ja maar er zijn grenzen. Zoals mn vb van chirurg. Al zou je de rijkste pipo op aarde zijn... als je GEEN ECHTE chirurg bent kom ik niet bij je aankloppenquote:Op maandag 5 oktober 2009 14:26 schreef SiemPie666 het volgende:
[..]
Als je er maar genoeg geld tegenaan gooit kan alles, zo werkt de wereld nou eenmaal.
Leefbaar Nederland? Goed idee!quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:06 schreef LoggedIn het volgende:
...., zou ik mss wel een politieke partij oprichten om dit land weer leefbaar te maken![]()
Zat sloebers die voor wat geld op de operatietafel gaan liggen hoorquote:Op maandag 5 oktober 2009 14:49 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja maar er zijn grenzen. Zoals mn vb van chirurg. Al zou je de rijkste pipo op aarde zijn... als je GEEN ECHTE chirurg bent kom ik niet bij je aankloppen
Mensen die oud willen worden.quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:40 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja dat ook. Paar appartementen kopen in verschillende wereldsteden, je elke avond bezatten aan te dure champagne en coke snuiven van Lindsey Lohan's bil.
Alleen het nadeel is, dat ik dan de 30 waarschijnlijk niet eens haal.
Nee, even serieus. Als ik dan weer zou gaan werken ligt het er natuurlijk aan wat je van te voren deed, maar het lijkt mij wel tof om straaljager piloot (vlieger zoals dat hier heetquote:Op maandag 5 oktober 2009 17:08 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Ik zou vuilnisman worden, omdat dat super gaaf is![]()
Toch?![]()
True...quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:58 schreef SiemPie666 het volgende:
[..]
Bovendien hoef jij helemaal niet te weten dat ik geen chirurg ben
Spannende hobby's heb je!quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:24 schreef ShadyLane het volgende:
Onderzoek doen naar het Proto-Indoeuropees
Dat kan dus niet.quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik kocht er tanks, vliegtuigen en ander wapentuig van en begin mijn eigen huurleger! En vervolgens tegen betaling arme Arabieren neerschieten! Waarom? Gewoon, omdat het kan!
O, ja want die geldt ook in andere landen hèquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:34 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Dat kan dus niet.
Wet wapens en munitie.
Daar gaat het ook niet omquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
O, ja want die geldt ook in andere landen hè
Ik zou in SiemPie666's land gaan werken!quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:59 schreef SiemPie666 het volgende:
Zoals al eerder gezegd een leuk stuk land kopen en daar een objectivistische staat oprichten waar wetenschappelijke vorderingen voorop staan en religie niet bestaat in de ogen van de regering (geen staatsteun etc). Denk bioshock.
Doordat de wetenschap dan niet tegen wordt gehouden door moraal of de wet van de remmende voorsprong zal mijn land dan een waar paradijs zijn voor wetenschappers(en gadgetgeilers zoals ik natuurlijk
)
Eén kogel is genoeg. Zie Pim Fortuyn, JFK, Ghandiquote:Op maandag 5 oktober 2009 14:07 schreef Lamon. het volgende:
De politiek ingaan, en zoals Berlusconi het hele land overnemen, alleen zou ik de eerste dictator willen worden die vreedzaamheid, verdraagzaamheid zou willen afdwingen en corruptie en legale diefstal zou verbieden.
Slecht nieuw voor veel Nederlanders dus, hoop maar niet dat ik het ooit win.
quote:
Dat geldt voor al de politici.quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:17 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Eén kogel is genoeg. Zie Pim Fortuyn, JFK, Ghandi
Dat kan natuurlijk ook. Als dat een beroep is tenminste.quote:
Nee man. Vieze stinkbeesten.quote:Op maandag 5 oktober 2009 23:59 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ook. Als dat een beroep is tenminste.
Jij zou cavia's gaan fokken als baan?
En een takkeherrie dat ze makenquote:
Ja, je zou denken dat die zeenaalden er wat van kunnen, nou vergeleken bij cavia's die denken dat ze een blaadje sla aan horen komen lopen! FUUUUT FUUUUUUUUUUUUUUUUT FUUUUUUUUUUUUT!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 00:06 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
En een takkeherrie dat ze makenJe zou geen oog meer dicht doen
Bedenk je wel dat het de eerste paar jaar (op zijn minst) een totalitair bewind wordt, een nieuw land heeft daadkracht nodig, geen democratisch gezwetsquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:57 schreef thabit het volgende:
[..]
Ik zou in SiemPie666's land gaan werken!
En dat je dan op zondagochtend met je brakke hoofd door je huis strompelt, op zoek naar koffie. En dat je dan begroet wordt door het tergend snijdende geluid van die asocialen, die dan NU METEEN eten moeten hebben. En weigeren hun bek te houden totdat je voer voor ze hebt geregeld.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 00:08 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ja, je zou denken dat die zeenaalden er wat van kunnen, nou vergeleken bij cavia's die denken dat ze een blaadje sla aan horen komen lopen! FUUUUT FUUUUUUUUUUUUUUUUT FUUUUUUUUUUUUT!
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |