Tel eens vanaf hier: [KSC #1496] Alle ninja's falenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:11 schreef marcb1974 het volgende:
Wat een mislukt kwartet was dat zeg DM
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
draai me ff om en de andere topic's was al vol![]()
ik kwam er pas achter toen ik iemand wilde snelquoten
gaat wel lekker snelquote:
ik heb het volgens mij ook niet gezien.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
maar OA heeft nog nergens de top 100 geplaatst of heb ik er over heen gekeken
quote:[Top 100 van donderdag 1 oktober 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
06. 164 Pheno
43. 085 MaleDuck
58. 075 BrandX
63. 072 wel.o.k
84. 059 goldfinger1963
75 post, netjes welquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
mocht die ze al geplaatst hebben dan is dit iig de herhaling
[..]
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart zet de klok op werk van Nijns half uur vooruit!
BX tot straksquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:38 schreef BrandX het volgende:
ik ga me maar ff opfrissen en ff naar de supermarkt, hier is het nu toch superstil
nijnsquote:
Dat wilde ik doen, maar toen werd ik weer afgeleid.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
maar OA heeft nog nergens de top 100 geplaatst of heb ik er over heen gekeken
Dankquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
mocht die ze al geplaatst hebben dan is dit iig de herhaling
[..]
your welcomequote:
dat is vanavondquote:
Vanaf hoeveel personen spreek je eigenlijk van een orgie?quote:
Als je niet genoeg hebt aan 1 fonduestel?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:22 schreef OA het volgende:
[..]
Vanaf hoeveel personen spreek je eigenlijk van een orgie?
* OA kijkt even naar buitenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:28 schreef Pheno het volgende:
Alsof wiet in een prachtige verpakking zit
Ik ben blij dat ik daar nooit naar toe hoef. Een van de voordelen.quote:
Succesquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:35 schreef Pheno het volgende:
Onderzoek. het is nu al een hel op de weg, Arnhem is 10km, doe je een half uur over om half 3
Poepzooi
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:35 schreef Pheno het volgende:
Arm Tokio, kunnen ze al die vlaggen weer weghalen die ze dit voorjaar hadden hangen op echt de meest wazige plekken :d
Een van de voordelen van wat?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik daar nooit naar toe hoef. Een van de voordelen.
Waarom denk je dat ik 200+ kan halenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:37 schreef OA het volgende:
[..]
Een van de voordelen van wat?
O ja, je hebt geen vrienden, zeg je altijd.
Het hoeft trouwens niet, maar dan krijg je achteraf weer scheve gezichtenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik daar nooit naar toe hoef. Een van de voordelen.
Autisten?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:38 schreef OA het volgende:
[..]
Het hoeft trouwens niet, maar dan krijg je achteraf weer scheve gezichten
quote:
Dat ga je soms wel denkenquote:
Dat moet ik ook weer eens spelen. Op de PS2 weliswaarquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:40 schreef Pheno het volgende:
Straks lekker Gran Tourismo spelen, net gehaald voor de psp.
Jij gaat naar receptiesquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:41 schreef BrandX het volgende:
[..]
ah, dat is dan dus het essentiele verschil tussen jou en mij
Jij beweert dat je wél vrienden hebt?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:41 schreef BrandX het volgende:
[..]
ah, dat is dan dus het essentiele verschil tussen jou en mij
En ongeloofwaardig.quote:
Wij hebben sinds kort een Thaise toko in de straat zittenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:44 schreef Pheno het volgende:
Ik heb de toko weer leeggekocht, ik kan daar rustig een uur rondneuzen
Maar gelukkig is de oppersmurf hier om ons te helpen: ga ervoor marc!!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:44 schreef marcb1974 het volgende:
Jullie kunnen ook echt niets ook hier he
Topic is nog niet vol namelijk
Dat hoeft van niet, ik ga toch naar een groothandel als het echt moet. Sushirijst heb ik bv genoeg tot 2011quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:45 schreef OA het volgende:
[..]
Wij hebben sinds kort een Thaise toko in de straat zitten
Hij heeft daarnaast ook nog andere, niet hier nader te noemen, dingen gedaan die verre van door de beugel kunnen, waaronder mensen beschuldigen van dingen waar je ze niet voor beschuldigd (static pedo benoemen en daarop doorgaan. Stond in ZUU) en andere zaken.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:43 schreef Pheno het volgende:
Even een vraagje die je niet hoeft te beantwoorden btw: maar waarom is Het hupt nu uiteindelijk geband? Wat iedereen doet in zijn priveleven is toch geen zaak van fok? Laat staan dat ze met maatregelen moeten komen?
Hoi, waar is datquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:45 schreef OA het volgende:
[..]
OAdin pas overal zoeken naar citroengras... heel de stad doorgeweest, nergens te vinden.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:45 schreef OA het volgende:
[..]
in ieder geval lekker scherpquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:44 schreef Pheno het volgende:
Erwten met wasabi gekocht. Geen idee of het lekker is
Ah, ok. Ik vond het allemaal al zo apart.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:47 schreef BrandX het volgende:
[..]
Hij heeft daarnaast ook nog andere, niet hier nader te noemen, dingen gedaan die verre van door de beugel kunnen, waaronder mensen beschuldigen van dingen waar je ze niet voor beschuldigd (static pedo benoemen en daarop doorgaan. Stond in ZUU) en andere zaken.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:47 schreef OA het volgende:
[..]
OAdin pas overal zoeken naar citroengras... heel de stad doorgeweest, nergens te vinden.
Maar ze was 100 meter verderop vergeten te kijken
Als je het precies wilt weten, PM ik het je wel.quote:
Ik kan het hebben.quote:
Wel goed weken eerstquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:47 schreef OA het volgende:
[..]
OAdin pas overal zoeken naar citroengras... heel de stad doorgeweest, nergens te vinden.
Maar ze was 100 meter verderop vergeten te kijken
Vakantie is voor het plebs!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:49 schreef Pheno het volgende:
Ik heb weer zin om na deze vakantie naar Japan te gaan. Al lang niet meer geweest
Lees: je vrouw doet nu even de was en je kunt stiekem in het weekend fokken.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:48 schreef wel.o.k het volgende:
ik moet gewoon tvp-en
Japan nietquote:
Weken?quote:
Das dan wel weer waarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |