Dat mag je denken.quote:
ik lees meestal alleen de eerste of laatste alinea en dan het aantal sterretjes. Daar zitten geen spoilers in, en geeft meteen aan of ze het een goed boek vondenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het vaak een beetje een dumper om reviews te lezen, vooral als er de slechte dingen uit het boek worden genoemd. Daar ga ik dan op letten, terwijl ik het misschien in eerste instantie niet had gemerkt.
Ik enkel de eerste pagina, of de sfeer me aanspreekt of niet.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:27 schreef PhalanX het volgende:
[..]
ik lees meestal alleen de eerste of laatste alinea en dan het aantal sterretjes. Daar zitten geen spoilers in, en geeft meteen aan of ze het een goed boek vonden
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:39 schreef Yurithemaster het volgende:
heb een 9,1 op mn nederlands-spaans SO
tuurlijkquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat mag je denken.
Ik ken 'm, jij niet.
Ik heb z'n gezicht gister gezien, jij niet.
Iedereen mag er het zijne van denken.
Ik ben sowieso jaloers op de boekenwinkels in Engeland!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:30 schreef PhalanX het volgende:
boeken lezen in de winkel...
in Schotland, en in Engeland is dat de normaalste zaak van de wereld. Er staan gemakkelijke stoelen, luxe banken, je kan er koffie bij drinken en niemand die je vuil aankijkt... en dan kom je terug in Nederland en staat er iemand in je nek te hijgen met de boodschap dat het hier geen bibliotheek is.
mjah, ik stond ook te kijken dat er in ieder ander land wel een markt voor sci fi en fantasy is... behalve in Nederland (in Duitsland hebben ze echt veel verschillende dingen - Duits, Engels en Russisch! de laatste twee natuurlijk braaf vertaald naar het Duits)quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:36 schreef Baltar het volgende:
Ik ben sowieso jaloers op de boekenwinkels in Engeland!![]()
De keuze is er veel ruimer dan hier in Nederland (wat fantasy betreft dan). Al het hier 2 schapjes krijgt bij de meeste boekhandels, dan is het veel.
omdat we Nederlanders zijn, en dan is iedere vorm van geluk en blijdschap een zonde.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:38 schreef Waxxer het volgende:
Weer heel wat anders dan waar jullie het over hebben, sorry, maar ik moest er opeens weer aan denken. Er zijn zóveel poisitieve boeken om te lezen. Of in ieder geval met een wat minder morbide inslag (of omslag, zo je het wilt).
Nu heb je in de nieuwe Selexyz wel een grote koffiecorner, dus ik vraga me af of het daar dan weer wel mag. Ergens snap ik wel dat dat niet mag. je gaat ook in een parfumwinkel niet het parfummetje al lekker de hele dag opspuiten en dan niet kopen. Of de hele dag in nieuwe kleding rondlopen en dan terughangeen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:30 schreef PhalanX het volgende:
boeken lezen in de winkel...
in Schotland, en in Engeland is dat de normaalste zaak van de wereld. Er staan gemakkelijke stoelen, luxe banken, je kan er koffie bij drinken en niemand die je vuil aankijkt... en dan kom je terug in Nederland en staat er iemand in je nek te hijgen met de boodschap dat het hier geen bibliotheek is.
Nou soms moet je gewoon wat meer lezen van een boek, dan alleen het omslag en eerste alinea eer een boek door mij aangeschaft kan wordenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nu heb je in de nieuwe Selexyz wel een grote koffiecorner, dus ik vraga me af of het daar dan weer wel mag. Ergens snap ik wel dat dat niet mag. je gaat ook in een parfumwinkel niet het parfummetje al lekker de hele dag opspuiten en dan niet kopen. Of de hele dag in nieuwe kleding rondlopen en dan terughangeen.
Dus een beetje een boek uitlezen en dan terugleggen omdat je 't niet koopt..... hmmz. Daar zijn bibliotheken toch voor ja?
Misschien denk ik 't ook met een blok hout of een roze bril, maar hij is nu wel duidelijk dat ik niets moet verwachten. Het is aan mij om dat dan ook niet te doen en het is aan mij of ik dan wel door wil gaan op deze manier. Hij is duidelijk geweest, wat dan ook de reden mag zijn dat ie geen relatie wil.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:32 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
tuurlijk![]()
dat dacht ik alleen ook namelijk toen ik met hetzelfde zat met eentje
Dat wel, maar om het nou gelijk op je gemak UIT te gaan zitten lezen in een luie stoelquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:06 schreef Baltar het volgende:
[..]
Nou soms moet je gewoon wat meer lezen van een boek, dan alleen het omslag en eerste alinea eer een boek door mij aangeschaft kan worden
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:10 schreef Ang3l het volgende:
I'm telling you it's a gay thingquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:10 schreef Ang3l het volgende:
[i]To the boy who should have loved me,
From the boy you could've had.
I promised not to send this letter,
I wouldn't want you to feel bad.
For not opening your heart to me,
For your unavailability.
etcetera
Een boek kan maar onder de beste omstandigheden aangeschaft wordenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat wel, maar om het nou gelijk op je gemak UIT te gaan zitten lezen in een luie stoel
Als je 't daarna koopt: niks mis mee.
Ik zag laatst Jay Brannan een Nederlands kinderen-voor-kinderen-liedje doen.quote:
Om half 1 pas!?!!?!?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Ok uit met het gebaal. Ik ga me maar eens aankleden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |