Ben al aan 't oefenen met Evil Geniusquote:Op maandag 5 oktober 2009 12:24 schreef Ps2K het volgende:
Evil overlord worden. Fijn in het geheim aan je cyborg leger bouwen terwijl je slaven je doomsday device aan het bouwen zijn.
's Avonds kun je mooi op het balkon van je vulkaan basis zitten en genieten van de zonsondergang / nucleare explosies met een groot glas rum-cola.
Ah, je wilt een undercover DJ worden.quote:Op maandag 5 oktober 2009 12:37 schreef BereNDD het volgende:
KLB-mod.. of krijg je daar geen geld voor?
Oow dat is ook wel een goed idee. Gewoon ergens een flink stuk land kopen waar echt helemaal niks is. Als je wilt eten dan moet je jagen en 4x per jaar komt er een vliegtuig overlviegen met wat supplies.quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:06 schreef LoggedIn het volgende:
Ik zou mn geld inzetten om andere entrepreneurs te helpen hun ideen waar te maken
En mocht Nederland tegen die tijd nog te redden zijn, zou ik mss wel een politieke partij oprichten om dit land weer leefbaar te makenOf idd, ergens een paar km² land lopen en daar een leefbare stad bouwen
Nee maar je kan wel een ziekhuis op zetten, chirug worden kan niet als je opeens geld hebt idd.quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:21 schreef Apotheose het volgende:
eh... ligt het nou aan mij of kun je niet zomaar elk beroep uitoefenen als je er niet voor gekwalificeerd bent?Stel je hebt een miljard op je rekening staan en je wilt chirurg worden. Is al je geld dan een garantie om zomaar een mes te pakken en te gaan snijden?
Of wil je van al dat geld studeren voor een baan???
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |