Telkens twee keer de helft!quote:
Ik zou er niet op rekekning.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:26 schreef OA het volgende:
Ik heb nogal een lange reistijd vandaag, dus ik ben pas tegen 6 uur thuis![]()
#1497 is dan nog niet vol, toch?
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:04 schreef wel.o.k het volgende:
argh, overwerk![]()
operatie stofwolk gemist![]()
dan maar rustig naar huis gaan.
prettig weekend allemaal
beter dan vier keer een kwartquote:
druk mee bezigquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:21 schreef marcb1974 het volgende:
Kom op, jullie krijgen deze ook nog wel vol gebaggerd
LLquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:28 schreef Ladylike het volgende:
Ik ga niet meehelpen aan het sluiten, ik ben hier al weg
quote:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:23 schreef DaMart het volgende:
Ik zocht een koffieplaatje voor BX, en kwam deze koffietettenfoto tegen (NSFW dus).
En dat ook nog eens op de website mucl.de.
BX wordt per uur betaald voor haar posts in de KSC. Als OA naar huis is, kan hij haar nota dus niet meer op tijd betalen, en komt de volgende dus nooit volquote:
iemand die me snapt! Weer iemand!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
BX wordt per uur betaald voor haar posts in de KSC. Als OA naar huis is, kan hij haar nota dus niet meer op tijd betalen, en komt de volgende dus nooit vol.
Post ondertussen een boekenlijstje in het topic in mijn sig... weer eentje dichter bij de 30.000quote:
een lnk naar een gesloten topicquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Post ondertussen een boekenlijstje in het topic in mijn sig... weer eentje dichter bij de 30.000.
quote:
Je lijst hoeft geen 30 boeken lang te zijn hoor. Als jij er maar 5 weet die je wilt noemen, dan mag dat bijvoorbeeld ookquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:38 schreef BrandX het volgende:
en zo veel boeken ken ik niet bij naam en toenaam.
ik lees heel veel maar vergeet namen en titels
ik moet nog tot half 6quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:44 schreef Dr_Flash het volgende:
ja nog welMaar binnen 10 minuten ben ik weg
ik zal van de week es kijkenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:40 schreef DaMart het volgende:
[..]. Ik had toen te veel tabs open staan... de link uit de verkeerde gekopieerd dus
.
[..]
Je lijst hoeft geen 30 boeken lang te zijn hoor. Als jij er maar 5 weet die je wilt noemen, dan mag dat bijvoorbeeld ook.
oeh dat is wel een leuke tip jaquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat ook wel helpt is al die opsomtopics in MEN
jeeeeeeeeeeeej een vriendinnetjequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:51 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik ben er nog hoor
ik ga pas om half 7 boodschappies doen
mjah, vind het wat gezocht, maar ik doe wel wat daarquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik had ook MEN nodig voor die 315 toen.
Nog maar 63 te gaan... tot half zeven is dat ruim 1 post per minuut maarquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:04 schreef BrandX het volgende:
[..]
mjah, vind het wat gezocht, maar ik doe wel wat daar
ben niet zo'n speedposterquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nog maar 63 te gaan... tot half zeven is dat ruim 1 post per minuut maar.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:05 schreef BrandX het volgende:
[..]
was je aan het thuiswerken vandaag dan?
Ik help wel even danquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:07 schreef BrandX het volgende:
ik hoop dat ik zo de lapo heb, zodat ik de nieuwe kan openen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |