Simmu: Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!

Een tweeling nog wel! Is het nieuws al een beetje bezonken?
Happy: Gefeliciteerd met je stickertje van de vk!
Davinia kan weer Fok!ken vanaf haar telefoon! Fijn he!

Faja ook weer goedgekeurd! Wat bijzonder om het hoofdje al te kunnen voelen zeg.
Wat cool ook dat je tante wordt! Dat lijkt mij ook zo bijzonder maar helaas zit dat er bij mij niet in.
't wordt wel ruimschoots goedgemaakt door de 6 neefjes en 6 nichtjes van Lief's kant.

Martine's Puk heeft glas in 't kamertje! Zal een heerlijk gevoel zijn. Ook een stickertje van de vk! Jeeh!
Vertroetel jezelf vandaag maar wat exta.
het-is-mij geen stickertje maar wel een ingedaalde Beeb! Balen dat je vannacht zo slecht geslapen hebt, hoop dat je zo nog een paar uurtjes kan pakken!
freecell had een goede 20 weken echo! De foto is ook prachtig! Balen dat je bekken nog achteruit gaat.
Zou 't misschien toch te maken kunnen hebben met je vermoeden van EDS?
Incantrix fijn dat je zo'n goede afsluiting op je werk hebt gehad! Dat zal je heel wat rust gaan geven lijkt me.
Xenia van harte gefeliciteerd met de geboorte van je prachtige dochtertje! Wat fijn dat het met jullie alledrie zo goed gaat!
Beessie-Jen: Ik hoop dat je de gym nog leuker gaat vinden. 't lijkt mij eerlijk gezegd ook helemaal niks, beetje noodzakelijk kwaad zeg maar.

Spannende dag morgen met je bezoek aan de VK en 't binnenkomen van de meubeltjes!
Voor Twinkly's humeur en dat van DJRandall: Misschien moeten jullie deze button dragen vandaag zodat anderen jullie wat voorzichtiger kunnen benaderen?
In hoop in ieder geval dat jullie je in de loop van de dag beter voelen!
Asyniur heeft d'r eerste woensdag thuis! Lekker hoor!
Sorbootje: Misschien heeft je kindje een net iets andere datum in 't koppie dan mams maar de dag begint net he! D'r kan nog van alles gebeuren.

Leonieke heeft een 20 weken echo! Spannend! Heel veel succes en vergeet vooral niet te genieten!
* Keshet stuurt rustgevende muziek, kaarsjes en wierook richting Leo!sterrenmunt gaat weer voor de 3D echo! Heb je vandaag de laatste of mag je nog een keertje? Ik ben erg benieuwd naar de foto's!
Wat gaaf dat ze al zo goed kunnen zien welk geslacht je kindje waarschijnlijk heeft! Veel plezier vanmiddag!
Luna: Hoe voel je je verder op de steekjes etc. na?
Octo heeft maandag ook een goede echo gehad! Leuk dat het zwangerschapszwemmen zo goed beviel!
Ik heb een buikgriepje te pakken sinds maandag, voelde me hondsberoerd maar ben al weer aan 't opknappen. Voor het eerst in 5 jaar ofzo dat ik langer dan een dag ziek thuisgebleven ben! Ik heb vooral geslapen en de batterijtjes een beetje opgeladen. Dat had ik écht nodig.