Ah daar is het alquote:Op maandag 5 oktober 2009 19:56 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Moet het wel worden toegevoegd aan mn account
Nou, dat vond ik wel!quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:57 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik vind Dizer niet zo knap in het echt, hoor.
quote:
Goed.quote:
"People who say they don't care what people think are usually desperate to have people think they don't care what people think."quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
mensen die het hardst roepen (en dat blijven doen) dat ze zich niets aantrekken van dingen die op internet gezegd worden, trekken zich er vaak juist het meeste van aan, zo blijkt.
en ik zit zover onderuit gezakt, dat tikken lastig wordt
Maar weer eens even recht gaan zitten denk ik
Mozy had gewoon een eerlijke lapo hoorquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:00 schreef Allure_ het volgende:
Ik snap geen reet van die lapo's meer. Er moeten niet de hele tijd posts worden verwijderd, en mods moeten niet nog kunnen posten na de 300![]()
.
Ja, dat!quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:01 schreef IQM het volgende:
[..]
"People who say they don't care what people think are usually desperate to have people think they don't care what people think."
- George Carlin
Ik welquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
[..]
Goed.
Wil je een verhandeling over de aard van mijn geluk, of geloof je het zo ook wel?
ìddquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:02 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Mozy had gewoon een eerlijke lapo hoor
Leer jij nou maar modden.quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:03 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ìdder is niks verwijderd, ze ziet spookposts
Aan mij bijvoorbeeld.quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:03 schreef Skylark. het volgende:
Swarmahoer, is het niet eens tijd om het stokje door te geven?
Heel fijn, dan laat ik het hierbij.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
compact en kleverig.
Jij bent een kloon van Juicyhillquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:04 schreef BobbyB het volgende:
Leuk, Disney Channel. De hele dag fappen op Hannah Montana.
Eierstokje?quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:03 schreef Skylark. het volgende:
Swarmahoer, is het niet eens tijd om het stokje door te geven?
Je bent echt te flauw geworden, Bobby.quote:
Ik zou dit toch echt opvatten als crewbashing hoor, swarma!quote:
Dat nummer is live zo ontzettend kutquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:04 schreef Skylark. het volgende:
Kijk jongens, over een half jaar is deze bij Jamba.
Blame Krentenbol.quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:06 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je bent echt te flauw geworden, Bobby.
Ik luister hem nuquote:
Nog niet meegemaakt, maar toen ik aan het clubbin' was was 'ie geniaal.quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:06 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat nummer is live zo ontzettend kut. Komt door die lelijke chick met d'r viool
.
Hij draait wel echt chill, maar dit nummer voel ik nietquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:07 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nog niet meegemaakt, maar toen ik aan het clubbin' was was 'ie geniaal.
Geniaal inderdaadquote:
We hebben sinds dit weekend Disney Channel op de kabel.quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:05 schreef Mozy het volgende:
Ik heb nogsteeds Jetix hier op TV.
Helemaal geen Disney XD.
Bij mij draaide hij zelf niet hoor, gewoon een (zeer goede) clubdj. Kippenvelquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:08 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hij draait wel echt chill, maar dit nummer voel ik niet.
quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:08 schreef Skylark. het volgende:
Haha, Sanna op 0.20 links vooraan. Met d'r alternatieve haarbandjesfetish.
Kutzooi.quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:09 schreef IQM het volgende:
Eeuwig jong door sperma slikken
*link doorstuurt naar vriendin*
Bewijs.quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:10 schreef IQM het volgende:
[..]
Kutzooi.Stuur ik het per ongeluk door naar m'n moeder.
quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:10 schreef IQM het volgende:
[..]
Kutzooi.Stuur ik het per ongeluk door naar m'n moeder.
quote:
Haje meer van dat zulks muziek.quote:
Dat is juist kk triestquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:11 schreef Skylark. het volgende:
La Fuente's smile op 2.32 is wel geniaal. Echt dat wenkbrauwwipje. Zo ga ik hem ook doen.
Duurde wel lang om te photoshoppen he.quote:
Ik krijg geen eten meer.quote:
quote:
Mag je nog wel buiten spelen dan?quote:
Klinkt wel goed ja, heel anders dan wat ik van tevoren verwachttequote:
quote:
Yeah, no.quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Duurde wel lang om te photoshoppen he.
Dat wel.quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:18 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Mag je nog wel buiten spelen dan?
vooral wjnmkquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:18 schreef BobbyB het volgende:
Overigens; mensen die hun mail afsluiten met hvj en/of wjnmk
Bek dicht.quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:18 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Sluitend bewijs, BobbyB = Juicyhil.
hvj kan nog wel als je het voluit schrijft zonder te veel hartjes.quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:18 schreef BobbyB het volgende:
in dat geval: WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAquote:
't Is toch een lekker ding.quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:19 schreef Mozy het volgende:
[..]
Hoezo spreek jij je vriendin aan met ding?
Dat was ook het noodzakelijke dit-zou-kunnen-weggeven-dat-het-nep-is-elementje.quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:18 schreef BobbyB het volgende:
Gelukkig, dan kan je nog wat bedelen bij anderen!quote:
Ik kan ook een nieuw contact met de naam 'Mama' aanmaken.quote:
1. Jou overkomt dat soort dingen niet.quote:
Ik doelde voornamelijk op de afkorting en dan daarna wjnmk en een hartje.quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:20 schreef Mozy het volgende:
[..]
hvj kan nog wel als je het voluit schrijft zonder te veel hartjes.
quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:21 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat was ook het noodzakelijke dit-zou-kunnen-weggeven-dat-het-nep-is-elementje. [ afbeelding ]
Tuurlijk is het nep, sloebers.
Je hoeft niet eens een nieuw contact aan te maken.quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik kan ook een nieuw contact met de naam 'Mama' aanmaken.
Daarnaast ken ik maar weinig mensen die hun moeder 'Mama' noemen als contactpersoon in plaats van gewoon haar echte naam te gebruiken. En diegene die het wel doen, zijn allemaal vrouwen.
Zou ik nu ook ineens gaan zeggen ja.quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:21 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat was ook het noodzakelijke dit-zou-kunnen-weggeven-dat-het-nep-is-elementje. [ afbeelding ]
Tuurlijk is het nep, sloebers.
Oh noes, backfire!quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zou ik nu ook ineens gaan zeggen ja.
Lobi is een negerstamquote:
Ik mag toch zeker zelf wel weten hoeveel ik eet, wat ik eet en waar ik fan van ben?quote:
quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik mag toch zeker zelf wel weten hoeveel ik eet, wat ik eet en waar ik fan van ben?
quote:
Ja, maar gelukkig voor jou begint CSI dus kom je er makkelijk mee weg.quote:
Beste bass blijft natuurlijk Flat Beatquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:26 schreef Skylark. het volgende:
Toch maar even een gouwe ouwe in dit topic slingeren. Lekker die bass aan. Haha, over bass gesproken, een mattie zei vandaag dat m'n lecturer de stem van een subwoofer heeft
. Ik hield het niet meer.
We doen niet aan feestjes. Ook niet toen de SC een jaar bestond.quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:26 schreef Adolecens het volgende:
is er nou straks een groot feest met de 1700 of gaat iedereen LAPO hunten?
quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, maar gelukkig voor jou begint CSI dus kom je er makkelijk mee weg.
True.quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:27 schreef IQM het volgende:
[..]
[..]
En toch blijven jullie van me houden.
Die is iets te climaxloos voor mij.quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:27 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Beste bass blijft natuurlijk Flat Beat
Feestjes moet jezelf maken!quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
We doen niet aan feestjes. Ook niet toen de SC een jaar bestond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |