Ik ben er klaar mee Lennyquote:
Hij is wel grappig, maar de gameplay is zo slecht dat hij snel vervelend wordtquote:Op zondag 4 oktober 2009 13:14 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik ben er namelijk wel benieuwd naar
Ik denk dat de humor me er wel doorheen trektquote:Op zondag 4 oktober 2009 13:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hij is wel grappig, maar de gameplay is zo slecht dat hij snel vervelend wordt
Een beetje meer respect voor de duiters en hun taal aubquote:
Ik heb laatst Dead Space op de Wii gespeeld, een vriend hield de Wiimote vast en ik de Nunchuk, zodat we beiden een hand vrij hadden voor bierquote:Op zondag 4 oktober 2009 13:25 schreef badboynova het volgende:
er word wel heel wat bier gedronken tijdens het game merk in alle topics
Wil je hem misschien ruilen tegen 1 van deze?quote:Op zondag 4 oktober 2009 13:26 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Een beetje meer respect voor de duiters en hun taal aub
Lenny wil je Eat lead kaufen?
Ik kom er morgen op terug ofzo want misschien dat iemand hem wou kopenquote:Op zondag 4 oktober 2009 13:29 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Wil je hem misschien ruilen tegen 1 van deze?
Alone in the Dark
MX vs ATV (promo)
Rumble Roses XX
Crackdown
Moto GP 06
NHL2k7
Perfect Dark Zero
Oke is goedquote:Op zondag 4 oktober 2009 13:32 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik kom er morgen op terug ofzo want misschien dat iemand hem wou kopen
Je moet ook wel als je een hoop kutgames door wilt komenquote:Op zondag 4 oktober 2009 13:25 schreef badboynova het volgende:
Dat doe ik juist niet omdat ik dan helemaal niet meer presteerquote:Op zondag 4 oktober 2009 13:25 schreef badboynova het volgende:
Dikke respect dat je al zo ver komtquote:Op zondag 4 oktober 2009 15:31 schreef Digixz het volgende:
Net Ridge Racer 6 laatste 5 Masters' Route races gehaald, ik helemaal blij, uitgespeeld dacht ik. Niet dus. Komt er nog een 'Final Route' achteraan, nu haal ik het helemaal nooit meer
wel iets geloof ikquote:Op zondag 4 oktober 2009 15:45 schreef MaxC het volgende:
Is er heel veel verschil tussen een Xbox met normale aansluiting en met HDMI op een fullHD tv?
Maar is het de moeite waard om mijn huidige Xbox te verkopen en op marktplaats 1 met HDMI-aansluiting te kopenquote:
Geen verschil, HDMI is alleen makkelijker aansluiten en is ook handiger als je al een ander apparaat hebt die alleen op component aan te sluiten is.quote:Op zondag 4 oktober 2009 15:48 schreef MaxC het volgende:
[..]
Maar is het de moeite waard om mijn huidige Xbox te verkopen en op marktplaats 1 met HDMI-aansluiting te kopen
[CENTRAAL] Xbox 360-games verkoop/ruil topic deel 36quote:Op zondag 4 oktober 2009 15:57 schreef larry_flynt het volgende:
Iemand interesse in deze games:
- Alone in the dark
- Eragon
- Lost
Te ruil tegen een ander leuk spel.
ik heb ook nog een oude 360 zonder HDMI, maar ik laat het lekker zoquote:Op zondag 4 oktober 2009 15:48 schreef MaxC het volgende:
[..]
Maar is het de moeite waard om mijn huidige Xbox te verkopen en op marktplaats 1 met HDMI-aansluiting te kopen
hier welquote:
Uitstekend.quote:Op zondag 4 oktober 2009 17:13 schreef larry_flynt het volgende:
Doet bij jullie xbox live het?
Ja, daar had ik ook last van. Ik heb FIFA09 echt kapot gespeeld, zeker elke avond wel een uurtje als het niet meer is.quote:
Heb jij wel eens Fifa gespeeld tegen Jorien?quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:54 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ja, daar had ik ook last van. Ik heb FIFA09 echt kapot gespeeld, zeker elke avond wel een uurtje als het niet meer is.
Nu bezig met Barcelona in Manager Mode. Ik begon op amateur, hier kon ik nauwelijks winnen
Nu speel ik op professioneel .
Zover ik weet niet.quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:20 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Heb jij wel eens Fifa gespeeld tegen Jorien?
Welke leaderboards?quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:33 schreef Scarface2004 het volgende:
Jorien is kapot-spang met fifa
nummer 6 op leaderboards
Shadow Complexquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:38 schreef Jorwol het volgende:
Mensen, ik heb nog 1600 punten (wilde wat nieuwe nummers voor Guitar Hero) en wil echt een leuke Arcade spel, of iets anders, in ieder geval een spel
Ik heb afgezien van Hexic geen XBL-spellen, dus welke moét ik gespeeld hebben? BF1943 ga ik op de PC spelen
Ik weet alleen dat Jorien de beste van Fok was/is en vaak aan toernooien meedoetquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:05 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Zover ik weet niet.
[..]
Welke leaderboards?
quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:29 schreef Dynd het volgende:
Serious Sam HD kwam toch naar XBLA? Is er al een datum bekend?
Is het dat al niet eigenlijkquote:Publisher Majesco told Eurogamer that the remake, which will "re-imagine The First Encounter," will be available on XBLA late this summer for 1,200 Microsoft Points. The new version will include four-player online co-op.
Ja, zeker wachten.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:08 schreef jpg97 het volgende:
ja shit, ik wil eigenlijk street fighter 4 kopen, maar nu komt Super streetfighter 4 uit... wachten dan maar?
Briljant zelfs!quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:27 schreef jimjim1983 het volgende:
3 uur lang shadow complex gespeeldbest leuk
21 oktober had ik ergens gelezenquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:29 schreef Dynd het volgende:
Serious Sam HD kwam toch naar XBLA? Is er al een datum bekend?
http://www.infinityward.com/games.php#/videos?id=5quote:Op zondag 4 oktober 2009 15:30 schreef Cyberia18 het volgende:
Vannacht nieuwe trailer (ingame welteverstaan) van Modern Warfare II
Geweldig!quote:Rock Band ontvangt koninklijke DLC met Queen
Sinds de lancering van Rock Band heeft de game al bergen aan downloadable content gekregen. Wekelijks zijn er nieuwe nummers van vele artiesten te koop, maar één band schitterde in afwezigheid: Queen. Harmonix compenseert dat gemis dan ook op 20 oktober, met maar liefst tien nummers van het wereldberoemde groepje.
Om nog even een mooi overzichtje te geven van de muzikale hoogstandjes:
•Another One Bites The Dust
•Crazy Little Thing Called Love
•One Vision
•Fat Bottomed Girls
•I Want It All
•I Want to Break Free
•Killer Queen
•Somebody to Love
•Tie Your Mother Down
•Under Pressure
Over de prijzen is nog niets bekend.
Best OK, maar eigenlijk wat ik had verwacht. Beetje overdreven trailer,... film-achtig zo met die muziek. Maar ja,... ik kijk sowieso liever dev diaries dan trailers.quote:Op zondag 4 oktober 2009 15:30 schreef Cyberia18 het volgende:
Vannacht nieuwe trailer (ingame welteverstaan) van Modern Warfare II
True, heb de laatste tijd al 5 nieuwe spellen gekochtquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:14 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ja, zeker wachten.![]()
Straks stuk of 8 extra personages erbij, wat gameplay tweaks, waarschijnlijk nieuwe stages, bonus-stages, etc etc. En waarschijnlijk komt het voor een zacht prijsje op de markt.
De nieuwe versie lijkt me dus wel het kopen waard, dus dan is het zonde om er nu al geld aan uit te geven.
Geef dat geld tot die tijd dan gewoon lekker uit aan wat andere games om je mee te vermaken
quote:Op maandag 5 oktober 2009 09:19 schreef Chocobo het volgende:Ik denk dat je het in beweging moet zien!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:12 schreef Yi-Long het volgende:
Gaan de mensen hier MW2 ook meteen voor fullprice kopen, of wachten ze even tot ie een normale prijs krijgt!?
Serieus!?quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:14 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
We praten hier over de meest geanticipeerde titel van 2009 dude.
Bij een aantal games interesseert het mij vrij weinig wat het kost, als ik het maar op dag 1 kan halen ergens.quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:12 schreef Yi-Long het volgende:
Gaan de mensen hier MW2 ook meteen voor fullprice kopen, of wachten ze even tot ie een normale prijs krijgt!?
Beste Yi-Long, ik weet inmiddels dat jij altijd op de voorste rij staat als je een spel voor een jodenfooi kunt oprapen, maar ik vrees dat je nu minstens een jaar moet wachten voordat de prijs van MW II zakt. Succes.quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:21 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Serieus!?
Ik denk heus wel dat de hardcore fanbase hem meteen zal aanschaffen (net als dat bij Forza 3 en FIFA10 met die fanbase ook gebeurt), maar zijn er ook mensen die hebben besloten hem te laten liggen totdat ie straks afgeprijsd wordt!?
Jodenfooiquote:Op maandag 5 oktober 2009 13:43 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Beste Yi-Long, ik weet inmiddels dat jij altijd op de voorste rij staat als je een spel voor een jodenfooi kunt oprapen, maar ik vrees dat je nu minstens een jaar moet wachten voordat de prijs van MW II zakt.
Pfff, dat hou ik met gemak vol.quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:43 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Beste Yi-Long, ik weet inmiddels dat jij altijd op de voorste rij staat als je een spel voor een jodenfooi kunt oprapen, maar ik vrees dat je nu minstens een jaar moet wachten voordat de prijs van MW II zakt. Succes.
Never nooit niet. Voor MW2 wil ik nog een uitzondering maken door max. ¤ 50,- te betalen. Normaal gesproken betaal ik echt niet meer dan ¤ 40,- voor een game.quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:12 schreef Yi-Long het volgende:
IDD. Sowieso komen er al genoeg goede games uit, en zijn er nog een zootje games die ik wil/moet spelen, die nu allemaal voor een budgetprijsje te krijgen zijn.quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Never nooit niet. Voor MW2 wil ik nog een uitzondering maken door max. ¤ 50,- te betalen. Normaal gesproken betaal ik echt niet meer dan ¤ 40,- voor een game.
Ik ga MW2 wel direct halen maar voor max. ¤ 50,- gaat zeker lukken! Zie bijv. hier!quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:08 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
IDD. Sowieso komen er al genoeg goede games uit, en zijn er nog een zootje games die ik wil/moet spelen, die nu allemaal voor een budgetprijsje te krijgen zijn.
Tegen de tijd dat ik klaar ben met de games die ik nog heb liggen (en dat zijn er vrij veel), is MW2 allang in de aanbieding.
Weet je het al?quote:Op zondag 4 oktober 2009 13:32 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik kom er morgen op terug ofzo want misschien dat iemand hem wou kopen
quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:29 schreef AQuila360 het volgende:
Ik ga die poppenkast die CoD MW 2 heet niet eens kopen!
ik wacht ong een week voordat hij binnen is, geimporteerd via Gamehubs. Een weekje kan ik nog wel wachtenquote:Op maandag 5 oktober 2009 13:12 schreef Yi-Long het volgende:
Ik vind het niet zo vreemd dat wanneer Activision zulke prijzen gaat vragen, er steeds meer mensen zullen zijn die dan over zullen stappen op spellen branden...quote:
Het is natuurlijk niet Activision die die prijzen hanteert, maar de retail winkels hier in ons Nederlandje.quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:54 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo vreemd dat wanneer Activision zulke prijzen gaat vragen, er steeds meer mensen zullen zijn die dan over zullen stappen op spellen branden...
Doe ik persoonlijk ook (meestal), maar heel veel anderen niet, en eerlijk gezegd kan ik dat wel begrijpen.quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:18 schreef AQuila360 het volgende:
Eens met Fruit!
Als je het niet kunt of wilt betalen dan kun je ook gewoon wachten totdat het spel goedkoper wordt!
Mwah, toen ik 14-15 was en vrij weinig geld had, was dat juist een uitstekend excuus om WEL 'illegale games' te spelen. Ik kocht de games voor de Megadrive, maar voor de C64, de Amiga, PC, en SNES (copybox) kopieerde ik de games gewoon.quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:01 schreef SuperFruitig het volgende:
Verder is het 'niet kunnen betalen' van games natuurlijk nooit een rede om te gaan downloaden
Daar schijnt trouwens iets tegen gedaan te zijn.quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:40 schreef -Dries- het volgende:
Ik ga zoiezo COD:MW 2 niet kopen.. Dat gerespawn van enemies de hele tijd..
Koop gewoon 2dehands Yi dan zit je na een maand of 2 al op de 30 euroquote:Op maandag 5 oktober 2009 15:43 schreef Yi-Long het volgende:
Sowieso, voor de prijs van 1 nieuwe MW2, kun je ook al 3-4 uitstekende games van vorig jaar kopen (Far Cry 2, Mirrors Edge. Dead Space, etc etc. De meesten zijn inmiddels wel voor minder dan 15-20 euro te bestellen.
quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:41 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Daar schijnt trouwens iets tegen gedaan te zijn.
Wie wil er nou spellen uit 2008 spelenquote:Op maandag 5 oktober 2009 15:43 schreef Yi-Long het volgende:
Sowieso, voor de prijs van 1 nieuwe MW2, kun je ook al 3-4 uitstekende games van vorig jaar kopen (Far Cry 2, Mirrors Edge. Dead Space, etc etc. De meesten zijn inmiddels wel voor minder dan 15-20 euro te bestellen.
Tegenwoordig hoef je niet meer 2de hands te kopen om na 2 maanden al op 30 euro te zitten hoorquote:Op maandag 5 oktober 2009 15:46 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Koop gewoon 2dehands Yi dan zit je na een maand of 2 al op de 30 euro![]()
De mensen die die games nog niet gespeeld hebben!?quote:
Grapje johquote:Op maandag 5 oktober 2009 15:50 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
De mensen die die games nog niet gespeeld hebben!?
Of is een game die heel goed was in 2008, opeens volledig RUK in 2009!? Kom nou(!)
Voorbeeld: Rallisport Challenge 2 is nog steeds de allerbeste rally-game aller tijden, ook al is die inmiddels al 5 jaar oud ofzo...
De beste games die ik dit jaar gespeeld heb komen uit 2008...quote:
Dat scherp aanbieden van games komt echt niet omdat ze een bulk-inkoop doen bij de mediamarkt hoorquote:Op maandag 5 oktober 2009 15:49 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Vooral bij de engelse e-tailers komen er regelmatig al zeer snel goede deals voorbij voor de meeste games
Maakt me geen ruk uit waardoor die aanbiedingen komen. Als die games maar goedkoop aangeboden wordenquote:Op maandag 5 oktober 2009 15:57 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Dat scherp aanbieden van games komt echt niet omdat ze een bulk-inkoop doen bij de mediamarkt hoor
dat doe ik ook wel als AQ heb niet wil ruilen, maar als ie dat wel wil is het nog chillerquote:Op maandag 5 oktober 2009 16:23 schreef Ruis het volgende:
[..]
't spel ligt voor een tientje bij play.com mên.
fantaquote:Op maandag 5 oktober 2009 15:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De beste games die ik dit jaar gespeeld heb komen uit 2008...
Uncharted en Ratchet niet.quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De beste games die ik dit jaar gespeeld heb komen uit 2008...
Kut voor je, manquote:Op maandag 5 oktober 2009 17:51 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Na 3,5 jaar moet ik er ook aan geloven: ze RRoD.
Wees blij dat ie het 3,5 jaar heeft uit weten te houden.quote:Op maandag 5 oktober 2009 17:51 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Na 3,5 jaar moet ik er ook aan geloven: ze RRoD.
Kvind deel 2 eigenlijk mooierquote:Op maandag 5 oktober 2009 09:19 schreef Chocobo het volgende:Ik denk dat je het in beweging moet zien!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou, toch Natal in Fable 3 dus. Hopelijk kan Peter me overtuigen dat Natal dan toch leuk kan zijn...quote:In an interview with Joystiq, Microsoft's Phil Spencer said he wouldn't be surprised to see Project Natal integration in Fable 3. Another person who wouldn't be surprised? The guy in charge of Fable 3. Peter Molyneux told Game Kings that he was "leaving the most exciting gameplay stuff for later." He then added, "I am going to say it's going to use a controller, but I've never said it's not going to use Natal."
"And obviously what would probably happen if I started talking about this is you would see a little red dot appear moving on my forehead," Molyneux continued. "And then as I would start to speak the words then there would be a shotgun fire, and I would be assassinated. Quite clearly, it is that sensitive." But not so sensitive that he can't quite nearly confirm it in the next breath.
"Do you really think, knowing me, as maybe you do over the years, I wouldn't want to use something like Natal? I mean, that's just mad, man." Let's just lay it out here: The guy responsible for basically the only known Natal project is going to put some Natal segments in Fable 3. We all know this. It's going to happen. Try to look surprised when it's announced at whichever trade show next year.
Natal in Fable 3,... met Peter aan het roer! OK,... dan ben ik klaar met Fablequote:Op maandag 5 oktober 2009 18:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nou, toch Natal in Fable 3 dus. Hopelijk kan Peter me overtuigen dat Natal dan toch leuk kan zijn...
Natal pub games ofzo gok ik, niets heel schokkends. De game zal verder vast gewoon met de controller te besturen zijn.quote:Op maandag 5 oktober 2009 18:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nou, toch Natal in Fable 3 dus. Hopelijk kan Peter me overtuigen dat Natal dan toch leuk kan zijn...
Vergeet niet dat Natal meer is dan slechts motionbesturing, je kan dus ook gewoon prima emoties en dergelijken aflezen en ik denk zelf dat ze eerder die kant op gaan, dat karakters wat beter op je reageren, dat je kunt beinvloeden door een bepaalde emotie uit te stralen. Tenminste, dat zou ik nu nog eens een toevoeging vinden!quote:Op maandag 5 oktober 2009 18:42 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Natal pub games ofzo gok ik, niets heel schokkends. De game zal verder vast gewoon met de controller te besturen zijn.
Ja, dat heeft 'ie ook al bevestigd. Maar ik heb eigenlijk geen zin om steeds te moeten wisselen ofzo. Ik zie Natal wel geimplementeerd worden in bijvoorbeeld de arbeid-stukken die er in Fable 2 ook zitten.quote:Op maandag 5 oktober 2009 18:42 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Natal pub games ofzo gok ik, niets heel schokkends. De game zal verder vast gewoon met de controller te besturen zijn.
Boek inscannen met tekstherkenning, niet zoveelquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:53 schreef -Dries- het volgende:
Het blijft geweldig om die codex te zien in Mass Effect.. Zo gedetailleerd en uitgebreid. Hoeveel tijd heeft daar wel niet ingezeten?
Je moet het in de eerste plaats bedenken hequote:Op maandag 5 oktober 2009 21:05 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Boek inscannen met tekstherkenning, niet zoveel
Ik zit altijd emotieloos voor me tv…en dan?quote:Op maandag 5 oktober 2009 18:44 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Vergeet niet dat Natal meer is dan slechts motionbesturing, je kan dus ook gewoon prima emoties en dergelijken aflezen en ik denk zelf dat ze eerder die kant op gaan, dat karakters wat beter op je reageren, dat je kunt beinvloeden door een bepaalde emotie uit te stralen. Tenminste, dat zou ik nu nog eens een toevoeging vinden!
Onzinquote:Op maandag 5 oktober 2009 21:08 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Je moet het in de eerste plaats bedenken he
Komt ie nu achterquote:Op maandag 5 oktober 2009 22:38 schreef AQuila360 het volgende:
Had ik ook maar Shadow Complex gedaan inplaats van die moeilijke kutgame
Level gehaaldquote:
quote:Deal of the Week: Prince of Persia: Epilogue 30% off
Xbox LIVE Gold Members can save 30% when they purchase Prince of Persia: Epilogue for 560 points this week.
Ik ga de demo wel eens checken deze weekkkkquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 08:22 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Level gehaald![]()
Het is verder wel echt een tof spel maar wel moelijk maar dat komt ook omdat je geen units kunt bij maken alleen kun je soms een fabriek capturen en daar zitten dan 1 a 2 units in die je kunt inzetten maar dat is het wel.
Spel is een beetje als Advanced Wars maar dan toffer
[ afbeelding ]
Doenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:13 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik ga de demo wel eens checken deze weekkkk
Tequila, hoe kan het toch dat jij zo vaak teleurgesteld bent in games? Speel je geen demo's ofzo voor je een XBLA-titel koopt?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:10 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Doen![]()
Zitten veel units in en als je bijvoorbeeld met een kleine tanks langs een grote tank van jezelf staat en dan iemand aanvalt dan krijg je een deel van zijn aanvalskracht er bij. Dus ook aan de wat mindere units heb je zo nog een hoop![]()
Alleen de vliegtuigen zijn overpowerd dat is wel klote
Ik vind hem juist vet tof?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:13 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Tequila, hoe kan het toch dat jij zo vaak teleurgesteld bent in games? Speel je geen demo's ofzo voor je een XBLA-titel koopt?
Een kinderhand is gewoon snel teleurgesteldquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:13 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Tequila, hoe kan het toch dat jij zo vaak teleurgesteld bent in games? Speel je geen demo's ofzo voor je een XBLA-titel koopt?
http://www.eurogamer.net/(...)rising-review?page=2quote:Even so, Operation Flashpoint offers a sobering counterpoint to the riotous action of the typical contemporary console FPS and as such is very welcome. As with Race Driver: GRID, with which it shares elements of its engine, some will find the concessions to reality go too far while others will say they don't go nearly far enough. There is, however, just enough range between its difficulties to appease both ends of the spectrum: those who want an unflinching recreation of island-based warfare, and those who want a manageable, mostly enjoyable military videogame. But its mild shortcomings ensure that, until Codemasters can fill its framework with a little more imagination and purpose, neither group will come away fanatical about the effort.
Denk dat ik em maar van mijn lijstje moet schrappen.. jammer.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:55 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
http://www.eurogamer.net/(...)rising-review?page=2
7/10
Ik was redelijk gehyped. Spel is denk ik niet slecht, maar er zitten een hoop zaken in die ik uiteindelijk niet ga trekken. Lees de laatste pagina van dit topic anders eens door.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:52 schreef teunkneus het volgende:
Hoe zijn hier de meningen over operation flashpoint 2?
Bij elke review spreken ze elkaar weer tegen, is er iemand die de game gezien/speelt heeft en er ontzettend op afgeknapt is? of juist gehyped?
Er staat een review op gamekings.tvquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:52 schreef teunkneus het volgende:
Hoe zijn hier de meningen over operation flashpoint 2?
Bij elke review spreken ze elkaar weer tegen, is er iemand die de game gezien/speelt heeft en er ontzettend op afgeknapt is? of juist gehyped?
Want Gamekings kan je van deskundig en passend advies voorzien.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:14 schreef gniffie het volgende:
[..]
Er staat een review op gamekings.tv
quote:Alpha Protocol
available on
PLAYSTATION®3 - Spring, 2010
PC - 05/06/2010
Xbox 360® - 05/06/2010
Je weet toch!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:48 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Want Gamekings kan je van deskundig en passend advies voorzien.
Dat topic is nou precies wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:56 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik was redelijk gehyped. Spel is denk ik niet slecht, maar er zitten een hoop zaken in die ik uiteindelijk niet ga trekken. Lees de laatste pagina van dit topic anders eens door.
Operation Flashpoint 2: Dragon Rising
Dan moet je de reviews gaan lezen,.. zijn er genoeg momenteel. Grootste verschil is denk ik de tactiek,... OF2 is meer 'one shot one kill' principe en vraagt meer denkwerk en tactiek,... MW2 is de grote Hollywood shooter met MP aanhang!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:08 schreef teunkneus het volgende:
[..]
Dat topic is nou precies wat ik bedoel.
De een roept tijdslimieten en slechte graphics + iets met niet heel eiland etc.
En de ander roept precies andersom :S
Ik zit te twijfelen welke ik eerst aanschaf OF2 of MW2. Beide spelen lijkt me niet echt praktisch. dus 1 bewaren voor budget bak.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:40 schreef DutchErrorist het volgende:
BF Bad company is zo chill online
Alleen jammer dat de helft van de potjes met lag was wat met een sniper al helemaal niet te doen isquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:40 schreef DutchErrorist het volgende:
BF Bad company is zo chill online
Die zijn ook van de pot gerukt. Minimaal 150 euro, ja daaaaaaag.quote:How much is Project Natal going to cost? Microsoft's still working it out, but Robbie Bach says at the very green roundtable I'm sitting at that it'll follow a price curve "like anything else," meaning, in English, it'll start at a more expensive point and get cheaper as it goes on. In other words, Microsoft's thinking about it more as a 32X-type add-on versus some tack-on motion controller.
So, I won't be surprised if it's $150, or even more, honestly.
Het spel wordt binnenkort classic geloof ik. Achteraf vond ik dit spel erg tegen vallen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:02 schreef SToRM81 het volgende:
Street Fighter IV staat nu voor 19 pond inclusief verzenden bij Zavvi: http://www.zavvi.co.uk/ga(...)ter-iv/10025729.html
Komende maandag is het weer mega monday bij Zavvi en dan zal ie waarschijnlijk nog een paar pond goedkoper zijn.
Heb precies hetzelfde...quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:21 schreef Chocobo het volgende:
Achteraf vond ik dit spel erg tegen vallen.
Klopt, het is ook een ijzersterke game. Bij de Roy-O-Rama GOTY awards zal ik er meer over vertellen. Heb dat stuk toevallig gisteren zitten schrijvenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:14 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb SFIV na 5 minuten weer uit mijn Xbox gehaald en direct geruild
En Roy je was er toen van te voren nog wel zo lyrisch over
Tevens mag het vechten wel wat beter. Alles werd maar geblokt en combo's verliepen niet lekker. Voelde me niet zo badass als in de old-gen Xbox Prince of Persia,... dat waren coole gevechten!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:05 schreef Yi-Long het volgende:
Hopen dat je deze keer wel gewoon dood kan gaan, en dat ze iets veranderen aan de karaktertrekjes van de hoofdpersonen.
JE KON WEL DOOD IN PRINCE OF PERSIA, DE CHECKPOINTS WAREN GEWOON HEEL KORT EN GOED GEPLAATST.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:05 schreef Yi-Long het volgende:
Hopen dat je deze keer wel gewoon dood kan gaan, en dat ze iets veranderen aan de karaktertrekjes van de hoofdpersonen.
quote:Be gentle with her
Elika saves you fewer than 100 times in the whole game.
Geef het beestje een naam. Feit blijft dat je minder voorzichtig bent tijdens het spelen,... je mag het toch opnieuw doen. Dat jij nu van hele makkelijke games houd en zonder problemen de eindcredits wil bekijken wil nog niet zeggen dat iedereen het leuk vind.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
JE KON WEL DOOD IN PRINCE OF PERSIA, DE CHECKPOINTS WAREN GEWOON HEEL KORT EN GOED GEPLAATST.
Zolang je de game niet uitspeelt zonder die achievement moet je gewoon je muil houden over dat doodgaan. Het is gewoon een moderne continue optie. Niets press A to continue, loading, en een fucking groot stuk opnieuw doen. Zo hoort het.
[..]
Als je van uitdaging houdt zorg je dat je die achv probeert te halen. Herlaadt de savepunten dan maar ofzoquote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:13 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Geef het beestje een naam. Feit blijft dat je minder voorzichtig bent tijdens het spelen,... je mag het toch opnieuw doen. Dat jij nu van hele makkelijke games houd en zonder problemen de eindcredits wil bekijken wil nog niet zeggen dat iedereen het leuk vind.
Mijn vriendinlief had em laatst gekocht, zag er erg gaaf uit. Hopelijk mag ik em lenen als zij em uit heeftquote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
JE KON WEL DOOD IN PRINCE OF PERSIA, DE CHECKPOINTS WAREN GEWOON HEEL KORT EN GOED GEPLAATST.
Zolang je de game niet uitspeelt zonder die achievement moet je gewoon je muil houden over dat doodgaan. Het is gewoon een moderne continue optie. Niets press A to continue, loading, en een fucking groot stuk opnieuw doen. Zo hoort het.
[..]
Het gaat ook niet zozeer om die achievement. Maar blijkbaar worden mensen lui als er een dergelijke optie in zit en gaan ze daarna klagen dat het te moeilijk is. Niet proberen het aantal reddingen te minimaliseren, maar gewoon doorrammen. Dan verpest je het toch voor jezelf? Of gaan jullie ook allemaal demo-play in New Mario Bros Wii gebruiken?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:20 schreef Rossdale het volgende:
De meeste mensen geven niets om achievements roy :p het feit dat je constant gered wordt zorgt er inderdaad voor dat je snel door de game heen ramt zonder dat je ook maar enige vorm van taktiek nodig hebt. Zoiets is gewoon jammer
Nee want ik heb geen Wii, daarom zit ik in het Xbox topic.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het gaat ook niet zozeer om die achievement. Maar blijkbaar worden mensen lui als er een dergelijke optie in zit en gaan ze daarna klagen dat het te moeilijk is. Niet proberen het aantal reddingen te minimaliseren, maar gewoon doorrammen. Dan verpest je het toch voor jezelf? Of gaan jullie ook allemaal demo-play in New Mario Bros Wii gebruiken?
De SP vond ik zo lachen daarinquote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:50 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Nee want ik heb geen Wii, daarom zit ik in het Xbox topic.
Woah vanavond meer BF: Bad Company spelen
quote:As you heard this morning, EA’s Visceral Studios is working on a game based on the famous 19th century serial killer, Jack the Ripper. Our sources dropped hints about the title to us back in May, and now is a good as time as any to tell you what we've heard about The Ripper.
When you think of Jack the Ripper, you think of a psychopathic serial killer right? Well, what if everything we knew about Jack was wrong? What if Jack the Ripper was actually a good person, killing to save other people’s lives?
That’s the Jack our sources tell us you're going to experience in The Ripper. He’s a supernatural slayer protecting people from demons, vampires and other evil monsters. And seeing as how this is Visceral Studios, don’t expect your typical, played-out demons. Instead, imagine a cross between the monsters from Dead Space and Dante’s Inferno. Jack will have an assortment of over-the-top weapons to take on these demons, and we're told gameplay involves a special ability that lets him slow down time, too.
That’s all we know for now, and until EA and Visceral decide to officially unveil the title, it may be a while before we get the official word. It's likely they're trying to space out their promotion, as the team just released Dead Space: Extraction and still have Dante's Inferno on the way. They still haven’t even confirmed Dead Space 2, even though we all know it’s happening.
What do you all think of this potential re-imagining of Jack the Ripper?
Lijkt me wel vetquote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Visceral (Dead Space, Dante's Inferno) werkt mogelijk aan een game gebaseerd op Jack the Ripper. Visceral kennende wordt dat ietsje anders dan je zou verwachten
[..]
![]()
Vanavond Operation Flashpoint 2 speulen.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:50 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Nee want ik heb geen Wii, daarom zit ik in het Xbox topic.
Woah vanavond meer BF: Bad Company spelen
Ofwel; het gaat net zoveel met jack the ripper te maken hebben als die Dante's Inferno game met Dante?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Visceral (Dead Space, Dante's Inferno) werkt mogelijk aan een game gebaseerd op Jack the Ripper. Visceral kennende wordt dat ietsje anders dan je zou verwachten
[..]
![]()
Ik kan de prijs niet zien want ik zit achter een proxy op schoolquote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Rainbow Six Vegas 2 is Game on Demand geworden
Check de prijs
GoD: http://marketplace.xbox.c(...)5-d80255530807/?of=7
Retail: http://www.budgetgaming.n(...)cy04896s+rainbow+six:+vegas+2_Xbox360.html
30 euroquote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:34 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik kan de prijs niet zien want ik zit achter een proxy op schoolmaar goedkoper dan 12 euro zal het niet zijn
Niemand is perfekt.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:57 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Die vond ik juist baggerBehalve als ik airstrikes kon oproepen een sniper had
quote:
SFIV echt helemaal kapot gespeeld. Heb er denk ik nu 360 uur op zitten.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:14 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb SFIV na 5 minuten weer uit mijn Xbox gehaald en direct geruild
En Roy je was er toen van te voren nog wel zo lyrisch over
Me2quote:
http://www.budgetgaming.n(...)s+pink_hardware.html ?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 01:20 schreef SuperFruitig het volgende:
Niemand die zijn Roze Xbox controller de verkoop in doet? Ik kan er geen vinden zonder dat het met 60+ euro kost
Of iemand die nog een goed werkende witte heeft 2e hands voor mij? Met battery-pack? Voor een euro en een rol koekjes wellicht?
Degenen die SF4 tegen vonden vallen hadden vast een volleybal game verwacht ofzo.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:37 schreef Henk-B het volgende:
[..]
SFIV echt helemaal kapot gespeeld. Heb er denk ik nu 360 uur op zitten.
Vind het zelf wel een leuk spel!
Waarom zo snel alweer geruild, had je iets anders van de game verwacht?
Tja, heb zelf eerst normaal gedaan zodat ik alles kon doen, maar ben nu op legendary bezig. Is een stuk beter te doen dan Halo3 op legendary trouwens. (of het gaat nu beter omdat ik niet als een dolle stier overal inren)quote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:29 schreef AQuila360 het volgende:
Morgen ODST binnen als Wessiej zijn best doet!
Welke moeilijkheidsgraad kun je het beste pakken voor de SP? Ga hem eerst een keer alleen doorspelen.
http://www.futurezone.nl/default.aspx?ID=3789&SID=6830quote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
http://www.budgetgaming.n(...)s+pink_hardware.html ?
Deze dan:quote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:02 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
http://www.futurezone.nl/default.aspx?ID=3789&SID=6830
Het is een PES controller ja maar ik weet niet of ze ook gebundeld uit zijn gekomen. Ik heb hem iig los gekochtquote:
Maar heb je ook nog zin in GTA 5?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:07 schreef Yi-Long het volgende:
Zojuist weer even GTA4 gespeeld, maar wanneer je het een tijdje niet gespeeld hebt, zijn de controls wel weer een beetje wennen en voelt het een beetje 'clunky' aan. Vooral dat rennen zou toch een stuk beter en vloeiender moeten kunnen!? Uiteraard is het beter dan de GTA3 games, en zodra je de game even speelt geniet je weer en vergeef je het de tekortkomingen, maar objectief gezien is de gameplay toch een beetje achterhaald...
Hoe/waar kan ik trouwens het beste die achievement halen van die 500ft wheely, en met welke motor is dat het makkelijkste!?
Heb het zelf gedaan met een scootertje, broadway of langs de rivierquote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:07 schreef Yi-Long het volgende:
Hoe/waar kan ik trouwens het beste die achievement halen van die 500ft wheely, en met welke motor is dat het makkelijkste!?
Geen idee of ik zin heb in GTA5: dat hangt er helemaal vanaf wat de setting is, hoe de gameplay zal zijn, het verhaal, de characters, etc etc.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:23 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Maar heb je ook nog zin in GTA 5?
Want ik vind het met iedere nieuwe gta minder worden omdat ik het nu wel onderhand ken.
OK, dan zal ik dat ook maar eens gaan proberenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:24 schreef Reintji het volgende:
[..]
Heb het zelf gedaan met een scootertje, broadway of langs de rivier
ik heb hem op het vliegveld gehaald en daarna in no time ook nog de achievement dat je 4 sterren moet zien kwijt te rakenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:07 schreef Yi-Long het volgende:
Zojuist weer even GTA4 gespeeld, maar wanneer je het een tijdje niet gespeeld hebt, zijn de controls wel weer een beetje wennen en voelt het een beetje 'clunky' aan. Vooral dat rennen zou toch een stuk beter en vloeiender moeten kunnen!? Uiteraard is het beter dan de GTA3 games, en zodra je de game even speelt geniet je weer en vergeef je het de tekortkomingen, maar objectief gezien is de gameplay toch een beetje achterhaald...
Dat was al bekend. Had je maar voor de PS3 moeten kiezen.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:35 schreef .Pas het volgende:
Sinds gisteren heb ik ook xbox 360.
Hij is nu wat demos aan het downloaden.
Wat maakt dat ding een herrie zeg!
Doe je geen research voordat je een console koopt? Of koop je een console omdat iedereen die console ook koopt?quote:
Gewoon de games die je momenteel speelt op je harde schijf installeren!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:35 schreef .Pas het volgende:
Sinds gisteren heb ik ook xbox 360.
Hij is nu wat demos aan het downloaden.
Wat maakt dat ding een herrie zeg!
dan nog maakt ie best veel geluid vind ik.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:26 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Gewoon de games die je momenteel speelt op je harde schijf installeren!
Valt bij mij in ieder geval erg mee.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:38 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dan nog maakt ie best veel geluid vind ik.
Haal alvast maar wat punten op gamehubs.com of livecodes.nl , en koop dan meteen:quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:50 schreef .Pas het volgende:
Ach het valt wel mee.
Maar wel meer dan ik verwacht had!
Nu nog wat leuke games halen
VOordat er weer mensen gaan vragen wat het is: Red Dead Redemption, de westerngame van Rockstar San Diego, bekend van Midnight Club LA en Table Tennis. (en Red Dead Revolver natuurlijk)quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:10 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat is het?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:10 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ziet er echt strak uit!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 02:01 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
VOordat er weer mensen gaan vragen wat het is: Red Dead Redemption, de westerngame van Rockstar San Diego, bekend van Midnight Club LA en Table Tennis. (en Red Dead Revolver natuurlijk)
Ben er heel benieuwd naar om eerlijk te zijn, maar heb nog geen idee hoe ze dit gaan aanpakken. Een open Western wereld lijkt me heel cool, maar ik kijk het allemaal even aan.quote:
quote:
Kan je dan iig zelf een nummer kiezen of is het altijd 00?quote:
wel stoer , maar veels te duurquote:
Ook de miljardste game die in 2010 uitkomtquote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:10 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat heb ik nieuw niet eens voor Dead Space en GTAIV betaald.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nwe Games on Demand:
13.10.09: Grand Theft Auto IV
20.10.09: Sonic Unleashed
20.10.09: Midnight Club LA
27.10.09: Dead Space
27.10.09: DiRT
50 euro per stuk
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nwe Games on Demand:
50 euro per stuk
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nwe Games on Demand:
50 euro per stuk
Het zal wel verkopen anders zetten ze het er niet op, maar je bent idd wel een redelijke bosmongool als je die GOD dingen koopt.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:31 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat heb ik nieuw niet eens voor Dead Space en GTAIV betaald.
FAIL als je hierin trapt.
wtf die trui is vetquote:
quote:Op 9 October 2009 15:16 schreef AQuila360 het volgende:
Wessiej ik zag een toffe trui voor jou in het 360 topiec!
En vind je hem tofquote:
Dan ga ik zo maar eens even kijken of ik die kan vinden aangezien die FAILO ODST van jou wel weer maandag zal komenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:16 schreef Wessiej het volgende:
Midnight Club retail kost 10 euro, knap dat je er 50 voor gaat betalen.
Oma's brei trui,... ik zou hem ook dragenquote:
Ik ookquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:23 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Oma's brei trui,... ik zou hem ook dragen
jij hebt een goed gevoel voor modequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:23 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Oma's brei trui,... ik zou hem ook dragen
Voetbal is voor homo'squote:
Nee idd, jezelf inpakken in een megadik 'padded' kostuum, met overal beschermers en een helm op, en iedere 30 seconden pauze, is een echte mannensport(!)quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:32 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Voetbal is voor homo'sZe liggen al voordat ze aangeraakt worden
Faalhazen
NFL
NHLquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:32 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Voetbal is voor homo'sZe liggen al voordat ze aangeraakt worden
Faalhazen
NFL
320 punten voor een avatar jersey
Ik ben het zowaar met je eens.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:34 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Nee idd, jezelf inpakken in een megadik 'padded' kostuum, met overal beschermers en een helm op, en iedere 30 seconden pauze, is een echte mannensport(!)
Door dat 'megadikke' pak kunnen ze ook harder tegen elkaar inrammen.. Schwalbes maken, dat is echt mannelijk... Overigens zijn de fans bij NFL ook wat sportiever dan bij voetbal... Die zangkorenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:34 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Nee idd, jezelf inpakken in een megadik 'padded' kostuum, met overal beschermers en een helm op, en iedere 30 seconden pauze, is een echte mannensport(!)
Ik vind beide sporten niet bijster interessant maar volgens mij maakt dat een NFL wedstrijd wel leuker jaquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:11 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Door dat 'megadikke' pak kunnen ze ook harder tegen elkaar inrammen.. Schwalbes maken, dat is echt mannelijk... Overigens zijn de fans bij NFL ook wat sportiever dan bij voetbal... Die zangkoren
Ow, ik denk dat de meeste voetballers en voetbalfans ook kotsen op schwalbes en die achterlijke spreekkoren.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:11 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Door dat 'megadikke' pak kunnen ze ook harder tegen elkaar inrammen.. Schwalbes maken, dat is echt mannelijk... Overigens zijn de fans bij NFL ook wat sportiever dan bij voetbal... Die zangkoren
Ik zal maar niet beginnen over Cristiano Ronaldo
[ afbeelding ]
Aaaaah koetjiekoetjie koe...![]()
Soms vind ik NFL wel leuk om te kijken (soms zenden ze die Superbowl live uit op BBC of whatever), maar soms word je ook gek van al die keren dat het spel weer stil ligt...quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:13 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Ik vind beide sporten niet bijster interessant maar volgens mij maakt dat een NFL wedstrijd wel leuker ja
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:27 schreef Rossdale het volgende:
!!!
Ploft daar ineens Forza 3 op mijn deurmat
* DJ_ is jaloersquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:27 schreef Rossdale het volgende:!!!
Haha nice jobquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:27 schreef Rossdale het volgende:!!!
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:46 schreef gniffie het volgende:
Je mag forza houden van mij, wat een stom spellie.
Nu kom je ook met de grootste jankbek van heel europa, alhoewel hij erg gegroeid is...hij doet niet meer zo gay.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:11 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik zal maar niet beginnen over Cristiano Ronaldo
[ afbeelding ]
Aaaaah koetjiekoetjie koe...![]()
Doe je mee met CoD4? Gizmo is er ookquote:
Karige maandquote:October 5th - Prince of Persia Epilogue DLC for 560 points
October 12th - Hasbro Family Game Night games (Battleship, Connect 4, Scrabble, Yahtzee, Boggle, and Sorry! Sliders) for ???
October 19th - Resident Evil 5 Versus Mode for ???
October 26th - Fable II Pub Games for 400 points
Ben je nog online?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Doe je mee met CoD4? Gizmo is er ook
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:46 schreef Reintji het volgende:
En Rossdale? En? En? De eerste achievements al binnen zag ik.
Gewoon nog een keer de back knop indrukkenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 11:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Verder heb je wel een rewind functie die veel mensen waarschijnlijk als een minpunt zien, maar je kunt maar een heeeeel erg klein stukje terugspoelen.
Hmm vandaag werkte dat idd wel, gisteren kon het maar 1 keerquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:10 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Gewoon nog een keer de back knop indrukken
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
Was een leuk avondje kerels, meer aan het ouwenhoeren dan gamen!
Lig nu alsnog bij me vriendin in bed trouwens
Wel apart dat je een onaffe-versie toch op een retail 360 kan spelen!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:16 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hmm vandaag werkte dat idd wel, gisteren kon het maar 1 keerMisschien een bugje in deze reviewversie. Zo heb ik er al meer gevonden
Maargoed er is in de begeleidende brief al gemeld dat deze nog worden verholpen voordat de game in de winkel ligt.
Forza 3 vol met bugsquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:27 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Wel apart dat je een onaffe-versie toch op een retail 360 kan spelen!
Naja da's dan wel lekker kut voor de mensen zonder Xbox Live... Jammer dat de 0-day patches nu ook bij de consoles zijn aanbeland!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:28 schreef Rossdale het volgende:
Waarschijnlijk komt deze versie wel gewoon in de winkels maar brengen ze nog voor de release direct een patch uit ofzo
Serieusquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:32 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Naja da's dan wel lekker kut voor de mensen zonder Xbox Live... Jammer dat de 0-day patches nu ook bij de consoles zijn aanbeland!
feit is wel dat we steeds meer games met bugs krijgen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:43 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Serieus
Rekening houden met mensen zonder XBOX LIVE is als een website designen en daarmee rekening houden met mensen die 800x600 als schermresolutie hebben![]()
Ik ben niet blij met die toevoeging maar je gaat het toch wel gebruiken als het het op het einde verklootquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:10 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Gewoon nog een keer de back knop indrukken
Diegene waar je al een jaar ofzo mee loopt te leuren in V&Aquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:26 schreef lkb9000 het volgende:
Batman en Ultimate Alliance 2 net bij de gamemania gehaald in ruil voor 6 oude kutgames die nog geen euro per stuk waard waren
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:32 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Naja da's dan wel lekker kut voor de mensen zonder Xbox Live...
quote:
ja precies die games inderdaadquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:12 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik ben niet blij met die toevoeging maar je gaat het toch wel gebruiken als het het op het einde verkloot![]()
[..]
Diegene waar je al een jaar ofzo mee loopt te leuren in V&A![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |