's avonds brood smeren denk ikquote:Op zondag 4 oktober 2009 09:59 schreef Fuente het volgende:
Ik heb 's ochtends echt geen tijd om zo creatief te zijn (en 's avonds ben ik blij als ik klaar ben met koken etc). Dus meestal gaan hier gewoon boterhammen mee, of een wrap. Wele en superleuk topic, maar ik vraag me af waar jullie dan de tijd vandaan halen om er zo mee bezig te zijn?
Ja maar dat vind ik zelf al niet eens lekker de volgende dag, dus dat doe ik Sara ook niet aanquote:Op zondag 4 oktober 2009 10:09 schreef moussy het volgende:
[..]
's avonds brood smeren denk ik
Als je iedere dag een gepimpte trommel meegeeft is dan de lol er na een tijdje voor de kinderen niet af?
Dat mag op de school van mijn kinderen al niet.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:10 schreef _Arual_ het volgende:
Verder vond ik het altijd fijner om van die kleine pakjes jam/worst/hagelslag/la vache qui rit mee te krijgen en dan zelf het brood smeren op het moment dat je het ging eten. Smaakte veel verser!
zo:quote:Op zondag 4 oktober 2009 09:59 schreef Fuente het volgende:
Ik heb 's ochtends echt geen tijd om zo creatief te zijn (en 's avonds ben ik blij als ik klaar ben met koken etc). Dus meestal gaan hier gewoon boterhammen mee, of een wrap. Wele en superleuk topic, maar ik vraag me af waar jullie dan de tijd vandaan halen om er zo mee bezig te zijn?
quote:
Wat een rare regel, lopend je eten op moeten eten. Hier op school is het precies omgekeerd, je mag alleen aan tafel eten en niet lopendquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:08 schreef Lois het volgende:
Geweldig topic!![]()
Eva is de enige die brood op school eet bij ons, en die wil (als echte autist) echt elke dag hetzelfde mee.
Iris krijgt fruit mee voor de ochtendpauze, of een koekje. Sinds dit schooljaar moeten ze tijdens het buitenspelen het tussendoortje opeten dus nu heeft ze liever een (klein) koekje mee omdat fruit te lastig is om lopend te eten. Vind het ook een absurde regel maar goed het is een regel.
Nee johquote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:32 schreef mijsje het volgende:die uitsteekvormpjes... eerst puzzelen, en dan lekker eten... hoezo je mag niet spelen met je eten?
zeg, hoort dit niet meer in KPD thuis?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:32 schreef mijsje het volgende:
wat een grappig filmpje inderdaad!!!(er is er nog eentje van een man die zich in 5 minuten klaarmaakt, die is ook grappig... is van hetzelfde programma)
Van Baukje heb je ook amandelstukjes (en schaafsel) die kun je er ook insteken als stekeltjesquote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:07 schreef MarjoleinA het volgende:
Ziet er goed uit Trui!
Ik denk dat ik ze met maanzaad maak zaterdag.
Dat geeft volgens mij iets meer een egeltjes stekeltjes effect![]()
waarschijnlijk...quote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:23 schreef trui het volgende:
[..]
zeg, hoort dit niet meer in KPD thuis?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
550 in totaalquote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:39 schreef Ca.ra het volgende:
Huup, ik wil m misschien wel als bento later voor Thomas. Hoeveel ml is hij ongeveer?
De Action verkoopt ze ook voor heel weinig.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:02 schreef Troel het volgende:
Leuk gedaan! ZIjn het nou siliconenvormpjes bij de komkommer?
ik vind zelf mn komkommer altijd nog prima te eten na een uur of 4. Ik maakte het altijd 's morgens en at het rond 1 uur op. Zolang het trommeltje gewoon dicht blijft valt het wel mee met het uitdrooggehalte. Als je de plakjes los op het aanrecht legt dan drogen ze wel uitquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:32 schreef debuurvrouw het volgende:
Hoelang is niet zo lang TF? Hier moet het toch al gauw 4 uur zitten....![]()
Tomaten bevorderen de afbraak van zetmeel. Zet de tomaatjes tussen andere belg in en dan tussen het brood. Anders wordt je brood erg zacht en smerig tegen de middag.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:11 schreef Lishe het volgende:
N.a.v. posts op het bankje een topic over de inhoud van de broodtrommel van (schoolgaande) kinderen.
Na de welbekende boterhammen met smeerkaas en boterhamworst wordt het tijd voor afwisseling!
Tips over het vershouden van de lunch, makkelijke succesnummers... Roept u maar!
Cherrytomaten, druifjes en zelfs sushi. Alles mag.
Let op: Dit is geen Bento-topic, daarvoor moet je in CUL zijn!
Haha, van mij mag dit kind best wel slapen tijdens de les, hij is al druk genoeg zonder koffie.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:34 schreef beefcake het volgende:
Koffie![]()
![]()
Misschien had het kind slecht geslapen
Meestal gaat zoiets in overleg met de ouders. En dan vind ik het geen probleem. Maar ik wil dat dan wel besproken hebben. Dus niet dat een kind 's maandag naar me toe komt met een of ander lul verhaal.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:34 schreef _evenstar_ het volgende:
ik vind dat ook raar, sowieso dat ouders hun dat geven aan hun kind.
oke arwen krijg een flesje kindercola per week, maar ja die krijgt ook nooit snoepjes oid. dus ze mag echt wel eens iets speciaals
Maar Amaranta ( en andere juffen) hoe doen jullie het dan als een kindje om bepaalde redenen een extra voeding nodig heeft zeg maar. ( en bedoel dan meer aan hoeveelheid zeg maar, ik vind MCdonalds en snoep echt onzin, maar bijv wel 3 stuks fruit ipv 1, en ipv 2 boterhammen tussen de midddag een min of meer " warme" maaltijd als in salade oid. ?
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:38 schreef moussy het volgende:
Ik zie kinderen ook wel eens lopen met zo'n blikje energy drank, red bull namaak achtig iets en dat zijn dan de kinderen van Cas' leeftijd, 6!
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:38 schreef moussy het volgende:
Ik zie kinderen ook wel eens lopen met zo'n blikje energy drank, red bull namaak achtig iets en dat zijn dan de kinderen van Cas' leeftijd, 6!
Hij had het over iets met caramel. Maar goed, de beker had dus gelekt en de hele klas stonk naar smerige koffie. Dus hij heeft er uiteindelijk niet eens van gedronken.quote:
Nou daar zit natuurlijk ook behoorlijk wat suiker inquote:
';) graag voorsnijden aub, vooral bij de kleuters, als juf al die mandarijnen moet pellen....quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb van die tupperware doosjes en daar doe ik dus wel heel krenterig gewoon 1 liga in. Of fruit in partjes.
Of ik stop er twee liga`s in en geef opdracht er 1 over te laten, of hooguit weg te geven aan een ander kindje als dat wat vergeten is.
Ik probeer ook altijd wel geschikte tussendoortjes te vinden voor ze, en chocola hoort daar wmb niet bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |