Welk team ben je, welk systeem ben je. etc...quote:Op zondag 4 oktober 2009 12:22 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb 2 keepers. Eentje is technisch heel erg goed, maar fysiek is ie zeer matig. De andere heeft een goede balans tussen beide. Technisch redelijk, maar fysiek ook. Nu is de vraag: in hoeverre speelt fysiek mee bij een doelman, oftewel wie stel ik op?
Doet dat er toe? Keeper is een keeper neem ik aan, moet overal hetzelfde doen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 13:38 schreef wakajawaka het volgende:
[..]
Welk team ben je, welk systeem ben je. etc...
Reflexenquote:Op zondag 4 oktober 2009 12:22 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb 2 keepers. Eentje is technisch heel erg goed, maar fysiek is ie zeer matig. De andere heeft een goede balans tussen beide. Technisch redelijk, maar fysiek ook. Nu is de vraag: in hoeverre speelt fysiek mee bij een doelman, oftewel wie stel ik op?
En een lage excentriciteit is ook wel een positief punt. Dan is je doelman een stuk betrouwbaarder en zal hij minder snel rare fratsen uithalen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:45 schreef JoaC het volgende:
[..]
Reflexen
Hoge Ballen
1 op 1
Springen
Deze zijn belangrijk bij Techniek / Fysiek keepers
Maar dat is toch logisch? Het is nou eenmaal niet hun natuurlijke positie.quote:Op maandag 5 oktober 2009 23:39 schreef poiuytr het volgende:
Na het spel weer een halfjaar in de ijskast te hebben gezet vandaag toch maar weer eens begonnen te spelen met mijn oude save game, omdat iedereen die eens FM heeft gespeeld altijd verslaafd blijft.
Speel momenteel weer met Barcelona om een beetje in te komen, vind het toch aardig moeilijker dan voorafgaande delen, speel al bijna 10 jaar FM/CM!
Ben al aardig wat seizoenen op weg en o.a. Ronaldo, Guardado, Saivet + paar talentjes gekocht.. Probleem is alleen bij mij dat ik als ik spelers train op een bepaalde positie en ze daar zeker wel uit te voeten kunnen ze nooit lichtgroen worden in de tactiek wat dus betekend dat hun status op "natuurlijk" komt te staan.
Mijn laatste vraag was als iemand weet of de Ultimate_Training_2 een beetje goed is?
Ik las laatst ergens dat het bij hele jonge spelers wel mogelijk is om een nieuwe positie op natuurlijk te krijgen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:30 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
Maar dat is toch logisch? Het is nou eenmaal niet hun natuurlijke positie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |