abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73436970
Oeh, veel succes Leonieke! Ik had het geluk dat het 's morgens was en ik het werkelijk te druk had om te stressen. Wel knoop in m'n maag toen we heen gingen hoor
Wil jij ook weten wat het wordt/is?

De echofoto's waren voor de rest een beetje mweh, maar deze vonden we wel tof:
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 21:08:50 #252
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_73437407
Wat n leuke echofoto
05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!
pi_73437537
Ja, tof hè? Het was ook echt een goede echo-meneer Hummeltje lag er behoorlijk beroerd voor af en toe, maar hij kon alles in beeld brengen

Ik had gevraagd om een gezichtje foto (ik durfde dat zomaar vragen ) Ik had nog niet vaak zo'n duidelijke gezien van een 20 weken echo
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 21:14:18 #254
57497 happyme28
I'm so happy
pi_73437641
Mooi echo Free!! Zo schattig dat je goed het gezichtje kunt zien

Leonieke, spannend joh, morgen de 20 weken echo. Wij vonden het ook hardstikke spannend. Hopenlijk is alles helemaal in orde en kun je zo op je roze of blauwe wolk naar het einde! Succes!
pi_73439138
Wow leonieke, 20 weken alweer. Ik weet nog...
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 21:59:27 #256
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_73439353
Good evening sweet ladies Na een veelbewogen dagje nog even een spiekje hiero doen voor ik verschrikkelijk ga crashen in mijn bedje! Ben blij dat ik naar mijn werk ben gegaan om het allemaal even netjes af te sluiten, zo heb ik nog even goed met mijn leidinggevende kunnen spreken (ook van haar uit niets dan begrip en de enige die wel eens een beetje minder begripvol is, ons afdelingshoofd, was nog net met vakantie dus dat was wel handig ) en nog even fijn gesproken met mijn collega's. Denk inderdaad dat ik er stiekum toch wel wat tegenop had gezien, maar nu ben ik er helemaal klaar en heb ik alles netjes af kunnen sluiten, dus dat is fijn. Vanavond had ik vervolgens yoga, dus nu ben ik moei Even niet al te uitgebreid dus hoor

Het-is-mij, hopelijk heeft ze inderdaad verkeerd gemeten, en anders hoop ik gewoon dat het verders niet al te veel kwaad kan allemaal. Het is in elk geval een goed ding dat ze je zo in de gaten houden, je weet zo wel dat je goed zit, zeg maar

Freecell, een goede echo met in elk geval één erg mooie foto Helemaal geweldig, ik vind het altijd zo fijn om te lezen als er weer dames zijn met dit soort mooi nieuws

Lieve Leonieke, ik wens je veel succes voor morgen, en hopelijk ook nog wel plezier. Ik snap heel goed dat je 'm knijpt hoor, ik ga gewoon voor je duimen

En ik vergeet nog een heleboel, maar mijn hoofd zit te vol met andere dingen denk ik, sorry

Ik ga mijn bedje opzoeken en hopen op een betere nachtrust nu (had vannacht ook flink maagzuur trouwens, dat zal vast ook niet mee hebben geholpen), tot morgen na het walvissen!
3!
pi_73439828
Sorry voor de vertraging in de update hoe het gegaan is.

Het is dus uiteindelijk toch een spoedkeizersnede geworden i.p.v. de geplande ks. Om 20.00 braken plotseling mijn vliezen en ze had gepoept in het vruchtwater. Enorm schrikken en met grote spoed naar het ziekenhuis. De gyn was al onderweg en arriveerde 5 minuten later en het OK personeel stond al klaar. Om 21.28 uur is ze geboren. Ze is heel erg klein (2590 gram), maar alles zit erop en eraan en werkt
Dat het zo snel is gegaan is denk ik heel erg goed geweest. Ik zag enorm op tegen de KS en nu zijn me die laatste 3 dagen zenuwen bespaard gebleven.
Wel is het lichamelijjk heel zwaar. De eerste nacht in het ziekenhuis was dramatisch. Ik kon me niet bewegen en onze dochter lag naast me in zo'n doorzichtig ziekenhuiswiegje. Ik lag de hele nacht klaarwakker naar haar te staren. Ze is zo mooi en zo lief! Maar op een gegeven moment zakte haar mutsje over haar ogen en ze ging huilen. Ik kon niet bij haar komen en drukte op de knop voor de verpleging die maar niet kwam. Maar het mutsje bleef zakken en zat op een gegeven moment over haar neus. Wat ze zeggen over de oerkracht van een moeder klopt. Ik ben op de een of andere manier toch dat bed uit gekomen en heb dat mutsje afgetrokken. De verpleegster kwam pas 20 minuten later. Wat is het rot om zo afhankelijk van anderen te zijn.
Met papa gaat het heel goed. Hij is totaal verliefd op zijn dochter en helpt enorm mee met alles.

Ons meisje:

Ik zal verhuizen naar het babytopic, maar ik blijf jullie wel volgen. Geniet van jullie zwangerschap
pi_73439980
Wat een mopje Gefeliciteerd Xenia!
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_73440178
Heftig hoor Xenia
Maar nu kun je heerlijk genieten van je meisje. Wat is ze schattig. Dat vuistje
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 22:31:08 #260
95408 Incantrix
pi_73440535
Xenia, ze is werkelijk práchtig Wat een geweldig liefje, daar mag je met recht trots op zijn! Fijn dat je 3 dagen zenuwen bespaard zijn, wel weer balen dat de ks zelf zulke grote gevolgen heeft.. Veel succes ermee, hopelijk kun je snel genieten zonder die beperking

Nu echt truste allemaal!
3!
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 23:06:27 #261
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_73442112
Oh Xenia
Ze is prachtig!

Doe je wel een beetje kalm aan na die KS? Goed herstellen hoor!

Nogmaals heel erg veel geluk met zijn drietjes, en bedankt voor je PM!
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 23:12:17 #262
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_73442358
Xeen! wat een prachtmeisje heb je! en wat klein, aaaah. fijn dat de papa er ook zo blij mee is. geweldig veel geluk gewenst, jullie drie! (en natuurlijk jij veel sterkte met 't herstel!)
in de haak.
pi_73442891
Oh Xenia, wat een mooi meissie zeg! Veel plezier in het volgende topic en heel veel succes nog met herstel... maar vooral lekker genieten van jullie dochter!
pi_73446384
@ Freecell, fijn dat de echo goed was, weer hele opluchting of niet?
@ Leonieke, ben je alweer 20wkn? Wow, heel veel succes vandaag.
Enne hopelijk heb je de bloeddruk controle niet voor de 20wkn echo
@ Incantrix, fijn dat je een goed gesprek hebt gehad en het af hebt gesloten, nu lekker proberen te genieten en lekker rust in het koppie.
@ Xenia, das toch nog anders gegaan dan gedacht maar wat je zegt, geen tijd om zenuwachtig te worden.
Wat een klein popje zeg en fijn dat het met de papa ook goed gaat.
Is het nog oed gekomen met wassen van de kleine meid? (daar zag je toch tegenop?)

Nou hier dus ieder uur gezellig wakker geweest, als de mr. naar het werk is nog ff paar uurtjes slapen en dan komt er gezellig visite.
  woensdag 7 oktober 2009 @ 06:32:00 #265
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_73446416
moooooooooooooi Xenia, wat een poppetje!

*zwaait Takkie uit* tot ziens!

Freecell; gefeliciteerd met je goede echo!!! wat weet een opluchting! alleen wel erg jammer dat je bekken wel verslechterd....

@leonieke; erg veel plezier en succes vandaag met je 20 weken echo! spannend joh!

@trix; ik zie je van8 hier niet, dus neem aan dat je eindelijk weer een nachtje normaal hebt kunnen slapen? hoop het echt voor je

ik heb gister voor het eerst zwangerschapsgym gehad, was maar een klein groepje (6), en weet nog niet zo goed wat ik er van moet vinden. Maja het is vast nuttig enzo, dus we gaan maar braaf heen....
verder redelijk geslapen en zo weer aan het werk..
en o ja, morgen weer naar VK en morgen komen de meubeltjes!!!!!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_73446432
@ Bj, hoe vaak heb je de gym?
Wij waren ook maar met 5 man en ik vond de eerste paar keren wel handig, met puffen, bepaalde oefningen, bevallingshoudingen enzo maar op een gegeven moment was ik er ook klaar mee hoor.
Ik vond de "lerares" ook niet echt geweldig zeg maar.

Ff dagje bikkelen en morgen wat om naar uit te kijken, werk ze.
  woensdag 7 oktober 2009 @ 06:47:48 #267
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_73446449
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 06:39 schreef het-is-mij het volgende:
@ Bj, hoe vaak heb je de gym?
Wij waren ook maar met 5 man en ik vond de eerste paar keren wel handig, met puffen, bepaalde oefningen, bevallingshoudingen enzo maar op een gegeven moment was ik er ook klaar mee hoor.
Ik vond de "lerares" ook niet echt geweldig zeg maar.

Ff dagje bikkelen en morgen wat om naar uit te kijken, werk ze.
ik heb 9 lessen, maar verspreid over 8 avonden, heb er dus al eentje gehad en ik weet dat ik op eentje ook late dienst hebt... dus nog 6 keer te gaan
en onze leidster is ook een beetje zo'n geitenwollensokkentype... (verder niets op tegen)....

idd nog ff 1 dagje doorzetten, en vanmiddag lekker weer een dutje denk ik
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  woensdag 7 oktober 2009 @ 07:12:02 #268
95408 Incantrix
pi_73446513
Hey BJ, heb jíj lekker geslapen dan? Hoop voor je dat de gym wat leuker wordt nog, ik vind de yoga wel heel fijn.. En helaas, het was vannacht zo rustig dat ik het een beetje suf vond om te posten, ik lig al wakker sinds 3 uur Net rond zessen wel even in slaap gesukkeld, maar om 7 uur gingen de katten om eten zeuren en allerlei wekkers van lief af.. Ik geef het dus maar op, moet er zelf toch ook uit om 9 om te gaan zwemmen Maar superlief dat je aan me denkt, werk ze vandaag

Het-is-mij, ook al slecht geslapen..
3!
pi_73446617
HAHA Bj met je gym Ik heb na de vorige keer gezegd: 'nou, dat doet een mens ook alleen de eerste zwangerschap '
Succes wel!

Alle slechte slapers

Xenia, wat een mooierd! En die kleintjes zijn stiekem het leukst
  woensdag 7 oktober 2009 @ 07:53:37 #270
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_73446712
@Xenia, wat een prachtig popje Wel schandalig dat er niemand kwam voor dat mutsje... hebbben ze naderhand geen excuses aangeboden dan? Er kon wel iets veel erges aan de hand zijn.

@BJ, ik vond de gym alleen leuk voor de contacten, ben bij de eerste twee geweest, omdat ik weinig mensen kende in de stad waar ik toen woonde. Heb er lang contact mee gehouden, nu alleen nog via hyves.
Wel genoten van het zwangerschapszwemmen, daar ook een leuke vriendschap aan overgehouden trouwens Hier zit dat helaas niet (waar ik nu woon), want dat zwemmen zou ik zo weer doen, echt heerlijk.
pi_73446747
Goedemorgen dames,

Xenia wat een mooi meisje, geniet van haar! En sterkte met je herstel.
Freecel mooi echo plaatje van jullie beeb!

Ik heb vanacht op zich goed geslapen, maar voel me labiel vandaag... vond t vanmorgen toen mn lief naar zn werk moest helemaal niet prettig dat hij weg ging, moest zelfs huilen . Ben moe maar kan niet meer slapen. Heb me zelf maar op de bank geinstalleerd met thee en broodjes uit de oven. Straks maar een warme douche en misschien nog ff terug naar bed. Hebben jullie dat ook, dat iedereen denk te weten wanneer de baby geboren wordt... ik wordt daar zo gek van
pi_73446802
Iedereen denkt hier te weten wat het wordt Martine, das ook vermoeiend
Maar wanneer heb ik nooit gehad, want ik beviel de vorige keer bij 37 wk precies

Dikke kus en zo nog even lekker weer slapen joh! Misschien wordt het beter!
  woensdag 7 oktober 2009 @ 08:15:53 #273
95408 Incantrix
pi_73446903
Ow Martine, wat naar! voor jou, ik hoop dat je je zo misschien beter voelt als je iets hebt gegeten ofzo.. Maak er maar een lui dagje van! En ja, bij mij worden er vol stelligheid de meest debiele dingen geroepen. Drie mensen weten héél zeker dat het een kerstkindje wordt (maar ze laten je toch niet meer dan 2 weken overtijd lopen nu? 2 weken na mijn uitgerekende datum is het 18 december ), een boel mensen gooien het natuurlijk op "het wordt een surprise!" en dat soort dingen meer. Laat maar lekker gaan, mensen moeten íets hebben om zich mee bezig te houden Ze vinden het in elk geval spannend genoeg om er flink op los te speculeren, denk ik dan maar

En dan heeft dat vroege opstaan me geen windeieren gelegd: net maar even mijn geboorteplan in elkaar gedraaid, hetgeen ik graag wilde hebben, maar waar ik nog even mijn kop voor in het zand had gestoken (Insert stoere smiley die zijn spierballen laat zien *here*).. Wel jammer dat ik dacht daar nog úren mee bezig te zijn, nu moet ik mezelf nóg weer een uur bezighouden tot ik naar zwemmen kan
3!
pi_73446926
Freecell wat een super foto Je ziet de lens gewoon zitten!

Ooowhhh Xenia wat een droppie!!! *zwijmel* Wat rot dat je zo afhankelijk bent na een keizersnede, en belachelijk dat de verpleging niet direct kwam, wat als er iets veel ernstigers gebeurd was wat jij echt niet op had kunnen lossen??!

Ik heb weer niet goed geslapen en ik ben strontchagerijnig dus ik trek me maar weer even terug van het forum
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  woensdag 7 oktober 2009 @ 08:23:38 #275
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_73446994
Xenia wat een poppetje zeg! Zo klein, zo lief
Wat word het wachten nu moeilijk zeg op onze eigen kleine
05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')