Dat schijnt normaal te zijn bij deze bacterie, heb meerdere slachtoffers gesproken en bij iedereen noemen ze het zo.quote:Op zondag 4 oktober 2009 02:45 schreef Sapstengel het volgende:
Slechte beestjes, wtf? Denken ze dat jullie kleuters zijn ofzo.
Nee, in een ander ziekenhuis, maar noem liever geen namen.quote:
Sorry, je hebt gelijk, ik ben egoistisch, mijn man was bijna overleden, er zijn delen geamputeerd, hij heeft op de IC gelegen, hij zal nog zeker 1 half jaar uit de running zijn (met geluk) en zal ook nog meerdere operaties nodig hebben maar hoe en wat vertellen ze niet, ze vertellen ons eigenlijk verders helemaal niks.quote:Op zondag 4 oktober 2009 02:54 schreef cerror het volgende:
Ik vind 't nogal egoïstisch. Alsof de artsen e.d. niks beters te doen hebben.
Dat je ondersteuning mist is jouw opinie maar zolang de artsen gewoon hun werk doen lijkt het me wel okay.
Nou ik herken dit wel een beetje. Wat de TS post. Als ik zelf niet egoïstisch was geweest en zelf wat testen had gedaan was me moeder nu dood aan een hersenbloeding. De artsen deden hun "werk" dus niet . Na wat dreigende uitleg van mij was de arts wel bereid een neuroloog er bij te halen. TS met de vuisten op tafel slaan of een ander ziekenhuis vragen als dat kan.quote:Op zondag 4 oktober 2009 02:54 schreef cerror het volgende:
Dat je ondersteuning mist is jouw opinie maar zolang de artsen gewoon hun werk doen lijkt het me wel okay.
idd heel egoistisch dat je wilt weten hoe het met ewen geliefde gaat en ook heel egoistisch om te verwachten dat als je dan iets hoort dat je niet 10 verschillende verhalen hoort.quote:Op zondag 4 oktober 2009 02:54 schreef cerror het volgende:
Uiteraard, daar zijn we ook helemaal voor, alleen zouden ze wel eerst aan mijn man mogen vragen of het even uitkomt en niet met een heel leger om zijn bed gaan staan, zijn verminke private parts tonen en allerlei medisch jargon uitslaan terwijl ze mijn man behandelen als iets levenloos zonder gevoel.quote:Op zondag 4 oktober 2009 12:26 schreef CherryBoomBoom het volgende:
Dat er veel studenten bijstaan vind ik eerder goed dan slecht, de vleesetende bacterie is geen bacterie die zoveel voorkomt en als zij er niets over leren weet je toekomstige arts er niets over.
Je hebt natuurlijk wel het recht om te weten hoe het staat met je man, wnnr hij naar huis mag, welke operaties nog moeten uitgevoerd worden enz.
Blijkbaar is dit nu wel gebeurd want je weet wnnr je man naar huis mag
Anders kon je het diensthoofd aanspreken of op zoek gaan naar de klachtenbalie..
Veel sterkte nog !
Tja, dat heb je nu eenmaal als je in een academisch ziekenhuis bent opgenomen.. Het was wel netter geweest als de arts van tevoren even toestemming gevraagd had. En ik denk dat je met dat medisch jargon veel minder problemen had gehad als er gewoon met jullie beter gecommuniceerd was..quote:Op zondag 4 oktober 2009 12:29 schreef snakelady het volgende:
[..]
Uiteraard, daar zijn we ook helemaal voor, alleen zouden ze wel eerst aan mijn man mogen vragen of het even uitkomt en niet met een heel leger om zijn bed gaan staan, zijn verminke private parts tonen en allerlei medisch jargon uitslaan terwijl ze mijn man behandelen als iets levenloos zonder gevoel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |