's avonds brood smeren denk ikquote:Op zondag 4 oktober 2009 09:59 schreef Fuente het volgende:
Ik heb 's ochtends echt geen tijd om zo creatief te zijn (en 's avonds ben ik blij als ik klaar ben met koken etc). Dus meestal gaan hier gewoon boterhammen mee, of een wrap. Wele en superleuk topic, maar ik vraag me af waar jullie dan de tijd vandaan halen om er zo mee bezig te zijn?
Ja maar dat vind ik zelf al niet eens lekker de volgende dag, dus dat doe ik Sara ook niet aanquote:Op zondag 4 oktober 2009 10:09 schreef moussy het volgende:
[..]
's avonds brood smeren denk ik
Als je iedere dag een gepimpte trommel meegeeft is dan de lol er na een tijdje voor de kinderen niet af?
Dat mag op de school van mijn kinderen al niet.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:10 schreef _Arual_ het volgende:
Verder vond ik het altijd fijner om van die kleine pakjes jam/worst/hagelslag/la vache qui rit mee te krijgen en dan zelf het brood smeren op het moment dat je het ging eten. Smaakte veel verser!
zo:quote:Op zondag 4 oktober 2009 09:59 schreef Fuente het volgende:
Ik heb 's ochtends echt geen tijd om zo creatief te zijn (en 's avonds ben ik blij als ik klaar ben met koken etc). Dus meestal gaan hier gewoon boterhammen mee, of een wrap. Wele en superleuk topic, maar ik vraag me af waar jullie dan de tijd vandaan halen om er zo mee bezig te zijn?
quote:
Wat een rare regel, lopend je eten op moeten eten. Hier op school is het precies omgekeerd, je mag alleen aan tafel eten en niet lopendquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:08 schreef Lois het volgende:
Geweldig topic!![]()
Eva is de enige die brood op school eet bij ons, en die wil (als echte autist) echt elke dag hetzelfde mee.
Iris krijgt fruit mee voor de ochtendpauze, of een koekje. Sinds dit schooljaar moeten ze tijdens het buitenspelen het tussendoortje opeten dus nu heeft ze liever een (klein) koekje mee omdat fruit te lastig is om lopend te eten. Vind het ook een absurde regel maar goed het is een regel.
Nee johquote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:32 schreef mijsje het volgende:die uitsteekvormpjes... eerst puzzelen, en dan lekker eten... hoezo je mag niet spelen met je eten?
zeg, hoort dit niet meer in KPD thuis?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:32 schreef mijsje het volgende:
wat een grappig filmpje inderdaad!!!(er is er nog eentje van een man die zich in 5 minuten klaarmaakt, die is ook grappig... is van hetzelfde programma)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |