Wees blij dat ie het 3,5 jaar heeft uit weten te houden.quote:Op maandag 5 oktober 2009 17:51 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Na 3,5 jaar moet ik er ook aan geloven: ze RRoD.

Kvind deel 2 eigenlijk mooierquote:Op maandag 5 oktober 2009 09:19 schreef Chocobo het volgende:Ik denk dat je het in beweging moet zien!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Nou, toch Natal in Fable 3 dus. Hopelijk kan Peter me overtuigen dat Natal dan toch leuk kan zijn...quote:In an interview with Joystiq, Microsoft's Phil Spencer said he wouldn't be surprised to see Project Natal integration in Fable 3. Another person who wouldn't be surprised? The guy in charge of Fable 3. Peter Molyneux told Game Kings that he was "leaving the most exciting gameplay stuff for later." He then added, "I am going to say it's going to use a controller, but I've never said it's not going to use Natal."
"And obviously what would probably happen if I started talking about this is you would see a little red dot appear moving on my forehead," Molyneux continued. "And then as I would start to speak the words then there would be a shotgun fire, and I would be assassinated. Quite clearly, it is that sensitive." But not so sensitive that he can't quite nearly confirm it in the next breath.
"Do you really think, knowing me, as maybe you do over the years, I wouldn't want to use something like Natal? I mean, that's just mad, man." Let's just lay it out here: The guy responsible for basically the only known Natal project is going to put some Natal segments in Fable 3. We all know this. It's going to happen. Try to look surprised when it's announced at whichever trade show next year.

Natal in Fable 3,... met Peter aan het roer! OK,... dan ben ik klaar met Fablequote:Op maandag 5 oktober 2009 18:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nou, toch Natal in Fable 3 dus. Hopelijk kan Peter me overtuigen dat Natal dan toch leuk kan zijn...

Natal pub games ofzo gok ik, niets heel schokkends. De game zal verder vast gewoon met de controller te besturen zijn.quote:Op maandag 5 oktober 2009 18:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nou, toch Natal in Fable 3 dus. Hopelijk kan Peter me overtuigen dat Natal dan toch leuk kan zijn...

Vergeet niet dat Natal meer is dan slechts motionbesturing, je kan dus ook gewoon prima emoties en dergelijken aflezen en ik denk zelf dat ze eerder die kant op gaan, dat karakters wat beter op je reageren, dat je kunt beinvloeden door een bepaalde emotie uit te stralen. Tenminste, dat zou ik nu nog eens een toevoeging vinden!quote:Op maandag 5 oktober 2009 18:42 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Natal pub games ofzo gok ik, niets heel schokkends. De game zal verder vast gewoon met de controller te besturen zijn.

Ja, dat heeft 'ie ook al bevestigd. Maar ik heb eigenlijk geen zin om steeds te moeten wisselen ofzo. Ik zie Natal wel geimplementeerd worden in bijvoorbeeld de arbeid-stukken die er in Fable 2 ook zitten.quote:Op maandag 5 oktober 2009 18:42 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Natal pub games ofzo gok ik, niets heel schokkends. De game zal verder vast gewoon met de controller te besturen zijn.

Boek inscannen met tekstherkenning, niet zoveelquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:53 schreef -Dries- het volgende:
Het blijft geweldig om die codex te zien in Mass Effect.. Zo gedetailleerd en uitgebreid. Hoeveel tijd heeft daar wel niet ingezeten?

Je moet het in de eerste plaats bedenken hequote:Op maandag 5 oktober 2009 21:05 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Boek inscannen met tekstherkenning, niet zoveel

Ik zit altijd emotieloos voor me tv…en dan?quote:Op maandag 5 oktober 2009 18:44 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Vergeet niet dat Natal meer is dan slechts motionbesturing, je kan dus ook gewoon prima emoties en dergelijken aflezen en ik denk zelf dat ze eerder die kant op gaan, dat karakters wat beter op je reageren, dat je kunt beinvloeden door een bepaalde emotie uit te stralen. Tenminste, dat zou ik nu nog eens een toevoeging vinden!

Onzinquote:Op maandag 5 oktober 2009 21:08 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Je moet het in de eerste plaats bedenken he

Komt ie nu achterquote:Op maandag 5 oktober 2009 22:38 schreef AQuila360 het volgende:
Had ik ook maar Shadow Complex gedaan inplaats van die moeilijke kutgame

Level gehaaldquote:

quote:Deal of the Week: Prince of Persia: Epilogue 30% off
Xbox LIVE Gold Members can save 30% when they purchase Prince of Persia: Epilogue for 560 points this week.

Ik ga de demo wel eens checken deze weekkkkquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 08:22 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Level gehaald![]()
Het is verder wel echt een tof spel maar wel moelijk maar dat komt ook omdat je geen units kunt bij maken alleen kun je soms een fabriek capturen en daar zitten dan 1 a 2 units in die je kunt inzetten maar dat is het wel.
Spel is een beetje als Advanced Wars maar dan toffer
[ afbeelding ]

Doenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:13 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik ga de demo wel eens checken deze weekkkk

Tequila, hoe kan het toch dat jij zo vaak teleurgesteld bent in games? Speel je geen demo's ofzo voor je een XBLA-titel koopt?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:10 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Doen![]()
Zitten veel units in en als je bijvoorbeeld met een kleine tanks langs een grote tank van jezelf staat en dan iemand aanvalt dan krijg je een deel van zijn aanvalskracht er bij. Dus ook aan de wat mindere units heb je zo nog een hoop![]()
Alleen de vliegtuigen zijn overpowerd dat is wel klote

Ik vind hem juist vet tof?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:13 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Tequila, hoe kan het toch dat jij zo vaak teleurgesteld bent in games? Speel je geen demo's ofzo voor je een XBLA-titel koopt?

Een kinderhand is gewoon snel teleurgesteldquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:13 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Tequila, hoe kan het toch dat jij zo vaak teleurgesteld bent in games? Speel je geen demo's ofzo voor je een XBLA-titel koopt?

http://www.eurogamer.net/(...)rising-review?page=2quote:Even so, Operation Flashpoint offers a sobering counterpoint to the riotous action of the typical contemporary console FPS and as such is very welcome. As with Race Driver: GRID, with which it shares elements of its engine, some will find the concessions to reality go too far while others will say they don't go nearly far enough. There is, however, just enough range between its difficulties to appease both ends of the spectrum: those who want an unflinching recreation of island-based warfare, and those who want a manageable, mostly enjoyable military videogame. But its mild shortcomings ensure that, until Codemasters can fill its framework with a little more imagination and purpose, neither group will come away fanatical about the effort.

Denk dat ik em maar van mijn lijstje moet schrappen.. jammer.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:55 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
http://www.eurogamer.net/(...)rising-review?page=2
7/10

Ik was redelijk gehyped. Spel is denk ik niet slecht, maar er zitten een hoop zaken in die ik uiteindelijk niet ga trekken. Lees de laatste pagina van dit topic anders eens door.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:52 schreef teunkneus het volgende:
Hoe zijn hier de meningen over operation flashpoint 2?
Bij elke review spreken ze elkaar weer tegen, is er iemand die de game gezien/speelt heeft en er ontzettend op afgeknapt is? of juist gehyped?

Er staat een review op gamekings.tvquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:52 schreef teunkneus het volgende:
Hoe zijn hier de meningen over operation flashpoint 2?
Bij elke review spreken ze elkaar weer tegen, is er iemand die de game gezien/speelt heeft en er ontzettend op afgeknapt is? of juist gehyped?

Want Gamekings kan je van deskundig en passend advies voorzien.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:14 schreef gniffie het volgende:
[..]
Er staat een review op gamekings.tv

quote:Alpha Protocol
available on
PLAYSTATION®3 - Spring, 2010
PC - 05/06/2010
Xbox 360® - 05/06/2010

Je weet toch!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:48 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Want Gamekings kan je van deskundig en passend advies voorzien.

Dat topic is nou precies wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:56 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik was redelijk gehyped. Spel is denk ik niet slecht, maar er zitten een hoop zaken in die ik uiteindelijk niet ga trekken. Lees de laatste pagina van dit topic anders eens door.
Operation Flashpoint 2: Dragon Rising

Dan moet je de reviews gaan lezen,.. zijn er genoeg momenteel. Grootste verschil is denk ik de tactiek,... OF2 is meer 'one shot one kill' principe en vraagt meer denkwerk en tactiek,... MW2 is de grote Hollywood shooter met MP aanhang!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:08 schreef teunkneus het volgende:
[..]
Dat topic is nou precies wat ik bedoel.
De een roept tijdslimieten en slechte graphics + iets met niet heel eiland etc.
En de ander roept precies andersom :S
Ik zit te twijfelen welke ik eerst aanschaf OF2 of MW2. Beide spelen lijkt me niet echt praktisch. dus 1 bewaren voor budget bak.

quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:40 schreef DutchErrorist het volgende:
BF Bad company is zo chill online

Alleen jammer dat de helft van de potjes met lag was wat met een sniper al helemaal niet te doen isquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:40 schreef DutchErrorist het volgende:
BF Bad company is zo chill online

Die zijn ook van de pot gerukt. Minimaal 150 euro, ja daaaaaaag.quote:How much is Project Natal going to cost? Microsoft's still working it out, but Robbie Bach says at the very green roundtable I'm sitting at that it'll follow a price curve "like anything else," meaning, in English, it'll start at a more expensive point and get cheaper as it goes on. In other words, Microsoft's thinking about it more as a 32X-type add-on versus some tack-on motion controller.
So, I won't be surprised if it's $150, or even more, honestly.

Het spel wordt binnenkort classic geloof ik. Achteraf vond ik dit spel erg tegen vallen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:02 schreef SToRM81 het volgende:
Street Fighter IV staat nu voor 19 pond inclusief verzenden bij Zavvi: http://www.zavvi.co.uk/ga(...)ter-iv/10025729.html
Komende maandag is het weer mega monday bij Zavvi en dan zal ie waarschijnlijk nog een paar pond goedkoper zijn.

Heb precies hetzelfde...quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:21 schreef Chocobo het volgende:
Achteraf vond ik dit spel erg tegen vallen.

Klopt, het is ook een ijzersterke game. Bij de Roy-O-Rama GOTY awards zal ik er meer over vertellen. Heb dat stuk toevallig gisteren zitten schrijvenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:14 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb SFIV na 5 minuten weer uit mijn Xbox gehaald en direct geruild
En Roy je was er toen van te voren nog wel zo lyrisch over

Tevens mag het vechten wel wat beter. Alles werd maar geblokt en combo's verliepen niet lekker. Voelde me niet zo badass als in de old-gen Xbox Prince of Persia,... dat waren coole gevechten!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:05 schreef Yi-Long het volgende:
Hopen dat je deze keer wel gewoon dood kan gaan, en dat ze iets veranderen aan de karaktertrekjes van de hoofdpersonen.

JE KON WEL DOOD IN PRINCE OF PERSIA, DE CHECKPOINTS WAREN GEWOON HEEL KORT EN GOED GEPLAATST.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:05 schreef Yi-Long het volgende:
Hopen dat je deze keer wel gewoon dood kan gaan, en dat ze iets veranderen aan de karaktertrekjes van de hoofdpersonen.
quote:Be gentle with her
Elika saves you fewer than 100 times in the whole game.

Geef het beestje een naam. Feit blijft dat je minder voorzichtig bent tijdens het spelen,... je mag het toch opnieuw doen. Dat jij nu van hele makkelijke games houd en zonder problemen de eindcredits wil bekijken wil nog niet zeggen dat iedereen het leuk vind.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
JE KON WEL DOOD IN PRINCE OF PERSIA, DE CHECKPOINTS WAREN GEWOON HEEL KORT EN GOED GEPLAATST.
Zolang je de game niet uitspeelt zonder die achievement moet je gewoon je muil houden over dat doodgaan. Het is gewoon een moderne continue optie. Niets press A to continue, loading, en een fucking groot stuk opnieuw doen. Zo hoort het.
[..]

Als je van uitdaging houdt zorg je dat je die achv probeert te halen. Herlaadt de savepunten dan maar ofzoquote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:13 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Geef het beestje een naam. Feit blijft dat je minder voorzichtig bent tijdens het spelen,... je mag het toch opnieuw doen. Dat jij nu van hele makkelijke games houd en zonder problemen de eindcredits wil bekijken wil nog niet zeggen dat iedereen het leuk vind.

Mijn vriendinlief had em laatst gekocht, zag er erg gaaf uit. Hopelijk mag ik em lenen als zij em uit heeftquote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
JE KON WEL DOOD IN PRINCE OF PERSIA, DE CHECKPOINTS WAREN GEWOON HEEL KORT EN GOED GEPLAATST.
Zolang je de game niet uitspeelt zonder die achievement moet je gewoon je muil houden over dat doodgaan. Het is gewoon een moderne continue optie. Niets press A to continue, loading, en een fucking groot stuk opnieuw doen. Zo hoort het.
[..]

Het gaat ook niet zozeer om die achievement. Maar blijkbaar worden mensen lui als er een dergelijke optie in zit en gaan ze daarna klagen dat het te moeilijk is. Niet proberen het aantal reddingen te minimaliseren, maar gewoon doorrammen. Dan verpest je het toch voor jezelf? Of gaan jullie ook allemaal demo-play in New Mario Bros Wii gebruiken?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:20 schreef Rossdale het volgende:
De meeste mensen geven niets om achievements roy :p het feit dat je constant gered wordt zorgt er inderdaad voor dat je snel door de game heen ramt zonder dat je ook maar enige vorm van taktiek nodig hebt. Zoiets is gewoon jammer

Nee want ik heb geen Wii, daarom zit ik in het Xbox topic.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het gaat ook niet zozeer om die achievement. Maar blijkbaar worden mensen lui als er een dergelijke optie in zit en gaan ze daarna klagen dat het te moeilijk is. Niet proberen het aantal reddingen te minimaliseren, maar gewoon doorrammen. Dan verpest je het toch voor jezelf? Of gaan jullie ook allemaal demo-play in New Mario Bros Wii gebruiken?

De SP vond ik zo lachen daarinquote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:50 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Nee want ik heb geen Wii, daarom zit ik in het Xbox topic.
Woah vanavond meer BF: Bad Company spelen

quote:As you heard this morning, EA’s Visceral Studios is working on a game based on the famous 19th century serial killer, Jack the Ripper. Our sources dropped hints about the title to us back in May, and now is a good as time as any to tell you what we've heard about The Ripper.
When you think of Jack the Ripper, you think of a psychopathic serial killer right? Well, what if everything we knew about Jack was wrong? What if Jack the Ripper was actually a good person, killing to save other people’s lives?
That’s the Jack our sources tell us you're going to experience in The Ripper. He’s a supernatural slayer protecting people from demons, vampires and other evil monsters. And seeing as how this is Visceral Studios, don’t expect your typical, played-out demons. Instead, imagine a cross between the monsters from Dead Space and Dante’s Inferno. Jack will have an assortment of over-the-top weapons to take on these demons, and we're told gameplay involves a special ability that lets him slow down time, too.
That’s all we know for now, and until EA and Visceral decide to officially unveil the title, it may be a while before we get the official word. It's likely they're trying to space out their promotion, as the team just released Dead Space: Extraction and still have Dante's Inferno on the way. They still haven’t even confirmed Dead Space 2, even though we all know it’s happening.
What do you all think of this potential re-imagining of Jack the Ripper?

Lijkt me wel vetquote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Visceral (Dead Space, Dante's Inferno) werkt mogelijk aan een game gebaseerd op Jack the Ripper. Visceral kennende wordt dat ietsje anders dan je zou verwachten
[..]
![]()

Vanavond Operation Flashpoint 2 speulen.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:50 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Nee want ik heb geen Wii, daarom zit ik in het Xbox topic.
Woah vanavond meer BF: Bad Company spelen

Ofwel; het gaat net zoveel met jack the ripper te maken hebben als die Dante's Inferno game met Dante?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Visceral (Dead Space, Dante's Inferno) werkt mogelijk aan een game gebaseerd op Jack the Ripper. Visceral kennende wordt dat ietsje anders dan je zou verwachten
[..]
![]()

Ik kan de prijs niet zien want ik zit achter een proxy op schoolquote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Rainbow Six Vegas 2 is Game on Demand geworden
Check de prijs
GoD: http://marketplace.xbox.c(...)5-d80255530807/?of=7
Retail: http://www.budgetgaming.n(...)cy04896s+rainbow+six:+vegas+2_Xbox360.html

30 euroquote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:34 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik kan de prijs niet zien want ik zit achter een proxy op schoolmaar goedkoper dan 12 euro zal het niet zijn

Niemand is perfekt.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:57 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Die vond ik juist baggerBehalve als ik airstrikes kon oproepen een sniper had

quote:

SFIV echt helemaal kapot gespeeld. Heb er denk ik nu 360 uur op zitten.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:14 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb SFIV na 5 minuten weer uit mijn Xbox gehaald en direct geruild
En Roy je was er toen van te voren nog wel zo lyrisch over

Me2quote:

http://www.budgetgaming.n(...)s+pink_hardware.html ?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 01:20 schreef SuperFruitig het volgende:
Niemand die zijn Roze Xbox controller de verkoop in doet? Ik kan er geen vinden zonder dat het met 60+ euro kost
Of iemand die nog een goed werkende witte heeft 2e hands voor mij? Met battery-pack? Voor een euro en een rol koekjes wellicht?

Degenen die SF4 tegen vonden vallen hadden vast een volleybal game verwacht ofzo.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:37 schreef Henk-B het volgende:
[..]
SFIV echt helemaal kapot gespeeld. Heb er denk ik nu 360 uur op zitten.
Vind het zelf wel een leuk spel!
Waarom zo snel alweer geruild, had je iets anders van de game verwacht?

Tja, heb zelf eerst normaal gedaan zodat ik alles kon doen, maar ben nu op legendary bezig. Is een stuk beter te doen dan Halo3 op legendary trouwens. (of het gaat nu beter omdat ik niet als een dolle stier overal inren)quote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:29 schreef AQuila360 het volgende:
Morgen ODST binnen als Wessiej zijn best doet!
Welke moeilijkheidsgraad kun je het beste pakken voor de SP? Ga hem eerst een keer alleen doorspelen.

http://www.futurezone.nl/default.aspx?ID=3789&SID=6830quote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
http://www.budgetgaming.n(...)s+pink_hardware.html ?

Deze dan:quote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:02 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
http://www.futurezone.nl/default.aspx?ID=3789&SID=6830
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |