Ik ben er klaar mee Lennyquote:
Hij is wel grappig, maar de gameplay is zo slecht dat hij snel vervelend wordtquote:Op zondag 4 oktober 2009 13:14 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik ben er namelijk wel benieuwd naar
Ik denk dat de humor me er wel doorheen trektquote:Op zondag 4 oktober 2009 13:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hij is wel grappig, maar de gameplay is zo slecht dat hij snel vervelend wordt
Een beetje meer respect voor de duiters en hun taal aubquote:
Ik heb laatst Dead Space op de Wii gespeeld, een vriend hield de Wiimote vast en ik de Nunchuk, zodat we beiden een hand vrij hadden voor bierquote:Op zondag 4 oktober 2009 13:25 schreef badboynova het volgende:
er word wel heel wat bier gedronken tijdens het game merk in alle topics
Wil je hem misschien ruilen tegen 1 van deze?quote:Op zondag 4 oktober 2009 13:26 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Een beetje meer respect voor de duiters en hun taal aub
Lenny wil je Eat lead kaufen?
Ik kom er morgen op terug ofzo want misschien dat iemand hem wou kopenquote:Op zondag 4 oktober 2009 13:29 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Wil je hem misschien ruilen tegen 1 van deze?
Alone in the Dark
MX vs ATV (promo)
Rumble Roses XX
Crackdown
Moto GP 06
NHL2k7
Perfect Dark Zero
Oke is goedquote:Op zondag 4 oktober 2009 13:32 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik kom er morgen op terug ofzo want misschien dat iemand hem wou kopen
Je moet ook wel als je een hoop kutgames door wilt komenquote:Op zondag 4 oktober 2009 13:25 schreef badboynova het volgende:
Dat doe ik juist niet omdat ik dan helemaal niet meer presteerquote:Op zondag 4 oktober 2009 13:25 schreef badboynova het volgende:
Dikke respect dat je al zo ver komtquote:Op zondag 4 oktober 2009 15:31 schreef Digixz het volgende:
Net Ridge Racer 6 laatste 5 Masters' Route races gehaald, ik helemaal blij, uitgespeeld dacht ik. Niet dus. Komt er nog een 'Final Route' achteraan, nu haal ik het helemaal nooit meer
wel iets geloof ikquote:Op zondag 4 oktober 2009 15:45 schreef MaxC het volgende:
Is er heel veel verschil tussen een Xbox met normale aansluiting en met HDMI op een fullHD tv?
Maar is het de moeite waard om mijn huidige Xbox te verkopen en op marktplaats 1 met HDMI-aansluiting te kopenquote:
Geen verschil, HDMI is alleen makkelijker aansluiten en is ook handiger als je al een ander apparaat hebt die alleen op component aan te sluiten is.quote:Op zondag 4 oktober 2009 15:48 schreef MaxC het volgende:
[..]
Maar is het de moeite waard om mijn huidige Xbox te verkopen en op marktplaats 1 met HDMI-aansluiting te kopen
[CENTRAAL] Xbox 360-games verkoop/ruil topic deel 36quote:Op zondag 4 oktober 2009 15:57 schreef larry_flynt het volgende:
Iemand interesse in deze games:
- Alone in the dark
- Eragon
- Lost
Te ruil tegen een ander leuk spel.
ik heb ook nog een oude 360 zonder HDMI, maar ik laat het lekker zoquote:Op zondag 4 oktober 2009 15:48 schreef MaxC het volgende:
[..]
Maar is het de moeite waard om mijn huidige Xbox te verkopen en op marktplaats 1 met HDMI-aansluiting te kopen
hier welquote:
Uitstekend.quote:Op zondag 4 oktober 2009 17:13 schreef larry_flynt het volgende:
Doet bij jullie xbox live het?
Ja, daar had ik ook last van. Ik heb FIFA09 echt kapot gespeeld, zeker elke avond wel een uurtje als het niet meer is.quote:
Heb jij wel eens Fifa gespeeld tegen Jorien?quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:54 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ja, daar had ik ook last van. Ik heb FIFA09 echt kapot gespeeld, zeker elke avond wel een uurtje als het niet meer is.
Nu bezig met Barcelona in Manager Mode. Ik begon op amateur, hier kon ik nauwelijks winnen
Nu speel ik op professioneel .
Zover ik weet niet.quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:20 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Heb jij wel eens Fifa gespeeld tegen Jorien?
Welke leaderboards?quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:33 schreef Scarface2004 het volgende:
Jorien is kapot-spang met fifa
nummer 6 op leaderboards
Shadow Complexquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:38 schreef Jorwol het volgende:
Mensen, ik heb nog 1600 punten (wilde wat nieuwe nummers voor Guitar Hero) en wil echt een leuke Arcade spel, of iets anders, in ieder geval een spel
Ik heb afgezien van Hexic geen XBL-spellen, dus welke moét ik gespeeld hebben? BF1943 ga ik op de PC spelen
Ik weet alleen dat Jorien de beste van Fok was/is en vaak aan toernooien meedoetquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:05 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Zover ik weet niet.
[..]
Welke leaderboards?
quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:29 schreef Dynd het volgende:
Serious Sam HD kwam toch naar XBLA? Is er al een datum bekend?
Is het dat al niet eigenlijkquote:Publisher Majesco told Eurogamer that the remake, which will "re-imagine The First Encounter," will be available on XBLA late this summer for 1,200 Microsoft Points. The new version will include four-player online co-op.
Ja, zeker wachten.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:08 schreef jpg97 het volgende:
ja shit, ik wil eigenlijk street fighter 4 kopen, maar nu komt Super streetfighter 4 uit... wachten dan maar?
Briljant zelfs!quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:27 schreef jimjim1983 het volgende:
3 uur lang shadow complex gespeeldbest leuk
21 oktober had ik ergens gelezenquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:29 schreef Dynd het volgende:
Serious Sam HD kwam toch naar XBLA? Is er al een datum bekend?
http://www.infinityward.com/games.php#/videos?id=5quote:Op zondag 4 oktober 2009 15:30 schreef Cyberia18 het volgende:
Vannacht nieuwe trailer (ingame welteverstaan) van Modern Warfare II
Geweldig!quote:Rock Band ontvangt koninklijke DLC met Queen
Sinds de lancering van Rock Band heeft de game al bergen aan downloadable content gekregen. Wekelijks zijn er nieuwe nummers van vele artiesten te koop, maar één band schitterde in afwezigheid: Queen. Harmonix compenseert dat gemis dan ook op 20 oktober, met maar liefst tien nummers van het wereldberoemde groepje.
Om nog even een mooi overzichtje te geven van de muzikale hoogstandjes:
•Another One Bites The Dust
•Crazy Little Thing Called Love
•One Vision
•Fat Bottomed Girls
•I Want It All
•I Want to Break Free
•Killer Queen
•Somebody to Love
•Tie Your Mother Down
•Under Pressure
Over de prijzen is nog niets bekend.
Best OK, maar eigenlijk wat ik had verwacht. Beetje overdreven trailer,... film-achtig zo met die muziek. Maar ja,... ik kijk sowieso liever dev diaries dan trailers.quote:Op zondag 4 oktober 2009 15:30 schreef Cyberia18 het volgende:
Vannacht nieuwe trailer (ingame welteverstaan) van Modern Warfare II
True, heb de laatste tijd al 5 nieuwe spellen gekochtquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:14 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ja, zeker wachten.![]()
Straks stuk of 8 extra personages erbij, wat gameplay tweaks, waarschijnlijk nieuwe stages, bonus-stages, etc etc. En waarschijnlijk komt het voor een zacht prijsje op de markt.
De nieuwe versie lijkt me dus wel het kopen waard, dus dan is het zonde om er nu al geld aan uit te geven.
Geef dat geld tot die tijd dan gewoon lekker uit aan wat andere games om je mee te vermaken
quote:Op maandag 5 oktober 2009 09:19 schreef Chocobo het volgende:Ik denk dat je het in beweging moet zien!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:12 schreef Yi-Long het volgende:
Gaan de mensen hier MW2 ook meteen voor fullprice kopen, of wachten ze even tot ie een normale prijs krijgt!?
Serieus!?quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:14 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
We praten hier over de meest geanticipeerde titel van 2009 dude.
Bij een aantal games interesseert het mij vrij weinig wat het kost, als ik het maar op dag 1 kan halen ergens.quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:12 schreef Yi-Long het volgende:
Gaan de mensen hier MW2 ook meteen voor fullprice kopen, of wachten ze even tot ie een normale prijs krijgt!?
Beste Yi-Long, ik weet inmiddels dat jij altijd op de voorste rij staat als je een spel voor een jodenfooi kunt oprapen, maar ik vrees dat je nu minstens een jaar moet wachten voordat de prijs van MW II zakt. Succes.quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:21 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Serieus!?
Ik denk heus wel dat de hardcore fanbase hem meteen zal aanschaffen (net als dat bij Forza 3 en FIFA10 met die fanbase ook gebeurt), maar zijn er ook mensen die hebben besloten hem te laten liggen totdat ie straks afgeprijsd wordt!?
Jodenfooiquote:Op maandag 5 oktober 2009 13:43 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Beste Yi-Long, ik weet inmiddels dat jij altijd op de voorste rij staat als je een spel voor een jodenfooi kunt oprapen, maar ik vrees dat je nu minstens een jaar moet wachten voordat de prijs van MW II zakt.
Pfff, dat hou ik met gemak vol.quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:43 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Beste Yi-Long, ik weet inmiddels dat jij altijd op de voorste rij staat als je een spel voor een jodenfooi kunt oprapen, maar ik vrees dat je nu minstens een jaar moet wachten voordat de prijs van MW II zakt. Succes.
Never nooit niet. Voor MW2 wil ik nog een uitzondering maken door max. ¤ 50,- te betalen. Normaal gesproken betaal ik echt niet meer dan ¤ 40,- voor een game.quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:12 schreef Yi-Long het volgende:
IDD. Sowieso komen er al genoeg goede games uit, en zijn er nog een zootje games die ik wil/moet spelen, die nu allemaal voor een budgetprijsje te krijgen zijn.quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Never nooit niet. Voor MW2 wil ik nog een uitzondering maken door max. ¤ 50,- te betalen. Normaal gesproken betaal ik echt niet meer dan ¤ 40,- voor een game.
Ik ga MW2 wel direct halen maar voor max. ¤ 50,- gaat zeker lukken! Zie bijv. hier!quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:08 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
IDD. Sowieso komen er al genoeg goede games uit, en zijn er nog een zootje games die ik wil/moet spelen, die nu allemaal voor een budgetprijsje te krijgen zijn.
Tegen de tijd dat ik klaar ben met de games die ik nog heb liggen (en dat zijn er vrij veel), is MW2 allang in de aanbieding.
Weet je het al?quote:Op zondag 4 oktober 2009 13:32 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik kom er morgen op terug ofzo want misschien dat iemand hem wou kopen
quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:29 schreef AQuila360 het volgende:
Ik ga die poppenkast die CoD MW 2 heet niet eens kopen!
ik wacht ong een week voordat hij binnen is, geimporteerd via Gamehubs. Een weekje kan ik nog wel wachtenquote:Op maandag 5 oktober 2009 13:12 schreef Yi-Long het volgende:
Ik vind het niet zo vreemd dat wanneer Activision zulke prijzen gaat vragen, er steeds meer mensen zullen zijn die dan over zullen stappen op spellen branden...quote:
Het is natuurlijk niet Activision die die prijzen hanteert, maar de retail winkels hier in ons Nederlandje.quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:54 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo vreemd dat wanneer Activision zulke prijzen gaat vragen, er steeds meer mensen zullen zijn die dan over zullen stappen op spellen branden...
Doe ik persoonlijk ook (meestal), maar heel veel anderen niet, en eerlijk gezegd kan ik dat wel begrijpen.quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:18 schreef AQuila360 het volgende:
Eens met Fruit!
Als je het niet kunt of wilt betalen dan kun je ook gewoon wachten totdat het spel goedkoper wordt!
Mwah, toen ik 14-15 was en vrij weinig geld had, was dat juist een uitstekend excuus om WEL 'illegale games' te spelen. Ik kocht de games voor de Megadrive, maar voor de C64, de Amiga, PC, en SNES (copybox) kopieerde ik de games gewoon.quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:01 schreef SuperFruitig het volgende:
Verder is het 'niet kunnen betalen' van games natuurlijk nooit een rede om te gaan downloaden
Daar schijnt trouwens iets tegen gedaan te zijn.quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:40 schreef -Dries- het volgende:
Ik ga zoiezo COD:MW 2 niet kopen.. Dat gerespawn van enemies de hele tijd..
Koop gewoon 2dehands Yi dan zit je na een maand of 2 al op de 30 euroquote:Op maandag 5 oktober 2009 15:43 schreef Yi-Long het volgende:
Sowieso, voor de prijs van 1 nieuwe MW2, kun je ook al 3-4 uitstekende games van vorig jaar kopen (Far Cry 2, Mirrors Edge. Dead Space, etc etc. De meesten zijn inmiddels wel voor minder dan 15-20 euro te bestellen.
quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:41 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Daar schijnt trouwens iets tegen gedaan te zijn.
Wie wil er nou spellen uit 2008 spelenquote:Op maandag 5 oktober 2009 15:43 schreef Yi-Long het volgende:
Sowieso, voor de prijs van 1 nieuwe MW2, kun je ook al 3-4 uitstekende games van vorig jaar kopen (Far Cry 2, Mirrors Edge. Dead Space, etc etc. De meesten zijn inmiddels wel voor minder dan 15-20 euro te bestellen.
Tegenwoordig hoef je niet meer 2de hands te kopen om na 2 maanden al op 30 euro te zitten hoorquote:Op maandag 5 oktober 2009 15:46 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Koop gewoon 2dehands Yi dan zit je na een maand of 2 al op de 30 euro![]()
De mensen die die games nog niet gespeeld hebben!?quote:
Grapje johquote:Op maandag 5 oktober 2009 15:50 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
De mensen die die games nog niet gespeeld hebben!?
Of is een game die heel goed was in 2008, opeens volledig RUK in 2009!? Kom nou(!)
Voorbeeld: Rallisport Challenge 2 is nog steeds de allerbeste rally-game aller tijden, ook al is die inmiddels al 5 jaar oud ofzo...
De beste games die ik dit jaar gespeeld heb komen uit 2008...quote:
Dat scherp aanbieden van games komt echt niet omdat ze een bulk-inkoop doen bij de mediamarkt hoorquote:Op maandag 5 oktober 2009 15:49 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Vooral bij de engelse e-tailers komen er regelmatig al zeer snel goede deals voorbij voor de meeste games
Maakt me geen ruk uit waardoor die aanbiedingen komen. Als die games maar goedkoop aangeboden wordenquote:Op maandag 5 oktober 2009 15:57 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Dat scherp aanbieden van games komt echt niet omdat ze een bulk-inkoop doen bij de mediamarkt hoor
dat doe ik ook wel als AQ heb niet wil ruilen, maar als ie dat wel wil is het nog chillerquote:Op maandag 5 oktober 2009 16:23 schreef Ruis het volgende:
[..]
't spel ligt voor een tientje bij play.com mên.
fantaquote:Op maandag 5 oktober 2009 15:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De beste games die ik dit jaar gespeeld heb komen uit 2008...
Uncharted en Ratchet niet.quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De beste games die ik dit jaar gespeeld heb komen uit 2008...
Kut voor je, manquote:Op maandag 5 oktober 2009 17:51 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Na 3,5 jaar moet ik er ook aan geloven: ze RRoD.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |