Prrr.quote:
Ik was een tijdje geband. Maar ik ben er gewoon, lurk hier meer dan dat ik post.quote:
Ben jij hier nooit meer op Fok!?
quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:56 schreef Siniti het volgende:
[..]
Lock your daddy outdoors
I don't need him nosin' around
Dat is veel te vermoeiend joh!quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:56 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat is toch de bedoeling van een relatie?
Nee, vertrouwen is de bedoeling van een relatiequote:Op zondag 4 oktober 2009 23:56 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Whehe.quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:56 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik zal het je gemakkelijker maken. Hieronder volgen vijf vragen. Daaronder vijf ruimtes voor jou om de antwoorden te typen. Wil je dat voor me doen?
vraag 1. Waarom steeds dit soort verhaaltjes in plaats van gewoon antwoord geven op vragen die ik je stel?
vraag 2. Waarom mij achterbaks noemen zonder daar een reden voor te hebben?
vraag 3. Waarom zo huilie doen terwijl ik je zelf vaak genoeg mensen zie afkraken?
vraag 4. Waarom zo huilie doen als 'het je worst zal wezen'?
vraag 5. Wat is je probleem met mij?
antwoord 1.
antwoord 2.
antwoord 3.
antwoord 4.
antwoord 5.
Dat was toch slaan?quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:56 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Koppie kraal kan je ook anders benaderen als je terug kijkt op jouw post.quote:
Hij is fijnquote:Op zondag 4 oktober 2009 23:56 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik zal het je gemakkelijker maken. Hieronder volgen vijf vragen. Daaronder vijf ruimtes voor jou om de antwoorden te typen. Wil je dat voor me doen?
vraag 1. Waarom steeds dit soort verhaaltjes in plaats van gewoon antwoord geven op vragen die ik je stel?
vraag 2. Waarom mij achterbaks noemen zonder daar een reden voor te hebben?
vraag 3. Waarom zo huilie doen terwijl ik je zelf vaak genoeg mensen zie afkraken?
vraag 4. Waarom zo huilie doen als 'het je worst zal wezen'?
vraag 5. Wat is je probleem met mij?
antwoord 1.
antwoord 2.
antwoord 3.
antwoord 4.
antwoord 5.
quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:56 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik zal het je gemakkelijker maken. Hieronder volgen vijf vragen.
(..)
Ik volg het niet helemaal meer.quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Koppie kraal kan je ook anders benaderen als je terug kijkt op jouw post.
Oh.quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is veel te vermoeiend joh!
Gebanned? Da's haram lanquote:Op zondag 4 oktober 2009 23:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
Prrr..
[..]
Ik was een tijdje geband. Maar ik ben er gewoon, lurk hier meer dan dat ik post.
Dan ligt het blijkbaar toch aan jou...quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik wil niet steeds dat soort dingen uit moeten leggen
Ja, ook.quote:
En wat is dit dan?quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:52 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Natuurlijk, als het een beetje vaag wordt, dan ineens wel willen praten, maar daarvoor veel genot scheppen in het afkraken van een persoon.
Dat heet schijnheiligheid.
Het zal me een worst wezen, maar als je dat zelf niet ziet, ben je ver heen, sorry...
quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:47 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee, doe ik niet aan, en ik heb geen zin om een achterbakse rel te veroorzaken zoals alle anderen hier met hun zielige achterbakse gedrag.
quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:31 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Na mijn degelijke TR wel, of ze zijn het niet met mijn grenzen eens en dan zijn jullie van mij af, in beide gevallen gaat het weer spannend worden op FOK!.
Ik snap ze.quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, ook.
Ik heb een stom gevoel voor humor, zijn maar weinig mensen die het snappen.
Dat is mooiquote:Boulahrouz en Van der Vaart gaan mee naar Australië
Dat iemand zó vol met leugens en hypocriet gelul kan zitten, zeg.quote:
Die is ook fijn. Lekker teruggekaatstquote:
Wilden beide, is uiteindelijk niet gelukt. What up met die vraag? Ga je hem meeten?quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Gebanned? Da's haram lan. Heb je trouwens met trigger gemeet
?
quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:01 schreef Lamon. het volgende:
Mag ik trouwens even lachen om het serieuze feit dat 2 psychiaters me verteld hebben dat FOK! een goed voorbeeld is van een site, waar enkele mensen posten die ernstig hulp nodig hebben?
En daar bedoelden ze mij NIET mee.
Zo lekker dat hij er niet op reageert.quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:01 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Die is ook fijn. Lekker teruggekaatst
Da's alleen op zaterdagavondquote:
Kan je asjeblieft ophouden met het gebruiken van de 'quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:01 schreef Lamon. het volgende:
Mag ik trouwens even lachen om het serieuze feit dat 2 psychiaters me verteld hebben dat FOK! een goed voorbeeld is van een site, waar enkele mensen posten die ernstig hulp nodig hebben?
En weer Fok afkraken he. Volgens mij haal jij je er je genot uit om mensen af te kraken.quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:01 schreef Lamon. het volgende:
En die psychiaters werken daar nog altijd?quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:01 schreef Lamon. het volgende:
Ssst, hij is nu net uit z'nquote:Op maandag 5 oktober 2009 00:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
Kan je asjeblieft ophouden met het gebruiken van de ''?
quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:02 schreef Allure_ het volgende:
IQM, wat zit je ernorm te happen. Dat siert je echt niet.
Ik denk ook niet dat je de discussie van Lamon. kunt winnen, omdat ie zijn eigen standpunten niet eens begrijpt.
Mag ik lachen om het feit dat jij naar psychiaters gaat en claimt dat jij diegene bent die normaal is?quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:01 schreef Lamon. het volgende:
Hehehe,quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:03 schreef LudoSanders het volgende:
http://paspoort.kro.nl/forums/621794/ShowPost.aspx
Die waarschuwing.
Ik toon hypocrisie aan. Doe ik al sinds jaar en dag, dus ook in dit geval.quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:02 schreef Allure_ het volgende:
IQM, wat zit je ernorm te happen. Dat siert je echt niet.
Ik denk ook niet dat je de discussie van Lamon. kunt winnen, omdat ie zijn eigen standpunten niet eens begrijpt.
quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:01 schreef Lamon. het volgende:
quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:03 schreef LudoSanders het volgende:
Die waarschuwing.
Nee, van der Vaart verdient het niet.quote:
Zouden ze hier moeten doen.quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:03 schreef LudoSanders het volgende:
Die waarschuwing.
Mijn vrijheid van meningsuiting, wat doe je!quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:03 schreef LudoSanders het volgende:
Die waarschuwing.
Nee, ik was in de war. Ik wist wel dat hij jou gezien had o.i.d.quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wilden beide, is uiteindelijk niet gelukt. What up met die vraag? Ga je hem meeten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |