Wilden beide, is uiteindelijk niet gelukt. What up met die vraag? Ga je hem meeten?quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Gebanned? Da's haram lan. Heb je trouwens met trigger gemeet
?
quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:01 schreef Lamon. het volgende:
Mag ik trouwens even lachen om het serieuze feit dat 2 psychiaters me verteld hebben dat FOK! een goed voorbeeld is van een site, waar enkele mensen posten die ernstig hulp nodig hebben?
En daar bedoelden ze mij NIET mee.
Zo lekker dat hij er niet op reageert.quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:01 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Die is ook fijn. Lekker teruggekaatst
Da's alleen op zaterdagavondquote:
Kan je asjeblieft ophouden met het gebruiken van de 'quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:01 schreef Lamon. het volgende:
Mag ik trouwens even lachen om het serieuze feit dat 2 psychiaters me verteld hebben dat FOK! een goed voorbeeld is van een site, waar enkele mensen posten die ernstig hulp nodig hebben?
En weer Fok afkraken he. Volgens mij haal jij je er je genot uit om mensen af te kraken.quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:01 schreef Lamon. het volgende:
En die psychiaters werken daar nog altijd?quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:01 schreef Lamon. het volgende:
Ssst, hij is nu net uit z'nquote:Op maandag 5 oktober 2009 00:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
Kan je asjeblieft ophouden met het gebruiken van de ''?
quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:02 schreef Allure_ het volgende:
IQM, wat zit je ernorm te happen. Dat siert je echt niet.
Ik denk ook niet dat je de discussie van Lamon. kunt winnen, omdat ie zijn eigen standpunten niet eens begrijpt.
Mag ik lachen om het feit dat jij naar psychiaters gaat en claimt dat jij diegene bent die normaal is?quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:01 schreef Lamon. het volgende:
Hehehe,quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:03 schreef LudoSanders het volgende:
http://paspoort.kro.nl/forums/621794/ShowPost.aspx
Die waarschuwing.
Ik toon hypocrisie aan. Doe ik al sinds jaar en dag, dus ook in dit geval.quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:02 schreef Allure_ het volgende:
IQM, wat zit je ernorm te happen. Dat siert je echt niet.
Ik denk ook niet dat je de discussie van Lamon. kunt winnen, omdat ie zijn eigen standpunten niet eens begrijpt.
quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:01 schreef Lamon. het volgende:
quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:03 schreef LudoSanders het volgende:
Die waarschuwing.
Nee, van der Vaart verdient het niet.quote:
Zouden ze hier moeten doen.quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:03 schreef LudoSanders het volgende:
Die waarschuwing.
Mijn vrijheid van meningsuiting, wat doe je!quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:03 schreef LudoSanders het volgende:
Die waarschuwing.
Nee, ik was in de war. Ik wist wel dat hij jou gezien had o.i.d.quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wilden beide, is uiteindelijk niet gelukt. What up met die vraag? Ga je hem meeten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |