Zo kun je tegenwoordig elke kermis wel omschrijven haha.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 09:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
Is de kermis in Nijmegen iets aan? Ik woon er nu ook pas tig jaar maar nooit geweest!
Bietje wat lokaal tuig dat hangt bij de botsautootjes? Hier en door een kloppartij tussen de ene groep en de andere?
Das toch gaaf?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 10:00 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zo kun je tegenwoordig elke kermis wel omschrijven haha.
Ik denk als je een kijkje wilt nemen je het beste morgen kan gaan, zijn de winkels open en er is een markt.
Musequote:Op zaterdag 3 oktober 2009 10:07 schreef Dupje het volgende:
Goeiemorgen! Net kaartjes besteld voor Moby!![]()
Mijn concertagenda wordt nu wel erg:
16 oktober Greenday
10 november Moby
14 november Muse
15 november Shinedown
17 november Deep Purple
26 november Daily Bread
In een week 4 concerten
Al uitverkocht zekers?quote:
Ja, al 2 keerquote:
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 10:24 schreef HostiMeister het volgende:
mogguh
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 10:18 schreef morgane het volgende:
Je hebt 't er maar druk mee Dupje!Wel heel gaaf dat je naar Deep Purple gaat.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 10:18 schreef morgane het volgende:
Je hebt 't er maar druk mee Dupje!Wel heel gaaf dat je naar Deep Purple gaat.
Haha ja vet he. Dat vind ik toch wel een band die je OOIT live gezien moet hebben. Ofja, ik vind het zelf dat ik die live gezien moet hebbenquote:
Nee joh! Het is geen Oss dus ik heb geen mes bij!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:08 schreef swarmahoer het volgende:
dk gaat dus kampers klappen op de kermis?
Dat heb je mooi goedquote:
Same here. Maar dat komt ook door enkelvoudige beglazing, kozijnen met enorme kieren en een scheur in de muur waar kou doorheen komtquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:23 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Heb zelfs de verwarming aanstaan, en dat is niet snel
Eind 2005, een jaar of 4 dus. Daarmee verwacht ik wel kans te maken.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:33 schreef Californium het volgende:
hoeveel inschrijftijd heb je.... wel een mooie kans... alles voor jezelf
Keuzes maken jongenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Eind 2005, een jaar of 4 dus. Daarmee verwacht ik wel kans te maken.
Inderdaad, alles voor mezelf en het vooruitzicht dat ik er nog een jaar of twee kan wonen. Maar in het meest ongunstige geval (en dat is een zeer reële optie), ook een rekening van 530 euro voor mezelf, en da's toch een hoop geld. 150 euro per maand meer dan ik nu betaal, en da's een hoop geld. Van 1.800 euro op jaarbasis kan ik ook sparen voor een andere auto, een nieuwe tv kopen of eindelijk eens goed op vakantie gaan.
Yorkquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:09 schreef SLP_ het volgende:
Krijg net een leuke aanbieding van Super de Boer! 3 daagse minicruise naar Hull of York: voor SDB personeelslid gratis en voor de medepassagier 79 euro of 99 euro [afhankelijk van welke dag je vertrekt]. Super vet! Lijkt me best wel leuk, misschien dat ik dat wel ga doen in de kerstvakantieIemand hier toevallig wel es in York geweest?
Ja ik moet nog ff kijken of ik het in de kerstvakantie of herfstvakantie doe en wie er meekan enz.Want het lijkt mij echt gaafquote:
Ik weet op voorhand m'n jaarinkomen nog niet. Van dit jaar kan ik wel een reële schatting maken, maar van volgend jaar niet. En de huursubsidie die je kan krijgen is afhankelijk van je inkomen in het jaar zélf. Kortom: ik weet pas eind volgend jaar waar ik met terugwerkende kracht aan toe ben. En dat is nu net het hete hangijzerquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:54 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Keuzes maken jongen![]()
Huursubsidie kun je a la minute controleren of je er voor in aanmerking komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |