Ik ookquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:23 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Oma's brei trui,... ik zou hem ook dragen

jij hebt een goed gevoel voor modequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:23 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Oma's brei trui,... ik zou hem ook dragen

Voetbal is voor homo'squote:

Nee idd, jezelf inpakken in een megadik 'padded' kostuum, met overal beschermers en een helm op, en iedere 30 seconden pauze, is een echte mannensport(!)quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:32 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Voetbal is voor homo'sZe liggen al voordat ze aangeraakt worden
Faalhazen
NFL

NHLquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:32 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Voetbal is voor homo'sZe liggen al voordat ze aangeraakt worden
Faalhazen
NFL
320 punten voor een avatar jersey

Ik ben het zowaar met je eens.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:34 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Nee idd, jezelf inpakken in een megadik 'padded' kostuum, met overal beschermers en een helm op, en iedere 30 seconden pauze, is een echte mannensport(!)

Door dat 'megadikke' pak kunnen ze ook harder tegen elkaar inrammen.. Schwalbes maken, dat is echt mannelijk... Overigens zijn de fans bij NFL ook wat sportiever dan bij voetbal... Die zangkorenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:34 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Nee idd, jezelf inpakken in een megadik 'padded' kostuum, met overal beschermers en een helm op, en iedere 30 seconden pauze, is een echte mannensport(!)

Ik vind beide sporten niet bijster interessant maar volgens mij maakt dat een NFL wedstrijd wel leuker jaquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:11 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Door dat 'megadikke' pak kunnen ze ook harder tegen elkaar inrammen.. Schwalbes maken, dat is echt mannelijk... Overigens zijn de fans bij NFL ook wat sportiever dan bij voetbal... Die zangkoren

Ow, ik denk dat de meeste voetballers en voetbalfans ook kotsen op schwalbes en die achterlijke spreekkoren.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:11 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Door dat 'megadikke' pak kunnen ze ook harder tegen elkaar inrammen.. Schwalbes maken, dat is echt mannelijk... Overigens zijn de fans bij NFL ook wat sportiever dan bij voetbal... Die zangkoren
Ik zal maar niet beginnen over Cristiano Ronaldo
[ afbeelding ]
Aaaaah koetjiekoetjie koe...![]()

Soms vind ik NFL wel leuk om te kijken (soms zenden ze die Superbowl live uit op BBC of whatever), maar soms word je ook gek van al die keren dat het spel weer stil ligt...quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:13 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Ik vind beide sporten niet bijster interessant maar volgens mij maakt dat een NFL wedstrijd wel leuker ja

quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:27 schreef Rossdale het volgende:
!!!
Ploft daar ineens Forza 3 op mijn deurmat

* DJ_ is jaloersquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:27 schreef Rossdale het volgende:!!!

Haha nice jobquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:27 schreef Rossdale het volgende:!!!

quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:46 schreef gniffie het volgende:
Je mag forza houden van mij, wat een stom spellie.

Nu kom je ook met de grootste jankbek van heel europa, alhoewel hij erg gegroeid is...hij doet niet meer zo gay.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:11 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik zal maar niet beginnen over Cristiano Ronaldo
[ afbeelding ]
Aaaaah koetjiekoetjie koe...![]()

Doe je mee met CoD4? Gizmo is er ookquote:

Karige maandquote:October 5th - Prince of Persia Epilogue DLC for 560 points
October 12th - Hasbro Family Game Night games (Battleship, Connect 4, Scrabble, Yahtzee, Boggle, and Sorry! Sliders) for ???
October 19th - Resident Evil 5 Versus Mode for ???
October 26th - Fable II Pub Games for 400 points

Ben je nog online?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Doe je mee met CoD4? Gizmo is er ook

quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:46 schreef Reintji het volgende:
En Rossdale? En? En? De eerste achievements al binnen zag ik.

Gewoon nog een keer de back knop indrukkenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 11:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Verder heb je wel een rewind functie die veel mensen waarschijnlijk als een minpunt zien, maar je kunt maar een heeeeel erg klein stukje terugspoelen.

Hmm vandaag werkte dat idd wel, gisteren kon het maar 1 keerquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:10 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Gewoon nog een keer de back knop indrukken

quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
Was een leuk avondje kerels, meer aan het ouwenhoeren dan gamen!
Lig nu alsnog bij me vriendin in bed trouwens

Wel apart dat je een onaffe-versie toch op een retail 360 kan spelen!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:16 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hmm vandaag werkte dat idd wel, gisteren kon het maar 1 keerMisschien een bugje in deze reviewversie. Zo heb ik er al meer gevonden
Maargoed er is in de begeleidende brief al gemeld dat deze nog worden verholpen voordat de game in de winkel ligt.

Forza 3 vol met bugsquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:27 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Wel apart dat je een onaffe-versie toch op een retail 360 kan spelen!

Naja da's dan wel lekker kut voor de mensen zonder Xbox Live... Jammer dat de 0-day patches nu ook bij de consoles zijn aanbeland!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:28 schreef Rossdale het volgende:
Waarschijnlijk komt deze versie wel gewoon in de winkels maar brengen ze nog voor de release direct een patch uit ofzo

Serieusquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:32 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Naja da's dan wel lekker kut voor de mensen zonder Xbox Live... Jammer dat de 0-day patches nu ook bij de consoles zijn aanbeland!

feit is wel dat we steeds meer games met bugs krijgen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:43 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Serieus
Rekening houden met mensen zonder XBOX LIVE is als een website designen en daarmee rekening houden met mensen die 800x600 als schermresolutie hebben![]()

Ik ben niet blij met die toevoeging maar je gaat het toch wel gebruiken als het het op het einde verklootquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:10 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Gewoon nog een keer de back knop indrukken
Diegene waar je al een jaar ofzo mee loopt te leuren in V&Aquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:26 schreef lkb9000 het volgende:
Batman en Ultimate Alliance 2 net bij de gamemania gehaald in ruil voor 6 oude kutgames die nog geen euro per stuk waard waren

quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:32 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Naja da's dan wel lekker kut voor de mensen zonder Xbox Live...

quote:

ja precies die games inderdaadquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:12 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik ben niet blij met die toevoeging maar je gaat het toch wel gebruiken als het het op het einde verkloot![]()
[..]
Diegene waar je al een jaar ofzo mee loopt te leuren in V&A![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |