abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73343265

Sports Interactive Games

Welkom bij het meeste geliefde voetbalmanagerspel!
Football Manager 2009 is het spel als het gaat om realistisch managen.
Heb je nieuwe talenten ontdekt of goede staff aangetrokken? Loopt het elftal nog niet helemaal zoals het moet? Heb je geen idee welke tactiek werkt? Welke speler moet ik kopen?
Met dit soort vragen kun je hier terecht, maar natuurlijk kun je ook je vorderingen posten!

ManagersUnited
FMinside
Fuck The Ref
FMforum
Sortitoutsi

FM2009 patch 1

MAC: Intel Processor, OS X 10.5.5 , NVIDIA GeForce 7300 / ATI X1600 Radeon. 1GB RAM
Windows: OS Windows Vista / XP; Vista 2.0 GHz / XP 1.4 GHz; Vista 1 GB / XP 512 MB RAM; 2 GB vrije ruimte;
128 MB NVIDIA FX 5900 Ultra, ATI Radeon 9800, Intel 82915G/82910GL of hoger

01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 |
09 | 10

Als het topic vol is, open dan een nieuw topic met deze openingspost. Vergeet ook de link naar het vorige topic niet. Wijzigingen/toevoegingen op deze OP zijn welkom! Stuur deze dan naar het mailadres/PM van het profiel van donroyco.

© donroyco (met dank aan sjimz)
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
pi_73343613
Het heeft even geduurd maar goed we zijn er weer
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_73343696
In het tweede seizoen met Ajax is het erg spanned in de titelstrijd tussen mij en AZ. In de Champions League uitgeschakeld in de eerst knockout fase tegen Real Madrid. De beker moet ik de finale tegen Vitesse.

Paar screenshots van de strijd tussen mijn team en AZ, onderlingen duel verloren, nu excat gelijk qua punten.

pi_73343851
Ik scoor te weinig iemand tips= Denthino schoot in Brazilie er in een seizoen 40 in, hier bij mij scoort hij amper. Ook Dario,Pantelic,Inzaghi scoren niet.weinig. Suljemani scoort aardig ook Zeegelar scoort voor een links midden veel. Suarez scoort wel veel.
pi_73344243
-

[ Bericht 99% gewijzigd door wakajawaka op 03-10-2009 21:37:43 ]
pi_73344251
Nu hebben we allebei met 3-0 gewonnen in theorie kan PSV ook nog winnen.
pi_73344630
KAMPIOENEN!
  Moderator zaterdag 3 oktober 2009 @ 22:05:39 #8
42184 crew  DaMart
pi_73345426
Het derde seizoen met Vitesse is begonnen. De eerste 2 seizoenen werden we kampioen.

We wonnen eerst de Johan Cruijffschaal met 1-0 van Utrecht. Daarna volgde een zware competitiestart, met in de eerste vier wedstrijden al duels tegen Ajax, Feyenoord en PSV. Ook mocht ik op bezoek bij FC Den Bosch. Deze serie leverde 10 punten op, en voorlopig staan we bovenaan.

In de CL wonnen we de eerste wedstrijd van Anderlecht thuis met 1-0.

Opmerkelijk is overigens dat fans en bestuur het eerst niet eens waren met de aankoop van Gerardo Cortes, maar na een paar wedstrijden vinden ze het zakelijk ee geweldige aankoop .
pi_73345753
Waar vindt ik die tactiek?
pi_73349622
Wanneer komt 10?
pi_73350006
30 oktober geloof ik... Over ongeveer 2 weekjes de demo.
pi_73353864
Ik heb 2 keepers. Eentje is technisch heel erg goed, maar fysiek is ie zeer matig. De andere heeft een goede balans tussen beide. Technisch redelijk, maar fysiek ook. Nu is de vraag: in hoeverre speelt fysiek mee bij een doelman, oftewel wie stel ik op?
pi_73355914
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 12:22 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb 2 keepers. Eentje is technisch heel erg goed, maar fysiek is ie zeer matig. De andere heeft een goede balans tussen beide. Technisch redelijk, maar fysiek ook. Nu is de vraag: in hoeverre speelt fysiek mee bij een doelman, oftewel wie stel ik op?
Welk team ben je, welk systeem ben je. etc...
pi_73359454
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 13:38 schreef wakajawaka het volgende:

[..]

Welk team ben je, welk systeem ben je. etc...
Doet dat er toe? Keeper is een keeper neem ik aan, moet overal hetzelfde doen.
pi_73365017
Nou, als je een tactiek hebt waarbij je keeper wat verder uit zijn doel mag komen en ook wel eens wat met de bal aan de voet mag (Sweeper-Keeper) moet hij fysiek en technisch toch wel beter zijn dan een keeper die zijn lijn niet af komt
*piep*
pi_73367447
Neuh, bij mij moet ie gewoon ballen tegenhouden.
pi_73367819
In mijn 4e seizoen ontslagen bij Bayern Munchen na een 1-8 thuis nederlaag tegen Real Madrid.
Weekje later aangenomen als coach van Celtic en begon meteen met een 1-5 thuis nederlaag tegen de Rangers, mocht meteen weg
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
  zondag 4 oktober 2009 @ 20:45:23 #18
177885 JoaC
Het is patat
pi_73368804
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 12:22 schreef Irritatie100 het volgende:
Reflexen
Hoge Ballen
1 op 1

Springen

Deze zijn belangrijk bij Techniek / Fysiek keepers
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
  maandag 5 oktober 2009 @ 14:55:06 #19
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_73391608
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 20:45 schreef JoaC het volgende:

[..]

Reflexen
Hoge Ballen
1 op 1

Springen

Deze zijn belangrijk bij Techniek / Fysiek keepers
En een lage excentriciteit is ook wel een positief punt. Dan is je doelman een stuk betrouwbaarder en zal hij minder snel rare fratsen uithalen.
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_73394838
Ik heb inmiddels maar een nieuwe keeper gekocht die beide goed heeft

Wat trouwens ook wel irritant is: ik wilde op de laatste dag van de transfermarkt wat spelers halen (ik had net een paar mensen verkocht en moest opvolgers hebben). Nou gaan die boden en het accepteren van een contract altijd snel (ik heb dan ook 3 nieuwe spelers gehaald op de laatste dag ) maar er zit er altijd wel eentje bij die treuzelt waardoor de deadline verloopt en ik weer een half jaar kan wachten Gelukkig heb ik een brede selectie maar het blijft vervelend. Kan ik daar nog iets aan doen?
pi_73411710
Na het spel weer een halfjaar in de ijskast te hebben gezet vandaag toch maar weer eens begonnen te spelen met mijn oude save game, omdat iedereen die eens FM heeft gespeeld altijd verslaafd blijft.
Speel momenteel weer met Barcelona om een beetje in te komen, vind het toch aardig moeilijker dan voorafgaande delen, speel al bijna 10 jaar FM/CM!
Ben al aardig wat seizoenen op weg en o.a. Ronaldo, Guardado, Saivet + paar talentjes gekocht.. Probleem is alleen bij mij dat ik als ik spelers train op een bepaalde positie en ze daar zeker wel uit te voeten kunnen ze nooit lichtgroen worden in de tactiek wat dus betekend dat hun status op "natuurlijk" komt te staan.
Mijn laatste vraag was als iemand weet of de Ultimate_Training_2 een beetje goed is?
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 13:29:23 #22
110074 Der_Michael
C.E.O of Derrari
pi_73422358
Heb Fm2009 een hele tijd gespeeld op de pc van mijn ouders. Nu ben ik sinds kort samen gaan wonen en wilde ik hem installeren op de laptop van mijn vriendin. Dit heb ik net zoals altijd gedaan via steam. Nadat ik het serie nummer had ingevoerd, gaf hij dus aan dat dit nummer al ingebruik was door mij. Is er een andere manier om hem te installeren? Of moet ik hem van mijn oude computer verwijderen om nog te kunnen spelen??
'in this life, to earn your place you have to fight for it' - -Shakira
'I can't really imagine life without Formula One'- Michael Schumacher
'Women - always in trouble with them, but can't live without them' -Ayrton Senna
pi_73422390
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 23:39 schreef poiuytr het volgende:
Na het spel weer een halfjaar in de ijskast te hebben gezet vandaag toch maar weer eens begonnen te spelen met mijn oude save game, omdat iedereen die eens FM heeft gespeeld altijd verslaafd blijft.
Speel momenteel weer met Barcelona om een beetje in te komen, vind het toch aardig moeilijker dan voorafgaande delen, speel al bijna 10 jaar FM/CM!
Ben al aardig wat seizoenen op weg en o.a. Ronaldo, Guardado, Saivet + paar talentjes gekocht.. Probleem is alleen bij mij dat ik als ik spelers train op een bepaalde positie en ze daar zeker wel uit te voeten kunnen ze nooit lichtgroen worden in de tactiek wat dus betekend dat hun status op "natuurlijk" komt te staan.
Mijn laatste vraag was als iemand weet of de Ultimate_Training_2 een beetje goed is?
Maar dat is toch logisch? Het is nou eenmaal niet hun natuurlijke positie.
- link verwijderd. niet terugplaatsen! -
pi_73422839
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 13:30 schreef GeneraalUli het volgende:

[..]

Maar dat is toch logisch? Het is nou eenmaal niet hun natuurlijke positie.
Ik las laatst ergens dat het bij hele jonge spelers wel mogelijk is om een nieuwe positie op natuurlijk te krijgen.
pi_73424251
Ga weer verder met mijn Portogame.

erg matige tvp
It Never Hurts To Help!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')