Good evening sweet ladies

Na een veelbewogen dagje nog even een spiekje hiero doen voor ik verschrikkelijk ga crashen in mijn bedje! Ben blij dat ik naar mijn werk ben gegaan om het allemaal even netjes af te sluiten, zo heb ik nog even goed met mijn leidinggevende kunnen spreken (ook van haar uit niets dan begrip en de enige die wel eens een beetje minder begripvol is, ons afdelingshoofd, was nog net met vakantie dus dat was wel handig

) en nog even fijn gesproken met mijn collega's. Denk inderdaad dat ik er stiekum toch wel wat tegenop had gezien, maar nu ben ik er helemaal klaar en heb ik alles netjes af kunnen sluiten, dus dat is fijn. Vanavond had ik vervolgens yoga, dus nu ben ik moei

Even niet al te uitgebreid dus hoor

Het-is-mij, hopelijk heeft ze inderdaad verkeerd gemeten, en anders hoop ik gewoon dat het verders niet al te veel kwaad kan allemaal. Het is in elk geval een goed ding dat ze je zo in de gaten houden, je weet zo wel dat je goed zit, zeg maar

Freecell, een goede echo met in elk geval één erg mooie foto

Helemaal geweldig, ik vind het altijd zo fijn om te lezen als er weer dames zijn met dit soort mooi nieuws

Lieve Leonieke, ik wens je veel succes voor morgen, en hopelijk ook nog wel plezier. Ik snap heel goed dat je 'm knijpt hoor, ik ga gewoon voor je duimen

En ik vergeet nog een heleboel, maar mijn hoofd zit te vol met andere dingen denk ik, sorry
Ik ga mijn bedje opzoeken en hopen op een betere nachtrust nu (had vannacht ook flink maagzuur trouwens, dat zal vast ook niet mee hebben geholpen), tot morgen na het walvissen!