ow je kiest voor Wonderer...quote:
quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ow je kiest voor Wonderer...
dus niet voor KK
of voor Stroek..
of thaErik..
of voor moi...
STARmeter: Down 72% in popularity this week.quote:
Bij mij geen hits.quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:42 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/name/nm2281416/
dan zit je zeker in de underground scenequote:Op maandag 5 oktober 2009 19:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bij mij geen hits.
Pron staat niet op imdb.
Ik heb geen IMDB Pro, dus ik kan niet zien waaromquote:Op maandag 5 oktober 2009 19:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
STARmeter: Down 72% in popularity this week.
Bij mij ben je in de afgelopen week alleen maar populairder geworden heur.quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:47 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb geen IMDB Pro, dus ik kan niet zien waarom
Slijmbal!quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Bij mij ben je in de afgelopen week alleen maar populairder geworden heur.
werkt nep karma wel?quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben gewoon vriendelijk. Probeer wat gunstige karma op te bouwen
.
Nou, het is gelukt hoorquote:Op maandag 5 oktober 2009 19:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben gewoon vriendelijk. Probeer wat gunstige karma op te bouwen
.
Dat laatste is dan net weer even jammerquote:Op maandag 5 oktober 2009 19:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik meen heus wel de vriendelijke dingen die ik zeg. Tegen bepaalde mensen.
Het is een gave...quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Je bent een bepaald mens vlarp. Maar dat ik het nu weer zo moet benadrukken vind ik jammer, want dan lijkt het echt geslijm
.
quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Onze
ker
heid
, stomste uitvinding van de mens sinds zenuwen.
volgens mij krijg je daar slechte karma vanquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:04 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat laatste is dan net weer even jammer
en het is eva's schuldquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Onze
ker
heid
, stomste uitvinding van de mens sinds zenuwen.
I knowquote:
Werkt het?quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
I know. Maar zolang je je maar niet al te veel laat tegenhouden komt alles goed. Hou ik mezelf maar voor
.
volgens mij heb jij een goed karmaquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:12 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
volgens mij krijg je daar slechte karma van
Ik wilde net zeggen: bij mij is ene H.V. (quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Bij mij ben je in de afgelopen week alleen maar populairder geworden heur.
Dankje, Waxquote:Op maandag 5 oktober 2009 21:17 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen: bij mij is ene H.V. (echt fucking verwarrend, al die namen) up gegaan de laatste week met 162% geloof ik!
Wow.. respect, Wax! Ik doe het je nog even niet na dat fietsenquote:Op maandag 5 oktober 2009 21:20 schreef Waxxer het volgende:
Jongens jongens, wat ben ik moe.Eigenlijk.
Vanmorgen om 6u begónnen met werken, dus om 5u opgestaan. En daarna nog, omdat ik ziek was en alleen maar heb gelegen en gevreten en dientengevolge geschrokken ben van het buikresultaat, gefietst, dertígggg kilometer. En als het morgen niet regent, doe ik er weer dertígggg.
Nou ja, ik ben geen Breukink hoor!quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:21 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wow.. respect, Wax! Ik doe het je nog even niet na dat fietsen
quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:27 schreef Waxxer het volgende:
Maar ja, met een zombiehoofd van het vroege opstaan en werken en de wind door mijn haren (dat gaat dan pluizen en alles en ik moet enorm naar de kapper) zie ik er aardig verwilderd uit!Ik ben ook blij dat ik geen bekenden tegenkwam ofzo.
Nou ik ben daarna gaan douchen dus nu zie ik er alleen pluizig uit en dat is niet voor een foto geschikt.quote:
Ik heb je wel een paar keer gezien, dus ik kan me wel een voorstelling makenquote:Op maandag 5 oktober 2009 21:29 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou ik ben daarna gaan douchen dus nu zie ik er alleen pluizig uit en dat is niet voor een foto geschikt.![]()
Echt NIET.
Ja met dat huisje toen en alles moest ik ook al behoorlijk naar de kapper.quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:31 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb je wel een paar keer gezien, dus ik kan me wel een voorstelling maken
Daarom ga ik bij een kapper zonder afspraak, dan kun je rustig wachtenquote:Op maandag 5 oktober 2009 21:35 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja met dat huisje toen en alles moest ik ook al behoorlijk naar de kapper.
Ik ben nu aan het nadenken wélke trouwens. Want ik ben niet van plan weer 30 euro te betalen voor amper een half uur knippen met een hoofdmassage erbij (een keer gehad: "Oh jee, je bent gespannen he?? Ik voel het aan je hoofdhuid!") en een kopje koffie die je dan klok-klok moet opdrinken, want de suiker altijd ampoer gesmolten of je bent al aan de beurt.
ach zomaarquote:
Van die hoeveelkostdeislamhuppeldepup.nl site van Wilders.quote:25.300 Pardonners hebben al een huis
Ruim 90 procent van alle buitenlanders die door de pardonregeling in Nederland mogen blijven, heeft inmiddels eigen onderdak.
De werkgroep die zich inzet voor de huisvesting van deze oud-asielzoekers, meldt dat 25.300 zogenoemde pardonners zijn ondergebracht. In totaal kwamen 27.700 mensen in aanmerking voor de pardonregeling.
VluchtelingenWerk Nederland en de koepelorganisatie van woningcorporaties Aedes toonden zich maandag zeer tevreden met dit resultaat.
,,Veel pardonners zijn geplaatst in de regio waar ze eerst in asielzoekerscentra werden opgevangen. De mensen konden dus in hun vertrouwde omgeving, waar de kinderen naar school gaan, blijven wonen'', aldus Igor Ivakiç van VluchtelingenWerk.
De Taskforce Huisvesting Statushouders staakt dinsdag officieel haar activiteiten. Voorzitter Ed Nijpels zal dan zijn eindrapportage aanbieden aan het kabinet. Dat is drie maanden eerder dan gepland.
EN MIJN KIND KREEG TE HOREN DAT ER DE EERSTE TIEN JAAR GEEN ENKEL KANS WAS OP EEN WONING.
Dat haarquote:
Vind het maar een downsyndroompje eigenlijkquote:
quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:25 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Vind het maar een downsyndroompje eigenlijk
nee komt misschien door al die wijntjesquote:Op maandag 5 oktober 2009 22:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Leert ie nou nog steeds niet dat ie af en toe naar dat envelopje moet kijken?
Hijs cute inderdaadquote:Op maandag 5 oktober 2009 22:31 schreef Yurithemaster het volgende:
[mikemodus]
Cas jansen is hier een hot bitch
[/mikemodus]
Wieso?quote:
Met hem heb ik nog een beschamend moment meegemaakt (en nee niet zo'n moment)quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:31 schreef Yurithemaster het volgende:
[mikemodus]
Cas jansen is hier een hot bitch
[/mikemodus]
Hoeveel had je op?quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:48 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Met hem heb ik nog een beschamend moment meegemaakt (en nee niet zo'n moment)
Hij was hier in Portugal en zat wat te drinken in de wijnbar met een vriend of zo en ik herkende hem ergens van. Dus ik zei dat tegen vrienden waar mee ik was en die zeiden waarom ga je het niet vragen. dus
Nuno : Hoi komt je uit Zeist ?
Hij : nee
Nuno : Oh je komt me zo bekend voor ik dacht dat je misschien een van mijn vrienden kent daar
Hij : Nou je kunt me wel kennen van TV en zo
Nuno : Oh dat is niet interessant, ik wou de laatste roddel horen over vrienden in Holland
Dus draai ik me om en loop gewoon naar mijn vrienden, en vertel het hun. Ze zeiden dat het erg onbeleefd was
zoals al gezegd ik ben niet populair dus kijk ik nooit naar dat envelopjequote:Op maandag 5 oktober 2009 22:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Leert ie nou nog steeds niet dat ie af en toe naar dat envelopje moet kijken?
het was middags dus een of twee glazen, hoezo ?quote:
Nou ja, je krijgt regelmatig pm's van yuri, dus ondertussen zou je beter moeten wetenquote:Op maandag 5 oktober 2009 22:52 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
zoals al gezegd ik ben niet populair dus kijk ik nooit naar dat envelopje
niksquote:Op maandag 5 oktober 2009 22:53 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
het was middags dus een of twee glazen, hoezo ?
Ik vind dat ie het wel leuk tekentquote:Op maandag 5 oktober 2009 22:51 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
plagiaat gaat hier denk ik misshcien toch niet op maar, wel wat onorgineel
ja vol met allemaal............quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ja, je krijgt regelmatig pm's van yuri, dus ondertussen zou je beter moeten weten.
had ik hem een wijntje aan moeten biedenquote:
shhhtquote:
nee, maar was inderdaad nogal onbeleefdquote:Op maandag 5 oktober 2009 23:00 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
had ik hem een wijntje aan moeten bieden
Ik wíl het niet weten.quote:
zal het proberenquote:Op maandag 5 oktober 2009 23:02 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
shhht![]()
Moet ik het nu steeds blijven zeggen of ga je eindelijk eens dat enveloppetje in de gaten houden![]()
ik zei ook beschamend momentquote:Op maandag 5 oktober 2009 23:02 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nee, maar was inderdaad nogal onbeleefd
quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:25 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Vind het maar een downsyndroompje eigenlijk
oh, ik zal wijselijk mijn mond houden, ik zou deze week vriendelijk blijven, zelfs tegen de gnoompjesquote:
Hoogwaardige cinemaquote:Op maandag 5 oktober 2009 23:16 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dacht even dat je deze bedoelde![]()
[ afbeelding ]
kalium doet het altijd goed, ben je gegarandeerd een leuke leraarquote:Op maandag 5 oktober 2009 23:26 schreef Weemz het volgende:
Oeh...
Morgen eerste practicum geven op stageschool...
Spannend!
nee liefjequote:
ik niet, op de pepernoten bij de jumbo na danquote:Op maandag 5 oktober 2009 23:35 schreef Steve het volgende:
Sinterklaas en de pakjesboot kom je nu wel overal tegen zeg.
ooit eens een keerquote:
Maar jij kwam toch nooit op straat?quote:Op maandag 5 oktober 2009 23:36 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik niet, op de pepernoten bij de jumbo na dan
maar ik tuur af en toe wel eens onder het gordijntje doorquote:Op maandag 5 oktober 2009 23:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar jij kwam toch nooit op straat?
je hebt hem niet in de kast staanquote:
noem dat maar turenquote:Op maandag 5 oktober 2009 23:40 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
maar ik tuur af en toe wel eens onder het gordijntje door
quote:
awwwquote:Op maandag 5 oktober 2009 23:48 schreef Ang3l het volgende:
Het hoge woord is er uit.
Ik heb duidelijkheid.
En nu gaan we lief samen slapen, zonder relatie.
quote:Op maandag 5 oktober 2009 23:48 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb duidelijkheid.
Het hoge woord ---> Je bent z'n gelegenheids vriendje?quote:Op maandag 5 oktober 2009 23:48 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb duidelijkheid.
Hm. Ik had stiekem goede hoop, Ang3l...quote:Op maandag 5 oktober 2009 23:48 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb duidelijkheid.
zal wel eens een lijst makenquote:Op maandag 5 oktober 2009 23:47 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
wat heb jij wel in de kast dan?
geen plek voor naast jouw foto, je weet wel die in die hartvormquote:
glazuur spring spontaan van mn tanden bij zulke fotolijstjesquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 00:00 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
geen plek voor naast jouw foto, je weet wel die in die hartvorm
ik geloof niet dat ik TV dingen heb naast QAFquote:Op maandag 5 oktober 2009 23:56 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
als het maar geen wijven series zijn
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 00:00 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
geen plek voor naast jouw foto, je weet wel die in die hartvorm
over zoet hequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 00:01 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
glazuur spring spontaan van mn tanden bij zulke fotolijstjes
quote:Op maandag 5 oktober 2009 23:48 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb duidelijkheid.
QAF magquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 00:03 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik geloof niet dat ik TV dingen heb naast QAF
geen sience finctions, maar ze staan hier niet want ik zit bij R maar hou wel van spaanse cinemaquote:
maar die spaanse films ken ik allemaal nietquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 00:10 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
geen sience finctions, maar ze staan hier niet want ik zit bij R maar hou wel van spaanse cinema
komt nog wel, als onderdeel van je spaanse lesquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 00:13 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
maar die spaanse films ken ik allemaal niet
voorlopig heeft ze nog niks gezegd over dat we een film gaan kijkenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 00:15 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
komt nog wel, als onderdeel van je spaanse les
komt nog wel, die films die Mismo laatst noemde waren erg goedquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 00:21 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
voorlopig heeft ze nog niks gezegd over dat we een film gaan kijken
die ben ik alweer vergetenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 00:40 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
komt nog wel, die films die Mismo laatst noemde waren erg goed
Ja uitprinten en in je schoen stoppen voor sinterklaasquote:
die komt hier niet langsquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 00:53 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Ja uitprinten en in je schoen stoppen voor sinterklaas
Download er 1quote:
je krijgt niks van sinterklaas, wat ben jij nu voor een Nederlanderquote:
eentje die kerst leuker vind, maar jij mag me wel wat geven voor sinterklaas hoor als je wiltquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 01:09 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
je krijgt niks van sinterklaas, wat ben jij nu voor een Nederlander
dan moet ik weer helemaal opzoek gaanquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 01:06 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Download er 1
wel con subtitulos jeje
ik doe alleen aan kerstquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 01:12 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
eentje die kerst leuker vind, maar jij mag me wel wat geven voor sinterklaas hoor als je wilt
Dan moet je em gaan zoekenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 01:11 schreef wonderer het volgende:
Mijn keelpijn is over maar nu heb ik een verstopte neus
Misschien ligt ie in de buurt van de verstopte WC.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 01:29 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dan moet je em gaan zoeken
(flauwe grap)
hehequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 01:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Misschien ligt ie in de buurt van de verstopte WC.
Ik wilde Brad vertellen van de WC en toen zei ik dat "dad hid the toilet"Dat krijg je als je in het Nederlands chat en in het Engels praat
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 01:38 schreef Yurithemaster het volgende:
maar ik ga naar bedje slaap lekker iedereen
kom maar opquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 05:20 schreef keizerpinguin het volgende:
Hallo Allemaal,
Ik heb bijna heel de week weer nightshift![]()
dus als er nog mensen om een babbeltje verlegen zitten
quote:
quote:
quote:Op maandag 5 oktober 2009 23:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hm. Ik had stiekem goede hoop, Ang3l...
Thanks.quote:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Thanks.
Was een vreemd en lief gesprek met her en der een bui. Samen gelachen en gesipt en boos geworden en heel veel gezoend en geknuffeld. Ik heb he zelfs de brief laten lezen die ik in parijs geschreven heb maar nooit heb durven opsturen. Blijft een hele vreemde situatie, ook daarna weer en vanochtend. M'n hoofd en m'n maag en alles draaien........ en ik merk dat ik nu ff moet stoppen met typen.
'T mijne ook.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Ang3l, daar gaat mijn vertrouwen in de liefde...
Ik weet niet zeker of ik 't hier allemaal moet plaatsen, maar ach, mijn halve prive-leven staat er toch al op en dat het ijs van de koningin niet zo stevig is als ze doet beweren is ook al lang duidelijk dus fuck the world:quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Wil je dat nog even uitleggen
Nee, ik snap je wel een beetje. Time will tell.
Hoe!?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 08:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is een wonder, maar ik heb echt goed geslapen.
Ik nietquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 08:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Wie is Mr. Draaikont?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik niet
Mister Draaikont lag er naast.
En ik heb veel nagedacht.
Ja. Je weet wel, mijn niet-vriendjequote:
Bitch please. Lees anders ff terug.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:46 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je noemt hem gewoon niet je vriendje omdat het anders verplichtingen schept
Had jij KeukenKast nu nog gespot in de Albert heijn?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:05 schreef PhalanX het volgende:
Vanmiddag weer vergaderen... over zaken waar ik niks van weet... en dit keer hoef ik geen taart of muffins mee te nemen... maar ik heb eigenlijk best wel zin om een taart te bakken... appel-kruimel ofzo.
of zal ik naar de stad gaan en boeken gaan kopen?
Eerst een nacht niet slapen. Ik denk dat dat het was.quote:
natuurlijk nietquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:33 schreef Stroekie het volgende:
Had jij KeukenKast nu nog gespot in de Albert heijn?
Boeken kopen natuurlijkquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:05 schreef PhalanX het volgende:
Vanmiddag weer vergaderen... over zaken waar ik niks van weet... en dit keer hoef ik geen taart of muffins mee te nemen... maar ik heb eigenlijk best wel zin om een taart te bakken... appel-kruimel ofzo.
of zal ik naar de stad gaan en boeken gaan kopen?
Ik weet niet zo goed hoe ik hier op een goede manier op kan reageren, want met zinnen als "je bent leuk genoeg, er is vast zo weer iemand anders" of "ze staan vast in de rij voor je" kan je nu niet zo veel (nooit misschien).quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:34 schreef Ang3l het volgende:
Oh, dat vind ik niet ehct een aantrekkelijke methodequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Eerst een nacht niet slapen. Ik denk dat dat het was.
Nee, je slaapt er onrustiger doorquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik raad het ook niemand aan. Misschien moet ik meer drinken, maar dat werkt bij jou ook niet he vlarp?
Ik had 'm al gelezen hoorquote:
Miss Betty, you're gayer than a handbag full of rainbowcoloured muffins!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:05 schreef PhalanX het volgende:
The Child Thief?quote:of zal ik naar de stad gaan en boeken gaan kopen?
Ja want als ik leuk genoeg was dan....quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed hoe ik hier op een goede manier op kan reageren, want met zinnen als "je bent leuk genoeg, er is vast zo weer iemand anders" of "ze staan vast in de rij voor je" kan je nu niet zo veel (nooit misschien).
Ja handig is dat hij zelf ook vindt dat ik dat verdien en beter dan hem.quote:Maar ik vind het zo jammer dat het zo moet lopen, want ik had je het wel echt gegund en je verdient het ook om een huisjeboompjebeestje te hebben.
Zullen we beginnen met Unesco?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Iedereen vindt 't, iedereen vraagt waarom ik nog single ben en niemand snapt 't, maar ondertussen is het wel zoMag ik bij de Wereldwonderen nu?
Mijn wraak zal zoet zijnquote:
Regel 't maar, ik hoor 't wel.quote:
zullen we je gaan voordragen voor de wereld erfgoed lijst van Unesco ?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja want als ik leuk genoeg was dan....
En die rijen heb ik niet gezien. Misschien staan ze om de hoek?
[..]
Ja handig is dat hij zelf ook vindt dat ik dat verdien en beter dan hem.
Ja, mag ik degene zijn die dat uitmaakt godverdomme?
Iedereen vindt 't, iedereen vraagt waarom ik nog single ben en niemand snapt 't, maar ondertussen is het wel zoMag ik bij de Wereldwonderen nu?
Ja alsof er nog niet genoeg gebaald wordt zeg!quote:
Ik ga gewoon even doen alsof dat door mij komt.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 08:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Kan je straks mooi bij Iberia gaan stagelopen, of is dat geen onderdeel van je opleiding ?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:39 schreef Yurithemaster het volgende:
heb een 9,1 op mn nederlands-spaans SO
Ik ook!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:35 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik ga gewoon even doen alsof dat door mij komt.
kan zelf voorkeur geven waar ik stage wil lopen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Kan je straks mooi bij Iberia gaan stagelopen, of is dat geen onderdeel van je opleiding ?
que bueno!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:39 schreef Yurithemaster het volgende:
Ik denk : smoejesquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker of ik 't hier allemaal moet plaatsen, maar ach, mijn halve prive-leven staat er toch al op en dat het ijs van de koningin niet zo stevig is als ze doet beweren is ook al lang duidelijk dus fuck the world:
Hij begon er zelf over
Lagen samen op de bank, ik was dekentje ana 't spelen
(dan trekt ie mij helemaal over zich heen en liggen we samen versuft tv te kijken)
Toen zei ie ineens: Wat moet je toch met zo iemand als mij he? Word je nou nooit gek?
En ik heb eerlijk gezegd dat ik inderdaad wel eens gek werd, en zo kwam het gesprek op gang
Dat hij me super lief en mooi en lekker en leuk vond, maar dat een relatie er niet inzat
Waarom niet? Omdat hij zeker wist dat het mis zou gaan tussen ons omdat we zo anders zijn en dat wilde hij niet. Hij wil niet dat het misgaat omdat ie daarvoor te veel om me geeft en hij me in z'n leven wil houden
Lekkere kromme logica, maar goed
En daarna ging ie verder met hoe ik iemand verdiende die beter was dan hem
Geen alcoholist, iemand die geen drugs slikt af en toe, iemand die stabiel is… beter
Dus toen heb ik hem verbaal tegen z'n kop aan geslagen dat ie op moest houden zichzelf naar beneden te praten
Heb gezegd dat als ik na 4jr het gevoel heb weer toe te zijn aan een relatie dat er dan toch ECHT wel iets moois in hem moest zijn
Heb hem dus gezegd dat het onzin was, heb ook gezegd dat ik dacht dat ie inderdaad niet wilde binden, dat ik dat al een tijd voelde
En hij zei "misschien is 't dat wel ja… misschien is 't wel bindingsangst, omdat ik daarna ook bang ben het stuk te maken en te verliezen, pijn te doen"
Hij zat echt met de hele situatie in z'n maag en ik dus ook al een tijd. Heb hem verteld over Parijs en de brief die ik daar geschreven had. En hoewel er niet echt iets nieuws instond heb ik hem gepakt en met bevende vingers toch laten lezen. Niets nieuws inderdaad. Overbodig.... maar toch nodig, voor mezelf.
Daarna elkaar de hele avond vastgehouden en tranen weggeveegd......
Hij's nog de hele avond en nacht gebleven en vanochtend pas weggegaan
Dat mag je denken.quote:
ik lees meestal alleen de eerste of laatste alinea en dan het aantal sterretjes. Daar zitten geen spoilers in, en geeft meteen aan of ze het een goed boek vondenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het vaak een beetje een dumper om reviews te lezen, vooral als er de slechte dingen uit het boek worden genoemd. Daar ga ik dan op letten, terwijl ik het misschien in eerste instantie niet had gemerkt.
Ik enkel de eerste pagina, of de sfeer me aanspreekt of niet.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:27 schreef PhalanX het volgende:
[..]
ik lees meestal alleen de eerste of laatste alinea en dan het aantal sterretjes. Daar zitten geen spoilers in, en geeft meteen aan of ze het een goed boek vonden
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:39 schreef Yurithemaster het volgende:
tuurlijkquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat mag je denken.
Ik ken 'm, jij niet.
Ik heb z'n gezicht gister gezien, jij niet.
Iedereen mag er het zijne van denken.
Ik ben sowieso jaloers op de boekenwinkels in Engeland!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:30 schreef PhalanX het volgende:
boeken lezen in de winkel...
in Schotland, en in Engeland is dat de normaalste zaak van de wereld. Er staan gemakkelijke stoelen, luxe banken, je kan er koffie bij drinken en niemand die je vuil aankijkt... en dan kom je terug in Nederland en staat er iemand in je nek te hijgen met de boodschap dat het hier geen bibliotheek is.
mjah, ik stond ook te kijken dat er in ieder ander land wel een markt voor sci fi en fantasy is... behalve in Nederland (in Duitsland hebben ze echt veel verschillende dingen - Duits, Engels en Russisch! de laatste twee natuurlijk braaf vertaald naar het Duits)quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:36 schreef Baltar het volgende:
Ik ben sowieso jaloers op de boekenwinkels in Engeland!![]()
De keuze is er veel ruimer dan hier in Nederland (wat fantasy betreft dan). Al het hier 2 schapjes krijgt bij de meeste boekhandels, dan is het veel.
omdat we Nederlanders zijn, en dan is iedere vorm van geluk en blijdschap een zonde.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:38 schreef Waxxer het volgende:
Weer heel wat anders dan waar jullie het over hebben, sorry, maar ik moest er opeens weer aan denken. Er zijn zóveel poisitieve boeken om te lezen. Of in ieder geval met een wat minder morbide inslag (of omslag, zo je het wilt).
Nu heb je in de nieuwe Selexyz wel een grote koffiecorner, dus ik vraga me af of het daar dan weer wel mag. Ergens snap ik wel dat dat niet mag. je gaat ook in een parfumwinkel niet het parfummetje al lekker de hele dag opspuiten en dan niet kopen. Of de hele dag in nieuwe kleding rondlopen en dan terughangeen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:30 schreef PhalanX het volgende:
boeken lezen in de winkel...
in Schotland, en in Engeland is dat de normaalste zaak van de wereld. Er staan gemakkelijke stoelen, luxe banken, je kan er koffie bij drinken en niemand die je vuil aankijkt... en dan kom je terug in Nederland en staat er iemand in je nek te hijgen met de boodschap dat het hier geen bibliotheek is.
Nou soms moet je gewoon wat meer lezen van een boek, dan alleen het omslag en eerste alinea eer een boek door mij aangeschaft kan wordenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nu heb je in de nieuwe Selexyz wel een grote koffiecorner, dus ik vraga me af of het daar dan weer wel mag. Ergens snap ik wel dat dat niet mag. je gaat ook in een parfumwinkel niet het parfummetje al lekker de hele dag opspuiten en dan niet kopen. Of de hele dag in nieuwe kleding rondlopen en dan terughangeen.
Dus een beetje een boek uitlezen en dan terugleggen omdat je 't niet koopt..... hmmz. Daar zijn bibliotheken toch voor ja?
Misschien denk ik 't ook met een blok hout of een roze bril, maar hij is nu wel duidelijk dat ik niets moet verwachten. Het is aan mij om dat dan ook niet te doen en het is aan mij of ik dan wel door wil gaan op deze manier. Hij is duidelijk geweest, wat dan ook de reden mag zijn dat ie geen relatie wil.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:32 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
tuurlijk![]()
dat dacht ik alleen ook namelijk toen ik met hetzelfde zat met eentje
Dat wel, maar om het nou gelijk op je gemak UIT te gaan zitten lezen in een luie stoelquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:06 schreef Baltar het volgende:
[..]
Nou soms moet je gewoon wat meer lezen van een boek, dan alleen het omslag en eerste alinea eer een boek door mij aangeschaft kan worden
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:10 schreef Ang3l het volgende:
I'm telling you it's a gay thingquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:10 schreef Ang3l het volgende:
[i]To the boy who should have loved me,
From the boy you could've had.
I promised not to send this letter,
I wouldn't want you to feel bad.
For not opening your heart to me,
For your unavailability.
etcetera
Een boek kan maar onder de beste omstandigheden aangeschaft wordenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat wel, maar om het nou gelijk op je gemak UIT te gaan zitten lezen in een luie stoel
Als je 't daarna koopt: niks mis mee.
Ik zag laatst Jay Brannan een Nederlands kinderen-voor-kinderen-liedje doen.quote:
Om half 1 pas!?!!?!?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Ok uit met het gebaal. Ik ga me maar eens aankleden.
Jay Brannanquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:47 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik zag laatst Jay Brannan een Nederlands kinderen-voor-kinderen-liedje doen.
Twee Vaders van Kinderen voor Kinderen ja.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:47 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik zag laatst Jay Brannan een Nederlands kinderen-voor-kinderen-liedje doen.
zet jij maar nieuwequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:18 schreef mike_hunt het volgende:
Goedemorgen k*tjes![]()
is er nog koffie over?![]()
![]()
Douchen, twijfelen over wat ik aan ging doen, computerenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:57 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Om half 1 pas!?!!?!?
Wat heb je de rest van de ochtend gedaan?
Homo.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Douchen, twijfelen over wat ik aan ging doen, computeren.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:22 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
zet jij maar nieuwe
nu hoef je zeker niet meer![]()
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Douchen, twijfelen over wat ik aan ging doen, computeren.
You must be mistaken me for the helpquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:29 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
euh...ik bedien niet, ik word bediend.![]()
![]()
zetten jij!![]()
![]()
Zullen we een keer een uitwaai meet doen op het strand van Scheveningen? En daarna lekker aan de boulevard een kop warme chocolademelk met slagroom drinkenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Homo.
Wat een depreimerend weer trouwens.
Just what I needed
Noem het nou geen meet, dat geeft op voorhand al een relquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:30 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Zullen we een keer een uitwaai meet doen op het strand van Scheveningen? En daarna lekker aan de boulevard een kop warme chocolademelk met slagroom drinken
Ja!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:30 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Zullen we een keer een uitwaai meet doen op het strand van Scheveningen? En daarna lekker aan de boulevard een kop warme chocolademelk met slagroom drinken
Jah.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:30 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ben in een relbui. Kom maar op!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:32 schreef Baltar het volgende:
[..]
Noem het nou geen meet, dat geeft op voorhand al een rel
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:30 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
You must be mistaken me for the help
o, dat wordt weer een rel.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:37 schreef Baltar het volgende:Laten we een grote [HOMO] fok meet gaan houden op het strand van Scheveningen
![]()
Een Meet, dat is een goed idee
![]()
![]()
![]()
Ik ben voorquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:37 schreef Baltar het volgende:Laten we een grote [HOMO] fok meet gaan houden op het strand van Scheveningen
![]()
![]()
![]()
![]()
Doei!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou ik ben er zo weg van. Ajuus lieve homootjes.
Ja, laten we meeten!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:37 schreef Baltar het volgende:Laten we een grote [HOMO] fok meet gaan houden op het strand van Scheveningen
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
jij in een relbui? en je bent altijd rustigheid zelvequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:39 schreef Baltar het volgende:
[..]
The queen is in een relbui, dus het mag
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou ik ben er zo weg van. Ajuus lieve homootjes.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, laten we meeten!
Maar dan mag niet iedereen komen
Alleen de leuke mensen!En de rel start nu al, nog geeneens een datum gepriktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
Het komt goed. Zo niet, dan toch
síp tengo un dia libre. y nada que verquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:37 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
aahh dat zal het zijn.
Maar goed, er wordt voor koffie gezorgd![]()
tenés libre?
Want jij bent weer nuchter?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:49 schreef Keukenkast het volgende:
Eindelijk is mijn laptop weer normaal
Dit kan niet anders als moeilijk geweest zijn voor jou, maar ik ben zo trots op je dat je die stappen hebt genomen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker of ik 't hier allemaal moet plaatsen, maar ach, mijn halve prive-leven staat er toch al op en dat het ijs van de koningin niet zo stevig is als ze doet beweren is ook al lang duidelijk dus fuck the world:
Hij begon er zelf over
Lagen samen op de bank, ik was dekentje ana 't spelen
(dan trekt ie mij helemaal over zich heen en liggen we samen versuft tv te kijken)
Toen zei ie ineens: Wat moet je toch met zo iemand als mij he? Word je nou nooit gek?
En ik heb eerlijk gezegd dat ik inderdaad wel eens gek werd, en zo kwam het gesprek op gang
Dat hij me super lief en mooi en lekker en leuk vond, maar dat een relatie er niet inzat
Waarom niet? Omdat hij zeker wist dat het mis zou gaan tussen ons omdat we zo anders zijn en dat wilde hij niet. Hij wil niet dat het misgaat omdat ie daarvoor te veel om me geeft en hij me in z'n leven wil houden
Lekkere kromme logica, maar goed
En daarna ging ie verder met hoe ik iemand verdiende die beter was dan hem
Geen alcoholist, iemand die geen drugs slikt af en toe, iemand die stabiel is… beter
Dus toen heb ik hem verbaal tegen z'n kop aan geslagen dat ie op moest houden zichzelf naar beneden te praten
Heb gezegd dat als ik na 4jr het gevoel heb weer toe te zijn aan een relatie dat er dan toch ECHT wel iets moois in hem moest zijn
Heb hem dus gezegd dat het onzin was, heb ook gezegd dat ik dacht dat ie inderdaad niet wilde binden, dat ik dat al een tijd voelde
En hij zei "misschien is 't dat wel ja… misschien is 't wel bindingsangst, omdat ik daarna ook bang ben het stuk te maken en te verliezen, pijn te doen"
Hij zat echt met de hele situatie in z'n maag en ik dus ook al een tijd. Heb hem verteld over Parijs en de brief die ik daar geschreven had. En hoewel er niet echt iets nieuws instond heb ik hem gepakt en met bevende vingers toch laten lezen. Niets nieuws inderdaad. Overbodig.... maar toch nodig, voor mezelf.
Daarna elkaar de hele avond vastgehouden en tranen weggeveegd......
Hij's nog de hele avond en nacht gebleven en vanochtend pas weggegaan
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, laten we meeten!
Maar dan mag niet iedereen komen
Alleen de leuke mensen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus alleen wij tweeën en Erik?
Huh!?
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:48 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
síp tengo un dia libre. y nada que ver
wel iets wat je leuk vind deze keer ?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:39 schreef mike_hunt het volgende:
Heb vrijdag weer een sollicitatiegesprek
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:53 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja!
Makelaar gaat me morgen terug bellen
Hij begon er over hoor, tijdens het dekentjequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Dit kan niet anders als moeilijk geweest zijn voor jou, maar ik ben zo trots op je dat je die stappen hebt genomen.
Misschien niet met een bevredigend resultaat, maar wel duidelijk, HUG
Nou een baltsende baltsar is ook wel leuk wellichtquote:
en dat had je mij niet verteldquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:48 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
síp tengo un dia libre. y nada que ver
nah, tis op een publishing kantoor.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:55 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
wel iets wat je leuk vind deze keer ?
o netjes!!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:53 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja!
Makelaar gaat me morgen terug bellen
Dat ie geen relatie aan durft te gaan omdat ie bang is dat het dat ook weer stuk gaat en het onze band verpest? Dan kun je niets meer doen, als je altijd bang bent dat je 't gaat verpesten.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:56 schreef mike_hunt het volgende:
ik zag ergens een laptekst hierboven waarbij staat kromme logica, maar ik vind dat wel duidelijk. ik begrijp het wel.
sorryquote:
hij wilt je niet kwijt alszijnde vriend. Als je echt een stel word en het loopt op stront uit, dan is het ook echt uit. Hij vindt je zeker te leuk om uit zijn leven te hebben.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat ie geen relatie aan durft te gaan omdat ie bang is dat het dat ook weer stuk gaat en het onze band verpest? Dan kun je niets meer doen, als je altijd bang bent dat je 't gaat verpesten.
juggling men?quote:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou een baltsende baltsar is ook wel leuk wellicht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |