Deal.quote:Op maandag 5 oktober 2009 12:08 schreef harmenst het volgende:
[..]
Ik doe mee![]()
Sigur Ros op de avond van opening
Goed idee.quote:Op maandag 5 oktober 2009 12:08 schreef Heider00sje het volgende:
Ik zou Fok overkopen, en opdoeken.
Ook een goed ideequote:Op maandag 5 oktober 2009 12:17 schreef Ferrr het volgende:
ik zou toch gaan voor auto tester, zoals jeremy clarkson dat voor elkaar heeft.
denk ik.
Dat klinkt inderdaad als een droombaan.quote:Op maandag 5 oktober 2009 12:05 schreef Stokkie_ het volgende:
Simpel, het werk wat ik nu doe. Automatiseren van processen.
Ben er erg gelukkig mee, veel geld of niet zou het sowieso doen.
Ik ben altijd jaloers op mensen die met weinig tevreden zijn.quote:Op maandag 5 oktober 2009 12:23 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dat klinkt inderdaad als een droombaan.
Ben al aan 't oefenen met Evil Geniusquote:Op maandag 5 oktober 2009 12:24 schreef Ps2K het volgende:
Evil overlord worden. Fijn in het geheim aan je cyborg leger bouwen terwijl je slaven je doomsday device aan het bouwen zijn.
's Avonds kun je mooi op het balkon van je vulkaan basis zitten en genieten van de zonsondergang / nucleare explosies met een groot glas rum-cola.
Ah, je wilt een undercover DJ worden.quote:Op maandag 5 oktober 2009 12:37 schreef BereNDD het volgende:
KLB-mod.. of krijg je daar geen geld voor?
Oow dat is ook wel een goed idee. Gewoon ergens een flink stuk land kopen waar echt helemaal niks is. Als je wilt eten dan moet je jagen en 4x per jaar komt er een vliegtuig overlviegen met wat supplies.quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:06 schreef LoggedIn het volgende:
Ik zou mn geld inzetten om andere entrepreneurs te helpen hun ideen waar te maken
En mocht Nederland tegen die tijd nog te redden zijn, zou ik mss wel een politieke partij oprichten om dit land weer leefbaar te makenOf idd, ergens een paar km² land lopen en daar een leefbare stad bouwen
Nee maar je kan wel een ziekhuis op zetten, chirug worden kan niet als je opeens geld hebt idd.quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:21 schreef Apotheose het volgende:
eh... ligt het nou aan mij of kun je niet zomaar elk beroep uitoefenen als je er niet voor gekwalificeerd bent?Stel je hebt een miljard op je rekening staan en je wilt chirurg worden. Is al je geld dan een garantie om zomaar een mes te pakken en te gaan snijden?
Of wil je van al dat geld studeren voor een baan???
Als je er maar genoeg geld tegenaan gooit kan alles, zo werkt de wereld nou eenmaal.quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:21 schreef Apotheose het volgende:
eh... ligt het nou aan mij of kun je niet zomaar elk beroep uitoefenen als je er niet voor gekwalificeerd bent?Stel je hebt een miljard op je rekening staan en je wilt chirurg worden. Is al je geld dan een garantie om zomaar een mes te pakken en te gaan snijden?
Of wil je van al dat geld studeren voor een baan???
Ik zou na een tijdje helemaal gek worden denk ik.. 2 maanden niets doen is leuk, maar daarna wordt het toch wel vervelend hoor..(dat is mijn mening dan..)quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:35 schreef Biogarde het volgende:
De rest van m'n leven doorligplekken kweken op het bankstel ergens in m'n veel te grote huis.
De tyfus, ik ga toch niet werken meer dan![]()
En tegen de verveling ga ik dan op m'n andere zij liggen.
Ja dat ook. Paar appartementen kopen in verschillende wereldsteden, je elke avond bezatten aan te dure champagne en coke snuiven van Lindsey Lohan's bil.quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:34 schreef reetveter het volgende:
Niks. Gewoon feesten.
Hier net zoquote:Op maandag 5 oktober 2009 12:04 schreef Tassiepassie het volgende:ik zou me bezig gaan houden met dierenopvang en reddingswerk/organisaties mbt dieren
ja maar er zijn grenzen. Zoals mn vb van chirurg. Al zou je de rijkste pipo op aarde zijn... als je GEEN ECHTE chirurg bent kom ik niet bij je aankloppenquote:Op maandag 5 oktober 2009 14:26 schreef SiemPie666 het volgende:
[..]
Als je er maar genoeg geld tegenaan gooit kan alles, zo werkt de wereld nou eenmaal.
Leefbaar Nederland? Goed idee!quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:06 schreef LoggedIn het volgende:
...., zou ik mss wel een politieke partij oprichten om dit land weer leefbaar te maken![]()
Zat sloebers die voor wat geld op de operatietafel gaan liggen hoorquote:Op maandag 5 oktober 2009 14:49 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja maar er zijn grenzen. Zoals mn vb van chirurg. Al zou je de rijkste pipo op aarde zijn... als je GEEN ECHTE chirurg bent kom ik niet bij je aankloppen
Mensen die oud willen worden.quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:40 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja dat ook. Paar appartementen kopen in verschillende wereldsteden, je elke avond bezatten aan te dure champagne en coke snuiven van Lindsey Lohan's bil.
Alleen het nadeel is, dat ik dan de 30 waarschijnlijk niet eens haal.
Nee, even serieus. Als ik dan weer zou gaan werken ligt het er natuurlijk aan wat je van te voren deed, maar het lijkt mij wel tof om straaljager piloot (vlieger zoals dat hier heetquote:Op maandag 5 oktober 2009 17:08 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Ik zou vuilnisman worden, omdat dat super gaaf is![]()
Toch?![]()
True...quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:58 schreef SiemPie666 het volgende:
[..]
Bovendien hoef jij helemaal niet te weten dat ik geen chirurg ben
Spannende hobby's heb je!quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:24 schreef ShadyLane het volgende:
Onderzoek doen naar het Proto-Indoeuropees
Dat kan dus niet.quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik kocht er tanks, vliegtuigen en ander wapentuig van en begin mijn eigen huurleger! En vervolgens tegen betaling arme Arabieren neerschieten! Waarom? Gewoon, omdat het kan!
O, ja want die geldt ook in andere landen hèquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:34 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Dat kan dus niet.
Wet wapens en munitie.
Daar gaat het ook niet omquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
O, ja want die geldt ook in andere landen hè
Ik zou in SiemPie666's land gaan werken!quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:59 schreef SiemPie666 het volgende:
Zoals al eerder gezegd een leuk stuk land kopen en daar een objectivistische staat oprichten waar wetenschappelijke vorderingen voorop staan en religie niet bestaat in de ogen van de regering (geen staatsteun etc). Denk bioshock.
Doordat de wetenschap dan niet tegen wordt gehouden door moraal of de wet van de remmende voorsprong zal mijn land dan een waar paradijs zijn voor wetenschappers(en gadgetgeilers zoals ik natuurlijk
)
Eén kogel is genoeg. Zie Pim Fortuyn, JFK, Ghandiquote:Op maandag 5 oktober 2009 14:07 schreef Lamon. het volgende:
De politiek ingaan, en zoals Berlusconi het hele land overnemen, alleen zou ik de eerste dictator willen worden die vreedzaamheid, verdraagzaamheid zou willen afdwingen en corruptie en legale diefstal zou verbieden.
Slecht nieuw voor veel Nederlanders dus, hoop maar niet dat ik het ooit win.
quote:
Dat geldt voor al de politici.quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:17 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Eén kogel is genoeg. Zie Pim Fortuyn, JFK, Ghandi
Dat kan natuurlijk ook. Als dat een beroep is tenminste.quote:
Nee man. Vieze stinkbeesten.quote:Op maandag 5 oktober 2009 23:59 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ook. Als dat een beroep is tenminste.
Jij zou cavia's gaan fokken als baan?
En een takkeherrie dat ze makenquote:
Ja, je zou denken dat die zeenaalden er wat van kunnen, nou vergeleken bij cavia's die denken dat ze een blaadje sla aan horen komen lopen! FUUUUT FUUUUUUUUUUUUUUUUT FUUUUUUUUUUUUT!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 00:06 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
En een takkeherrie dat ze makenJe zou geen oog meer dicht doen
Bedenk je wel dat het de eerste paar jaar (op zijn minst) een totalitair bewind wordt, een nieuw land heeft daadkracht nodig, geen democratisch gezwetsquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:57 schreef thabit het volgende:
[..]
Ik zou in SiemPie666's land gaan werken!
En dat je dan op zondagochtend met je brakke hoofd door je huis strompelt, op zoek naar koffie. En dat je dan begroet wordt door het tergend snijdende geluid van die asocialen, die dan NU METEEN eten moeten hebben. En weigeren hun bek te houden totdat je voer voor ze hebt geregeld.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 00:08 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ja, je zou denken dat die zeenaalden er wat van kunnen, nou vergeleken bij cavia's die denken dat ze een blaadje sla aan horen komen lopen! FUUUUT FUUUUUUUUUUUUUUUUT FUUUUUUUUUUUUT!
[ afbeelding ]
Ik denk dat ze jou komt verleiden, zeker wanneer je miljardair bentquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 00:21 schreef iP0wn het volgende:
Butler bij Angelina Jolie.
Zuipen en haar verleiden.
Dat wil je niet. Heb zat duikinstructeurs gezien in NL en Egypte. Lijkt me helemaal niks. Je kan nooit gewoon voor de lol duiken. Altijd zijn er weer Open Water/Advanced Open Waters/whatever cursisten die iets willen leren.quote:
Zonder risico leef je nietquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:08 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja en één verkeerd golfje en die miljard is voor de nabestaanden.
Ook gaaf jaquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:12 schreef Zith het volgende:
Ik zou in mn verveling proberen de beste serial killer te worden, random mensen doden zonder een spoor naar jezelf toe te laten.
Dit, of platenlabel. En een onderzoeks centrum beginnen die een onsterfelijkheids serum voor mij ontwikkelt.quote:Op maandag 5 oktober 2009 12:04 schreef Darkestrah het volgende:
Ik zou mn eigen poppodium beginnen.
DSB ?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:47 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik zou baas worden van iets.
De hele dag zitten op je troon en zwaaien met je scepterquote:Op maandag 5 oktober 2009 19:42 schreef Razor-S het volgende:
Ik zou m'n eigen land kopen en fulltime koning zijn.
Dan solliciteer ik bijdeze voor een job in jou bedrijf!!quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:17 schreef BeeBeeCee het volgende:
als ik miljardair zou zijn zou ik gaan werken als rentevanger en vakantieganger
Je zou kunnen proberen er 2 miljard van te maken?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 08:09 schreef Heatseeker het volgende:
Ik ga toch verdomme niet werken als ik miljardair ben.
Heb ik niet genoeg aan 1 miljard voor de rest van me leven? Denk het wel.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 08:21 schreef D. het volgende:
[..]
Je zou kunnen proberen er 2 miljard van te maken?
De miljardairs van Nederland werken allemaal (nog)
Denk het ook wel, maar je zou het dus 'voor de lol' kunnen doen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 08:26 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Heb ik niet genoeg aan 1 miljard voor de rest van me leven? Denk het wel.
Voor de "lol" werken als je geld zat hebt. Niet dus.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 08:48 schreef D. het volgende:
[..]
Denk het ook wel, maar je zou het dus 'voor de lol' kunnen doen.
Stijg je weer een plaatje in de Quote 500
De kans is groot dat als je daadwerkelijk zoveel verdient zou hebben je een hoop lol in je werk hebtquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 08:49 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Voor de "lol" werken als je geld zat hebt. Niet dus.
Niets mis met een priveschool met iets strengere regels dan andere prive scholenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 06:29 schreef patatmetfriet het volgende:
Ik zou misschien wel een school willen beginnen, met veel ruimte voor creativiteit. Wat ik wel verwacht, is dat ik dan op allerlei regels stuit (je mag niet zomaar kinderen weigeren, een selectief groepje aannemen e.d.) en dat zo de lol er ook weer snel af is.
Je laat je gelijk ombouwen?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:40 schreef Keios het volgende:
Ik zou duikinstructeur worden in een fantastisch land.
Zou ik ook wel willen... maarja, ambtenaarquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:35 schreef misteriks het volgende:
verder zou ik het bedrijf van m'n huidige werkgever opkopen, m'n baas ontslaan, en verder verkopen
Wat let je om dat nu een paar maandjes te doen?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:04 schreef Vrohdon het volgende:
Ik zou graag bij de gresbo plantsoenendienst werken. Prachtig werk lijkt me dat. Beetje over zo'n schoffel leunen, peukie roken en 'heuh' roepen naar meisjes die langs fietsen. Heerljik.
Des te beter lijkt me. Als ik nog maar 10 jaar te leven zou hebben zou ik flink moeten doorfeesten om al dat geld op te krijgen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |