quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:56 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik zal het je gemakkelijker maken. Hieronder volgen vijf vragen. Daaronder vijf ruimtes voor jou om de antwoorden te typen. Wil je dat voor me doen?
vraag 1. Waarom steeds dit soort verhaaltjes in plaats van gewoon antwoord geven op vragen die ik je stel?
vraag 2. Waarom mij achterbaks noemen zonder daar een reden voor te hebben?
vraag 3. Waarom zo huilie doen terwijl ik je zelf vaak genoeg mensen zie afkraken?
vraag 4. Waarom zo huilie doen als 'het je worst zal wezen'?
vraag 5. Wat is je probleem met mij?
antwoord 1.
antwoord 2.
antwoord 3.
antwoord 4.
antwoord 5.
Weet jij nu precies waar het over gaat? Het enige dat ik heb begrepen is dat er een banaanvraag voor mij is, en een TR om mij. Maar niemand kan me vertellen wat er aan de hand is.quote:
Volgens mij heeft hij het niet door. Hoe kan je anders door blijven gaan en iedereen tegen zich in het harnas jagen?quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:01 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat iemand zó vol met leugens en hypocriet gelul kan zitten, zeg.En dan nog (tegen zichzelf vooral) volhouden dat hij zo'n modelburger is vol met goede eigenschappen.
Dat bedoel ik dan ook niet.quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:08 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Maar goed ook, weg met dat ding. Dat geouwehoer wat je ermee krijgt.
Oké. Ik hoor het graag, als dat kan.quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:09 schreef swarmahoer het volgende:
ik wacht op de pm in de inbox van KLB_modjes, want ik kan er ook niet helemaal wijs uit namelijk
Ik luister naar Neu! - Hallogallo, niet naar Lamon.!!!1quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:11 schreef Allure_ het volgende:
Lamon. loopt bij een psychiater. Hoezo luistert er uberhaupt iemand naar hem?
Ik luister naar Brainpower.quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:11 schreef Allure_ het volgende:
EN HALLO, HIJ HEEFT MET DANNY GEMAILD, JA!quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:11 schreef Allure_ het volgende:
Ik moest lachen.quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:12 schreef IQM het volgende:
[..]
EN HALLO, HIJ HEEFT MET DANNY GEMAILD, JA!EN ZELFS EEN SEARCH VAN HEM GEKREGEN!!!!111
quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:11 schreef Allure_ het volgende:
Hee!quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:11 schreef Allure_ het volgende:
miss handig jouw kant er ook heen te pmmenquote:Op maandag 5 oktober 2009 00:09 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Oké. Ik hoor het graag, als dat kan.
He?quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:12 schreef IQM het volgende:
[..]
EN HALLO, HIJ HEEFT MET DANNY GEMAILD, JA!EN ZELFS EEN SEARCH VAN HEM GEKREGEN!!!!111
quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:15 schreef Lamon. het volgende:
Inhoudelijk, dus het gaat voorbij aan enkelen:
1. Heb je een baan of een succesvolle en voor jezelf motiverende studie?
2. Ga je dagelijks met veel verschillende mensen om?
3. Heb je hier geen moeite mee en komt het natuurlijk?
4. Heb je geen behoeft om in extreme mate anderen die je niet bekend zijn af te kraken en op internet foto's en/of filmpjes te posten van iemand die je onbekend is?
5. Kraak je mensen niet graag af per definitie, omdat je daar zelf vrolijker van wordt, al doen ze niets verkeerds in de ogen van de maatschappij?
Gefeliciteerd, dan ben je normaal.
Wanneer 1 van de vragen negatief beantwoord wordt, kan dat aan omstandigheden liggen.
Wanneer 2 van deze vragen negatief beantwoord moet worden, dan ben je geen gezonde burger en is professionele hulp aan te raden.
4. Heb je geen behoeft om in extreme mate anderen die je niet bekend zijn af te kraken en op internet foto's en/of filmpjes te posten van iemand die je onbekend is?
5. Kraak je mensen niet graag af per definitie, omdat je daar zelf vrolijker van wordt, al doen ze niets verkeerds in de ogen van de maatschappij?
Wanneer 1 van de vragen negatief beantwoord wordt, kan dat aan omstandigheden liggen.
Wanneer 2 van deze vragen negatief beantwoord moet worden, dan ben je geen gezonde burger en is professionele hulp aan te raden.
Nu zie ik het pas.quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:11 schreef Allure_ het volgende:
Dit zijn geen antwoorden op otis' vragen.quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:15 schreef Lamon. het volgende:-knip-
He gelukkig ik ben normaal.quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:15 schreef Lamon. het volgende:
ik ga niet naar een psychater ik ben geen tbs'erquote:Op maandag 5 oktober 2009 00:15 schreef Lamon. het volgende:
Ligt er maar net aan wat je zelf als negatief zietquote:Op maandag 5 oktober 2009 00:15 schreef Lamon. het volgende:
Waarom zou ik jouw vragen wel beantwoorden dan jochie? Ik heb overigens één nee dus dat zal dan wel aan omstandigheden liggen hè.quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:15 schreef Lamon. het volgende:
Jij bent zwaar gestoord.quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:16 schreef gers het volgende:
[..]
ik ga niet naar een psychater ik ben geen tbs'er
Constructionismequote:Op maandag 5 oktober 2009 00:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan wat je zelf als negatief ziet.
ik houd me redelijk afstandig van de hele discussie, maar deze vind ik wel echt TEquote:Op maandag 5 oktober 2009 00:15 schreef Lamon. het volgende:
Omdat lamonquote:Op maandag 5 oktober 2009 00:18 schreef Allure_ het volgende:
Waarom krijg ik banners met 'online hulp cannabis'? En niet gewoon 'online moslim daten' ofzo?
Wat wil Fok! mij nou vertellen met die Cannabis banner?,quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:18 schreef Allure_ het volgende:
Waarom krijg ik banners met 'online hulp cannabis'? En niet gewoon 'online moslim daten' ofzo?
Ik ook.quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:18 schreef Allure_ het volgende:
Na hat goed lezen van de vragen kom ik tot de conslusie dat ik op alles 'ja' mag antwoorden. Wil je me nu vertellen wat je probleem met me is?quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:17 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Waarom zou ik jouw vragen wel beantwoorden dan jochie? Ik heb overigens één nee dus dat zal dan wel aan omstandigheden liggen hè.
Heel cluster B.quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:19 schreef iszinloos het volgende:
Lamon welke Persoonlijkheidsstoornis heb je?
Ik heb 'm ook.quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oh, gelukkig. Ben ik niet de enige junk.
Ik moest lachen om DERP.quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:20 schreef Mozy het volgende:
[..]
1. Misschien
2. Wat zijn mensen?
3. DERP
4. Nee
5. Nee
3.quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:20 schreef Mozy het volgende:
[..]
1. Misschien
2. Wat zijn mensen?
3. DERP
4. Nee
5. Nee
Die krijg ik ook, net zoals:quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:18 schreef Allure_ het volgende:
HURR DURRquote:Op maandag 5 oktober 2009 00:20 schreef Mozy het volgende:
[..]
1. Misschien
2. Wat zijn mensen?
3. DERP
4. Nee
5. Nee
Uit A heb ik: 1 en 3, Uit B heb ik: 1, 2 en 4 en uit C heb ik: 1 en 3.quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:19 schreef iszinloos het volgende:
Lamon welke Persoonlijkheidsstoornis heb je?
theatraal... grillig... hoe kom je er bij.quote:
Regelmatige stoelgangquote:Op maandag 5 oktober 2009 00:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Die krijg ik ook, net zoals:
[ afbeelding ]
Oh, een user had een column van (internet)columnist Luuk Koelman gejat en die als zijn eigen column gesubmit op de frontpage. Ik weet niet welke lul de behanger er toe aan het roer was, maar die FP-sukkel had de column doorgelaten en geplaatst. Ik had een FB-topic aangemaakt en stelde toen op een gegeven moment voor om de heer Koelman maar eens te mailen.quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:20 schreef zarGon het volgende:
IQM, waarom staat jouw nick in de bestandsnaam?
[ afbeelding ]
Waar ging dit over?.
quote:Fred Sterk & Sjoerd Swaen
Positieve Psychologische Toptips. Nieuw: 'Jij Bent de Beste...!'
sterk-swaen.blogspot.com
quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:23 schreef Mozy het volgende:
Fun fact:
Elke keer als ik HERP, DERP, HURR of DURR typ op het internet doen ik in het echt dit:
[ afbeelding ]
Ah, okay. Bedankt.quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:22 schreef IQM het volgende:
[..]
Oh, een user had een column van (internet)columnist Luuk Koelman gejat en die als zijn eigen column gesubmit op de frontpage. Ik weet niet welke lul de behanger er toe aan het roer was, maar die FP-sukkel had de column doorgelaten en geplaatst. Ik had een FB-topic aangemaakt en stelde toen op een gegeven moment voor om de heer Koelman maar eens te mailen.
En toen kreeg ik een ban.De logica.
quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:21 schreef Mozy het volgende:
[..]
Uit A heb ik: 1 en 3, Uit B heb ik: 1, 2 en 4 en uit C heb ik: 1 en 3.
C1 en C3 heb ik ook.quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:21 schreef Mozy het volgende:
[..]
Uit A heb ik: 1 en 3, Uit B heb ik: 1, 2 en 4 en uit C heb ik: 1 en 3.
Blijf gewoon weg als je toch niks komt doen behalve af en toe lukraak wat onzin neergooien. Of ga je me nog wel vertellen waarom je zo hyporiet en schijnheilig doet?quote:
Video's.quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:23 schreef Mozy het volgende:
Fun fact:
Elke keer als ik HERP, DERP, HURR of DURR typ op het internet doen ik in het echt dit:
[ afbeelding ]
Is goed, maar mag ik dan A2?quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:24 schreef Japsnars het volgende:
[..]
C1 en C3 heb ik ook.
Mag ik B2 van jou? Dan heb ik namelijk kwartet!!!!
Nee, iemand op pagina 1 heeft ergens iets getypt wat er mee te maken heeft.quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:22 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Regelmatige stoelgang? Dan heb jij dus het afgelopen uur iets van 'poep' ofzo gezegd.
Hij lokt zelf de reacties over hem uit. Een ban voor ons is dus ongegrond.quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:24 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Blijf gewoon weg als je toch niks komt doen behalve af en toe lukraak wat onzin neergooien. Of ga je me nog wel vertellen waarom je zo hyporiet en schijnheilig doet?
YUSSS KWARTET!!quote:
Het zou me echt helemaaaaal niks verbazen als jij echt een narcistische persoonlijkheidsstoornis hebt.quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:25 schreef IQM het volgende:
Ik heb een narcistische persoonlijkheidsstoornis, maar ik heb geen psychiater nodig om dat zelf vast te kunnen stellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |