Hoeveel had je op?quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:48 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Met hem heb ik nog een beschamend moment meegemaakt (en nee niet zo'n moment)
Hij was hier in Portugal en zat wat te drinken in de wijnbar met een vriend of zo en ik herkende hem ergens van. Dus ik zei dat tegen vrienden waar mee ik was en die zeiden waarom ga je het niet vragen. dus
Nuno : Hoi komt je uit Zeist ?
Hij : nee
Nuno : Oh je komt me zo bekend voor ik dacht dat je misschien een van mijn vrienden kent daar
Hij : Nou je kunt me wel kennen van TV en zo
Nuno : Oh dat is niet interessant, ik wou de laatste roddel horen over vrienden in Holland
Dus draai ik me om en loop gewoon naar mijn vrienden, en vertel het hun. Ze zeiden dat het erg onbeleefd was
zoals al gezegd ik ben niet populair dus kijk ik nooit naar dat envelopjequote:Op maandag 5 oktober 2009 22:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Leert ie nou nog steeds niet dat ie af en toe naar dat envelopje moet kijken?
het was middags dus een of twee glazen, hoezo ?quote:
Nou ja, je krijgt regelmatig pm's van yuri, dus ondertussen zou je beter moeten wetenquote:Op maandag 5 oktober 2009 22:52 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
zoals al gezegd ik ben niet populair dus kijk ik nooit naar dat envelopje
niksquote:Op maandag 5 oktober 2009 22:53 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
het was middags dus een of twee glazen, hoezo ?
Ik vind dat ie het wel leuk tekentquote:Op maandag 5 oktober 2009 22:51 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
plagiaat gaat hier denk ik misshcien toch niet op maar, wel wat onorgineel
ja vol met allemaal............quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ja, je krijgt regelmatig pm's van yuri, dus ondertussen zou je beter moeten weten.
had ik hem een wijntje aan moeten biedenquote:
shhhtquote:
nee, maar was inderdaad nogal onbeleefdquote:Op maandag 5 oktober 2009 23:00 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
had ik hem een wijntje aan moeten bieden
Ik wíl het niet weten.quote:
zal het proberenquote:Op maandag 5 oktober 2009 23:02 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
shhht![]()
Moet ik het nu steeds blijven zeggen of ga je eindelijk eens dat enveloppetje in de gaten houden![]()
ik zei ook beschamend momentquote:Op maandag 5 oktober 2009 23:02 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nee, maar was inderdaad nogal onbeleefd
quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:25 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Vind het maar een downsyndroompje eigenlijk
oh, ik zal wijselijk mijn mond houden, ik zou deze week vriendelijk blijven, zelfs tegen de gnoompjesquote:
Hoogwaardige cinemaquote:Op maandag 5 oktober 2009 23:16 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dacht even dat je deze bedoelde![]()
[ afbeelding ]
kalium doet het altijd goed, ben je gegarandeerd een leuke leraarquote:Op maandag 5 oktober 2009 23:26 schreef Weemz het volgende:
Oeh...
Morgen eerste practicum geven op stageschool...
Spannend!
nee liefjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |