Natuurlijk, als het een beetje vaag wordt, dan ineens wel willen praten, maar daarvoor veel genot scheppen in het afkraken van een persoon.quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:48 schreef Otis2.0 het volgende:
Lamon, ik heb het met je geprobeerd. Jammer dat je zo overtuigd bent van je gelijk terwijl je niet eens een paar smpele vraagjes wil beantwoorden.
Verder vind ik het een beetje jammer hoe je je nu ineens hier als het grote slachtoffer gedraagt.
Zoek het uit, ik raad je psychologische hulp aan. Het lijkt me niet goed hoe je dit hier in KLB opneemt als zijnde een volwassen man van over de 30.
Boven aan, rechts van de TT.quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:51 schreef Siniti het volgende:
Ik weet nog steeds niet hoe ik topic reports kan plaatsen!
Ik hoor een kameel typenquote:Op zondag 4 oktober 2009 23:52 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Natuurlijk, als het een beetje vaag wordt, dan ineens wel willen praten, maar daarvoor veel genot scheppen in het afkraken van een persoon.
Dat heet schijnheiligheid.
Het zal me een worst wezen, maar als je dat zelf niet ziet, ben je ver heen, sorry...
Ja, ze zit ngo wel eens naast me met d'r laptopquote:
quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Euh, wat heb je nog meer...
Tibia?
Oja, jullie horen tuuk' bij elkaar!quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:53 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ja, ze zit ngo wel eens naast me met d'r laptop
Nouhou, weten wil ik het.quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:54 schreef Mozy het volgende:
[..]![]()
Ik vertel het liever niet, Ik schaam me ervoor.
Het was gewoon een flauwe opmerking die totaal niet serieus bedoeld was. Ik hoor regelmatig mannen zeggen dat een lesbo gewoon eens flink geneukt moet worden oid.quote:
Er gaat een wereld voor mij open.quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:52 schreef Mozy het volgende:
[..]
Boven aan, rechts van de TT.
De driehoek met de "!" erin.
Ik hoef niet ALLEs te weten van d'r hoorquote:Op zondag 4 oktober 2009 23:54 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Oja, jullie horen tuuk' bij elkaar!
Maar je kan volgens mij je inbox ook delen met andere op fok!
quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:54 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
MAAR NOG NIET HELEMAAL, koppie kraal!
Ik zal het je gemakkelijker maken. Hieronder volgen vijf vragen. Daaronder vijf ruimtes voor jou om de antwoorden te typen. Wil je dat voor me doen?quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:52 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Natuurlijk, als het een beetje vaag wordt, dan ineens wel willen praten, maar daarvoor veel genot scheppen in het afkraken van een persoon.
Dat heet schijnheiligheid.
Het zal me een worst wezen, maar als je dat zelf niet ziet, ben je ver heen, sorry...
Dat is toch de bedoeling van een relatie?quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:55 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik hoef niet ALLEs te weten van d'r hoor
Snap ik wel.quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het was gewoon een flauwe opmerking die totaal niet serieus bedoeld was. Ik hoor regelmatig mannen zeggen dat een lesbo gewoon eens flink geneukt moet worden oid.
Uiteraard begrijp ik wel dat ze dat over het algemeen niet serieus bedoelen.
En dat het dus een stom grapje is.
Ik wil niet steeds dat soort dingen uit moeten leggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |