Ah daar is het alquote:Op maandag 5 oktober 2009 19:56 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Moet het wel worden toegevoegd aan mn account
Nou, dat vond ik wel!quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:57 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik vind Dizer niet zo knap in het echt, hoor.
quote:
Goed.quote:
"People who say they don't care what people think are usually desperate to have people think they don't care what people think."quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
mensen die het hardst roepen (en dat blijven doen) dat ze zich niets aantrekken van dingen die op internet gezegd worden, trekken zich er vaak juist het meeste van aan, zo blijkt.
en ik zit zover onderuit gezakt, dat tikken lastig wordt
Maar weer eens even recht gaan zitten denk ik
Mozy had gewoon een eerlijke lapo hoorquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:00 schreef Allure_ het volgende:
Ik snap geen reet van die lapo's meer. Er moeten niet de hele tijd posts worden verwijderd, en mods moeten niet nog kunnen posten na de 300![]()
.
Ja, dat!quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:01 schreef IQM het volgende:
[..]
"People who say they don't care what people think are usually desperate to have people think they don't care what people think."
- George Carlin
Ik welquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
[..]
Goed.
Wil je een verhandeling over de aard van mijn geluk, of geloof je het zo ook wel?
ìddquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:02 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Mozy had gewoon een eerlijke lapo hoor
Leer jij nou maar modden.quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:03 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ìdder is niks verwijderd, ze ziet spookposts
Aan mij bijvoorbeeld.quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:03 schreef Skylark. het volgende:
Swarmahoer, is het niet eens tijd om het stokje door te geven?
Heel fijn, dan laat ik het hierbij.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
compact en kleverig.
Jij bent een kloon van Juicyhillquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:04 schreef BobbyB het volgende:
Leuk, Disney Channel. De hele dag fappen op Hannah Montana.
Eierstokje?quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:03 schreef Skylark. het volgende:
Swarmahoer, is het niet eens tijd om het stokje door te geven?
Je bent echt te flauw geworden, Bobby.quote:
Ik zou dit toch echt opvatten als crewbashing hoor, swarma!quote:
Dat nummer is live zo ontzettend kutquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:04 schreef Skylark. het volgende:
Kijk jongens, over een half jaar is deze bij Jamba.
Blame Krentenbol.quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:06 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je bent echt te flauw geworden, Bobby.
Ik luister hem nuquote:
Nog niet meegemaakt, maar toen ik aan het clubbin' was was 'ie geniaal.quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:06 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat nummer is live zo ontzettend kut. Komt door die lelijke chick met d'r viool
.
Hij draait wel echt chill, maar dit nummer voel ik nietquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:07 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nog niet meegemaakt, maar toen ik aan het clubbin' was was 'ie geniaal.
Geniaal inderdaadquote:
We hebben sinds dit weekend Disney Channel op de kabel.quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:05 schreef Mozy het volgende:
Ik heb nogsteeds Jetix hier op TV.
Helemaal geen Disney XD.
Bij mij draaide hij zelf niet hoor, gewoon een (zeer goede) clubdj. Kippenvelquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:08 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hij draait wel echt chill, maar dit nummer voel ik niet.
quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:08 schreef Skylark. het volgende:
Haha, Sanna op 0.20 links vooraan. Met d'r alternatieve haarbandjesfetish.
Kutzooi.quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:09 schreef IQM het volgende:
Eeuwig jong door sperma slikken
*link doorstuurt naar vriendin*
Bewijs.quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:10 schreef IQM het volgende:
[..]
Kutzooi.Stuur ik het per ongeluk door naar m'n moeder.
quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:10 schreef IQM het volgende:
[..]
Kutzooi.Stuur ik het per ongeluk door naar m'n moeder.
quote:
Haje meer van dat zulks muziek.quote:
Dat is juist kk triestquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:11 schreef Skylark. het volgende:
La Fuente's smile op 2.32 is wel geniaal. Echt dat wenkbrauwwipje. Zo ga ik hem ook doen.
Duurde wel lang om te photoshoppen he.quote:
Ik krijg geen eten meer.quote:
quote:
Mag je nog wel buiten spelen dan?quote:
Klinkt wel goed ja, heel anders dan wat ik van tevoren verwachttequote:
quote:
Yeah, no.quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Duurde wel lang om te photoshoppen he.
Dat wel.quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:18 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Mag je nog wel buiten spelen dan?
vooral wjnmkquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:18 schreef BobbyB het volgende:
Overigens; mensen die hun mail afsluiten met hvj en/of wjnmk
Bek dicht.quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:18 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Sluitend bewijs, BobbyB = Juicyhil.
hvj kan nog wel als je het voluit schrijft zonder te veel hartjes.quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:18 schreef BobbyB het volgende:
in dat geval: WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAquote:
't Is toch een lekker ding.quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:19 schreef Mozy het volgende:
[..]
Hoezo spreek jij je vriendin aan met ding?
Dat was ook het noodzakelijke dit-zou-kunnen-weggeven-dat-het-nep-is-elementje.quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:18 schreef BobbyB het volgende:
Gelukkig, dan kan je nog wat bedelen bij anderen!quote:
Ik kan ook een nieuw contact met de naam 'Mama' aanmaken.quote:
1. Jou overkomt dat soort dingen niet.quote:
Ik doelde voornamelijk op de afkorting en dan daarna wjnmk en een hartje.quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:20 schreef Mozy het volgende:
[..]
hvj kan nog wel als je het voluit schrijft zonder te veel hartjes.
quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:21 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat was ook het noodzakelijke dit-zou-kunnen-weggeven-dat-het-nep-is-elementje. [ afbeelding ]
Tuurlijk is het nep, sloebers.
Je hoeft niet eens een nieuw contact aan te maken.quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik kan ook een nieuw contact met de naam 'Mama' aanmaken.
Daarnaast ken ik maar weinig mensen die hun moeder 'Mama' noemen als contactpersoon in plaats van gewoon haar echte naam te gebruiken. En diegene die het wel doen, zijn allemaal vrouwen.
Zou ik nu ook ineens gaan zeggen ja.quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:21 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat was ook het noodzakelijke dit-zou-kunnen-weggeven-dat-het-nep-is-elementje. [ afbeelding ]
Tuurlijk is het nep, sloebers.
Oh noes, backfire!quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zou ik nu ook ineens gaan zeggen ja.
Lobi is een negerstamquote:
Ik mag toch zeker zelf wel weten hoeveel ik eet, wat ik eet en waar ik fan van ben?quote:
quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik mag toch zeker zelf wel weten hoeveel ik eet, wat ik eet en waar ik fan van ben?
quote:
Ja, maar gelukkig voor jou begint CSI dus kom je er makkelijk mee weg.quote:
Beste bass blijft natuurlijk Flat Beatquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:26 schreef Skylark. het volgende:
Toch maar even een gouwe ouwe in dit topic slingeren. Lekker die bass aan. Haha, over bass gesproken, een mattie zei vandaag dat m'n lecturer de stem van een subwoofer heeft
. Ik hield het niet meer.
We doen niet aan feestjes. Ook niet toen de SC een jaar bestond.quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:26 schreef Adolecens het volgende:
is er nou straks een groot feest met de 1700 of gaat iedereen LAPO hunten?
quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, maar gelukkig voor jou begint CSI dus kom je er makkelijk mee weg.
True.quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:27 schreef IQM het volgende:
[..]
[..]
En toch blijven jullie van me houden.
Die is iets te climaxloos voor mij.quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:27 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Beste bass blijft natuurlijk Flat Beat
Feestjes moet jezelf maken!quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
We doen niet aan feestjes. Ook niet toen de SC een jaar bestond.
Heel lekker nummertje maar ook al redelijk gedateerd.quote:
Ik vind het ook geen geweldig nummer maar als je hem beluisterd op je PC (dus niet op youtube) dan heb je echt een hele zieke bass eronderquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:29 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Die is iets te climaxloos voor mij.
Ik moet stoppen met werken, ik mis veel te veelquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:29 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Feestjes moet jezelf maken!![]()
Zo kreeg ik vanmiddag een naamtopic
Moet even geld krijgen zodat ik dikke boxen kan kopen. Pretty broke atm.quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:30 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Heel lekker nummertje maar ook al redelijk gedateerd.
Deze is ook tof mits beluisterd met een goede subwoofer en in een audio speler (geen YT quality)
Die vind ik om zomaar even overdag te draaien niet echt chill, dan moet je echt in een club zijn of een groot feest hebben. Verder ook best wel een standaard nummertje.quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:33 schreef Skylark. het volgende:
Deze is heerlijk. En relatief underground, maar wordt wel in clubs gedraaid.
Je post gewoon het hele mysteryland repertoire manquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:33 schreef Skylark. het volgende:
Deze is heerlijk. En relatief underground, maar wordt wel in clubs gedraaid.
Sowieso draai ik thuis alleen house en elektro als ik even wil knallen, dus ik hou ook niet echt van van die climaxloze house, het moet exploderen.quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:36 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Die vind ik om zomaar even overdag te draaien niet echt chill, dan moet je echt in een club zijn of een groot feest hebben. Verder ook best wel een standaard nummertje.
Dit was trouwens ook wel ziek gaaf op rock werchter
Eindelijk, ik ben zo benieuwd hoe blauw me zal staan.quote:
Mijn pa kwam er twee jaar terug opeens mee dat hij op zolder nog een subwoofer had staan, bleek het zo'n ziek stereo ding met 2 woofers te zijnquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:35 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Moet even geld krijgen zodat ik dikke boxen kan kopen. Pretty broke atm.
ADOquote:
Ja IQM, dat is met een extra rquote:
Ben ik niet geweest, ook geen set gedownload ofzo, maar ik haal dit overal en nergens vandaanquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:37 schreef reetveter het volgende:
[..]
Je post gewoon het hele mysteryland repertoire man.
Nee, jij mist niksquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik moet stoppen met werken, ik mis veel te veel
Stop je er alweer mee?quote:
Ow.. Ik denk dat het vloekt bij je naamquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:38 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Eindelijk, ik ben zo benieuwd hoe blauw me zal staan.
quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja IQM, dat is met een extra randers is het ver-assen en dat is niet zo lief!
Hij was voor jou bedoeld, ik stelde IQM enkel gerustquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja IQM, dat is met een extra randers is het ver-assen en dat is niet zo lief!
Jaquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:39 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nee, jij mist niks![]()
[..]
Stop je er alweer mee?![]()
[..]
Ow.. Ik denk dat het vloekt bij je naam
Ik ook van jouquote:
Dat weet Bt ook wel, lijkt me. Maar ze wil het zo spelen dat het lijkt alsof ik die fout maakte.quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hij was voor jou bedoeld, ik stelde IQM enkel gerust
Dat is ook niet echt een nummer om thuis te luisterenquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:38 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Sowieso draai ik thuis alleen house en elektro als ik even wil knallen, dus ik hou ook niet echt van van die climaxloze house, het moet exploderen.
Even luisteren.
Dwing me niet jouw post te veranderen in. 'Ja IQM inderdaad ja.'quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hij was voor jou bedoeld, ik stelde IQM enkel gerust
Ben jaloers.quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:38 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Mijn pa kwam er twee jaar terug opeens mee dat hij op zolder nog een subwoofer had staan, bleek het zo'n ziek stereo ding met 2 woofers te zijn
Heb hem met een apart kabeltje op mijn PC kunnen aansluiten en er hangen 2 left en 2 right speakers aan.
Computer volume staat meestal op 30-45% en de bass van die woofer op 35% (treble 40%) en zelfs nu heb ik al vaak dat er deurklinken in het huis meetrillen.
Vol volume is echt ondoenlijk voor de rest van mijn gezin en de buren
blauwe ogen, denk wel primaquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:38 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Eindelijk, ik ben zo benieuwd hoe blauw me zal staan.
De hele Slam! dance 30, eerder.quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:37 schreef reetveter het volgende:
[..]
Je post gewoon het hele mysteryland repertoire man.
Nee joh Bt, dat hoeft toch helemaal nietquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dwing me niet mijn post te veranderen in. 'Ik zak op mijn knieën voor je grootsheid'
Geeft nietquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:44 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik post gewoon de hits van dit jaar.
Dan zal ik de die top 30 eens dl'en.quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Geeft niet. Maar ze staan allemaal in de die top 30.
Volgens mij moet remlof of yvonne mij eerst nog PM'en?quote:
Minimal is niets voor mij. Maarja, ik ben dus sowieso niet echt een house-luisteraar, ik heb het vooral in clubs en als ringtone.quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:42 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat is ook niet echt een nummer om thuis te luisteren
Ik luister meestal wel van alles en nog wat omdat ik zelf ook wel eens voor de lol draai, maar als ik echt puur muziek wil luisteren; dan meestal ook geen climaxloze shizzle.
Dit luister ik dus bijvoorbeeld wel:
En ook wel minimal:
(De iets kortere Minimal Techno Vol4 versie is chiller)
Ik zal jou eens downloadenquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:45 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dan zal ik de die top 30 eens dl'en.
dat klinkt wel geilquote:
Naja ik luister het thuis ook best wel vaak maar dan ook echt house/minimal en geen trance/dance of iets wat op -core eindigtquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:45 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Minimal is niets voor mij. Maarja, ik ben dus sowieso niet echt een house-luisteraar, ik heb het vooral in clubs en als ringtone.
quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:47 schreef Adolecens het volgende:
[..]
dat klinkt wel geil
"Zal ik jou es ff downloaden, of wil jij hem bij me uploaden?"
Achtergelaten door je vriendinnetjequote:Op maandag 5 oktober 2009 20:47 schreef LudoSanders het volgende:
Ik vind overal verrassingen hier in huis.
Mijn illegale forum waar bijna alles te downloaden valt via topics met downloadomschrijving en rapidsharelink deed het niet maar nu weer wel.quote:
Gebruikte tampons, omdat mannen geen vuilnisbakje op hun wc hebben staanquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Achtergelaten door je vriendinnetje? Wat lief! Wat voor dingen
?
Ik wilde vroeger nog wel eens tien gulden verstoppen in m'n kamer, zodat ik die na een jaar toevallig weer zou tegenkomen en ik dan extra blij zou zijn met een tientje dat ik eigenlijk al had.quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:47 schreef LudoSanders het volgende:
Ik vind overal verrassingen hier in huis.
In before IQM HIMYM-post van episode 'Stuff'.quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
?
Neen, het was nu wel weer eens tijd voor een kijkje in IQM's Lollige Leven.quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:51 schreef Skylark. het volgende:
[..]
In before IQM HIMYM-post van episode 'Stuff'.
Hahaha ja dat deed ik ook om het vervolgens een week later te pakken en er iets van te kopenquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:51 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik wilde vroeger nog wel eens tien gulden verstoppen in m'n kamer, zodat ik die na een jaar toevallig weer zou tegenkomen en ik dan extra blij zou zijn met een tientje dat ik eigenlijk al had. [ afbeelding ]
Whehe, toen ik het typte, realiseerde ik me weer: "Hier heb ik het nog eens over gehad met Bt.quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha ja dat deed ik ook om het vervolgens een week later te pakken en er iets van te kopenik vergat nooit dat ik geld had
!
Is dat zo heel erg vreemd?quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:52 schreef Japsnars het volgende:
slechte communicatie ziekenhuis
Dat kind is 28 en heeft al een man die zich laat steriliseren?
Foto's met berichtjes. Keilief.quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
?
Jezus!quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:51 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik wilde vroeger nog wel eens tien gulden verstoppen in m'n kamer, zodat ik die na een jaar toevallig weer zou tegenkomen en ik dan extra blij zou zijn met een tientje dat ik eigenlijk al had. [ afbeelding ]
Ik vind het nogal jong, het komt toch vaker voor bij eind dertigers en veertigers. - wat ik zoal hoor dan -quote:
Wat voor foto's?quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:55 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Foto's met berichtjes. Keilief.
[..]
Jezus!
Waar hebben we het niet over gehad vraag ik me dan afquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:53 schreef IQM het volgende:
[..]
Whehe, toen ik het typte, realiseerde ik me weer: "Hier heb ik het nog eens over gehad met Bt."
quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:55 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik was vroeger al een creatief kind dat gelukkig was met hele kleine dingetjes.quote:Jezus!
True, true.quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waar hebben we het niet over gehad vraag ik me dan af!
Ahhhw. M'n moeder geeft me altijd eten enzo mee met post-its erop met lieve tekstenquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:55 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
[..]
Jezus!
Nee. En nee.quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:57 schreef Skylark. het volgende:
Van nu gaat dit topic over Frederiqueske. IQM, deel je archief eens.
Hoe is het met er trouwens.quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:57 schreef Skylark. het volgende:
Van nu gaat dit topic over Frederiqueske. IQM, deel je archief eens.
Dat is dan nog een gelukje bij een ongeluk. whehequote:Op maandag 5 oktober 2009 20:56 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik was vroeger al een creatief kind dat gelukkig was met hele kleine dingetjes.
KLB gaat dicht!!quote:
Er is geen antwoord als 'nee' op zo'n verzoek. Stuk verdriet. Komt zeker omdat BT er is!quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:57 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee. En nee.
Waarom moet het over haar gaan? Leeft ze nog?
Nja, mijn ex is ruim 8,5 jaar ouder dan ikquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:55 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik vind het nogal jong, het komt toch vaker voor bij eind dertigers en veertigers. - wat ik zoal hoor dan -
In before IQM's HIMYM-post van episode "Life Among the Gorillas".quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ahhhw. M'n moeder geeft me altijd eten enzo mee met post-its erop met lieve teksten!
Huwelijksaanzoek van Ado aan JB. Ik moet toegeven, het is wel een originele manier.quote:
BIO WORDT FA!!!!!!!quote:
Bt houdt me op het rechte pad, ja.quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:58 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Er is geen antwoord als 'nee' op zo'n verzoek. Stuk verdriet. Komt zeker omdat BT er is!
quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:59 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Huwelijksaanzoek van Ado aan JB. Ik moet toegeven, het is wel een originele manier.
Nee dank je, ik wil m op zn knieen danquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:59 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Huwelijksaanzoek van Ado aan JB. Ik moet toegeven, het is wel een originele manier.
JE BENT GODVERDOMME BLAUWquote:
Ik zag haar opeens weer in m'n MSN-lijst staanquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:59 schreef IQM het volgende:
[..]
Bt houdt me op het rechte pad, ja.
Maar seriously, vanwaar dat verzoek opeens?
MIJN MOEDER KIJKT DAT NIET ZE HEEFT HET ZELF BEDACHT!quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:59 schreef IQM het volgende:
[..]
In before IQM's HIMYM-post van episode "Life Among the Gorillas".
dit was de laatste, nu pakken we een andere reeksquote:Op maandag 5 oktober 2009 21:00 schreef IQM het volgende:
Is na de ONZ SC-kliek (lees: bifireeks-groepje) en de US SC-kliek nu de KLB SC-kliek aan de beurt om wijd verspreid over het forum de mod uit te hangen?
Ja. Wacht maar, over een jaar of 2 domineren we Fok!quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:00 schreef IQM het volgende:
Is na de ONZ SC-kliek (lees: bifireeks-groepje) en de US SC-kliek nu de KLB SC-kliek aan de beurt om wijd verspreid over het forum de mod uit te hangen?
Je kent swarmahoer, toch?quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:02 schreef Skylark. het volgende:
Mijn god. Kan iemand met zo'n schrijfstijl Mod worden?
Succes I guess.
Maar heeft het ooit gewerkt? Want net als Bt zou ik na enkele dagen het geld gepakt hebben om er iets van te kopen.quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:56 schreef IQM het volgende:
[..]!
[..]
Ik was vroeger al een creatief kind dat gelukkig was met hele kleine dingetjes.
En vervolgens gooi jij dat eten in de container en eet je pepersteaks hè?quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ahhhw. M'n moeder geeft me altijd eten enzo mee met post-its erop met lieve teksten!
Ik ben 16 en wat is ditquote:Op maandag 5 oktober 2009 21:03 schreef reetveter het volgende:
[..]
Wie de fuck is dat.
[..]
Wat de fuck is dit?
quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:00 schreef Japsnars het volgende:
[..]
JE BENT GODVERDOMME BLAUW
IK ZEI HET JE
quote:
quote:
Tnxquote:Op maandag 5 oktober 2009 21:02 schreef Skylark. het volgende:
Mijn god. Kan iemand met zo'n schrijfstijl Mod worden?
Succes I guess.
quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik wilde SEX erbij doen maar ze wilden me niet!
Ado is er ook beter in denk ikmaar goed!
Wat zij zegtquote:
Ik denk niet dat ik ooit genomineerd zal wordenquote:Op maandag 5 oktober 2009 21:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja. Wacht maar, over een jaar of 2 domineren we Fok!
Neequote:Op maandag 5 oktober 2009 21:03 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Maar heeft het ooit gewerkt? Want net als Bt zou ik na enkele dagen het geld gepakt hebben om er iets van te kopen.
[..]
En vervolgens gooi jij dat eten in de container en eet je pepersteaks hè?
Laat de bitch wachten IQM, ik zeg het je.quote:
Niet twee dingen tegelijk doen.quote:
On my wayquote:Op maandag 5 oktober 2009 21:07 schreef Japsnars het volgende:
Waar blijven de ontgroeningstopics voor Ado? Gaat eens even gauw posten:
http://forum.fok.nl/rde/post_topic/51
Weet ik niet meer.quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:03 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Maar heeft het ooit gewerkt? Want net als Bt zou ik na enkele dagen het geld gepakt hebben om er iets van te kopen.
't Is bijna Postbus 51quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:07 schreef Japsnars het volgende:
Waar blijven de ontgroeningstopics voor Ado? Gaat eens even gauw posten:
http://forum.fok.nl/rde/post_topic/51
EINDE VAN DE WERELD!quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:00 schreef Japsnars het volgende:
[..]
JE BENT GODVERDOMME BLAUW
IK ZEI HET JE
"Ouch, okay okay, I will work!"quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:10 schreef IQM het volgende:
[..]
*Command & Conquer:Generals-flashback krijgt*
Da's geen C&C:G-quote.quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:13 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
"Ouch, okay okay, I will work!"
quote:
Grappig, dat dacht JB zelfs al..quote:
Dan was het Adelante, ofzo.quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:18 schreef Adolecens het volgende:
[..]
[..]
Grappig, dat dacht JB zelfs al..
Maar nee, nooit.
Hoe kom je daarbij?
Je hebt zo'n modnaam op de een of andere manier.quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:18 schreef Adolecens het volgende:
[..]
[..]
Grappig, dat dacht JB zelfs al..
Maar nee, nooit.
Hoe kom je daarbij?
Die wel geloof ik jaquote:
WTF is een MOD naam?!quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je hebt zo'n modnaam op de een of andere manier.
Een naam voor een moderatorquote:Op maandag 5 oktober 2009 21:20 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Die wel geloof ik ja![]()
[..]
WTF is een MOD naam?!
Ik had m ook onder mn ctrl+vquote:
Dat snapte ikquote:
Ik wist niet dat je van deze muziek houdt.quote:
Toch is Allure_ by far de beste mod naam die ik ooit heb gezien. Maargoed, ze saven the best for last natuurlijkquote:
Cris Agterbergquote:
quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:24 schreef reetveter het volgende:
[..]
Cris Agterberg
Bert van Apeldoorn
Jan Bankman
Steven Barends
Peter Beekman
Martien Beversluis
Friedrich Wilhelm van Bilderbeek
Stien van Bilderbeek
Max Blokzijl
Hilda Bongertman
Johannes Anthony Boreel de Mauregnault
Sander Borgers
August Borggreven
Henri Bruning
Gerrit van Burink
Johan Carp
Sera de Croon
Rudolf Wilhelm Dahmen von Buchholz
Rob Delsing
Jan Eekhout
Han van Etten
Klaas Carel Faber
Frans Eduard Farwerck
Jan Feitsma
Chris de Graaff
Nico de Haas
Joan Walrave van Haersolte van Haerst
Jo van Ham
Willem Herweyer
Wim Heubel
Henri Arend van Hilten
Hakkie Holdert
Jan Hollander
Jan Rudolf Hommes
Henri van Hoof
Herman van Houten
Reinier van Houten
Carolus Huygen
Jaap van Kersbergen
George Kettmann Jr.
Pieter Emiel Keuchenius
Abraham Kipp
Hans Klomp
C.J. van Knotsenborg
Frits Koolhoven
Hendrik Koot
Hans Krenning
Maarten Kuiper
Jacob Luitjens
Joseph Luns
Jan van der Made
Maarten Meuldijk
Gerard Mooyman
Hans Werner Müller-Lehning
Jan Coenraad Nachenius
Pier Nobach
Eddy Noordijk
Julia op ten Noort
Laurens op ten Noort
Arie van der Oord
N. Oosterbaan
Tinus Osendarp
Carel Piek
Sebastiaan de Ranitz
Oscar van Rappard
Hermannus Reydon
Jan van Rheenen
Evert Roskam
Florrie Rost van Tonningen-Heubel
Joost de Ruiter
Hendrik Seyffardt
Godefridus Petrus Smis
Geerto Snijder
Dirk Spanjaard jr.
Christiaan Frederik Staargaard
Rintsje Piter Sybesma
Jan Teunissen
Johan Theunisz
Jacques van Tol
Peter Ton
Sybren Tulp
Klaas Veenboer
Willem van der Vegte
Henri van de Velde
Emile Verviers
G.F. Vlekke
Anton van der Waals
Margot Warnsinck
William Westerman
Gerard Wijdeveld
Everardus Wittert van Hoogland
Jan Wolthuis
Barend Willem Zijfers
Zomaar een greep uithttp://nl.wikipedia.org/wiki/Categorie:NSB'er
Dat streepje op het eind verpest het.quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:23 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Toch is Allure_ by far de beste mod naam die ik ooit heb gezien. Maargoed, ze saven the best for last natuurlijk.
Nu welquote:Op maandag 5 oktober 2009 21:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je van deze muziek houdt.
Allure was al ingepikt. Bovendien valt een streepje nog te vergeven, en namen zonder hoofdletter niet.quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat streepje op het eind verpest het.
Objectionquote:Op maandag 5 oktober 2009 21:17 schreef remlof het volgende:
Kan je kappen met je baggertopics in SEX reetveter?
Dat is wel waar ja.quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Allure was al ingepikt. Bovendien valt een streepje nog te vergeven, en namen zonder hoofdletter niet.
ook zo lullig om je account zomaar te jatten om aan iemand te geven die mod gaat wordenquote:Op maandag 5 oktober 2009 21:26 schreef Skylark. het volgende:
Skylark. zou ook een goede modnaam zijn. Ik shit jullie niet.
quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:30 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ook zo lullig om je account zomaar te jatten om aan iemand te geven die mod gaat worden
Jailbait?quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb weleens gedacht om gewoon JB van mezelf te maken
Nee, dat was ik een aantal jaren geleden,maar iedereen noemt me toch al JB, dus het zou best kunnen en met mn brownie als ava weet toch wel iedereen dat ik het benquote:
Pardon?quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:35 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb goed nieuws, zot is bijna thuis![]()
Oh, mozy neem chai is mee naar de sleutel
Hij is aan 't scouten, zet je beste beentje voor zij met ambities.quote:
Jullie wonen nu al bij elkaar in?quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:35 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb goed nieuws, zot is bijna thuis![]()
Oh, mozy neem chai is mee naar de sleutel
Hahahaquote:Op maandag 5 oktober 2009 21:36 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hij is aan 't scouten, zet je beste beentje voor zij met ambities.
Ik zou even wachten tot je van dit account je wachtwoord ook kwijt bent geraaktquote:Op maandag 5 oktober 2009 21:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb weleens gedacht om gewoon JB van mezelf te maken
quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:36 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:36 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/JBquote:Op maandag 5 oktober 2009 21:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, dat was ik een aantal jaren geleden,maar iedereen noemt me toch al JB, dus het zou best kunnen en met mn brownie als ava weet toch wel iedereen dat ik het ben
Uiteraard us de kans groot dat iemand nu een JB gaat maken
Die hoofdletter kunnen ze in de database zo toevoegen, een streepje kan je niet even zomaar verwijderen aangezien het account Allure al bestaatquote:Op maandag 5 oktober 2009 21:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Allure was al ingepikt. Bovendien valt een streepje nog te vergeven, en namen zonder hoofdletter niet.
quote:
Quequote:
Dat bedoel ik nietquote:Op maandag 5 oktober 2009 21:39 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Die hoofdletter kunnen ze in de database zo toevoegen, een streepje kan je niet even zomaar verwijderen aangezien het account Allure al bestaat
Pumpin' iron, jeweets. Hoewel ik eerst aan het cardio'en ben voor m'n conditie.quote:
quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:40 schreef LudoSanders het volgende:
Die search hè, slaat die geen nieuwe topics meer op?
quote:De zoekindex is het laatst bijgewerkt op: 05-09-09 / 00:15, de index bevat 1.279.263 topics
Bedanktquote:Op maandag 5 oktober 2009 21:40 schreef IQM het volgende:
Ik wilde nog even op deze plek een welgemeendrichting Bt posten.
Nu ga ik 'Year One' kijken.
@kamerquote:Op maandag 5 oktober 2009 21:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Bedankt! En veel plezier
ik ga even douchen en huiswerk maken en daarna richting een party!
Op maandag .quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Bedankt! En veel plezier
ik ga even douchen en huiswerk maken en daarna richting een party!
Ja datquote:Op maandag 5 oktober 2009 21:43 schreef Skylark. het volgende:
[..]
@kamer [ afbeelding ], kamer [ afbeelding ] en Groningen [ afbeelding ]?
Prima dag voor een goed feestje.quote:
Wat schattigquote:Op maandag 5 oktober 2009 21:41 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Pumpin' iron, jeweets. Hoewel ik eerst aan het cardio'en ben voor m'n conditie.
waarvan?quote:
Jij vindt alles schattig wat ik doe.quote:
Ik kan er echt niks aan doenquote:Op maandag 5 oktober 2009 21:45 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Jij vindt alles schattig wat ik doe. [ afbeelding ]
Fitness is juist masculine en NIET schattig.
Die smiley is ook schattigquote:Op maandag 5 oktober 2009 21:45 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Jij vindt alles schattig wat ik doe. [ afbeelding ]
Fitness is juist masculine en NIET schattig.
FC of ONZquote:
Oh, het stond gewoon op die site.quote:
zoals uiteraard te zien is aan je posthistoryquote:Op maandag 5 oktober 2009 21:48 schreef Japsnars het volgende:
[..]
FC of ONZ
DE, C&H en S&S hebben trouwens ook nog maar 1 mod. En BUG heeft zelfs geen mod terwijl MED wel een mod heeft
Cultuur & Historie spreekt mij trouwens nog best wel aan. Ik lees graag historische dingen en ook cultuur is altijd leuk en interessant
Volgens mij is dat echt de meest interessante mod positie die er bestaat op Fok!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |