Poezebeest, wat een slecht nieuws.... dat verwacht je echt niet bij zo'n eerste onderzoekje.. Ik hoop echt dat de artsen wat voor jullie kunnen betekenen en jullie in de toekomst een mooi babytje in jullie armen kunnen sluiten.. Veel sterkte en succes, ik blijf gewoon voor jou en je mannetje duimen.
Flugel wat een verdrietig nieuws.. je hebt echt al veel te veel op je bordje gekregen de laatste tijd..heel veel sterkte en blijf hoop houden dat er betere tijden komen!
Droomvrouwtje, ik wens je een zorgeloze tijd toe en een hele mooie bruiloft. Trouwen doe je maar 1 keer meid, dus doe waar jij je goed bij voelt!
Suuzzz, ik heb geen idee wanneer je vruchtbare periode zou moeten zijn. Ik zou zeggen, begin met de kortste cyclus (28 dagen) vanaf dag 10-12 te testen met ovulatietesten, en dan tot en met de eisprong van de langste cyclus, dus dag 34 (48-14) Dat is globaal hoor, niet iedere vrouw heeft een luteale fase van 14 dagen maar zo kom je erachter wanneer je ei springt. (je kunt ook die periode om de dag sexen maar daar moet je maar tijd en zin voor hebben...)
Toen ik jaren geleden stopte met de pil was ik een half jaar niet ongesteld en toen om de drie maanden. Toen ik stopte met vlees eten (op aanraden van een alternatief genezer) werd ik vrijwel meteen regelmatig ongesteld (zij ging er van uit dat ALLE hormonen invloed hebben op je cyclus, dus gewoon elimineren: Er zitten hormonen in vlees, melkprodukten en sommige medicijnen.) Misschien helpt dit voor je cyclus, en ik heb ook gelezen dat Vitex Agnus Castus (ook wel Chaste berry tree of Monnikspeper genoemd) je cyclus reguleert na het stoppen met de pil. (en vruchtbaarheid verhoogt!) Misschien het proberen waard? Is te krijgen bij De Tuinen. Het zit ook in de Etos zwanger worden pillen maar die dosering is erg laag. Ik gebruik het ook...maar ben nog niet zwanger helaas.
Weet niet of je hier wat aan hebt, maar succes in ieder geval. Sorry voor de lap tekst dames!