Dat is wel een groot voordeel als je zwanger bent: goed excuus als je domme uitspraken doet of dingen vergeetquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:40 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Je bent gewoon zwanger![]()
![]()
Goed plaatje, heel duidelijk
Dat zou wel eens het begin kunnen zijn..... ik had destijds weer eens een "is de baby er nog niet" telefoontje en toen zei ik dat ik wel de hele middag al een beetje buikpijn had zoals wanneer je ongesteld bent, waarop mijn moeder gelijk riep dat dat weeën waren, dus ik aan de foon: "oh, ik hoor net dat ik weeën heb"quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:44 schreef Twinkly het volgende:
Ik vraag me wat af, heeft iedereen voorweeen aan het eind of kun je ook de bevalling in gaan zonder voorweeen gehad te hebben en er daardoor langer overdoen omdat je nog helemaal moet verweken?
Ik heb geloof ik nog geen voorweeen, of menstruatieachtige pijntjes moeten voorweeen zijn. Maar die zijn echt niet te vergelijken met wat ik hier soms lees, ze doen zelfs minder pijn dan de kramp tijdens een heftige menstruatie. Ik gok maar dat dat indalingspijntjes zijn dan?
er is geen sticker, dat zeggen we/ze hier als we/ze goedgekeurd zijnquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:15 schreef CrazyPrincess het volgende:
Wat voor stickertje krijg je van de vk? Het voelt een beetje als een stickertje dat je op de basisschool kreeg als je een 10 had ofzo
Ah ok. Ik heb nog een hoop te lerenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:16 schreef amaranta het volgende:
[..]
er is geen sticker, dat zeggen we/ze hier als we/ze goedgekeurd zijn
Indalen kan, maar het kan ook een voorteken zijn van hele fijne voorweeen die eraan zitten te komenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:44 schreef Twinkly het volgende:
Ik vraag me wat af, heeft iedereen voorweeen aan het eind of kun je ook de bevalling in gaan zonder voorweeen gehad te hebben en er daardoor langer overdoen omdat je nog helemaal moet verweken?
Ik heb geloof ik nog geen voorweeen, of menstruatieachtige pijntjes moeten voorweeen zijn. Maar die zijn echt niet te vergelijken met wat ik hier soms lees, ze doen zelfs minder pijn dan de kramp tijdens een heftige menstruatie. Ik gok maar dat dat indalingspijntjes zijn dan?
Tegen de tijd dat je bevallen bent, weet je alles en kan je het weer vergetenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:22 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Ah ok. Ik heb nog een hoop te leren
heb je nu alle vk's gehad??quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:12 schreef happyme28 het volgende:
Hier weer een stickertje van de vlos gekregen. Bloeddruk was keurig, BM was langer maar smal, hartje klonk weeren ik mag weer over 5 weken terugkomen. Moet wel in wk 24 nog even een suikertestje doen, maar dat wist ik al.
Bucko, lijkt mij ook een gesprongen adertje? Kan me voorstellen dat je er wat onzeker van wordt.
Amaranta, beterschapziek zijn is niet fijn
En dan is deze niet eens van jezelf! Kun je nagaan. Als je straks je eigen 8pondertje hebt dan laat je hem of haar gewoon niet meer los! Helemaal te wouw. Verliefd tot en met. Knuffelen, zo vaak je maar wilt want het is JOUW baby. 300000 keer hetkamertje inlopen, dat kan, want het is JOUW baby!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:46 schreef Sorbootje het volgende:
Ik had zonet gewoon een babietje van acht pond in mijn armen (verschil met die van mij in mijn buik is dat dit kindje al zes weken oud is)... Nu kan ik dus ECHT niet meer wachten... Ik dacht steeds maar 'zo voelt dat dus'
![]()
Ok, meer aanmoediging had ik niet nodig. Ik ga NU persen. Ontsluiting is voor watjes!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:03 schreef amaranta het volgende:
[..]
En dan is deze niet eens van jezelf! Kun je nagaan. Als je straks je eigen 8pondertje hebt dan laat je hem of haar gewoon niet meer los! Helemaal te wouw. Verliefd tot en met. Knuffelen, zo vaak je maar wilt want het is JOUW baby. 300000 keer hetkamertje inlopen, dat kan, want het is JOUW baby!
Alles kan want het is JOUW baby, helemaal vna JOU alleen en van niemand anders (ja papa maar die telt dan ff nie mee he)
Dat is pas gaaf!
Ik help wel.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:05 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Ok, meer aanmoediging had ik niet nodig. Ik ga NU persen. Ontsluiting is voor watjes!
Top!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:46 schreef martine1984 het volgende:
sorbo![]()
De aannemer is er met passend glaskomt alles toch nog goed. Puk mag vanavond komen dan ius alles af
Jeetje, wat balen zeg! Probeer het rustig aan te blijven doen he! Het is toch koud buiten, dus kruip op de bank, onder je dekentje. Met een kop thee en een boek of je laptop. En verwen jezelf maar eens goed!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:13 schreef het-is-mij het volgende:
@ Simmu, gefeliciteerd
Ik heb geen stickertje gekregen vanochtend![]()
Bloeddruk veel te hoog voor mijn doen (130/95) en zit de hele zw.schap rond de 120/80 en nog wat klachten zoals vage hoofdpijn, gister niet lekker voelen, misselijk, hele dag harde buiken etc.
Dus urine ingeleverd, bloed geprikt en over de uitslagen word ik straks gebeld en donderdag ctg en dan word er verder bekeken hoe of wanneer op controle enzo.
Beeb lag wel helemaal ingedaald en aan de echo te zien ging ik vlgs haar niet binnen 24 u bevallen, had ik zelf ook niet in mn hoofd zitten haha.
Dit maakte ze op uit hoe de beeb adem haalde ofzo maar hoe of wat hb ik niet precies gevraagd.
Owja en moet echt nog meer rusten....
Nee johquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:48 schreef Vicky het volgende:
[..]
heb je nu alle vk's gehad??
heb je Angela toevallig al gehad??
Oh ja das waarquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:32 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Nee johik ben pas 2 keer geweest, ben in week 16 begonnen (eerst bij gyn) en hoef maar 1x in de 5 weken te komen, dus heb nu alleen Sandra en Renate gehad, misschien over 5 weken Angela wel
Dat dacht ik dus ook!quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:46 schreef trui het volgende:
simmu, zomaar TWEE erbij!gefeliciteerd!
![]()
(enne... ik dacht even dat je kwam vertellen dat je huisarts geworden was.).
en ik ookquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:09 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook!Maar gefeliciteerd Simmu, hartstikke leuk!
![]()
Ik heb nooit voorweeën gehad, mijn bevalling begon heel plotseling en direct met regelmatige weeën. Toen de verloskundige anderhalf uur na het beginnen van de weeën kwam had ik een volledig verweekte en verstreken baarmoedermond. Ik maakte me van te voren best zorgen, dacht ook dat ik zeker wel tot 42 weken door zou lopen want ik voelde maar niets, maar ik ben uiteindelijk met 40+1 bevallen zonder ook maar iets van voorwerk te hebben gevoeld.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:44 schreef Twinkly het volgende:
waarschijnlijk door de wat vreemde zinsopbouw rondom de datum denk ik. de huisarts, internet en de gyn komen allemaal op een andere datum uit.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:24 schreef DaviniaHR het volgende:
het-is-mij, wat balen van je bleoddruk!
waarom zou simmu huisarts geworden zijn? ksnappumnie?
Ja jij zou toch ook komen?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:51 schreef Sidn3y het volgende:
Net in de Ikea echt veel zwangeren gezien. Heb ik een meet gemist ofzo?
Oeh, ik ben erg bekend met hoge bloeddruk op het eind... heb heel wat keren in het ziekenhuis gelegen aan het CTGapparaat en de bloeddrukmeters. Gelukkig liep het altijd goed af, voordeeltje is dat ze je niet te lang zo door laten lopenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:13 schreef het-is-mij het volgende:
@ Simmu, gefeliciteerd
Ik heb geen stickertje gekregen vanochtend![]()
Bloeddruk veel te hoog voor mijn doen (130/95) en zit de hele zw.schap rond de 120/80 en nog wat klachten zoals vage hoofdpijn, gister niet lekker voelen, misselijk, hele dag harde buiken etc.
Dus urine ingeleverd, bloed geprikt en over de uitslagen word ik straks gebeld en donderdag ctg en dan word er verder bekeken hoe of wanneer op controle enzo.
Beeb lag wel helemaal ingedaald en aan de echo te zien ging ik vlgs haar niet binnen 24 u bevallen, had ik zelf ook niet in mn hoofd zitten haha.
Dit maakte ze op uit hoe de beeb adem haalde ofzo maar hoe of wat hb ik niet precies gevraagd.
Owja en moet echt nog meer rusten....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |