quote:Op zondag 4 oktober 2009 03:45 schreef JMT het volgende:
Ik vind het ook hooguit irritant als er een dametje in een flat de hele tijd zit te wachten op dr post terwijl ik bezig ben. Zo'n gevoel van "over de schouders meekijken". Bij andere mensen van diezelfde flat, of andere flats, zoek ik zonder probleem ff hun post op uit m'n bundel en overhandig ze dat, als ze er om vragen, maar dit dametje is wel een beetje ehm...nogal irritant ja :/
Moet er btw niet aan denken dat, als ik me kar ffies laat staan omdat ik ff de huisjes rondom bedien, er iemand in gaat lopen snuffelen, dan zou ik wel gelijk me pb+ inlichten sowieso. Mocht hij er niet zijn dan de TC of desnoods uiteindelijk de politie. Ik zou er gewoon melding van maken Chevhb!
Laat staan dat... je ergens post door de gleuf van een deur duwt met al dan niet afgeplakte ruiten, en je ziet een hulpeloos danwel levenloos dametje in de gang liggen... Dan is het gewoon gelijk 112 bellen. Hoop 't alleen nooit mee te maken ondanks ik relatief gezien veel alleenstaande ouderen heb in mn wijk... ;x
De persoon waar ik heen gestuurd heb wil er verder geen extra werk van maken, aangezien hij het pakket nu heeft zonder gedoe, Als ik nu de volgende keer ALLEEN HUISADRES erop zet is de TNT'r dan slimmer?quote:Op zondag 4 oktober 2009 13:35 schreef Jordy-B het volgende:
Nee, dat mag niet. Ik zou contact opnemen met de klantenservice over de gang van zaken. Die kunnen dan de klacht doorsturen naar de betreffende afdeling die vervolgens de betreffende pakketchauffeur een tik op de vingers verkoopt, want aangetekende stukken mogen niet bij de buren worden afgeleverd.
Nee, want aangetekende stukken mogen sowieso niet bij de buren worden aangeboden. TNT geeft zelf aan dat je juist gebruik kan maken van aanvullende diensten om te voorkomen dat een pakket bij de buren wordt aangeboden, dus dan moeten ze aanvullende diensten ook niet bij de buren aanbieden.quote:Op zondag 4 oktober 2009 13:40 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
De persoon waar ik heen gestuurd heb wil er verder geen extra werk van maken, aangezien hij het pakket nu heeft zonder gedoe, Als ik nu de volgende keer ALLEEN HUISADRES erop zet is de TNT'r dan slimmer?
Ok Jordy-B bedankt voor je informatiequote:Op zondag 4 oktober 2009 13:43 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Nee, want aangetekende stukken mogen sowieso niet bij de buren worden aangeboden. TNT geeft zelf aan dat je juist gebruik kan maken van aanvullende diensten om te voorkomen dat een pakket bij de buren wordt aangeboden, dus dan moeten ze aanvullende diensten ook niet bij de buren aanbieden.
En het is niet zo dat alleen de ontvanger een klacht kan sturen, dat kan de afzender als betalende klant natuurlijk ook.
Frontsortering, is dat niet in de postbussen werken?quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:17 schreef silliegirl het volgende:
Zucht, ik heb echt een hekel aan m'n nieuwe werktijden, ik mag pas om 12:00 beginnen... Toch is kijken of daar niks mee te schuiven valt... Bij ons zijn er trouwens vacatures voor de "frontsorteringen", enig idee wat dat is? Is dat voor de postbezorgers de wijken klaar maken ofzo? :S
Volgende week iig lekker een zaterdag vrij!
Volgens mij is 99,9% van de pakketservice door TNT uitbesteed werk. Hier rijden ze ook van een lokaal koeriersbedrijf. Het gaat nu gelukkig al beter dan vroeger. In het verleden waren het figuren die bijv. het verschil tussen de Rijnenburgstraat en de Rijnenburgdwarsstraat niet wisten, aangetekende pakketten bij de buren afgaven of, nog erger, in het portiek zetten en dan zelf tekenden, maar na een aantal klachtentelefoontjes van mij komt dat gelukkig niet meer voor. Wel hebben ze nog steeds moeite met het goed invullen en in de bus gooien van kennisgevingen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:27 schreef F04 het volgende:
Hier komen ze nooit meer met hun mooie oranje bus.Nou enkel van die soort koeriers die ingehuurd worden door tnt
Dat is echt triest. Zo iemand moet gewoon snoeihard aangepakt wordenquote:Op zondag 4 oktober 2009 17:23 schreef xxiessiexx het volgende:
http://www.limburger.nl/a(...)UWS01/910029938/1001![]()
Dat komt door de veel interessantere gespreksonderwerpen die we in dit topic hebbenquote:Op maandag 5 oktober 2009 14:14 schreef Viper86 het volgende:
Pfff, wat gaat dit topic toch snel!
Straks halen we het AH - medewerkerstopic nog in!![]()
Nou dat doe je dan beter dan ik. Ik had nu eigenlijk een college van 13.00 tot 15.00 uur moeten volgen maar ik zit lekker thuisquote:Op maandag 5 oktober 2009 14:54 schreef Viper86 het volgende:
Zeker interessanter dan het college wat ik nu volg.![]()
( gelukkig bijna afgelopen.)
Ga je schamenquote:Op maandag 5 oktober 2009 14:58 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Nou dat doe je dan beter dan ik. Ik had nu eigenlijk een college van 13.00 tot 15.00 uur moeten volgen maar ik zit lekker thuis
Neuh. Rechtsfilosofie is niet echt mijn ding. En ik heb vanochtend wel heel braaf de werkgroep gevolgd.quote:
Pfff, die hoorcolleges zijn dan ook altijd zòòò slaapverwekkend.quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:58 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Nou dat doe je dan beter dan ik. Ik had nu eigenlijk een college van 13.00 tot 15.00 uur moeten volgen maar ik zit lekker thuis
Haha ja helemaal als je een laptop meeneemtquote:Op maandag 5 oktober 2009 15:24 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Pfff, die hoorcolleges zijn dan ook altijd zòòò slaapverwekkend.
Serieus, volgens mij onthoud je alleen maar iets van 1% van wat er gezegd is.
Ik doe dit vanaf mijn iphonequote:Op maandag 5 oktober 2009 15:50 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Haha ja helemaal als je een laptop meeneemtDe reden dat ik die in ieder geval altijd thuis laat
Als ik internet op mijn mobiel dan verbrand ik mijn handen, zo heet wordt dat ding. Is ook een simpeler mobieltjequote:Op maandag 5 oktober 2009 16:09 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Ik doe dit vanaf mijn iphone
Erg verslavend moet ik zeggen, als je ff niks te doen hebt lkkr fok! en op je mobiel.
Ik ook.quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:52 schreef Peterselieman het volgende:
College![]()
Vandaag gewoon een middagdienst gedraaid hoor
Ah, da's wel relaxt. Vooral met de huidige weersomstandigheden. Herfstquote:Op maandag 5 oktober 2009 16:56 schreef Peterselieman het volgende:
Hahaha.
Ik had een autodienstje en moet even wat postbussies ingooien
Als het vrijdag en zaterdag maar droog is (de dagen dat ik moet werken)quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:13 schreef MissSpooky het volgende:
Dit weer is indd echt niksregen/wind, bahbah.
Maja, dat ene dagje in de week
Je hebt wel wat te zien danquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:30 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Ik heb wel weer mazzel morgen, lekker langs weilanden, woonboten, molens en jachthavens in de regen, met als hah een hele dikke gemeentegids. Jay!
Same here, alleen dan kassen, een niewbouw villawijk en Veslavingszorg. 2 buitenwijken omdat niemand anders ze kent. ( en in plaats van de gemeentegids 2 maal ???) standaardlooptijd 5:30.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:30 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Ik heb wel weer mazzel morgen, lekker langs weilanden, woonboten, molens en jachthavens in de regen, met als hah een hele dikke gemeentegids. Jay!
Is dat bij de Haagweg?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 06:22 schreef TokenW het volgende:
[..]
Same here, alleen dan kassen, een niewbouw villawijk en Veslavingszorg. 2 buitenwijken omdat niemand anders ze kent. ( en in plaats van de gemeentegids 2 maal ???) standaardlooptijd 5:30.
Ik mag lijden dat het straks opzeggingen en klachten regent bij Veronica!quote:06-10-2009 - Na een jarenlange en intensieve samenwerking met TNT Post heeft Veronica Uitgeverij besloten om per 1 januari 2010 de distributie van o.a. het Veronica Magazine onder te brengen bij Selektmail. Het gaat hierbij om zo’n 43 miljoen stuks post per jaar.
Met ingang van de eerste week van november zullen wekelijks al 100.000 magazines via Selektmail worden bezorgd. In januari bezorgt Selektmail alle gidsen. Ook de buitenlandse abonnees en krijgen met ingang van 1 januari a.s. via ditzelfde netwerk hun magazine. Hetzelfde geldt voor de nazendingen.
Reden voor overstap naar Selektmail
De reden van deze overstap naar Selektmail heeft niets te maken met de kwaliteit en service van TNT Post. Veronica is altijd uitermate tevreden geweest over de prestaties van TNT Post. De prijs die Selektmail heeft geoffreerd was voor TNT Post onhaalbaar. Daarnaast heeft Selektmail garanties afgegeven voor de kwaliteit, abonneewerving en advertenties.
Met het verlies van het Veronica Magazine verliezen we het grootste RTV-blad van Nederland. Alle overige RTV-gidsen worden nog wel door TNT Post bezorgd.
bron: Commercie
....quote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:47 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Ik mag lijden dat het straks opzeggingen en klachten regent bij Veronica!
Ik denk dat ongeveer 80% uitbesteed is, hier.quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:51 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Volgens mij is 99,9% van de pakketservice door TNT uitbesteed werk. Hier rijden ze ook van een lokaal koeriersbedrijf. Het gaat nu gelukkig al beter dan vroeger. In het verleden waren het figuren die bijv. het verschil tussen de Rijnenburgstraat en de Rijnenburgdwarsstraat niet wisten, aangetekende pakketten bij de buren afgaven of, nog erger, in het portiek zetten en dan zelf tekenden, maar na een aantal klachtentelefoontjes van mij komt dat gelukkig niet meer voor. Wel hebben ze nog steeds moeite met het goed invullen en in de bus gooien van kennisgevingen.
Uuuuh, allemaal?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:04 schreef ultra_ivo het volgende:
Hoeveel van die gidsen in de buitengebieden zullen uiteindelijk toch door ons besteld worden?
Brievenbussen worden hier tegenwoordig ook alleen maar door subcontractors geleegd. ( + haalrit )quote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:59 schreef Dirkos1987 het volgende:
Ik zou graag willen werken bij TNT als pakket koerier of brieven bus legen maar geen mensen nodig in omgeving hier:(
Dat lijkt me echt zo erg, dat je aan het eind van een straat bij de laatste brief erachter komt dat je helemaal niet in de goede straat looptquote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:24 schreef Ohrpolster. het volgende:
Krijg hier net (als enige poststuk) een brief van de Rechtbank bezorgd voor een op dit adres onbekende naam (studentenhuis), in een compleet andere straat en andere wijk/postcode (wel een eindje hier vandaan). Alleen het huisnummer is hetzelfde. Het is ook geen machinefout want er staat geen huisnummer naast de postcode in de rechter-onderhoek (reject dus waarschijnlijk).
Maar hoe die brief dan toch hier terechtkomt(ik vrees nu dat de postbode hier de hele straat verkeerd heeft besteld, maar dat zou ik raar vinden want de straat waar 'ie dan wel had moeten bestellen ligt op minstens 10 minuten fietsen hiervandaan...). Misschien dat ze iemand aangenomen hebben die niet kan lezen
Niet alleen onhandig, in een aantal gemeentes ook illegaal (staat vaak in de APV dat er een huisnummerbordje moet zijn).quote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:40 schreef xxiessiexx het volgende:
Of als iemand het niet nodig vond aan zijn huis een huisnummerbordje te hangen, da's ook onhandig
Ja, nogal apart inderdaad. Maar ik geef ze wel gewoon reclame, het lijken me mensen die bang zijn geen reclame te krijgen en snel gaan klagenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:11 schreef Zipportal het volgende:
Zijn jullie die stickers wel eens tegengekomen: JA-JA stickers?Sommige mensen zijn echt dom bezig. Gaan ze een afgeknipte JA op het NEE gedeelte plakken.
Die krijgen dus echt geen reclame van mij. Of wel of niet een sticker erop doen.
Nou, als dat in mijn gemeente ook zo is, dan kunnen ze aardig wat verdienen aan boetes als ze even een rondje door het dorp lopenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:56 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Niet alleen onhandig, in een aantal gemeentes ook illegaal (staat vaak in de APV dat er een huisnummerbordje moet zijn).
Ik zie wel eens van die YES-YES stickers (van dat tijdschrift), dat ze zeer graag reclame willen. Die vind ik leukquote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:11 schreef Zipportal het volgende:
Zijn jullie die stickers wel eens tegengekomen: JA-JA stickers?Sommige mensen zijn echt dom bezig. Gaan ze een afgeknipte JA op het NEE gedeelte plakken.
Die krijgen dus echt geen reclame van mij. Of wel of niet een sticker erop doen.
Ik negeer eigenlijk altijd de stickers waarbij de "NEE" is afgeplakt/doorgekrast. Dan moeten ze maar een nieuwe sticker plaatsen hoor.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:32 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Nou, als dat in mijn gemeente ook zo is, dan kunnen ze aardig wat verdienen aan boetes als ze even een rondje door het dorp lopen
[..]
Ik zie wel eens van die YES-YES stickers (van dat tijdschrift), dat ze zeer graag reclame willen. Die vind ik leukMaar ik zie inderdaad ook wel van die stickers die met benzinestift (half) door zijn gekrast, nja dat is mij te onduidelijk. Pulk dan gewoon die sticker ervan af.
Terpentine er overheen, en weg is je sticker.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:29 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ik negeer eigenlijk altijd de stickers waarbij de "NEE" is afgeplakt/doorgekrast. Dan moeten ze maar een nieuwe sticker plaatsen hoor.
Bij verweerde stickers (en dan met name die van de gemeente zelf, van voor de "NEE-NEE"-stickers) hou ik er wèl rekening mee.
Het is ook niet zo gek dat er zoveel beschadigde stickers zijn. Die dingen plakken echt als bisonkit, dus eenmaal bevestigd zijn ze met geen mogelijkheid normaal van de bus te krijgen. Ik zie dan ook regelmatig bussen waarbij de sticker is afgeplakt met een stuk ducttape.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |