oh maar brood is toch niet onverantwoord ofzo als lunch?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:09 schreef trui het volgende:
snoopy, een ei zou ik niet in stukjes doen hoor.
verder ben ik ook niet zo creatief met den broodbak. geen tijd voor en 't zijn ook wel érg kieskeurige eters, dus met wraps bijvoorbeeld zou ik ze echt niet blij maken. evenmin met stukjes paprika (maar voor mezelf lijkt zo'n gezond broodbakje me wel wat!). gewoon een paar boterhammetjes met kaas, pindakaas, pastachoca oid en een pakje chocomel. soms wat druifjes erbij. niet zo verantwoord misschien maar 't is gelukkig maar voor 2 dagen per week. en als tussendoortje krijgen ze wel regelmatig fruit mee, al doen we dat ook dagelijks thuis nog wel dus ik heb er ook geen probleem mee als er een ontbijtkoekje mee gaat bij wijze van tussendoortje.
oh ja dat is ook zo, slik en stik gevaar.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:17 schreef trui het volgende:
huup, nou ja, wel minder verantwoord dan allerlei vitaminerijke toevoegingen waarover ik hier lees.maar snoepjes erbij doe ik nooit. en die ronde worteltjes: thuis eten ze die graag maar ik zou ze niet gauw meegeven naar school, omdat er tijdens 't overblijven aardig gekeet wordt. ik vind die dingen toch altijd een beetje eng qua verslik/stik-gevaar.
haha leuk! maar dan zouden ze 't hier niet meer willen eten hoor. ik moest nu al praten als brugman om ze ervan te overtuigen dat dat geel niet het kuikentje is.quote:
Ik heb een heel arsenaal aan speciale vormpjes en uitstekers enzo, maar brood gaat bij mij in stukken met een scherpe hobbyschaar. Dat werkt veel secuurder dan met een mes, en dan verschuift je brood+beleg niet.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:33 schreef E.T. het volgende:
[..]
hoe krijg je het gesneden?? Dat gaat mij echt niet lukken zo..![]()
Tomaat en komkommer wordt hier trouwens niet gegeten, dat vinden ze geen van drieen lekker (komkommer met azijn en suiker dan weer wel).
Overigens ben ik wel zo'n krent dat ik het vertik om voor twee dingetjes om een trommel 'gezond' of verantwoord op te leuken een hele verpakking van iets te kopen waarbij ik de rest weg kan gooien omdat er thuis niet naar omgekeken wordt..
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:53 schreef trui het volgende:
[..]
haha leuk! maar dan zouden ze 't hier niet meer willen eten hoor. ik moest nu al praten als brugman om ze ervan te overtuigen dat dat geel niet het kuikentje is.
Die bento's zijn prachtig om te zien maar zijn 4 hardgekookte eieren niet een beetje teveel van het goede?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:37 schreef Ca.ra het volgende:
Dus het mag eigenlijk niet van de OP maar voor een ei: het kapje er zigzag afsnijden, alleen het wit. Van het stukje geel dat je dan ziet een kuiken maken met een paar priegeltjes paprika/wortel. zoiets dus:
[ afbeelding ]
Of ik zie net deze:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:53 schreef trui het volgende:
[..]
haha leuk! maar dan zouden ze 't hier niet meer willen eten hoor. ik moest nu al praten als brugman om ze ervan te overtuigen dat dat geel niet het kuikentje is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |