quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:56 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik zal het je gemakkelijker maken. Hieronder volgen vijf vragen. Daaronder vijf ruimtes voor jou om de antwoorden te typen. Wil je dat voor me doen?
vraag 1. Waarom steeds dit soort verhaaltjes in plaats van gewoon antwoord geven op vragen die ik je stel?
vraag 2. Waarom mij achterbaks noemen zonder daar een reden voor te hebben?
vraag 3. Waarom zo huilie doen terwijl ik je zelf vaak genoeg mensen zie afkraken?
vraag 4. Waarom zo huilie doen als 'het je worst zal wezen'?
vraag 5. Wat is je probleem met mij?
antwoord 1.
antwoord 2.
antwoord 3.
antwoord 4.
antwoord 5.
Weet jij nu precies waar het over gaat? Het enige dat ik heb begrepen is dat er een banaanvraag voor mij is, en een TR om mij. Maar niemand kan me vertellen wat er aan de hand is.quote:
Volgens mij heeft hij het niet door. Hoe kan je anders door blijven gaan en iedereen tegen zich in het harnas jagen?quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:01 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat iemand zó vol met leugens en hypocriet gelul kan zitten, zeg.En dan nog (tegen zichzelf vooral) volhouden dat hij zo'n modelburger is vol met goede eigenschappen.
Dat bedoel ik dan ook niet.quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:08 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Maar goed ook, weg met dat ding. Dat geouwehoer wat je ermee krijgt.
Oké. Ik hoor het graag, als dat kan.quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:09 schreef swarmahoer het volgende:
ik wacht op de pm in de inbox van KLB_modjes, want ik kan er ook niet helemaal wijs uit namelijk
Ik luister naar Neu! - Hallogallo, niet naar Lamon.!!!1quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:11 schreef Allure_ het volgende:
Lamon. loopt bij een psychiater. Hoezo luistert er uberhaupt iemand naar hem?
Ik luister naar Brainpower.quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:11 schreef Allure_ het volgende:
EN HALLO, HIJ HEEFT MET DANNY GEMAILD, JA!quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:11 schreef Allure_ het volgende:
Ik moest lachen.quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:12 schreef IQM het volgende:
[..]
EN HALLO, HIJ HEEFT MET DANNY GEMAILD, JA!EN ZELFS EEN SEARCH VAN HEM GEKREGEN!!!!111
quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:11 schreef Allure_ het volgende:
Hee!quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:11 schreef Allure_ het volgende:
miss handig jouw kant er ook heen te pmmenquote:Op maandag 5 oktober 2009 00:09 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Oké. Ik hoor het graag, als dat kan.
He?quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:12 schreef IQM het volgende:
[..]
EN HALLO, HIJ HEEFT MET DANNY GEMAILD, JA!EN ZELFS EEN SEARCH VAN HEM GEKREGEN!!!!111
quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:15 schreef Lamon. het volgende:
Inhoudelijk, dus het gaat voorbij aan enkelen:
1. Heb je een baan of een succesvolle en voor jezelf motiverende studie?
2. Ga je dagelijks met veel verschillende mensen om?
3. Heb je hier geen moeite mee en komt het natuurlijk?
4. Heb je geen behoeft om in extreme mate anderen die je niet bekend zijn af te kraken en op internet foto's en/of filmpjes te posten van iemand die je onbekend is?
5. Kraak je mensen niet graag af per definitie, omdat je daar zelf vrolijker van wordt, al doen ze niets verkeerds in de ogen van de maatschappij?
Gefeliciteerd, dan ben je normaal.
Wanneer 1 van de vragen negatief beantwoord wordt, kan dat aan omstandigheden liggen.
Wanneer 2 van deze vragen negatief beantwoord moet worden, dan ben je geen gezonde burger en is professionele hulp aan te raden.
4. Heb je geen behoeft om in extreme mate anderen die je niet bekend zijn af te kraken en op internet foto's en/of filmpjes te posten van iemand die je onbekend is?
5. Kraak je mensen niet graag af per definitie, omdat je daar zelf vrolijker van wordt, al doen ze niets verkeerds in de ogen van de maatschappij?
Wanneer 1 van de vragen negatief beantwoord wordt, kan dat aan omstandigheden liggen.
Wanneer 2 van deze vragen negatief beantwoord moet worden, dan ben je geen gezonde burger en is professionele hulp aan te raden.
Nu zie ik het pas.quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:11 schreef Allure_ het volgende:
Dit zijn geen antwoorden op otis' vragen.quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:15 schreef Lamon. het volgende:-knip-
He gelukkig ik ben normaal.quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:15 schreef Lamon. het volgende:
ik ga niet naar een psychater ik ben geen tbs'erquote:Op maandag 5 oktober 2009 00:15 schreef Lamon. het volgende:
Ligt er maar net aan wat je zelf als negatief zietquote:Op maandag 5 oktober 2009 00:15 schreef Lamon. het volgende:
Waarom zou ik jouw vragen wel beantwoorden dan jochie? Ik heb overigens één nee dus dat zal dan wel aan omstandigheden liggen hè.quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:15 schreef Lamon. het volgende:
Jij bent zwaar gestoord.quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:16 schreef gers het volgende:
[..]
ik ga niet naar een psychater ik ben geen tbs'er
Constructionismequote:Op maandag 5 oktober 2009 00:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan wat je zelf als negatief ziet.
ik houd me redelijk afstandig van de hele discussie, maar deze vind ik wel echt TEquote:Op maandag 5 oktober 2009 00:15 schreef Lamon. het volgende:
Omdat lamonquote:Op maandag 5 oktober 2009 00:18 schreef Allure_ het volgende:
Waarom krijg ik banners met 'online hulp cannabis'? En niet gewoon 'online moslim daten' ofzo?
Wat wil Fok! mij nou vertellen met die Cannabis banner?,quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:18 schreef Allure_ het volgende:
Waarom krijg ik banners met 'online hulp cannabis'? En niet gewoon 'online moslim daten' ofzo?
Ik ook.quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:18 schreef Allure_ het volgende:
Na hat goed lezen van de vragen kom ik tot de conslusie dat ik op alles 'ja' mag antwoorden. Wil je me nu vertellen wat je probleem met me is?quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:17 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Waarom zou ik jouw vragen wel beantwoorden dan jochie? Ik heb overigens één nee dus dat zal dan wel aan omstandigheden liggen hè.
Heel cluster B.quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:19 schreef iszinloos het volgende:
Lamon welke Persoonlijkheidsstoornis heb je?
Ik heb 'm ook.quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oh, gelukkig. Ben ik niet de enige junk.
Ik moest lachen om DERP.quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:20 schreef Mozy het volgende:
[..]
1. Misschien
2. Wat zijn mensen?
3. DERP
4. Nee
5. Nee
3.quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:20 schreef Mozy het volgende:
[..]
1. Misschien
2. Wat zijn mensen?
3. DERP
4. Nee
5. Nee
Die krijg ik ook, net zoals:quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:18 schreef Allure_ het volgende:
HURR DURRquote:Op maandag 5 oktober 2009 00:20 schreef Mozy het volgende:
[..]
1. Misschien
2. Wat zijn mensen?
3. DERP
4. Nee
5. Nee
Uit A heb ik: 1 en 3, Uit B heb ik: 1, 2 en 4 en uit C heb ik: 1 en 3.quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:19 schreef iszinloos het volgende:
Lamon welke Persoonlijkheidsstoornis heb je?
theatraal... grillig... hoe kom je er bij.quote:
Regelmatige stoelgangquote:Op maandag 5 oktober 2009 00:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Die krijg ik ook, net zoals:
[ afbeelding ]
Oh, een user had een column van (internet)columnist Luuk Koelman gejat en die als zijn eigen column gesubmit op de frontpage. Ik weet niet welke lul de behanger er toe aan het roer was, maar die FP-sukkel had de column doorgelaten en geplaatst. Ik had een FB-topic aangemaakt en stelde toen op een gegeven moment voor om de heer Koelman maar eens te mailen.quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:20 schreef zarGon het volgende:
IQM, waarom staat jouw nick in de bestandsnaam?
[ afbeelding ]
Waar ging dit over?.
quote:Fred Sterk & Sjoerd Swaen
Positieve Psychologische Toptips. Nieuw: 'Jij Bent de Beste...!'
sterk-swaen.blogspot.com
quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:23 schreef Mozy het volgende:
Fun fact:
Elke keer als ik HERP, DERP, HURR of DURR typ op het internet doen ik in het echt dit:
[ afbeelding ]
Ah, okay. Bedankt.quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:22 schreef IQM het volgende:
[..]
Oh, een user had een column van (internet)columnist Luuk Koelman gejat en die als zijn eigen column gesubmit op de frontpage. Ik weet niet welke lul de behanger er toe aan het roer was, maar die FP-sukkel had de column doorgelaten en geplaatst. Ik had een FB-topic aangemaakt en stelde toen op een gegeven moment voor om de heer Koelman maar eens te mailen.
En toen kreeg ik een ban.De logica.
quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:21 schreef Mozy het volgende:
[..]
Uit A heb ik: 1 en 3, Uit B heb ik: 1, 2 en 4 en uit C heb ik: 1 en 3.
C1 en C3 heb ik ook.quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:21 schreef Mozy het volgende:
[..]
Uit A heb ik: 1 en 3, Uit B heb ik: 1, 2 en 4 en uit C heb ik: 1 en 3.
Blijf gewoon weg als je toch niks komt doen behalve af en toe lukraak wat onzin neergooien. Of ga je me nog wel vertellen waarom je zo hyporiet en schijnheilig doet?quote:
Video's.quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:23 schreef Mozy het volgende:
Fun fact:
Elke keer als ik HERP, DERP, HURR of DURR typ op het internet doen ik in het echt dit:
[ afbeelding ]
Is goed, maar mag ik dan A2?quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:24 schreef Japsnars het volgende:
[..]
C1 en C3 heb ik ook.
Mag ik B2 van jou? Dan heb ik namelijk kwartet!!!!
Nee, iemand op pagina 1 heeft ergens iets getypt wat er mee te maken heeft.quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:22 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Regelmatige stoelgang? Dan heb jij dus het afgelopen uur iets van 'poep' ofzo gezegd.
Hij lokt zelf de reacties over hem uit. Een ban voor ons is dus ongegrond.quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:24 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Blijf gewoon weg als je toch niks komt doen behalve af en toe lukraak wat onzin neergooien. Of ga je me nog wel vertellen waarom je zo hyporiet en schijnheilig doet?
YUSSS KWARTET!!quote:
Het zou me echt helemaaaaal niks verbazen als jij echt een narcistische persoonlijkheidsstoornis hebt.quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:25 schreef IQM het volgende:
Ik heb een narcistische persoonlijkheidsstoornis, maar ik heb geen psychiater nodig om dat zelf vast te kunnen stellen.
Deze is in dit topic en in het algemeen meer van toepassing:quote:
Nee.quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:25 schreef Japsnars het volgende:
[..]
YUSSS KWARTET!!
Maar natuurlijk!
* Japsnars geeft A2
Mag ik dan van jouw C2?
quote:
quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:26 schreef Allure_ het volgende:
Waar kun je jezelf ergens aanmelden als mod?
quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:26 schreef Fascination het volgende:
Misschien heeft Lamon wel een latente borderline egostructuur.
Valt serieus mee.quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:26 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Het zou me echt helemaaaaal niks verbazen als jij echt een narcistische persoonlijkheidsstoornis hebt.![]()
No offence
Haha, komt ze weer met d'r borderlinequote:Op maandag 5 oktober 2009 00:26 schreef Fascination het volgende:
Misschien heeft Lamon wel een latente borderline egostructuur.
Vieze pedofiel!quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:27 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nee.
Daar heb ik me net op afgetrokken.
OMG!quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:27 schreef Siniti het volgende:
[..]
Pas maar op straks gaat ie je reporten!!1
quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:27 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nee.
Daar heb ik me net op afgetrokken.
Zei hij nou dat hij dat stemmetje expres deed?quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
Deze is in dit topic en in het algemeen meer van toepassing:
hihi.quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:27 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Vieze pedofiel!
In het C team zitten 12-13 jarige meisjes!!
Dat weet ik niet, maar het is echt ontzettend apart. Heel erg apart.quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:28 schreef IQM het volgende:
[..]
Zei hij nou dat hij dat stemmetje expres deed?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Theatrale_persoonlijkheidsstoornisquote:Op maandag 5 oktober 2009 00:29 schreef Goofisch het volgende:
Waarom maakt die filmpjes van zichzelf?
Antisociale hersenstructuur.quote:
Dat is echt een running gag tussen mij en Smart_ass.quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Haha, komt ze weer met d'r borderline!
C3 is trouwens wel een aanrader.quote:
quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:26 schreef LudoSanders het volgende:
Over 5 minuten de aanstaande Lamon. MSN sessie.
Het schijnt mensen te lokken.quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:29 schreef Pieter-utd het volgende:
Hey Lamon als gespreksonderwerp, verassend
Bwehehe! Wil je gaan doen dan?quote:
Dat wil je eigenlijk helemaal niet, maar ik heb honger en moet nog wat broodjes kaas opwarmen...quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:24 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Blijf gewoon weg als je toch niks komt doen behalve af en toe lukraak wat onzin neergooien. Of ga je me nog wel vertellen waarom je zo hyporiet en schijnheilig doet?
quote:
quote:
Nu ja, wat wil je gaan modden dan, zoals Ludo al vroeg?quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:34 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Het lijkt me een interessante optie.
[..]
Pft, je neemt mij niet serieus.
Negen maar? Ik had op zijn minst wel 10 vragen verwacht.quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:34 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Waarom [..]
Waarom [..]
Waarom [..]
Waarom [..]
En voor IQM:
Waarom [..]
Waarom [..]
Waarom [..]
Waarom [..]
Waarom [..]
10 vragen per persoon. Ik wil zelf ook vragen beantwoordenquote:Op maandag 5 oktober 2009 00:36 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Negen maar? Ik had op zijn minst wel 10 vragen verwacht.
hoor wie het zegt. De man van 30+ die foto,s gebruikt van onwetende 17 jarige meisjes voor zijn kloon.quote:Waarom post je onder een kloon constant?
Zodat het niet tussen de niet SC topics staat omdat dit geen klacht is denk ik?quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:38 schreef Adolecens het volgende:
Andere vraag!!!!
Waarom is dit eigen een CENTRAAL topic? Volgens mij was dat ooit eens bedoeld voor niet snelgaande topics, zodat ze niet weg zouden zakken, maar deze reeks vliegt er doorheen en krijgt amper de kans op op nr 10 van KLB te komen
Daar ben ik nog niet over uit. Maar mijn kwaliteiten bevinden zich op veel vlakken, dus het wordt nog moeilijkquote:Op maandag 5 oktober 2009 00:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nu ja, wat wil je gaan modden dan, zoals Ludo al vroeg?
LOL!quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:38 schreef Goofisch het volgende:
Mijn quote was kut.
Nog maar is proberen.
[..]
hoor wie het zegt. De man van 30+ die foto,s gebruikt van onwetende 17 jarige meisjes voor zijn kloon.
Dus beschuldig hem nou niet.
Ja, hè.quote:
Waarom wil jij vragen beantwoorden?quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:38 schreef Siniti het volgende:
[..]
10 vragen per persoon. Ik wil zelf ook vragen beantwoordenIk moet gemener tegen Lamon. doen!
Of wil iemand anders mij vragen stellen?
Omdat Lamon.quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:39 schreef Fascination het volgende:
Het is toch een regel dat als een user een foto/filmpje van zichzelf niet gepost wil zien, posts met dergelijke inhoud worden aangepast. Waarom mogen Lamonfilmpjes dan wel worden gepost?
Ik heb even gekeken naar je posthistory. Wat een diversiteit.quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Daar ben ik nog niet over uit. Maar mijn kwaliteiten bevinden zich op veel vlakken, dus het wordt nog moeilijk.
Als jij ze op FOK! post, moet je niet gaan huiliën als ze dan (in andere topics) terug verschijnen. Zie de FAQ/policy.quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:39 schreef Fascination het volgende:
Het is toch een regel dat als een user een foto/filmpje van zichzelf niet gepost wil zien, posts met dergelijke inhoud worden aangepast. Waarom mogen Lamonfilmpjes dan wel worden gepost?
quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik heb even gekeken naar je posthistory. Wat een diversiteit.
Die rapservice is inderdaad wel tof. Maar de rest is gewoon ontzettend slecht. Kopspijkers cabaret.quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:39 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, hè.Ze wilden het wat simpeler maken, maar dit is nou ook niet echt je van het te noemen.
De rapservice daarentegen is wel cool, maar past niet tussen de Koefnoen-items.
Vraag:quote:
quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
quote:
Nee, maar ik heb andere gevallen meegemaakt waarin daar wel tegen werd opgetreden. Helemaal consequent is het niet.quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:40 schreef IQM het volgende:
[..]
Als jij ze op FOK! post, moet je niet gaan huiliën als ze dan (in andere topics) terug verschijnen. Zie de FAQ/policy.
Zegt de ex ONZ mod.quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heb jij naaktfoto's van Chai?quote:
Dat is niet echt de reden dat ik je zielig vind. Ik vind het niet bewonderinswaardig, dat klopt, maar ik vind je eerder zielig doordat je je hier zo gedraagt. Ik vind het zielig dat je over alles zo doordramt. Ik vind het zielig dat je niet gewoon vragen die ik je stel beantwoordt, maar liever meteen naar de crew rent. Ik vind het zielig dat je die filmpjes van jezelf maakt en op Youtube zet. Ik vind het zielig dat je zo schreeuwt om aandacht, en dat op een internetforum. Dat vind ik zielig.quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:34 schreef Lamon. het volgende:
Waarom is iemand die op zijn 30-ste met plezier manager is van een videotheek zielig?
Nogmaals gast, zo anoniem ben ik niet. En kwestie van smaak, jij hebt ook vaak gesuggereerd dat ik lelijk ben zonder ook maar een foto te hebben gezien. En waar komt bij jou de behoefte vandaan om van iemand die ik IRL ken te melden dat het 'een product' is? Dat is toch ook afzeiken?quote:Waarom ben ik volgens jou lelijk, en waar komt die behoefte vandaan om dat op FOK! anoniem te melden?
Geen idee waar je het over hebt, misschien bedoel je iemand anders maar ik heb nog nooit iets gezegd over dequote:Waarom mag je geensmiley posten op FOK! volgens je gekke regeltjes?
Wat doe jij momenteel dan? En met Sanne92? Wegens redenen die jou geen moer aangaan gebruik ik BK niet meer, maar iedereen weet toch wie ik ben? Wat is dan het probleem?quote:Waarom post je onder een kloon constant?
Plausibelquote:Op maandag 5 oktober 2009 00:38 schreef Siniti het volgende:
[..]
Zodat het niet tussen de niet SC topics staat omdat dit geen klacht is denk ik?
quote:
Dat is om mijn anonimiteit te kunnen waarborgen. En ik wil een neutrale uitstraling hebben.quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja.quote:
Nee.quote:Zoja, zou jij deze hier willen posten?
Gestoord, heeft hulp nodig. en moet niet te veel aan minder jarige meisjes denken.quote:Wat vind jij van lamon?
Een beetje raar, heel raar.quote:Wat vind jij van een leeftijdsverschil van minstens 10 jaar in een relatie?
Jaquote:Heb jij ook honger?
Welkom op FOK!.quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb andere gevallen meegemaakt waarin daar wel tegen werd opgetreden. Helemaal consequent is het niet.
Goed uitgeluld.quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:42 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat is om mijn anonimiteit te kunnen waarborgen. En ik wil een neutrale uitstraling hebben..
Dat is een persoonlijke kwestie die ik niet graag op het internet rondstrooi.quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:40 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Waarom wil jij vragen beantwoorden?
Waarom hebben jouw ouders jou gemaakt?
Was het misschien beter als jij er niet was?
Vind jij sommige Fok! users ook een beetje labiel?
Snap jij deze hele discussie ook niet meer?
Verveel jij je ook?
Owja. Ik weet van niks.quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:45 schreef gers het volgende:
chai is toch minderjarig dus technisch gezien kiddieporn ?
wie?quote:
Bedankt voor de bijdragequote:
DE TRUTquote:Op maandag 5 oktober 2009 00:45 schreef Mozy het volgende:
[..]
Owja. Ik weet van niks.
..
ZE HEEFT ME GEDWONGEN.
quote:
Geen probleem, ik word ervoor betaaldquote:Op maandag 5 oktober 2009 00:45 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dat is een persoonlijke kwestie die ik niet graag op het internet rondstrooi.
Hoe durf je over mijn ouders te praten alsof het dieren zijn zonder gevoelens, heb je geen respect ofzo?
Dat is relatief.
In perspectief kunnen er sociale omstandigheden geconstrueerd worden waarin bepaal Fok! users zich negatief kunnen afbeelden zodat anderen terecht of onterecht het idee kunnen krijgen dat deze Fok! users relatief labiel zijn in vergelijking met de rest.
Misschien.
Ja.
Bedankt voor het vragen van vragen, Japsnars
Gersje gaat je aangeven als je hem de foto's niet stuurtquote:
Ongelofelijk he...quote:
dan ben ik zelf ook strafbaarquote:Op maandag 5 oktober 2009 00:48 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Geen probleem, ik word ervoor betaald
[..]
Gersje gaat je aangeven als je hem de foto's niet stuurt![]()
Uhuh.quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:49 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ongelofelijk he...
Volgens mij moet zoiets gewoon pijn doen! Contineau voelen dat je huid strak getrokken wordt![]()
Hoe oud is ze nu? Jaartje of 60?
Hij komt maar op.quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:48 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Geen probleem, ik word ervoor betaald
[..]
Gersje gaat je aangeven als je hem de foto's niet stuurt![]()
Yep, 60 precies.quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:49 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ongelofelijk he...
Volgens mij moet zoiets gewoon pijn doen! Contineau voelen dat je huid strak getrokken wordt![]()
Hoe oud is ze nu? Jaartje of 60?
Tremor.quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:50 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Yep, 60 precies.
Ze is hier redelijk vaak in het dorp, heb haar zelf pas 1x gezien maar mijn moeder ziet haar blijkbaar wel vaker in de appie enzo. Blijkbaar heeft ze de laatste tijd ook een enorme zenuwtik (het zal de botox wel zijn)
Ja dus dan ga ik jou weer chanterenquote:
Ja een zenuwtik dus.quote:
Ze is op dezelfde dag als ik geboren.quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:50 schreef Adolecens het volgende:
Marijke Helwegen-Mulders (Heerlen, 29 december 1948) is een Nederlands presentatrice, entertainster en het Nederlandse icoon van de plastische chirurgie.
1948, wie doet het rekenwerk!
60quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:50 schreef Adolecens het volgende:
Marijke Helwegen-Mulders (Heerlen, 29 december 1948) is een Nederlands presentatrice, entertainster en het Nederlandse icoon van de plastische chirurgie.
1948, wie doet het rekenwerk!
Iew, jouw ouders hadden gewoon seks.quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ze is op dezelfde dag als ik geboren.
Hoe is het met je bets gegaanquote:
Mja, zoiets kan ook niet goed zijn voor je lichaam. Kijk naar wacko jacko en zijn neus die eraf vielquote:Op maandag 5 oktober 2009 00:50 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Yep, 60 precies.
Ze is hier redelijk vaak in het dorp, heb haar zelf pas 1x gezien maar mijn moeder ziet haar blijkbaar wel vaker in de appie enzo. Blijkbaar heeft ze de laatste tijd ook een enorme zenuwtik (het zal de botox wel zijn)
Oh dat had ik niet gelezenquote:
vaalquote:
En ik altijd maar denken dat je een sappige jonge meid wasquote:Op maandag 5 oktober 2009 00:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, gadverdamme, nu neem ik ze niet meer serieus.quote:
Waarom zou je je ouders in godsnaam nemen?quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, gadverdamme, nu neem ik ze niet meer serieus.
Ja maar zo'n neus prothese is wel vet hoor. De ene dag kan je een mini-neusje nemen, de andere dag weer een hele grote of zelfs wel een pip-de-clown neus!!!quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:52 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Mja, zoiets kan ook niet goed zijn voor je lichaam. Kijk naar wacko jacko en zijn neus die eraf viel
Gewoon een man en een vrouw die seks hadden! Dat dit kan in Nederland!quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, gadverdamme, nu neem ik ze niet meer serieus.
Matig.quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:54 schreef Mozy het volgende:
[..]
Waarom zou je je ouders in godsnaam nemen?
Brainpower heeft heul afentoe hele goede teksten. Dat zijn dan ook de nummers die niet worden uitgebracht, omdat het plebs die niet begrijptquote:
quote:
quote:Oh jawel, Daarisieweer! Hee, Staat je horloge gelijk? Zeker weten?
1: Omdat het simpelweg 'es tijd werd ik schrijf me raps en blijf dus sterk,
Je kijkt van: 'He?' de nieuwe brein z'n tracks je word geheid weer gek,
Omdat ik als rapper ben in de beat veranker,
ben als ieder ander en gelijk jullie standaardvisies verander,
Omdat ik mezelf blijf in die absurde biz waar alles alsmaar kutter is,
De massa een kudde is en alles urben is
Zoveel zinnen, flows beginnen, openingen, dope dingen,
Veroveringen kan zo beginnen 'n groot moment van overwinnen,
Emoties en melancholische zinnen tot gewone dingen,
Zo verzin ik zoveel dingen loos gedis en zo verspilt hè,
Omdat ik sterk genoeg ben om te gunnen,
Omdat ik spit met de spirit van mensen die wel zouden willen maar niet kunnen,
Omdat Brain nogsteeds te hecht is, m'n repertoire oprecht is,
Emotie echt te echt is, veel rap gewoon te slecht is,
Omdat je slechts pas weet wat je echt mist als het weg is,
Daarom is Brainpower weer terug
Refrein:
Voel het echte en beleef 't doe 't zeg 't schreeuw 't leef 't,
Hoeveel vetter spit de Brain, m'n roeping is de echte reden,
Hoeveel vetter spit de Brain 't doe 't zeg 't schreeuw 't leef 't,
2: Dit is voor mensen die 't zeker weten mensen die door twijfels worden opgevreten,
Velen die streven naar beter leven tevens voor diegene die het beter weten
steeds wreder claimen te weten hoe te geven maar echt alleen maar nemen,
Voor iedereen die zegt dat m'n teksten ze altijd raken,
Voor mensen die echt relaxed zijn voor mensen die altijd wraken,
Voor mensen die lekker echt zijn of mensen die mensen paaien,
Mensen die m'n tracks op bruiloft of begrafenissen draaien,
Voor wie klein of wie d'r groot is, wie fijn of wie verkloot is,
Wie blij is door nieuw leven of in pijn door iemands dood zit,
Als je weg bent of je thuis zit als het aan is of het uit is,
Als het onderhuids zit, of al je gevoel d'r uit is,
Die nooit meer naar beneden we gaan alleen nog hoger shit,
Die gaat het nog je krijgt gewoon tranen in je ogen shit,
Die wat je bent shit die waar jij je in herkent shit,
Refrein:
3: Voor al m'n jonge mensen, volwassen shit voor alle kids,
Omdat Hip Hop in Holland voor eens en voor altijd volwassen is,
En alles in dit land allang veranderd is, behalve dit... Vanuit mijn hart
Omdat ik moet blijven schrijven, blijven spitten,
Blijvend rijmpjes, blijven kicken anders blijft het in me
Blijf ik flippen, blijf ik niet blij, maar blijf ik sip,
En dan blijf ik in een dip, een blijver in de biz,
Ik doe het broodnodige, jij bent zo overbodig,
Slome flowsloper, lome overloper,
Je klinkt zo verkloot he, en Hip Hop heeft me nodig,
't is effe geweest dat ik weg ben geweest
maar ik ben in je face met m'n derde cd,
En je checkt 'm meteen want ik heb toch gezweet
wat ik rap wat ik voel wat ik ben wat ik leef,
en ik zeg wat ik weet met de tracks die ik schreef,
omdat ik doe wat ik doe en wat ik doe dat doe ik wreed.....
Daarom is Brainpower weet terug
Refrein:
Vandaar je FoBo?quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hij moet opbokken met z'n mainstream 'Boks, ouwe' en Dansplaat-meuk en gewoon doen waar 'ie goed in is.quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Brainpower heeft heul afentoe hele goede teksten. Dat zijn dan ook de nummers die niet worden uitgebracht, omdat het plebs die niet begrijpt.
Zijn gehele verschijning staat mij niet aan.quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Brainpower heeft heul afentoe hele goede teksten. Dat zijn dan ook de nummers die niet worden uitgebracht, omdat het plebs die niet begrijpt.
Hoezo begin je ineens hieroverquote:Op maandag 5 oktober 2009 00:57 schreef Lamon. het volgende:
De schijnheiligheid is pijnlijk. En nog steeds denken mensen dat ik de fanatiekeling ben.
Ik heb nog nooit de behoefte gehad om foto's of filmpjes van anderen tot in den treure te posten.
Ik heb een foto van BT en een reeks PM's van haar gehad, ik kon een camsessie hebben van Crack_ als ik zo zielig was om hem op te nemen, ik heb info over Het_Hupt, ik weet wat Fas vindt over bepaalde zaken, ik heb een heleboel info over Danny die hij gegeven heeft, en ik doe er niets mee...
En ik ben degene die hulp nodig heeft..? Right!
Gelukkig staan psychiaters aan mijn kant wat dat betreft.
Ik zie 'm al op een eerste date praten...quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:58 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Hoezo begin je ineens hierover? Waarom steeds zo van de hak op de tak springen? Zo is een goed gesprek natuurlijk nooit mogelijk hè.
True. Sowieso mag alleen Fakkelbrigade nederhop maken eigenlijkquote:Op maandag 5 oktober 2009 00:57 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zijn gehele verschijning staat mij niet aan.
Hij moet ook geld verdienen. Dan schuift ie gewoon zo nu en dan even z'n principes opzij.quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:57 schreef IQM het volgende:
[..]
Hij moet opbokken met z'n mainstream 'Boks, ouwe' en Dansplaat-meuk en gewoon doen waar 'ie goed in is.
Da's waar. Maar het verneukt wel een album.quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
True. Sowieso mag alleen Fakkelbrigade nederhop maken eigenlijk.
[..]
Hij moet ook geld verdienen. Dan schuift ie gewoon zo nu en dan even z'n principes opzij.
Heb jij een camsessie can crack_ opgenomen?quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:57 schreef Lamon. het volgende:
De schijnheiligheid is pijnlijk. En nog steeds denken mensen dat ik de fanatiekeling ben.
Ik heb nog nooit de behoefte gehad om foto's of filmpjes van anderen tot in den treure te posten.
Ik heb een foto van BT en een reeks PM's van haar gehad, ik kon een camsessie hebben van Crack_ als ik zo zielig was om hem op te nemen, ik heb info over Het_Hupt, ik weet wat Fas vindt over bepaalde zaken, ik heb een heleboel info over Danny die hij gegeven heeft, en ik doe er niets mee...
En ik ben degene die hulp nodig heeft..? Right!
Gelukkig staan psychiaters aan mijn kant wat dat betreft.
Neequote:Op maandag 5 oktober 2009 00:57 schreef Otis2.0 het volgende:
Maargoed, aangezien Lamon zijn eigen psychologische vraagjes rondstrooit, wil ik dat ook eens proberen!
1. Heb je een leuke, volwassen en uitdagende baan?
Jaquote:2. Voel je je aangetrokken tot vrouwen die zich in een dezelfde levensfase als jij bevinden?
Neequote:3. Voelt het soms alsof je internet te serieus neemt?
Neequote:4. Voel je soms de drang om filmpjes op te nemen om aan het internet te laten weten dat het internet je niet interesseert?
Alleen als het echt niet anders kanquote:5. Leg je lastig contact met mensen in het echte leven?
Jaquote:6. Heb je soms het gevoel dat je niet serieus genomen wordt?
Stalkerquote:Op maandag 5 oktober 2009 01:00 schreef Mozy het volgende:
[..]
Heb jij een camsessie can crack_ opgenomen?
Ik kan haar slaapkamer fotograferen als ik dat wil.
Owww, jij woont toch in V'waardquote:Op maandag 5 oktober 2009 01:02 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ze woont hier praktische in de straat. en haar school ligt in dezelfde straat als de mijne,
Mijn antwoorden zijn gelijk aan die van Sinitiquote:Op maandag 5 oktober 2009 01:00 schreef Siniti het volgende:
[..]
Nee
[..]
Ja
[..]
Nee
[..]
Nee
[..]
Alleen als het echt niet anders kan
[..]
Ja
Bedankt Otis, ik vond het een superleuke enquete
Smoesjesquote:Op maandag 5 oktober 2009 01:02 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ze woont hier praktische in de straat. en haar school ligt in dezelfde straat als de mijne,
Tschusquote:Op maandag 5 oktober 2009 01:01 schreef Adolecens het volgende:
Ik ga eens even op de bank ploffen en kijken of de tv me nog wat kan boeien..![]()
het is de bedoeling dat iedereen dit invult?quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:57 schreef Otis2.0 het volgende:
Maargoed, aangezien Lamon zijn eigen psychologische vraagjes rondstrooit, wil ik dat ook eens proberen!
2. Voel je je aangetrokken tot vrouwen die zich in een dezelfde levensfase als jij bevinden?
3. Voelt het soms alsof je internet te serieus neemt?
4. Voel je soms de drang om filmpjes op te nemen om aan het internet te laten weten dat het internet je niet interesseert?
5. Leg je lastig contact met mensen in het echte leven?
6. Heb je soms het gevoel dat je niet serieus genomen wordt?
I call it a tie.quote:Op maandag 5 oktober 2009 01:04 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik kan niet beslissen wat ironischer is.
"en IK zou hulp nodig hebben? Right! De psychiaters staan aan mijn kant!"
of
Iemand een ban aan proberen te smeren op basis van een op niets gebaseerd argument van achterbaks gedrag
Na-apertquote:Op maandag 5 oktober 2009 01:03 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Mijn antwoorden zijn gelijk aan die van Siniti
In het speciaal een bijzonder iemandquote:Op maandag 5 oktober 2009 01:03 schreef Goofisch het volgende:
[..]
het is de bedoeling dat iedereen dit invult?
1. Jaquote:Op maandag 5 oktober 2009 00:57 schreef Otis2.0 het volgende:
2. Voel je je aangetrokken tot vrouwen die zich in een dezelfde levensfase als jij bevinden?
3. Voelt het soms alsof je internet te serieus neemt?
4. Voel je soms de drang om filmpjes op te nemen om aan het internet te laten weten dat het internet je niet interesseert?
5. Leg je lastig contact met mensen in het echte leven?
6. Heb je soms het gevoel dat je niet serieus genomen wordt?
Die doet dat toch nietquote:Op maandag 5 oktober 2009 01:05 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
In het speciaal een bijzonder iemand.
Waarom ga je er dan niet gewoon naast wonen? Dit lijkt mij echt een duur grapje.quote:Op maandag 5 oktober 2009 01:04 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik woon 230 km verder op, in frankrijk. en neem elke dag het vliegtuig om haar te begluren.
Mwa. Ik woon eigenlijk in Dommelen, maar dat is zo'n kutgat dat het eigenlijk aan V'waard vast zit.quote:Op maandag 5 oktober 2009 01:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Er zit toch zeker wel een verschil in Dommelen en V'waard?
Je probeert het te relativeren, maar ik trap er niet in.quote:Op maandag 5 oktober 2009 01:05 schreef Lamon. het volgende:
[..]
4. Nee, wel als dronken grapje, maar niet echt behoefte.
Maar Crack_ is 20 jaar jongeren,quote:Op maandag 5 oktober 2009 01:05 schreef Lamon. het volgende:
[..]
1. Ja
2. Ja
3. Nee
5. Nee
6. Op FOK! wel, IRL verkeerd het.
Hoe durf je 2 met ja te beantwoorden? Het verschil in leeftijd tussen jou en Crack_ is groter dan haar leeftijd!quote:Op maandag 5 oktober 2009 01:05 schreef Lamon. het volgende:
[..]
1. Ja
2. Ja
3. Nee
5. Nee
Ik dacht dat jij ging slapen. Je maakt je kennelijk wel erg druk om wat er op intewnet wordt gezegdquote:Op maandag 5 oktober 2009 01:05 schreef Lamon. het volgende:
[..]
1. Ja
2. Ja
3. Nee
5. Nee
Op vraag 3 een doorvraag.quote:Op maandag 5 oktober 2009 01:05 schreef Lamon. het volgende:
[..]
1. Ja
2. Ja
3. Nee
5. Nee
Jullie schamen je gewoon voor Dommelenquote:Op maandag 5 oktober 2009 01:06 schreef Mozy het volgende:
[..]
Mwa. Ik woon eigenlijk in Dommelen, maar dat is zo'n kutgat dat het eigenlijk aan V'waard vast zit.
quote:Op maandag 5 oktober 2009 01:08 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jullie schamen je gewoon voor Dommelen. Crackert zegt al dat ze in Eindhoven woont
.
Zo groot is Dommelen nietquote:Op maandag 5 oktober 2009 01:08 schreef Mozy het volgende:
[..]
Crack is nogal voorzichtig met haar exacte woonlocatie, om verschillende redenen.
Kan best hoor, 18 en 23. Lijkt mij dan. Ik bedoel het is niet zo alsof jij 37 bent.quote:Op maandag 5 oktober 2009 01:09 schreef Goofisch het volgende:
Even een vraag tussendoor die er meer toe doet dan lamon.
Ik krijg de laatste tijd veel smsjes van een meisje. Ze is ook altijd de eerste die mij aanspreekt op msn enz.
Ze vind mij duidelijk leuk. Alleen zij is ik geloof net 18 en ik bijna 24. ze ziet er wel leuk uit enzo maar ik vind er persoonlijk echt veel te jong.
Dat is toch niet gek dat ik dat vind of wel?
Crack_ gaat nu met Zotheid meeten, die daarmee net zo strafbaar zou zijn als ik, gek, en ik heb niets gedaan.quote:Op maandag 5 oktober 2009 01:06 schreef Mozy het volgende:
[..]
Maar Crack_ is 20 jaar jongeren,
Dat is maar dan ze oud is. jij viezert.
Dat kan wel.quote:Op maandag 5 oktober 2009 01:09 schreef Goofisch het volgende:
Ik krijg de laatste tijd veel smsjes van een meisje. Ze is ook altijd de eerste die mij aanspreekt op msn enz.
Ze vind mij duidelijk leuk. Alleen zij is ik geloof net 18 en ik bijna 24. ze ziet er wel leuk uit enzo maar ik vind er persoonlijk echt veel te jong.
homoooooquote:Op maandag 5 oktober 2009 01:09 schreef Goofisch het volgende:
Als jij dat persoonlijk te jong vindt, wat boeit het dan wat anderen ervan vinden?quote:Op maandag 5 oktober 2009 01:09 schreef Goofisch het volgende:
Nee ok. De meeste in mijn omgeving zeggen dat. Maar het scheelt een kleine 6 jaar. vind ik best veel eigenlijkquote:Op maandag 5 oktober 2009 01:10 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Kan best hoor, 18 en 23. Lijkt mij dan. Ik bedoel het is niet zo alsof jij 37 bent.
Dat dus. Toch irritant ouder wordenquote:Op maandag 5 oktober 2009 01:10 schreef IQM het volgende:
[..]
Als jij dat persoonlijk te jong vindt, wat boeit het dan wat anderen ervan vinden?
Ik heb ook niet beweerd dat je iets hebt gedaan. Maar je was dus als 37-jarige wel degelijk aangetrokken tot haar. 37 en 17 kan ik niet dezelfde levensfase noemen, sorry. Je had haar vader kunnen zijn manquote:Op maandag 5 oktober 2009 01:10 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Crack_ gaat nu met Zotheid meeten, die daarmee net zo strafbaar zou zijn als ik, gek, en ik heb niets gedaan.
Het gaat er niet over dat zij minderjarig is en jij meerder jarig.quote:Op maandag 5 oktober 2009 01:10 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Crack_ gaat nu met Zotheid meeten, die daarmee net zo strafbaar zou zijn als ik, gek, en ik heb niets gedaan.
Dan doe je het niet. Wat is je probleem?quote:Op maandag 5 oktober 2009 01:11 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Nee ok. De meeste in mijn omgeving zeggen dat. Maar het scheelt een kleine 6 jaar. vind ik best veel eigenlijk
Ja ik zou, als 't om mezelf ging, er ook wel een beetje moeite mee hebben eerlijk gezegd.quote:Op maandag 5 oktober 2009 01:11 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Nee ok. De meeste in mijn omgeving zeggen dat. Maar het scheelt een kleine 6 jaar. vind ik best veel eigenlijk
Fok! speurtoch naar Mozy en Crack_ op zaterdag 17 oktober!quote:Op maandag 5 oktober 2009 01:10 schreef Mozy het volgende:
[..]
Er wonen pakweg 8 duizend mensen.
Maar Crack vinden zul je niet zo snel.
Nouja ik nu dus ook.quote:Op maandag 5 oktober 2009 01:12 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja ik zou, als 't om mezelf ging, er ook wel een beetje moeite mee hebben eerlijk gezegd.
KLB tot uw dienstquote:Op maandag 5 oktober 2009 01:13 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Nouja ik nu dus ook.
Nee gaat hem niet worden ik voel het al.
Dank u
quote:Op maandag 5 oktober 2009 01:13 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Fok! speurtoch naar Mozy en Crack_ op zaterdag 17 oktober!
Het is inderdaad een redelijk groot leeftijdsverschil. Sommige vinden het nog wel kunnen maar anderen hebben er meer problemen mee.quote:Op maandag 5 oktober 2009 01:13 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Nouja ik nu dus ook.
Nee gaat hem niet worden ik voel het al.
Dank u
Moest er ineens aan denken van lamon en crack. Dus denk begin er even over zodat niet deze pagina vol met lamon staatquote:Op maandag 5 oktober 2009 01:12 schreef IQM het volgende:
[..]
Dan doe je het niet. Wat is je probleem?
Probleem is ze ziet er uit als 20+quote:Op maandag 5 oktober 2009 01:14 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Het is inderdaad een redelijk groot leeftijdsverschil. Sommige vinden het nog wel kunnen maar anderen hebben er meer problemen mee.
Als je het zelf niet goed vind voelen dan moet je er ook zeker niet op ingaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |