Het was maar een voorbeeldfoto die ik snel van het net geplukt had. Ik vind 1 ei ook wel genoeg ja.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 00:35 schreef kissaa het volgende:
[..]
Die bento's zijn prachtig om te zien maar zijn 4 hardgekookte eieren niet een beetje teveel van het goede?
Dat wordt redelijk zompigquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:54 schreef snoopy het volgende:
oeh, ook een lekker idee Ca.ra, pitabroodjes![]()
En ik bedacht me dat ik vroeger ook wel eens gebakken ei/omelet op brood meekreeg. Maar ik kan met niet herinneren of dat 'lekker' bleef of zompig werd?
goed af laten koelen voor je hem op brood mikt doet een hoop.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:54 schreef snoopy het volgende:
oeh, ook een lekker idee Ca.ra, pitabroodjes![]()
En ik bedacht me dat ik vroeger ook wel eens gebakken ei/omelet op brood meekreeg. Maar ik kan met niet herinneren of dat 'lekker' bleef of zompig werd?
Whahahahaa! Het eigeel bolletje wordt hier zorgvuldig uit het ei gehaald en liefdevol geaaid, want dat was ooit een kuikentje. Wee je gebeente als je het durft op te etenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:53 schreef trui het volgende:
[..]
haha leuk! maar dan zouden ze 't hier niet meer willen eten hoor. ik moest nu al praten als brugman om ze ervan te overtuigen dat dat geel niet het kuikentje is.
das het lekkerste van het ei!!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:09 schreef Lois het volgende:
[..]
Whahahahaa! Het eigeel bolletje wordt hier zorgvuldig uit het ei gehaald en liefdevol geaaid, want dat was ooit een kuikentje. Wee je gebeente als je het durft op te eten![]()
Peet noemt het de ongesteldheid van de kip, dan ben je ook meteen genezenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:09 schreef Lois het volgende:
[..]
Whahahahaa! Het eigeel bolletje wordt hier zorgvuldig uit het ei gehaald en liefdevol geaaid, want dat was ooit een kuikentje. Wee je gebeente als je het durft op te eten![]()
haha ik ookquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:48 schreef moussy het volgende:
[..]
Peet noemt het de ongesteldheid van de kip, dan ben je ook meteen genezen
Als ik een auto of zo op zijn bord maak is Fons daar idd erg blij mee.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:06 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
... maar het nut van 'een leuke vorm' werd die avond voor mij wel duidelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |