Ah daar is het alquote:Op maandag 5 oktober 2009 19:56 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Moet het wel worden toegevoegd aan mn account
Nou, dat vond ik wel!quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:57 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik vind Dizer niet zo knap in het echt, hoor.
quote:
Goed.quote:
"People who say they don't care what people think are usually desperate to have people think they don't care what people think."quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
mensen die het hardst roepen (en dat blijven doen) dat ze zich niets aantrekken van dingen die op internet gezegd worden, trekken zich er vaak juist het meeste van aan, zo blijkt.
en ik zit zover onderuit gezakt, dat tikken lastig wordt
Maar weer eens even recht gaan zitten denk ik
Mozy had gewoon een eerlijke lapo hoorquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:00 schreef Allure_ het volgende:
Ik snap geen reet van die lapo's meer. Er moeten niet de hele tijd posts worden verwijderd, en mods moeten niet nog kunnen posten na de 300![]()
.
Ja, dat!quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:01 schreef IQM het volgende:
[..]
"People who say they don't care what people think are usually desperate to have people think they don't care what people think."
- George Carlin
Ik welquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
[..]
Goed.
Wil je een verhandeling over de aard van mijn geluk, of geloof je het zo ook wel?
ìddquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:02 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Mozy had gewoon een eerlijke lapo hoor
Leer jij nou maar modden.quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:03 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ìdder is niks verwijderd, ze ziet spookposts
Aan mij bijvoorbeeld.quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:03 schreef Skylark. het volgende:
Swarmahoer, is het niet eens tijd om het stokje door te geven?
Heel fijn, dan laat ik het hierbij.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
compact en kleverig.
Jij bent een kloon van Juicyhillquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:04 schreef BobbyB het volgende:
Leuk, Disney Channel. De hele dag fappen op Hannah Montana.
Eierstokje?quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:03 schreef Skylark. het volgende:
Swarmahoer, is het niet eens tijd om het stokje door te geven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |