46:18 #94
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_73543206
Meiden, ik kwam even een paar 's voor jullie in de strijd gooien, ik denk aan jullie!

En Poezebeest, wat een schok om te lezen dat jij door bent naar het andere topic Heel erg veel sterkte, ik zal natuurlijk ook voor jou mee blijven duimen en ik hoop echt dat ik over een tijdje mee kan lezen met je zwangerschap in Z&G.. Dikke
3!
pi_73543507
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 21:54 schreef -Nienna- het volgende:
Marike, wat vervelend, ik hoop dat je dan maar snel ongesteld wordt, want dit is ook niks.

Cisco, ook al zo'n lange cyclus...
Hier tot nu toe ook. Op zich niet erg, maar wel als je zwanger wilt worden. Dan is het minder leuk.
Heb jij ook een lange menstruatie?
Nee.. 4 dagen soms 5 dagen.. valt mee dus

Marike balen
pi_73551264
inmiddels heel erg, dus er zal er wel ergens een niet zijn blijven plakken of zo...
pi_73555243
Marike, lijkt me wel fijn dat de duivels er nu toch zijn. Dan kun je iig verder.
pi_73563435
Marike, vervelend dat je nu heel erg ongesteld bent, maar inderdaad, net wat PZE zegt, je kunt iig verder.
pi_73567512
Mardis, dan kun je inderdaad wel veel te vroeg getest hebben...afwachten dus maar ;-)

Sinds gister heb ik af en toe heel lichtroze bij het afvegen.
Het is er niet altijd en ook echt heel licht, maar ik denk dus dat mijn menstruatie er aan zit te komen.
Donderdag pas NOD dus dan zou het deze keer wel veel eerder zijn dan de vorige keren.

Als ik dan toch ongesteld moet worden dan ook liever nu dan donderdag pas...want zaterdag gaan we een weekje op vakantie.
Ik blijf wel een klein beetje hopen dat het niet mijn menstruatie is.

Hoe is het met de andere dames?
pi_73567730
Gelukkig hoefde je niet al te lang meer te wachten op de Marike.
Hopelijk is je volgende poging wel goed raak.

Ik heb al sinds maandag spierpijn onderin mijn buik.
Verder voel ik me alsof ik ieder moment ongesteld kan worden, maar dat is veel te vroeg.
pi_73568850
Dat klinkt spannend Nienna en Kolonia! Het zou zo ruim voor NOD eerder iets anders zijn, dan tekenen dat je ongesteld moet worden. Ik duim voor jullie.

Marike, vervelend dat je zo'n last hebt, maar wel fijn dat je nu eindelijk ongesteld bent.

Poezebeest, wat ontzettend klote allemaal. Ik hoop dat het met een beetje hulp toch goed komt. Heel veel sterkte en heel veel duimen voor jullie!

Ik moet nog een volle week wachten. We hebben wel de uitslag van de zaadcellen test en die was volgens de gynaecoloog redelijk goed. Ik vond de uitslag helemaal niet zo positief, er waren namelijk geen cellen met een 'normale' vorm. Dus ik vroeg of dat dan niet erg was, ze zei van niet, maar wil graag nog een test doen Ik heb het gevoel dat dat dus wel heel erg slecht is. Ik bedoel, je moet toch een 'goede' zaadcel hebben voor een bevruchting lijkt me?
pi_73590323
Morgen mijn NOD. Ik heb nog geen verschijnselen (rugpijn enzo)
pi_73590789
Spannend c_a wanneer ga je testen?
pi_73591570
Koningin J, waarschijnlijk was het aantal goed, maar de vorm niet. Maar omdat het een momentopname is, kan het zo zijn dat er de volgende keer wel normale zaadcellen bijzitten. Eerste zaadtest van mn vent was heel slecht (weing en geen normale) maar de tweede was gewoon goed (genoeg gezonde) Dus eerst een tweede test laten doen hoor, voordat je je zorgen gaat maken!

CA, spannend! Ik duim!
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_73591791
Marike wat jammer... Op naar de volgende ronde..

Nienna en Kolonia ik duim ook voor jullie dat dit goede tekenen zijn..

Mardis het kan nog steeds toch? Ik blijf duimen...
  zondag 11 oktober 2009 @ 22:27:37 #106
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_73593914
CA ,spannend ik duim voor je ,wanneer wil je testen?

KJ,kan me voorstellen dat je er niet gerust op bent,zou ik ook hebben,maar wat Isla zegt een 2e onderzoek kan wel helemaal goed zijn.
pi_73596277
Bedankt dames, ik voel me iets geruster

Guess, hoe is het met jou dan, voel je al wat?
En wanneer moet je naar de gynaecoloog?
pi_73597400
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 22:27 schreef Guess. het volgende:
CA ,spannend ik duim voor je ,wanneer wil je testen?

KJ,kan me voorstellen dat je er niet gerust op bent,zou ik ook hebben,maar wat Isla zegt een 2e onderzoek kan wel helemaal goed zijn.
Als ik vrijdag ook nog niet ongesteld ben, dan ga ik een test kopen
pi_73597412
Lieve dames, ik lees hier wel nog mee in de hoop snel tweede streepjes te zien. Ik zal echter niet zo veel meer reageren. Ik merk dat het nieuws ergens ook wel rust brengt, ondanks de onzekerheid die er nu is.

Laat de streepjes maar komen! Ik duim in ieder geval voor jullie.
pi_73601778
Nienna, Kolonia en CA, spannend

Cisco en Guess ook bijna, wat een NOD's deze paar dagen

KJ, wat IB al zegt, het is een momentopname en het kan de volgende keer wel goed zijn, ik las ergens dat zaadcellen 6 weken vantevoren aangemaakt worden. Heb overigens ook gelezen dat (een flinke dosis) vitamine C een positief effect kan hebben op de kwaliteit, en dat lijkt me echt zo'n "baat het niet, dan schaadt het niet" ding om te proberen

Poezebeest

Hier trouwens gisteren flink beroerd geweest, echt een hangdag, met misselijk en boeren (echt niet fraai ), maar gisteravond bij het afvegen ook 2 speldeknopjes bloed.
Als ik van 28 dagen uit zou gaan zou m'n NOD overmorgen zijn, maar gezien m'n cyclus meestal rond de 26 is zou dat vandaag moeten zijn. Ben dus benieuwd maar ben vandaag (tot nu toe) niet misselijk.
pi_73601924
Wat is het weer spannend hier zeg. En zoveel bijna tegelijkertijd de NOD.

Even jompelen voor iedereen hoor
En een extra jompel voor Poezebeest
pi_73601930
Ah, de F5-week begint.

Succes dames!
pi_73601971
Oeh tis spannend hier! Mijn duimen draaien overuren hier

Nou hier had ik zaterdag een positieve ovulatietest, dus daar maar gebruik van gemaakt hehe. Toch wel fijn een positieve test Hopelijk over 2 weken de volgende....
Vanavond naar de kermis haha moeten daar nog even van genieten zolang het mag
pi_73602005
Jeetje Soneal, jij maakt het ook spannend! Laat de streepjesregen maar beginnen!!!

Wat je zegt over die zaadproduktie, klopt volgens mij niet. Ik lees juist weer overal dat het drie maanden duurt voor er nieuw zaad is aangemaakt. Ik heb mijn vent ook aan de vitaminen gezet (een vruchtbaarheidsformule voor mannen met oa alle vitamines+zinc+carnitine en nog wat spul) en hij draagt alleen nog maar ruime boxers en drinkt geen alcohol meer, en inderdaad, zijn zaad is na drie maanden beter. Of het daar aan ligt weten we niet, maar dit is allemaal het proberen waard toch? Alles beter dan vruchtbaarheidsbehandelingen en de MMM in gaan....
pi_73602976
We hadden bij de uitverkoop van de bibliotheek wat boeken gescoord over zwangerschap enz. maar die zijn natuurlijk wel gedateerd, dus het kan zijn dat nieuw onderzoek nieuwe bevindingen heeft opgeleverd

Vooralsnog zijn mijn zwangerschapsboeken van 18 jaar geleden (toen ik zwanger was van het bijna post-pubertje) 10/11 jaar geleden (bibliotheek uitverkoop) en het enige recente werk is "Veilig zwanger" van Beatrijs Smulders en Mariël Croon.
Wel grappig om allemaal door te nemen, er is immers nogal wat ontwikkeling qua kennis
pi_73603132
Nog geen

maar meestal wordt ik pas 's avonds ongesteld. Dus even morgen afwachten
pi_73603175
Ja klopt Soneal.... er zijn veel dingen die we nu wel weten, je kunt jezelf helemaal gek maken.. (zoals dit feitje: als een moeder een tweede kindje baart (een meisje) binnen een jaar na de eerste, kan dit meisje later onvruchtbaar blijken te zijn. (de moeder heeft te weinig tijd gehad om te herstellen na de eerste bevalling) Ik dus. Mijn broer en ik verschillen tien maanden.. Maar aan de andere kant is het goed om te weten dat je dus zelf echt wel iets aan verminderde vruchtbaarheid kan doen! Geeft weer hoop!
pi_73603192
CA spannund!!!!
pi_73605064
Isla, daar had ik nog nooit van gehoord. Bizar.

Pff, nog 6 dagen wachten. Een week duurt al lang, laat staan een hele maand. Kunnen we niet 1 dag in de week vruchtbaar zijn, zodat we 4 kansen in de maand hebben?
pi_73607639
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 11:48 schreef KoninginJuliana het volgende:
Isla, daar had ik nog nooit van gehoord. Bizar.

Pff, nog 6 dagen wachten. Een week duurt al lang, laat staan een hele maand. Kunnen we niet 1 dag in de week vruchtbaar zijn, zodat we 4 kansen in de maand hebben?
Haha ja voor ons wel handig maar ik denk dat er dan nog veel meer ongeplande zwangerschappen zouden ontstaan en veel meer ongewenste kinderen...
pi_73614946
Ik haak af, twee dagen te vroeg ongesteld geworden.
Maar ik blijf F5-en voor de rest!

Ik ga maar weer van 28 dagen uit, dus mag mijn nieuwe NOD naar 9 november? Thanks.
pi_73615137
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 16:45 schreef Kolonia het volgende:

Ik ga maar weer van 28 dagen uit, dus mag mijn nieuwe NOD naar 9 november? Thanks.
pi_73615189
Kolonia,

Balen meid
pi_73615342
Kolonia
pi_73615592
quote:

He balen zeg Kolonia

Hier nog steeds geen
Ik ga ervan uit dat het ontpillen is, en dat mijn cyclus nog niet helemaal ok loopt
Maar toch blijven duimen hoor voor mij
  maandag 12 oktober 2009 @ 17:13:45 #126
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_73615947
Gat Kolonia, wat balen

Spannend CA, maar het kan inderdaad nog net zo goed gewoon ontpillen zijn ja... Zal wel voor je blijven duimen
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_73616008
Als ik het woensdag nog niet ben, ga ik samen met een collega even 2 testjes halen bij de kruidvat. Maar wil vrijdag pas testen.
pi_73616345
Kolonia...wat jammer....
pi_73618832
Kolonia.. Wat ontzettend balen weer
pi_73618848
Kolonia jammer zeg
pi_73619200
Ah Kolonia, jammer zeg...

Charmed_Angel: Spannend!

Hier nog twee dagen voor mijn NOD en nog geen O in zicht Maar ik moet van mezelf tot het weekend wachten om weer te testen...
pi_73620668
Kolonia... jammer zeg.
pi_73623029
Wat jammer Kolonia

Ik blijf duimen voor de dames heel verstandig trouwens van de dames die nog even wachten met testen.. tot NOD of later (tis alleen soms zo moeilijk dat wachten ).
pi_73623051
quote:

pi_73623198
Ik eh... heb opeens zomaar een knalpositieve ovulatietest. Op dag 52.
Het is net of ik een volgende cyclus ben ingegaan op dag 43, en ik nu op dag 10 daarvan een positieve ovulatietest heb. Gezien mijn temperaturen:

http://www.fertilityfriend.com/home/283295

Of ik moet de spotting van dag 39 toch zien als een hele korte menstruatie van 2 druppels bloed? Ik weet het ook niet?

Echt heel vreemd. Maar eh... ik ga mijn man straks bespringen... dat weet ik dan weer wel
pi_73623592
Minniemin veel plezier met je mannetje, ik ga vanavond ook los
Apart temperatuurkaartje heb je inderdaad...maar maak gebruik van je positieve test! bij mij gaat het nu wel redelijk in een constante lijn (36,5 of 36,6 graden), ik ben benieuwd wanneer de temperatuur omhoog springt, bij jou zal het waarschijnlijk niet lang meer duren
pi_73624055
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 20:31 schreef Borra het volgende:
Minniemin veel plezier met je mannetje, ik ga vanavond ook los
Apart temperatuurkaartje heb je inderdaad...maar maak gebruik van je positieve test! bij mij gaat het nu wel redelijk in een constante lijn (36,5 of 36,6 graden), ik ben benieuwd wanneer de temperatuur omhoog springt, bij jou zal het waarschijnlijk niet lang meer duren
Klinkt netjes Borra. Zal pas over een paar daagjes zijn, denk ik...

Ja, die tempkaart is echt een ramp geweest. Die van daarvoor was zo mooi. Ik heb bijna echt het idee dat ik hem moet doorknippen ergens vlak voor die daling op dag 43

Enjoy!
pi_73625942
Kolonia, wat jammer!

CA, spannend, ik duim voor je!
Ik duim trouwens ook voor de andere dames hoor!!

Ik sla ook over, vandaag ongesteld geworden en bij mij dus 3 dagen te vroeg.
Cyclussen tot nu toe: 31-35-36-32, er valt dus nog geen pijl op te trekken helaas...

(voordeel nu is wel dat ik op vakantie niet ongesteld ben, zaterdag gaan we een weekje uitwaaien)

Ik ga maar weer uit van het gemiddelde van mijn 4 cyclussen, dat is 33 dagen.

Lief modje, mag mijn NOD naar 14 november?
pi_73626741
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 21:18 schreef -Nienna- het volgende:
Kolonia, wat jammer!

CA, spannend, ik duim voor je!
Ik duim trouwens ook voor de andere dames hoor!!

Ik sla ook over, vandaag ongesteld geworden en bij mij dus 3 dagen te vroeg.
Cyclussen tot nu toe: 31-35-36-32, er valt dus nog geen pijl op te trekken helaas...

(voordeel nu is wel dat ik op vakantie niet ongesteld ben, zaterdag gaan we een weekje uitwaaien)

Ik ga maar weer uit van het gemiddelde van mijn 4 cyclussen, dat is 33 dagen.

Lief modje, mag mijn NOD naar 14 november?
Wat jammer Nienna. Veel plezier dit weekend!

Modje: Mag mijn NOD trouwens naar 28 oktober? thanks
pi_73627161
nienna en kolonia balen zeg beide ook nog te vroeg de

voor de rest mn duimen draaien voor jullie, jullie houden de spanning er goed in hier!
  maandag 12 oktober 2009 @ 21:40:45 #141
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_73627198
Onze afspraak op 15 oktober op de fertiliteits polis heb ik mogen afbellen en een nieuwe afspraak mogen maken op 4 november voor een echo.Na ruim 13 maanden is het hier dan zo ver....

pi_73627286
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 21:40 schreef Guess. het volgende:
Onze afspraak op 15 oktober op de fertiliteits polis heb ik mogen afbellen en een nieuwe afspraak mogen maken op 4 november voor een echo.Na ruim 13 maanden is het hier dan zo ver....

[ afbeelding ]

GEWELDIG

Gefeliciteerd meid.
pi_73627321
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 21:40 schreef Guess. het volgende:

[ afbeelding ]
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Guess wat goed
Ik jompel voor iedereen, maar dit is wel weer een hele bijzondere om voor te jompelen

Gefeliciteerd!!!!
pi_73627343
woehoe guess wat een geweldig nieuws

van harte gefeliciteerd en een hele fijne en goede zwangerschap gewenst
  maandag 12 oktober 2009 @ 21:45:24 #145
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_73627456
whoehoe guess van harte gefeliciteerd
Be happy with the little things in life
  maandag 12 oktober 2009 @ 21:45:36 #146
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_73627469
Dank jullie dames,zo ongelooflijk na zo lang hopen en heel wat traantjes de laatste maanden omdat ik echt dacht dat het ons zelf niet ging lukken.Onwerkelijk maar we zijn zo blij en gelukkig
  maandag 12 oktober 2009 @ 21:45:43 #147
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_73627479
proficiat Guess
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_73627480
Gefeliciteerd Guess!
  Moderator maandag 12 oktober 2009 @ 21:46:51 #149
5428 crew  miss_sly
pi_73627543
Guess, wat goehoed
Gefeliciteerd
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_73627630
Guess WAT FANTASTISCH!!!!!! Gefeliciteerd meid!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')