abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73416872
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 09:40 schreef Twinkly het volgende:

[..]

Je bent gewoon zwanger
Goed plaatje, heel duidelijk
Dat is wel een groot voordeel als je zwanger bent: goed excuus als je domme uitspraken doet of dingen vergeet
pi_73417088
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 09:44 schreef Twinkly het volgende:
Ik vraag me wat af, heeft iedereen voorweeen aan het eind of kun je ook de bevalling in gaan zonder voorweeen gehad te hebben en er daardoor langer overdoen omdat je nog helemaal moet verweken?

Ik heb geloof ik nog geen voorweeen, of menstruatieachtige pijntjes moeten voorweeen zijn. Maar die zijn echt niet te vergelijken met wat ik hier soms lees, ze doen zelfs minder pijn dan de kramp tijdens een heftige menstruatie. Ik gok maar dat dat indalingspijntjes zijn dan?
Dat zou wel eens het begin kunnen zijn..... ik had destijds weer eens een "is de baby er nog niet" telefoontje en toen zei ik dat ik wel de hele middag al een beetje buikpijn had zoals wanneer je ongesteld bent, waarop mijn moeder gelijk riep dat dat weeën waren, dus ik aan de foon: "oh, ik hoor net dat ik weeën heb"

Anyway, dat was toen op zondagmiddag, in de loop van de avond begon het serieus te worden, en na een hele lange maandag werd hij de nacht van maandag op dinsdag geboren.
pi_73417151
Oh wacht, ik zie net dat je 3 november pas uitgerekend bent..... in dat geval weet ik het niet
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 10:09:39 #204
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_73417231
hoi
simmu gefeliciteerd, 2 lijkt me super gaaf!!

ik lig ziek in mn bedje, griepig, de koorts is gelukkig gezakt
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 10:12:27 #205
57497 happyme28
I'm so happy
pi_73417293
Hier weer een stickertje van de vlos gekregen. Bloeddruk was keurig, BM was langer maar smal, hartje klonk weer en ik mag weer over 5 weken terugkomen. Moet wel in wk 24 nog even een suikertestje doen, maar dat wist ik al.

Bucko, lijkt mij ook een gesprongen adertje? Kan me voorstellen dat je er wat onzeker van wordt.

Amaranta, beterschap ziek zijn is niet fijn
pi_73417360
Wat voor stickertje krijg je van de vk? Het voelt een beetje als een stickertje dat je op de basisschool kreeg als je een 10 had ofzo
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 10:16:41 #207
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_73417385
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 10:15 schreef CrazyPrincess het volgende:
Wat voor stickertje krijg je van de vk? Het voelt een beetje als een stickertje dat je op de basisschool kreeg als je een 10 had ofzo
er is geen sticker, dat zeggen we/ze hier als we/ze goedgekeurd zijn
pi_73417523
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 10:16 schreef amaranta het volgende:

[..]

er is geen sticker, dat zeggen we/ze hier als we/ze goedgekeurd zijn
Ah ok. Ik heb nog een hoop te leren
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 10:29:25 #209
35189 Troel
scherp en bot
pi_73417675
quote:
Ik vraag me wat af, heeft iedereen voorweeen aan het eind of kun je ook de bevalling in gaan zonder voorweeen gehad te hebben en er daardoor langer overdoen omdat je nog helemaal moet verweken?

Ik heb geloof ik nog geen voorweeen, of menstruatieachtige pijntjes moeten voorweeen zijn. Maar die zijn echt niet te vergelijken met wat ik hier soms lees, ze doen zelfs minder pijn dan de kramp tijdens een heftige menstruatie. Ik gok maar dat dat indalingspijntjes zijn dan?
Indalen kan, maar het kan ook een voorteken zijn van hele fijne voorweeen die eraan zitten te komen
Maar ook deze kleine krampjes kunnen wel degelijk alvast wat voorwerk doen hoor
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 10:29:54 #210
35189 Troel
scherp en bot
pi_73417694
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 10:22 schreef CrazyPrincess het volgende:

[..]

Ah ok. Ik heb nog een hoop te leren
Tegen de tijd dat je bevallen bent, weet je alles en kan je het weer vergeten
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 10:47:29 #211
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_73418127
Lijnloos, fijn dat je bloeddruk gezakt is!

En happy weer een sticker!

Twinkly, je hebt hele volksstammen die nog nooit een harde buik hebben gehad en het kind er prima uitfloepen in beperkte tijd, en een heleboel dames die wekenlang kromlopen van het voorwerk, en dan nnog 3 dagen doen over de echte bevalling. het zeg helemaal niks

mn telefoon is gefixt! nu kan ik ook fok-ken vanaf mn telefoon!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_73418164
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 10:12 schreef happyme28 het volgende:
Hier weer een stickertje van de vlos gekregen. Bloeddruk was keurig, BM was langer maar smal, hartje klonk weer en ik mag weer over 5 weken terugkomen. Moet wel in wk 24 nog even een suikertestje doen, maar dat wist ik al.

Bucko, lijkt mij ook een gesprongen adertje? Kan me voorstellen dat je er wat onzeker van wordt.

Amaranta, beterschap ziek zijn is niet fijn
heb je nu alle vk's gehad??
heb je Angela toevallig al gehad??
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_73419409
Ik en de baby zijn ook weer goed gekeurd door de verloskundige. Ik heb zelf zijn hoofdje kunnen voelen nadat zij eerst ging voelen hoe hij lag. 3 november mag ik weer terug en dan duurt het nog maar 8 dagen tot mijn zusje is uitgerekend. Zo een leuk vooruitzicht, tante worden voor de 1e keer.
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 11:41:36 #214
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_73419528
Dat lijkt me inderdaad super speciaal faja! Tante!
Wat gaaf!
pi_73419654
Ik had zonet gewoon een babietje van acht pond in mijn armen (verschil met die van mij in mijn buik is dat dit kindje al zes weken oud is )... Nu kan ik dus ECHT niet meer wachten... Ik dacht steeds maar 'zo voelt dat dus'
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 12:03:32 #216
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_73420118
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 11:46 schreef Sorbootje het volgende:
Ik had zonet gewoon een babietje van acht pond in mijn armen (verschil met die van mij in mijn buik is dat dit kindje al zes weken oud is )... Nu kan ik dus ECHT niet meer wachten... Ik dacht steeds maar 'zo voelt dat dus'
En dan is deze niet eens van jezelf! Kun je nagaan. Als je straks je eigen 8pondertje hebt dan laat je hem of haar gewoon niet meer los! Helemaal te wouw. Verliefd tot en met. Knuffelen, zo vaak je maar wilt want het is JOUW baby. 300000 keer hetkamertje inlopen, dat kan, want het is JOUW baby!
Alles kan want het is JOUW baby, helemaal vna JOU alleen en van niemand anders (ja papa maar die telt dan ff nie mee he )
Dat is pas gaaf!
pi_73420166
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 12:03 schreef amaranta het volgende:

[..]

En dan is deze niet eens van jezelf! Kun je nagaan. Als je straks je eigen 8pondertje hebt dan laat je hem of haar gewoon niet meer los! Helemaal te wouw. Verliefd tot en met. Knuffelen, zo vaak je maar wilt want het is JOUW baby. 300000 keer hetkamertje inlopen, dat kan, want het is JOUW baby!
Alles kan want het is JOUW baby, helemaal vna JOU alleen en van niemand anders (ja papa maar die telt dan ff nie mee he )
Dat is pas gaaf!
Ok, meer aanmoediging had ik niet nodig. Ik ga NU persen. Ontsluiting is voor watjes!
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 12:06:57 #218
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_73420212
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 12:05 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

Ok, meer aanmoediging had ik niet nodig. Ik ga NU persen. Ontsluiting is voor watjes!
Ik help wel.
al-tijd-is-kort-jak-je-ziek!
kom op je kan het, ik zie het hoofdje al... persenpersenpersenpersenpersen!!JAAAAAA JAAAAA JAAAAAA
pi_73420247
Goeie middag!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 12:22:09 #220
64262 DJRandall
zijn vrouw!
pi_73420583
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 12:08 schreef Vlindur het volgende:
Goeie middag!
Goeie middag Vlindur
pi_73421213
sorbo

De aannemer is er met passend glas komt alles toch nog goed. Puk mag vanavond komen dan ius alles af
pi_73421378
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 12:46 schreef martine1984 het volgende:
sorbo

De aannemer is er met passend glas komt alles toch nog goed. Puk mag vanavond komen dan ius alles af
Top!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_73421892
@ Simmu, gefeliciteerd

Ik heb geen stickertje gekregen vanochtend
Bloeddruk veel te hoog voor mijn doen (130/95) en zit de hele zw.schap rond de 120/80 en nog wat klachten zoals vage hoofdpijn, gister niet lekker voelen, misselijk, hele dag harde buiken etc.
Dus urine ingeleverd, bloed geprikt en over de uitslagen word ik straks gebeld en donderdag ctg en dan word er verder bekeken hoe of wanneer op controle enzo.

Beeb lag wel helemaal ingedaald en aan de echo te zien ging ik vlgs haar niet binnen 24 u bevallen, had ik zelf ook niet in mn hoofd zitten haha.
Dit maakte ze op uit hoe de beeb adem haalde ofzo maar hoe of wat hb ik niet precies gevraagd.
Owja en moet echt nog meer rusten....
pi_73421959
SImmu, een tweeling! Gefeliciteerd!
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 13:25:15 #225
64262 DJRandall
zijn vrouw!
pi_73422212
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 13:13 schreef het-is-mij het volgende:
@ Simmu, gefeliciteerd

Bloeddruk veel te hoog voor mijn doen (130/95) en zit de hele zw.schap rond de 120/80 en nog wat klachten zoals vage hoofdpijn, gister niet lekker voelen, misselijk, hele dag harde buiken etc.
Dus urine ingeleverd, bloed geprikt en over de uitslagen word ik straks gebeld en donderdag ctg en dan word er verder bekeken hoe of wanneer op controle enzo.

Beeb lag wel helemaal ingedaald en aan de echo te zien ging ik vlgs haar niet binnen 24 u bevallen, had ik zelf ook niet in mn hoofd zitten haha.
Dit maakte ze op uit hoe de beeb adem haalde ofzo maar hoe of wat hb ik niet precies gevraagd.
Jeetje, wat balen zeg! Probeer het rustig aan te blijven doen he! Het is toch koud buiten, dus kruip op de bank, onder je dekentje. Met een kop thee en een boek of je laptop. En verwen jezelf maar eens goed!
Dikke knuffel voor jou!
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 13:32:46 #226
57497 happyme28
I'm so happy
pi_73422452
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 10:48 schreef Vicky het volgende:

[..]

heb je nu alle vk's gehad??
heb je Angela toevallig al gehad??
Nee joh ik ben pas 2 keer geweest, ben in week 16 begonnen (eerst bij gyn) en hoef maar 1x in de 5 weken te komen, dus heb nu alleen Sandra en Renate gehad, misschien over 5 weken Angela wel
pi_73422790
Het-is-mij, jeetje balen zeg... rustig aan doen meid! Pak alle rust die je kan krijgen, die heb je straks hard genoeg nodig
pi_73423150
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 13:32 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Nee joh ik ben pas 2 keer geweest, ben in week 16 begonnen (eerst bij gyn) en hoef maar 1x in de 5 weken te komen, dus heb nu alleen Sandra en Renate gehad, misschien over 5 weken Angela wel
Oh ja das waar
Sandra is leuk, Renate heb ik volgens mij 1x gehad vlak voordat i kga bevallen.
Angela is heeeeeel leuk!! Doe haar maar de groetjes als je bij haar moet zijn
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_73423499
het-is-mij balen van die bloeddruk.... Doe inderdaad lekker rustig aan. Nog nooit gehoord dat ze aan een echo kunnen zien of een baby er snel aankomt?! ? Wist niet dat ze dat konden.

Simmu een tweeling in de buik wow.

Hier dus weer een meld met baby in de buik.
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 15:09:32 #230
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_73425484
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 21:46 schreef trui het volgende:
simmu, zomaar TWEE erbij! gefeliciteerd!
(enne... ik dacht even dat je kwam vertellen dat je huisarts geworden was. ).
Dat dacht ik dus ook! Maar gefeliciteerd Simmu, hartstikke leuk!
pi_73425521
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 15:09 schreef Spuuglokje het volgende:

[..]

Dat dacht ik dus ook! Maar gefeliciteerd Simmu, hartstikke leuk!
en ik ook

gefeliciteerd, simmu
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 15:35:37 #232
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_73426220
@Het is mij, wat balen! hoop dat het allemaal een beetje meevalt...

ik ben weer thuis van werken, kon mooi op tijd weg.
ga denk ik nog even een middagdutje doen, want als vriendlief thuis is, nog boodschappen halen en vanavond nog zwangerschapsgymnastiek....
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_73426710
quote:

Ik heb nooit voorweeën gehad, mijn bevalling begon heel plotseling en direct met regelmatige weeën. Toen de verloskundige anderhalf uur na het beginnen van de weeën kwam had ik een volledig verweekte en verstreken baarmoedermond. Ik maakte me van te voren best zorgen, dacht ook dat ik zeker wel tot 42 weken door zou lopen want ik voelde maar niets, maar ik ben uiteindelijk met 40+1 bevallen zonder ook maar iets van voorwerk te hebben gevoeld.
pi_73427752
Het-is-mij, wat kloterig van die bloeddruk! wel apart trouwens dat ze de echo kunnen gebruiken om de komst van de beeb te checken... Wist ik niet.

Bj ook lekker nog ff tukken! Gaat hier ook gebeuren zo

Martine, wat fijn dat je glas er alsnog is, en eerder ook dan puk, das ook wel prettig... Ik zou zeggen ga maar los! Tijd voor een verse nieuwe beeb (hoewel de lijst dan wel weer kleiner wordt.. )
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 16:24:09 #235
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_73427819
het-is-mij, wat balen van je bleoddruk!

waarom zou simmu huisarts geworden zijn? ksnappumnie?
pi_73428084
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 16:24 schreef DaviniaHR het volgende:
het-is-mij, wat balen van je bleoddruk!

waarom zou simmu huisarts geworden zijn? ksnappumnie?
waarschijnlijk door de wat vreemde zinsopbouw rondom de datum denk ik. de huisarts, internet en de gyn komen allemaal op een andere datum uit.

dank voor de felicitaties allemaal
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_73428848
Veel goede dingen gelezen (Simmu gefeliciteerd!) en helaas minder goede dingen. Over voorwerk, daar heb ik bij de eerste geen last van gehad en de bevalling duurde er niet langer om. Wel veel met een kruik in de rug gezeten in voorgaande week want ik had veel pijn, dus misschien was het wel voorwerk, maar dan had de vk dat vast wel zo genoemd hoop ik (nu werd ik maar afgewimpeld). Nu bij de tweede verwacht ik wel voorweeen enzo, komen dan toch meer voor dacht ik?

Net in de Ikea echt veel zwangeren gezien. Heb ik een meet gemist ofzo?
pi_73428914
Weer een sticker gekregen bij de verloskundige, bloeddruk 130/80, 500 gram aangekomen... Mag volgende week weer terug komen, al ben ik dat natuurlijk niet van plan
pi_73429544
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 16:51 schreef Sidn3y het volgende:
Net in de Ikea echt veel zwangeren gezien. Heb ik een meet gemist ofzo?
Ja jij zou toch ook komen?
Hadden we met mini vakantie in scheveningen, ook allemaal zwangeren, of je er dan beter op let.
Net als je een nieuwe auto ofzo hebt of met de wandelwagen, ff kijken wta voor wandelwagen die en die hebben.

Thx all, ach ja shit happens.
Denk dat de assistente gewoon verkeerd heeft gemeten, straks gebeld dat urine en bloed oke waren dus donderdag voor ctg en dan ws weer afspr. voor maandag of dinsdag en dan ben ik 40+ dus dan zien we wel weer verder.
Maar ja t kan natuurlijk heel snel gebeuren.

Weet niet of dat een bakerpraatje ofzo is btw of ze dat daarmee kunnen zien (wanneer je gaat bevallen) maar meer dat ze keek naar de ademhaling maar weet eigenlijk niet of deze voor een bevalling rustiger of sneller word ofzo, ach ja daar pin ik me niet teveel op vast hoor.
Er werd ook gezegd dat ik de 40wkn niet ging halne, tiedieeeee, maar goed dat ik me daar niet aan vast heb gehouden anders was ik nu wanhopig.

Bij iemand van de pufclub die gister is bevallen zou een klein kindje krijgen, ong. 6 pond, tiediieeee 8 pond en 53 cm dus tsja............
Was trouwens in de wachtkamer een mamsie met een beeb van 3 wkn, ech zoooooooo klein nog, onvoorstelbaar dat er bij ons binnen 2,5 ook zo'n hummeltje is, ik ken je gevoel dus sorbo.
pi_73429811
poeh poeh het feest begint nu al zeg..me buik is al de hele tijd aan het rommelen en iedere keer opboeren..hadden jullie daar ook al zo snel last van(4,5 week) niet dat je me hoort klagen hoor geeft me ook wel weer een goed gevoel eigenlijk..bij me vorige zwangerschap die uitliep op een miskraam had ik dit allemaal niet.

over 3 weken moet ik terug komen bij de dokter voor een intake, dus nog maar afwachten veder!

[ Bericht 23% gewijzigd door becky1983 op 06-10-2009 17:39:47 ]
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 17:50:06 #241
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_73430680
het-is-mij, voor de bevalling maken de bijnieren van de baby adrenaline aan om zichzelf een boost te geven om de bevalling door te komen. daardoor gaat wrs zijn/haar hartslag ook iets omhoog, en gaat jouw bloeddruk iets mee. (mijn onderdruk is tijdens die hele zwangerschap nooit boven de 60 gekomen, met 40w6d was het 75 en met 41w is Eli geboren. de vlos zei toen al dat het met deze bloeddruk niet lang meer ging duren)
en babies doen nog niet aan ademhalen in de buik

becky, jup heel veel geboerd, beide zwangerschappen! bij de tweede een stuk minder, maar toen ben ik heel erg snel op positiebroeken over gegaan, of wijdere rokken, om de opgeblazen buik lucht te geven. mss dat het jou ook helpt? (ik had natuurlijk nog positiebroeken en dingen van de vorige keer, dus das dan makkelijker)
anders kan je ook met een elastiekje in je knoopsgat wat ruimte creeëren
pi_73430783
Boeren In combinatie met een vleugje misselijkheid
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 17:57:44 #243
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_73430853
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 13:13 schreef het-is-mij het volgende:
@ Simmu, gefeliciteerd

Oeh, ik ben erg bekend met hoge bloeddruk op het eind... heb heel wat keren in het ziekenhuis gelegen aan het CTGapparaat en de bloeddrukmeters. Gelukkig liep het altijd goed af, voordeeltje is dat ze je niet te lang zo door laten lopen . Heb wel één keer een spoedopname gehad (beetje nerveuse gyn, want er was niet eens zoveel aan de hand), maar ook dat liep allemaal gewoon goed af. Ze houden je nu neem ik aan extra in de gaten? Rust helpt wel iets en blijf zelf heel erg allert op gekke verschijnselen, liever een keer te vaak bellen dan te weinig.
pi_73431220
Ja sta toch al onder co van de gyn en idee geeft me wel een goed gevoel dat ze er echt wat mee doen en het serieus nemen, zo handelen ze nu iig wel.
(en hebben ze altijd gedaan)

@ Davinia, nou wie weet is het een voorteken
Ehm........nee idd dat weet ik eigenlijk ook wel dat ze dan nog niet ademhalen maar denk dat ik het wat verkeerd heb omschreven. (toch niet lang genoeg bijgeslapen vanmiddag ) maar iig hoe het hartje klopte in combi met de beweging ofzo had ze het van.
Heb er niet eens zo goed opgelet wat ze daarmee precies zei omdat ik dacht, het zal wel hehe.

Ach ja we wachten gewoon rustig verder af en zo ben je er nog eens uit he?
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 19:08:06 #245
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_73432785
dag dames, ik kom jullie even officieel uitzwaaien en ga me melden in het andere topic!

ik beloof plechtig links en rechts mee te blijven lezen

speciaal kusje voor de LLM's

Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_73432844
hey Tak!
lekker genieten!!!
pi_73434209
Succes daar Tak

Boeren was hier ook check in het begin

20 weken echo was goed Alles prima, beeb ligt heel hoog en uitgestrekt en de placenta ligt boven, waardoor ik deze keer veel minder naar voren opbol. (maar ook minder ruimte heb voor longen ed ) Verder geen afwijkende waarden of wat dan ook Hoezee!

Bekkenfysio was minder tevreden Bekken gaat achteruit en gaat meer pijn doen en ze snapt niet zo goed waarom
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 19:59:57 #248
57497 happyme28
I'm so happy
pi_73434711
het-is-mij, gelukkig dat het uiteindelijk toch goed was. hopenlijk is ctg donderdag ook goed.

becky, herkenbaar hoor dat boeren

freecell, yeah!! Heerlijk toch zo'n goede 20 weken echo. Ik neem aan dat je niet weet of zegt wat het geslacht is? Bekkenproblemen is dan weer bah!! Schijnt dat het vaak gewoon pech is en je er bar weinig aan kunt doen heb ik altijd begrepen.
pi_73434894
Mja, ik zei dus ook tegen de bekkenfysio dat ik het niet raar vond dat het langzaam wat erger wordt, aangezien je toch langzaam meer verweekt en je ook 'zwangerder' wordt.
Maar dat schijnt dus niet helemaal zo te zijn... Verweekt=verweekt, dat wordt niet nóg erger nu en als de pijn erger wordt komt dat meer door wat ik doe en dergelijke dan door zwaarder worden. Hmmm.

Echo was idd erg tof, ook leuke man die het deed, die had echt lol in zijn werk En ik doe inderdaad geen uitspraken over geslacht, mocht ik het nu al weten
pi_73436400
freecell wat goed
Wij hebben morgen 20-weken echo. Wordt weer een nachtje woelen, vrees ik. Nog een 'geluk' dat ik eerst nog moet gaan werken, kwestie van mijn gedachten wat te verzetten.

En natuurlijk zien hoe het met mijn bloeddruk is morgen...

Ik ga de pc maar eens aan de kant zetten. Beetje relaxen zodat ik zeker niet opgejaagd ben morgen

[ Bericht 24% gewijzigd door leonieke op 06-10-2009 20:50:00 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')