Dat wil je niet. Heb zat duikinstructeurs gezien in NL en Egypte. Lijkt me helemaal niks. Je kan nooit gewoon voor de lol duiken. Altijd zijn er weer Open Water/Advanced Open Waters/whatever cursisten die iets willen leren.quote:
Zonder risico leef je nietquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:08 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja en één verkeerd golfje en die miljard is voor de nabestaanden.
Ook gaaf jaquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:12 schreef Zith het volgende:
Ik zou in mn verveling proberen de beste serial killer te worden, random mensen doden zonder een spoor naar jezelf toe te laten.
Dit, of platenlabel. En een onderzoeks centrum beginnen die een onsterfelijkheids serum voor mij ontwikkelt.quote:Op maandag 5 oktober 2009 12:04 schreef Darkestrah het volgende:
Ik zou mn eigen poppodium beginnen.
DSB ?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:47 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik zou baas worden van iets.
De hele dag zitten op je troon en zwaaien met je scepterquote:Op maandag 5 oktober 2009 19:42 schreef Razor-S het volgende:
Ik zou m'n eigen land kopen en fulltime koning zijn.
Dan solliciteer ik bijdeze voor een job in jou bedrijf!!quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:17 schreef BeeBeeCee het volgende:
als ik miljardair zou zijn zou ik gaan werken als rentevanger en vakantieganger
Je zou kunnen proberen er 2 miljard van te maken?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 08:09 schreef Heatseeker het volgende:
Ik ga toch verdomme niet werken als ik miljardair ben.
Heb ik niet genoeg aan 1 miljard voor de rest van me leven? Denk het wel.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 08:21 schreef D. het volgende:
[..]
Je zou kunnen proberen er 2 miljard van te maken?
De miljardairs van Nederland werken allemaal (nog)
Denk het ook wel, maar je zou het dus 'voor de lol' kunnen doen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 08:26 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Heb ik niet genoeg aan 1 miljard voor de rest van me leven? Denk het wel.
Voor de "lol" werken als je geld zat hebt. Niet dus.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 08:48 schreef D. het volgende:
[..]
Denk het ook wel, maar je zou het dus 'voor de lol' kunnen doen.
Stijg je weer een plaatje in de Quote 500
De kans is groot dat als je daadwerkelijk zoveel verdient zou hebben je een hoop lol in je werk hebtquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 08:49 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Voor de "lol" werken als je geld zat hebt. Niet dus.
Niets mis met een priveschool met iets strengere regels dan andere prive scholenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 06:29 schreef patatmetfriet het volgende:
Ik zou misschien wel een school willen beginnen, met veel ruimte voor creativiteit. Wat ik wel verwacht, is dat ik dan op allerlei regels stuit (je mag niet zomaar kinderen weigeren, een selectief groepje aannemen e.d.) en dat zo de lol er ook weer snel af is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |