dat ja...quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:22 schreef Lishe het volgende:
Het gaat niet om ingewikkeld voor Vlindur, natuurlijk is dat ook goed.
Maar steeds meer kinderen blijven over, en soms na school nog naar de BSO. En ik vind het dan fijn om mijn kind wat lekkers mee te geven, wat ook nog gezond is.
Maar na de 100ste banaan met gezichtje gelooft ze het wel volgens mij, dus toe aan iets nieuws!
zegt ook niemand dat je niet oz mag denken, maar in Lishe haar geval is haar kind er wel op uitgekeken.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:29 schreef Vlindur het volgende:
Lishe, wij bleven vroeger ook 3 keer per week over en ons boterham bakje was altijd het zelfde. Het beleg wisselde nog wel eens, maar verder geen poespas. En ook altijd de chocolademelk in een tupperware beker![]()
Mocht die van ons straks overblijven ga ik echt geen speciale gerechten voor hem in elkaar zetten hoor. Thuis krijgt ie ook gewoon een boterham met vlees en zoet.
(Of ben ik nou echt de enige die er nog zo over denkt?)
Geloof ik ook, ja!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:39 schreef _evenstar_ het volgende:
pannekoeken op een prikkertje met wat fruit ( iemand van de fotomeet had doe gemaakt toch?)
das leuk jaquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:51 schreef pinquit het volgende:
ook leuk en gezond: een bakje met walnootjes, amandeltjes enzulks
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[ afbeelding ]
Ik maak boterhammen altijd zo
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[ afbeelding ]
Verder gaat er hier vrijwel altijd pindakaas en/of jam op dus weinig variatie wat dat betreft, maar ik stop er wel altijd rozijntjes, tomaatjes, komkommer of iets dergelijks bij
hoe krijg je het gesneden?? Dat gaat mij echt niet lukken zo..quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[ afbeelding ]
Verder gaat er hier vrijwel altijd pindakaas en/of jam op dus weinig variatie wat dat betreft, maar ik stop er wel altijd rozijntjes, tomaatjes, komkommer of iets dergelijks bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |