Jay Brannanquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:47 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik zag laatst Jay Brannan een Nederlands kinderen-voor-kinderen-liedje doen.
Twee Vaders van Kinderen voor Kinderen ja.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:47 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik zag laatst Jay Brannan een Nederlands kinderen-voor-kinderen-liedje doen.
zet jij maar nieuwequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:18 schreef mike_hunt het volgende:
Goedemorgen k*tjes![]()
is er nog koffie over?![]()
![]()
Douchen, twijfelen over wat ik aan ging doen, computerenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:57 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Om half 1 pas!?!!?!?
Wat heb je de rest van de ochtend gedaan?
Homo.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Douchen, twijfelen over wat ik aan ging doen, computeren.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:22 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
zet jij maar nieuwe
nu hoef je zeker niet meer![]()
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Douchen, twijfelen over wat ik aan ging doen, computeren.
You must be mistaken me for the helpquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:29 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
euh...ik bedien niet, ik word bediend.![]()
![]()
zetten jij!![]()
![]()
Zullen we een keer een uitwaai meet doen op het strand van Scheveningen? En daarna lekker aan de boulevard een kop warme chocolademelk met slagroom drinkenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Homo.
Wat een depreimerend weer trouwens.
Just what I needed
Noem het nou geen meet, dat geeft op voorhand al een relquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:30 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Zullen we een keer een uitwaai meet doen op het strand van Scheveningen? En daarna lekker aan de boulevard een kop warme chocolademelk met slagroom drinken
Ja!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:30 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Zullen we een keer een uitwaai meet doen op het strand van Scheveningen? En daarna lekker aan de boulevard een kop warme chocolademelk met slagroom drinken
Jah.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:30 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ben in een relbui. Kom maar op!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:32 schreef Baltar het volgende:
[..]
Noem het nou geen meet, dat geeft op voorhand al een rel
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:30 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
You must be mistaken me for the help
o, dat wordt weer een rel.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:37 schreef Baltar het volgende:Laten we een grote [HOMO] fok meet gaan houden op het strand van Scheveningen
![]()
Een Meet, dat is een goed idee
![]()
![]()
![]()
Ik ben voorquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:37 schreef Baltar het volgende:Laten we een grote [HOMO] fok meet gaan houden op het strand van Scheveningen
![]()
![]()
![]()
![]()
Doei!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou ik ben er zo weg van. Ajuus lieve homootjes.
Ja, laten we meeten!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:37 schreef Baltar het volgende:Laten we een grote [HOMO] fok meet gaan houden op het strand van Scheveningen
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |