ow je kiest voor Wonderer...quote:
quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ow je kiest voor Wonderer...
dus niet voor KK
of voor Stroek..
of thaErik..
of voor moi...
STARmeter: Down 72% in popularity this week.quote:
Bij mij geen hits.quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:42 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/name/nm2281416/
dan zit je zeker in de underground scenequote:Op maandag 5 oktober 2009 19:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bij mij geen hits.
Pron staat niet op imdb.
Ik heb geen IMDB Pro, dus ik kan niet zien waaromquote:Op maandag 5 oktober 2009 19:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
STARmeter: Down 72% in popularity this week.
Bij mij ben je in de afgelopen week alleen maar populairder geworden heur.quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:47 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb geen IMDB Pro, dus ik kan niet zien waarom
Slijmbal!quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Bij mij ben je in de afgelopen week alleen maar populairder geworden heur.
werkt nep karma wel?quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben gewoon vriendelijk. Probeer wat gunstige karma op te bouwen
.
Nou, het is gelukt hoorquote:Op maandag 5 oktober 2009 19:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben gewoon vriendelijk. Probeer wat gunstige karma op te bouwen
.
Dat laatste is dan net weer even jammerquote:Op maandag 5 oktober 2009 19:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik meen heus wel de vriendelijke dingen die ik zeg. Tegen bepaalde mensen.
Het is een gave...quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Je bent een bepaald mens vlarp. Maar dat ik het nu weer zo moet benadrukken vind ik jammer, want dan lijkt het echt geslijm
.
quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Onze
ker
heid
, stomste uitvinding van de mens sinds zenuwen.
volgens mij krijg je daar slechte karma vanquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:04 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat laatste is dan net weer even jammer
en het is eva's schuldquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Onze
ker
heid
, stomste uitvinding van de mens sinds zenuwen.
I knowquote:
Werkt het?quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
I know. Maar zolang je je maar niet al te veel laat tegenhouden komt alles goed. Hou ik mezelf maar voor
.
volgens mij heb jij een goed karmaquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:12 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
volgens mij krijg je daar slechte karma van
Ik wilde net zeggen: bij mij is ene H.V. (quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Bij mij ben je in de afgelopen week alleen maar populairder geworden heur.
Dankje, Waxquote:Op maandag 5 oktober 2009 21:17 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen: bij mij is ene H.V. (echt fucking verwarrend, al die namen) up gegaan de laatste week met 162% geloof ik!
Wow.. respect, Wax! Ik doe het je nog even niet na dat fietsenquote:Op maandag 5 oktober 2009 21:20 schreef Waxxer het volgende:
Jongens jongens, wat ben ik moe.Eigenlijk.
Vanmorgen om 6u begónnen met werken, dus om 5u opgestaan. En daarna nog, omdat ik ziek was en alleen maar heb gelegen en gevreten en dientengevolge geschrokken ben van het buikresultaat, gefietst, dertígggg kilometer. En als het morgen niet regent, doe ik er weer dertígggg.
Nou ja, ik ben geen Breukink hoor!quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:21 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wow.. respect, Wax! Ik doe het je nog even niet na dat fietsen
quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:27 schreef Waxxer het volgende:
Maar ja, met een zombiehoofd van het vroege opstaan en werken en de wind door mijn haren (dat gaat dan pluizen en alles en ik moet enorm naar de kapper) zie ik er aardig verwilderd uit!Ik ben ook blij dat ik geen bekenden tegenkwam ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |