Nee johquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:48 schreef Vicky het volgende:
[..]
heb je nu alle vk's gehad??
heb je Angela toevallig al gehad??
Oh ja das waarquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:32 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Nee johik ben pas 2 keer geweest, ben in week 16 begonnen (eerst bij gyn) en hoef maar 1x in de 5 weken te komen, dus heb nu alleen Sandra en Renate gehad, misschien over 5 weken Angela wel
Dat dacht ik dus ook!quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:46 schreef trui het volgende:
simmu, zomaar TWEE erbij!gefeliciteerd!
![]()
(enne... ik dacht even dat je kwam vertellen dat je huisarts geworden was.).
en ik ookquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:09 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook!Maar gefeliciteerd Simmu, hartstikke leuk!
![]()
Ik heb nooit voorweeën gehad, mijn bevalling begon heel plotseling en direct met regelmatige weeën. Toen de verloskundige anderhalf uur na het beginnen van de weeën kwam had ik een volledig verweekte en verstreken baarmoedermond. Ik maakte me van te voren best zorgen, dacht ook dat ik zeker wel tot 42 weken door zou lopen want ik voelde maar niets, maar ik ben uiteindelijk met 40+1 bevallen zonder ook maar iets van voorwerk te hebben gevoeld.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:44 schreef Twinkly het volgende:
Ik vraag me wat af, heeft iedereen voorweeen aan het eind of kun je ook de bevalling in gaan zonder voorweeen gehad te hebben en er daardoor langer overdoen omdat je nog helemaal moet verweken?
Ik heb geloof ik nog geen voorweeen, of menstruatieachtige pijntjes moeten voorweeen zijn. Maar die zijn echt niet te vergelijken met wat ik hier soms lees, ze doen zelfs minder pijn dan de kramp tijdens een heftige menstruatie. Ik gok maar dat dat indalingspijntjes zijn dan?
waarschijnlijk door de wat vreemde zinsopbouw rondom de datum denk ik. de huisarts, internet en de gyn komen allemaal op een andere datum uit.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:24 schreef DaviniaHR het volgende:
het-is-mij, wat balen van je bleoddruk!
waarom zou simmu huisarts geworden zijn? ksnappumnie?
Ja jij zou toch ook komen?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:51 schreef Sidn3y het volgende:
Net in de Ikea echt veel zwangeren gezien. Heb ik een meet gemist ofzo?
Oeh, ik ben erg bekend met hoge bloeddruk op het eind... heb heel wat keren in het ziekenhuis gelegen aan het CTGapparaat en de bloeddrukmeters. Gelukkig liep het altijd goed af, voordeeltje is dat ze je niet te lang zo door laten lopenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:13 schreef het-is-mij het volgende:
@ Simmu, gefeliciteerd
Ik heb geen stickertje gekregen vanochtend![]()
Bloeddruk veel te hoog voor mijn doen (130/95) en zit de hele zw.schap rond de 120/80 en nog wat klachten zoals vage hoofdpijn, gister niet lekker voelen, misselijk, hele dag harde buiken etc.
Dus urine ingeleverd, bloed geprikt en over de uitslagen word ik straks gebeld en donderdag ctg en dan word er verder bekeken hoe of wanneer op controle enzo.
Beeb lag wel helemaal ingedaald en aan de echo te zien ging ik vlgs haar niet binnen 24 u bevallen, had ik zelf ook niet in mn hoofd zitten haha.
Dit maakte ze op uit hoe de beeb adem haalde ofzo maar hoe of wat hb ik niet precies gevraagd.
Owja en moet echt nog meer rusten....
ik heb 9 lessen, maar verspreid over 8 avonden, heb er dus al eentje gehad en ik weet dat ik op eentje ook late dienst hebt... dus nog 6 keer te gaanquote:Op woensdag 7 oktober 2009 06:39 schreef het-is-mij het volgende:
@ Bj, hoe vaak heb je de gym?
Wij waren ook maar met 5 man en ik vond de eerste paar keren wel handig, met puffen, bepaalde oefningen, bevallingshoudingen enzo maar op een gegeven moment was ik er ook klaar mee hoor.
Ik vond de "lerares" ook niet echt geweldig zeg maar.
Ff dagje bikkelen en morgen wat om naar uit te kijken, werk ze.
Ow, nou dat wordt nog wat danquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:04 schreef freecell het volgende:
Mja, ik zei dus ook tegen de bekkenfysio dat ik het niet raar vond dat het langzaam wat erger wordt, aangezien je toch langzaam meer verweekt en je ook 'zwangerder' wordt.
Maar dat schijnt dus niet helemaal zo te zijn... Verweekt=verweekt, dat wordt niet nóg erger nu en als de pijn erger wordt komt dat meer door wat ik doe en dergelijke dan door zwaarder worden. Hmmm.![]()
Echo was idd erg tof, ook leuke man die het deed, die had echt lol in zijn werkEn ik doe inderdaad geen uitspraken over geslacht, mocht ik het nu al weten
Ze bedoelde het bemoedigend geloof ikquote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:41 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ow, nou dat wordt nog wat dan![]()
mijn eerst woensdag thuis en eigenlijk ben ik stiekem heel blij![]()
Je mag het geslacht ook via PM aan mij verklappen
Ik dacht meer aan de trant van: ik heb ook meer pijn dus ik doe nog steeds te veelquote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:55 schreef freecell het volgende:
[..]
Ze bedoelde het bemoedigend geloof ikDat het dus nu helemaal niet meer erger hoeft te worden
Veel plezier met je lekker vrije dagIk heb nu ook mijn eerste 'ik hoef niks' woensdag. Heerlijk inderdaad!
Ja, das dan weer een logische gedachte helaasquote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:19 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan de trant van: ik heb ook meer pijn dus ik doe nog steeds te veel![]()
Doe jij het ook een beetje rustig aan?
en je bent wat vergeten te PM-en
Komt allemaal wel goed meissiequote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:55 schreef leonieke het volgende:
Ik ben nu nog geen 20 weken ver, maar kom al ver in de buurt. Ik ben alleszins nieuwsgierig naar de datum die ze vandaag gaan opgeven want ik heb nu al drie bevallingsdatums gekregen. Eens zien of ze er deze keer één kunnen van bevestigen.
We willen heel graag weten wat het geslacht zal zijn en zullen het ook direct vertellen aan iedereen die het wil weten. Ik ben echt niet voor die geheimdoenerij. Ook als de naam vastligt, zullen we die wel rondbazuinen, maar nu hebben we nog geen enkele naam waarbij we zeggen: DAT wordt het!
En idd CP: ik kan me nog steeds de verbazing herinneren met die positieve test die ik in mijn handen had. En dan ook nog eens alle enthousiaste reacties hier op Fok! Dat was toen zo hartverwarmend![]()
Ik ben wel één iets vergetenMijn rustgevende muziek, kaarsjes en wierook om mijn bloeddruk nog naar beneden te krijgen tegen straks
![]()
Xenia wat een mooi meisje hebben jullie gebakken
TARA!!!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:51 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja, das dan weer een logische gedachte helaas
En ik pmmen, wat zou ik moeten pmmen?![]()
En veel plezier met de echo Leonieke
En ik wil het geslacht ook wel rondtoeteren, maar ik heb een rondtoeterverbod van TARAmag het niet eens aan mijn mama vertellen..
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:20 schreef DJRandall het volgende:
Keshet, jeetje wat een mega post! Jij in ieder geval veel beterschap!
Ik zit nu wild te knippen en plakken op je button hoor! Gelukkig ben ik vanmiddag wel lekker alleen, dus kan niemand tegen me in het harnas jagen![]()
Denk dat ik maar lekker ga hobby-en vandaag...
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:24 schreef Asyniur het volgende:
[..]
![]()
ow en ik heb (hele kleine) aambeien![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |