Ik ben er klaar mee Lennyquote:
Hij is wel grappig, maar de gameplay is zo slecht dat hij snel vervelend wordtquote:Op zondag 4 oktober 2009 13:14 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik ben er namelijk wel benieuwd naar
Ik denk dat de humor me er wel doorheen trektquote:Op zondag 4 oktober 2009 13:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hij is wel grappig, maar de gameplay is zo slecht dat hij snel vervelend wordt
Een beetje meer respect voor de duiters en hun taal aubquote:
Ik heb laatst Dead Space op de Wii gespeeld, een vriend hield de Wiimote vast en ik de Nunchuk, zodat we beiden een hand vrij hadden voor bierquote:Op zondag 4 oktober 2009 13:25 schreef badboynova het volgende:
er word wel heel wat bier gedronken tijdens het game merk in alle topics
Wil je hem misschien ruilen tegen 1 van deze?quote:Op zondag 4 oktober 2009 13:26 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Een beetje meer respect voor de duiters en hun taal aub
Lenny wil je Eat lead kaufen?
Ik kom er morgen op terug ofzo want misschien dat iemand hem wou kopenquote:Op zondag 4 oktober 2009 13:29 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Wil je hem misschien ruilen tegen 1 van deze?
Alone in the Dark
MX vs ATV (promo)
Rumble Roses XX
Crackdown
Moto GP 06
NHL2k7
Perfect Dark Zero
Oke is goedquote:Op zondag 4 oktober 2009 13:32 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik kom er morgen op terug ofzo want misschien dat iemand hem wou kopen
Je moet ook wel als je een hoop kutgames door wilt komenquote:Op zondag 4 oktober 2009 13:25 schreef badboynova het volgende:
Dat doe ik juist niet omdat ik dan helemaal niet meer presteerquote:Op zondag 4 oktober 2009 13:25 schreef badboynova het volgende:
Dikke respect dat je al zo ver komtquote:Op zondag 4 oktober 2009 15:31 schreef Digixz het volgende:
Net Ridge Racer 6 laatste 5 Masters' Route races gehaald, ik helemaal blij, uitgespeeld dacht ik. Niet dus. Komt er nog een 'Final Route' achteraan, nu haal ik het helemaal nooit meer
wel iets geloof ikquote:Op zondag 4 oktober 2009 15:45 schreef MaxC het volgende:
Is er heel veel verschil tussen een Xbox met normale aansluiting en met HDMI op een fullHD tv?
Maar is het de moeite waard om mijn huidige Xbox te verkopen en op marktplaats 1 met HDMI-aansluiting te kopenquote:
Geen verschil, HDMI is alleen makkelijker aansluiten en is ook handiger als je al een ander apparaat hebt die alleen op component aan te sluiten is.quote:Op zondag 4 oktober 2009 15:48 schreef MaxC het volgende:
[..]
Maar is het de moeite waard om mijn huidige Xbox te verkopen en op marktplaats 1 met HDMI-aansluiting te kopen
[CENTRAAL] Xbox 360-games verkoop/ruil topic deel 36quote:Op zondag 4 oktober 2009 15:57 schreef larry_flynt het volgende:
Iemand interesse in deze games:
- Alone in the dark
- Eragon
- Lost
Te ruil tegen een ander leuk spel.
ik heb ook nog een oude 360 zonder HDMI, maar ik laat het lekker zoquote:Op zondag 4 oktober 2009 15:48 schreef MaxC het volgende:
[..]
Maar is het de moeite waard om mijn huidige Xbox te verkopen en op marktplaats 1 met HDMI-aansluiting te kopen
hier welquote:
Uitstekend.quote:Op zondag 4 oktober 2009 17:13 schreef larry_flynt het volgende:
Doet bij jullie xbox live het?
Ja, daar had ik ook last van. Ik heb FIFA09 echt kapot gespeeld, zeker elke avond wel een uurtje als het niet meer is.quote:
Heb jij wel eens Fifa gespeeld tegen Jorien?quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:54 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ja, daar had ik ook last van. Ik heb FIFA09 echt kapot gespeeld, zeker elke avond wel een uurtje als het niet meer is.
Nu bezig met Barcelona in Manager Mode. Ik begon op amateur, hier kon ik nauwelijks winnen
Nu speel ik op professioneel .
Zover ik weet niet.quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:20 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Heb jij wel eens Fifa gespeeld tegen Jorien?
Welke leaderboards?quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:33 schreef Scarface2004 het volgende:
Jorien is kapot-spang met fifa
nummer 6 op leaderboards
Shadow Complexquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:38 schreef Jorwol het volgende:
Mensen, ik heb nog 1600 punten (wilde wat nieuwe nummers voor Guitar Hero) en wil echt een leuke Arcade spel, of iets anders, in ieder geval een spel
Ik heb afgezien van Hexic geen XBL-spellen, dus welke moét ik gespeeld hebben? BF1943 ga ik op de PC spelen
Ik weet alleen dat Jorien de beste van Fok was/is en vaak aan toernooien meedoetquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:05 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Zover ik weet niet.
[..]
Welke leaderboards?
quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:29 schreef Dynd het volgende:
Serious Sam HD kwam toch naar XBLA? Is er al een datum bekend?
Is het dat al niet eigenlijkquote:Publisher Majesco told Eurogamer that the remake, which will "re-imagine The First Encounter," will be available on XBLA late this summer for 1,200 Microsoft Points. The new version will include four-player online co-op.
Ja, zeker wachten.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:08 schreef jpg97 het volgende:
ja shit, ik wil eigenlijk street fighter 4 kopen, maar nu komt Super streetfighter 4 uit... wachten dan maar?
Briljant zelfs!quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:27 schreef jimjim1983 het volgende:
3 uur lang shadow complex gespeeldbest leuk
21 oktober had ik ergens gelezenquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:29 schreef Dynd het volgende:
Serious Sam HD kwam toch naar XBLA? Is er al een datum bekend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |