quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 01:38 schreef Yurithemaster het volgende:
maar ik ga naar bedje slaap lekker iedereen
kom maar opquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 05:20 schreef keizerpinguin het volgende:
Hallo Allemaal,
Ik heb bijna heel de week weer nightshift![]()
dus als er nog mensen om een babbeltje verlegen zitten
quote:
quote:
quote:Op maandag 5 oktober 2009 23:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hm. Ik had stiekem goede hoop, Ang3l...
Thanks.quote:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Thanks.
Was een vreemd en lief gesprek met her en der een bui. Samen gelachen en gesipt en boos geworden en heel veel gezoend en geknuffeld. Ik heb he zelfs de brief laten lezen die ik in parijs geschreven heb maar nooit heb durven opsturen. Blijft een hele vreemde situatie, ook daarna weer en vanochtend. M'n hoofd en m'n maag en alles draaien........ en ik merk dat ik nu ff moet stoppen met typen.
'T mijne ook.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Ang3l, daar gaat mijn vertrouwen in de liefde...
Ik weet niet zeker of ik 't hier allemaal moet plaatsen, maar ach, mijn halve prive-leven staat er toch al op en dat het ijs van de koningin niet zo stevig is als ze doet beweren is ook al lang duidelijk dus fuck the world:quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Wil je dat nog even uitleggen
Nee, ik snap je wel een beetje. Time will tell.
Hoe!?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 08:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is een wonder, maar ik heb echt goed geslapen.
Ik nietquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 08:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is een wonder, maar ik heb echt goed geslapen.
Wie is Mr. Draaikont?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik niet
Mister Draaikont lag er naast.
En ik heb veel nagedacht.
Ja. Je weet wel, mijn niet-vriendjequote:
Bitch please. Lees anders ff terug.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:46 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je noemt hem gewoon niet je vriendje omdat het anders verplichtingen schept
Had jij KeukenKast nu nog gespot in de Albert heijn?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:05 schreef PhalanX het volgende:
Vanmiddag weer vergaderen... over zaken waar ik niks van weet... en dit keer hoef ik geen taart of muffins mee te nemen... maar ik heb eigenlijk best wel zin om een taart te bakken... appel-kruimel ofzo.
of zal ik naar de stad gaan en boeken gaan kopen?
Eerst een nacht niet slapen. Ik denk dat dat het was.quote:
natuurlijk nietquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:33 schreef Stroekie het volgende:
Had jij KeukenKast nu nog gespot in de Albert heijn?
Boeken kopen natuurlijkquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:05 schreef PhalanX het volgende:
Vanmiddag weer vergaderen... over zaken waar ik niks van weet... en dit keer hoef ik geen taart of muffins mee te nemen... maar ik heb eigenlijk best wel zin om een taart te bakken... appel-kruimel ofzo.
of zal ik naar de stad gaan en boeken gaan kopen?
Ik weet niet zo goed hoe ik hier op een goede manier op kan reageren, want met zinnen als "je bent leuk genoeg, er is vast zo weer iemand anders" of "ze staan vast in de rij voor je" kan je nu niet zo veel (nooit misschien).quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:34 schreef Ang3l het volgende:
Oh, dat vind ik niet ehct een aantrekkelijke methodequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Eerst een nacht niet slapen. Ik denk dat dat het was.
Nee, je slaapt er onrustiger doorquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik raad het ook niemand aan. Misschien moet ik meer drinken, maar dat werkt bij jou ook niet he vlarp?
Ik had 'm al gelezen hoorquote:
Miss Betty, you're gayer than a handbag full of rainbowcoloured muffins!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:05 schreef PhalanX het volgende:
The Child Thief?quote:of zal ik naar de stad gaan en boeken gaan kopen?
Ja want als ik leuk genoeg was dan....quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed hoe ik hier op een goede manier op kan reageren, want met zinnen als "je bent leuk genoeg, er is vast zo weer iemand anders" of "ze staan vast in de rij voor je" kan je nu niet zo veel (nooit misschien).
Ja handig is dat hij zelf ook vindt dat ik dat verdien en beter dan hem.quote:Maar ik vind het zo jammer dat het zo moet lopen, want ik had je het wel echt gegund en je verdient het ook om een huisjeboompjebeestje te hebben.
Zullen we beginnen met Unesco?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Iedereen vindt 't, iedereen vraagt waarom ik nog single ben en niemand snapt 't, maar ondertussen is het wel zoMag ik bij de Wereldwonderen nu?
Mijn wraak zal zoet zijnquote:
Regel 't maar, ik hoor 't wel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |