Ik denk dat ongeveer 80% uitbesteed is, hier.quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:51 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Volgens mij is 99,9% van de pakketservice door TNT uitbesteed werk. Hier rijden ze ook van een lokaal koeriersbedrijf. Het gaat nu gelukkig al beter dan vroeger. In het verleden waren het figuren die bijv. het verschil tussen de Rijnenburgstraat en de Rijnenburgdwarsstraat niet wisten, aangetekende pakketten bij de buren afgaven of, nog erger, in het portiek zetten en dan zelf tekenden, maar na een aantal klachtentelefoontjes van mij komt dat gelukkig niet meer voor. Wel hebben ze nog steeds moeite met het goed invullen en in de bus gooien van kennisgevingen.
Uuuuh, allemaal?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:04 schreef ultra_ivo het volgende:
Hoeveel van die gidsen in de buitengebieden zullen uiteindelijk toch door ons besteld worden?
Brievenbussen worden hier tegenwoordig ook alleen maar door subcontractors geleegd. ( + haalrit )quote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:59 schreef Dirkos1987 het volgende:
Ik zou graag willen werken bij TNT als pakket koerier of brieven bus legen maar geen mensen nodig in omgeving hier:(
Dat lijkt me echt zo erg, dat je aan het eind van een straat bij de laatste brief erachter komt dat je helemaal niet in de goede straat looptquote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:24 schreef Ohrpolster. het volgende:
Krijg hier net (als enige poststuk) een brief van de Rechtbank bezorgd voor een op dit adres onbekende naam (studentenhuis), in een compleet andere straat en andere wijk/postcode (wel een eindje hier vandaan). Alleen het huisnummer is hetzelfde. Het is ook geen machinefout want er staat geen huisnummer naast de postcode in de rechter-onderhoek (reject dus waarschijnlijk).
Maar hoe die brief dan toch hier terechtkomt(ik vrees nu dat de postbode hier de hele straat verkeerd heeft besteld, maar dat zou ik raar vinden want de straat waar 'ie dan wel had moeten bestellen ligt op minstens 10 minuten fietsen hiervandaan...). Misschien dat ze iemand aangenomen hebben die niet kan lezen
Niet alleen onhandig, in een aantal gemeentes ook illegaal (staat vaak in de APV dat er een huisnummerbordje moet zijn).quote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:40 schreef xxiessiexx het volgende:
Of als iemand het niet nodig vond aan zijn huis een huisnummerbordje te hangen, da's ook onhandig
Ja, nogal apart inderdaad. Maar ik geef ze wel gewoon reclame, het lijken me mensen die bang zijn geen reclame te krijgen en snel gaan klagenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:11 schreef Zipportal het volgende:
Zijn jullie die stickers wel eens tegengekomen: JA-JA stickers?Sommige mensen zijn echt dom bezig. Gaan ze een afgeknipte JA op het NEE gedeelte plakken.
Die krijgen dus echt geen reclame van mij. Of wel of niet een sticker erop doen.
Nou, als dat in mijn gemeente ook zo is, dan kunnen ze aardig wat verdienen aan boetes als ze even een rondje door het dorp lopenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:56 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Niet alleen onhandig, in een aantal gemeentes ook illegaal (staat vaak in de APV dat er een huisnummerbordje moet zijn).
Ik zie wel eens van die YES-YES stickers (van dat tijdschrift), dat ze zeer graag reclame willen. Die vind ik leukquote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:11 schreef Zipportal het volgende:
Zijn jullie die stickers wel eens tegengekomen: JA-JA stickers?Sommige mensen zijn echt dom bezig. Gaan ze een afgeknipte JA op het NEE gedeelte plakken.
Die krijgen dus echt geen reclame van mij. Of wel of niet een sticker erop doen.
Ik negeer eigenlijk altijd de stickers waarbij de "NEE" is afgeplakt/doorgekrast. Dan moeten ze maar een nieuwe sticker plaatsen hoor.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:32 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Nou, als dat in mijn gemeente ook zo is, dan kunnen ze aardig wat verdienen aan boetes als ze even een rondje door het dorp lopen
[..]
Ik zie wel eens van die YES-YES stickers (van dat tijdschrift), dat ze zeer graag reclame willen. Die vind ik leukMaar ik zie inderdaad ook wel van die stickers die met benzinestift (half) door zijn gekrast, nja dat is mij te onduidelijk. Pulk dan gewoon die sticker ervan af.
Terpentine er overheen, en weg is je sticker.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:29 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ik negeer eigenlijk altijd de stickers waarbij de "NEE" is afgeplakt/doorgekrast. Dan moeten ze maar een nieuwe sticker plaatsen hoor.
Bij verweerde stickers (en dan met name die van de gemeente zelf, van voor de "NEE-NEE"-stickers) hou ik er wèl rekening mee.
Het is ook niet zo gek dat er zoveel beschadigde stickers zijn. Die dingen plakken echt als bisonkit, dus eenmaal bevestigd zijn ze met geen mogelijkheid normaal van de bus te krijgen. Ik zie dan ook regelmatig bussen waarbij de sticker is afgeplakt met een stuk ducttape.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |