abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73568850
Dat klinkt spannend Nienna en Kolonia! Het zou zo ruim voor NOD eerder iets anders zijn, dan tekenen dat je ongesteld moet worden. Ik duim voor jullie.

Marike, vervelend dat je zo'n last hebt, maar wel fijn dat je nu eindelijk ongesteld bent.

Poezebeest, wat ontzettend klote allemaal. Ik hoop dat het met een beetje hulp toch goed komt. Heel veel sterkte en heel veel duimen voor jullie!

Ik moet nog een volle week wachten. We hebben wel de uitslag van de zaadcellen test en die was volgens de gynaecoloog redelijk goed. Ik vond de uitslag helemaal niet zo positief, er waren namelijk geen cellen met een 'normale' vorm. Dus ik vroeg of dat dan niet erg was, ze zei van niet, maar wil graag nog een test doen Ik heb het gevoel dat dat dus wel heel erg slecht is. Ik bedoel, je moet toch een 'goede' zaadcel hebben voor een bevruchting lijkt me?
pi_73590323
Morgen mijn NOD. Ik heb nog geen verschijnselen (rugpijn enzo)
pi_73590789
Spannend c_a wanneer ga je testen?
pi_73591570
Koningin J, waarschijnlijk was het aantal goed, maar de vorm niet. Maar omdat het een momentopname is, kan het zo zijn dat er de volgende keer wel normale zaadcellen bijzitten. Eerste zaadtest van mn vent was heel slecht (weing en geen normale) maar de tweede was gewoon goed (genoeg gezonde) Dus eerst een tweede test laten doen hoor, voordat je je zorgen gaat maken!

CA, spannend! Ik duim!
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_73591791
Marike wat jammer... Op naar de volgende ronde..

Nienna en Kolonia ik duim ook voor jullie dat dit goede tekenen zijn..

Mardis het kan nog steeds toch? Ik blijf duimen...
  zondag 11 oktober 2009 @ 22:27:37 #106
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_73593914
CA ,spannend ik duim voor je ,wanneer wil je testen?

KJ,kan me voorstellen dat je er niet gerust op bent,zou ik ook hebben,maar wat Isla zegt een 2e onderzoek kan wel helemaal goed zijn.
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_73596277
Bedankt dames, ik voel me iets geruster

Guess, hoe is het met jou dan, voel je al wat?
En wanneer moet je naar de gynaecoloog?
pi_73597400
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 22:27 schreef Guess. het volgende:
CA ,spannend ik duim voor je ,wanneer wil je testen?

KJ,kan me voorstellen dat je er niet gerust op bent,zou ik ook hebben,maar wat Isla zegt een 2e onderzoek kan wel helemaal goed zijn.
Als ik vrijdag ook nog niet ongesteld ben, dan ga ik een test kopen
pi_73597412
Lieve dames, ik lees hier wel nog mee in de hoop snel tweede streepjes te zien. Ik zal echter niet zo veel meer reageren. Ik merk dat het nieuws ergens ook wel rust brengt, ondanks de onzekerheid die er nu is.

Laat de streepjes maar komen! Ik duim in ieder geval voor jullie.
pi_73601778
Nienna, Kolonia en CA, spannend

Cisco en Guess ook bijna, wat een NOD's deze paar dagen

KJ, wat IB al zegt, het is een momentopname en het kan de volgende keer wel goed zijn, ik las ergens dat zaadcellen 6 weken vantevoren aangemaakt worden. Heb overigens ook gelezen dat (een flinke dosis) vitamine C een positief effect kan hebben op de kwaliteit, en dat lijkt me echt zo'n "baat het niet, dan schaadt het niet" ding om te proberen

Poezebeest

Hier trouwens gisteren flink beroerd geweest, echt een hangdag, met misselijk en boeren (echt niet fraai ), maar gisteravond bij het afvegen ook 2 speldeknopjes bloed.
Als ik van 28 dagen uit zou gaan zou m'n NOD overmorgen zijn, maar gezien m'n cyclus meestal rond de 26 is zou dat vandaag moeten zijn. Ben dus benieuwd maar ben vandaag (tot nu toe) niet misselijk.
pi_73601924
Wat is het weer spannend hier zeg. En zoveel bijna tegelijkertijd de NOD.

Even jompelen voor iedereen hoor
En een extra jompel voor Poezebeest
pi_73601930
Ah, de F5-week begint.

Succes dames!
pi_73601971
Oeh tis spannend hier! Mijn duimen draaien overuren hier

Nou hier had ik zaterdag een positieve ovulatietest, dus daar maar gebruik van gemaakt hehe. Toch wel fijn een positieve test Hopelijk over 2 weken de volgende....
Vanavond naar de kermis haha moeten daar nog even van genieten zolang het mag
pi_73602005
Jeetje Soneal, jij maakt het ook spannend! Laat de streepjesregen maar beginnen!!!

Wat je zegt over die zaadproduktie, klopt volgens mij niet. Ik lees juist weer overal dat het drie maanden duurt voor er nieuw zaad is aangemaakt. Ik heb mijn vent ook aan de vitaminen gezet (een vruchtbaarheidsformule voor mannen met oa alle vitamines+zinc+carnitine en nog wat spul) en hij draagt alleen nog maar ruime boxers en drinkt geen alcohol meer, en inderdaad, zijn zaad is na drie maanden beter. Of het daar aan ligt weten we niet, maar dit is allemaal het proberen waard toch? Alles beter dan vruchtbaarheidsbehandelingen en de MMM in gaan....
pi_73602976
We hadden bij de uitverkoop van de bibliotheek wat boeken gescoord over zwangerschap enz. maar die zijn natuurlijk wel gedateerd, dus het kan zijn dat nieuw onderzoek nieuwe bevindingen heeft opgeleverd

Vooralsnog zijn mijn zwangerschapsboeken van 18 jaar geleden (toen ik zwanger was van het bijna post-pubertje) 10/11 jaar geleden (bibliotheek uitverkoop) en het enige recente werk is "Veilig zwanger" van Beatrijs Smulders en Mariël Croon.
Wel grappig om allemaal door te nemen, er is immers nogal wat ontwikkeling qua kennis
pi_73603132
Nog geen

maar meestal wordt ik pas 's avonds ongesteld. Dus even morgen afwachten
pi_73603175
Ja klopt Soneal.... er zijn veel dingen die we nu wel weten, je kunt jezelf helemaal gek maken.. (zoals dit feitje: als een moeder een tweede kindje baart (een meisje) binnen een jaar na de eerste, kan dit meisje later onvruchtbaar blijken te zijn. (de moeder heeft te weinig tijd gehad om te herstellen na de eerste bevalling) Ik dus. Mijn broer en ik verschillen tien maanden.. Maar aan de andere kant is het goed om te weten dat je dus zelf echt wel iets aan verminderde vruchtbaarheid kan doen! Geeft weer hoop!
pi_73603192
CA spannund!!!!
pi_73605064
Isla, daar had ik nog nooit van gehoord. Bizar.

Pff, nog 6 dagen wachten. Een week duurt al lang, laat staan een hele maand. Kunnen we niet 1 dag in de week vruchtbaar zijn, zodat we 4 kansen in de maand hebben?
pi_73607639
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 11:48 schreef KoninginJuliana het volgende:
Isla, daar had ik nog nooit van gehoord. Bizar.

Pff, nog 6 dagen wachten. Een week duurt al lang, laat staan een hele maand. Kunnen we niet 1 dag in de week vruchtbaar zijn, zodat we 4 kansen in de maand hebben?
Haha ja voor ons wel handig maar ik denk dat er dan nog veel meer ongeplande zwangerschappen zouden ontstaan en veel meer ongewenste kinderen...
pi_73614946
Ik haak af, twee dagen te vroeg ongesteld geworden.
Maar ik blijf F5-en voor de rest!

Ik ga maar weer van 28 dagen uit, dus mag mijn nieuwe NOD naar 9 november? Thanks.
pi_73615137
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 16:45 schreef Kolonia het volgende:

Ik ga maar weer van 28 dagen uit, dus mag mijn nieuwe NOD naar 9 november? Thanks.
pi_73615189
Kolonia,

Balen meid
pi_73615342
Kolonia
pi_73615592
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 16:45 schreef Kolonia het volgende:

He balen zeg Kolonia

Hier nog steeds geen
Ik ga ervan uit dat het ontpillen is, en dat mijn cyclus nog niet helemaal ok loopt
Maar toch blijven duimen hoor voor mij
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')