toch vraag ik me af hoe ze dat vroegah deden.. Ok je bent overtijd en dan geen zwangerschapstest die het kon bevestigen .. en hoe zat het met de vrouwen die gewoon ongesteld werden en toch zwanger waren.. Ik denk dat ik van de week eens ga polsen bij mijn oma.. Misschien dat zei daar een antwoord op heeft en anders google is your friendquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:44 schreef Soneal het volgende:
Dan blijft het toch een kwestie van afwachten
Maar goed, wij kunnen met een paar dagen over tijd al testen, wat dat betreft zijn we een stuk sneller uit onzekerheid dan de generaties voor ons
over 3 weken moet ik terug komen voor een intakegesprek voor de rest is er niet zoveel gezegt!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:47 schreef Ciscostar het volgende:
Succes charmed_angel. Becky hoe ging het, wat zei de dokter allemaal?
hihihihi... zou je het zomaar vergeten zijn.. dus voor jou is het ook spannend..quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:08 schreef Ciscostar het volgende:
Zie nu pas dat mijn NOD volgende week is...![]()
hmmmz nergens last van behalve dat dit 2de dag is met last van maagzuur
als je in een woning met allemaal vrouwen zit, gaan de cycli van die vrouwen op een gegeven moment gelijk lopen... fijn dat iedereen zich hier zo thuis voelt...quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:18 schreef droomvrouwtje het volgende:
ik bekijk net nog een keer het lijstje, jullie gaan wat betreft NOD toch wel allemaal redelijk gelijk op... dus het is weer spannend hier
Ja maar je niet teveel thuis voelen hier hequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:36 schreef mijsje het volgende:
[..]
als je in een woning met allemaal vrouwen zit, gaan de cycli van die vrouwen op een gegeven moment gelijk lopen... fijn dat iedereen zich hier zo thuis voelt...
Bizar is dat he?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:36 schreef mijsje het volgende:
[..]
als je in een woning met allemaal vrouwen zit, gaan de cycli van die vrouwen op een gegeven moment gelijk lopen... fijn dat iedereen zich hier zo thuis voelt...
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:06 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Bizar is dat he?Net als dat er in oorlogstijd meer jongetjes worden geboren dan meisjes
Dat is idd heel apart hè, maar zo doet de natuur dat, om het verstoorde evenwicht weer te herstellen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:06 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Bizar is dat he?Net als dat er in oorlogstijd meer jongetjes worden geboren dan meisjes
Een jaar na mij,hopelijk ben je dan al lang weg want zo lang wachten is echt helemaal niksquote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:08 schreef charmed_angel het volgende:
Deze maand gaan er heel veel door naar Z&GIk voel het... en duim hard door
Voor in de openingspost : Ik ben begonnen in 09-2009 Laat maar ik kon het nog zelf aanpassen, ik heb natuurlijk het topic geopend![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 50% gewijzigd door droomvrouwtje op 07-10-2009 17:13:52 ]Be happy with the little things in life
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |