Van Baukje heb je ook amandelstukjes (en schaafsel) die kun je er ook insteken als stekeltjesquote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:07 schreef MarjoleinA het volgende:
Ziet er goed uit Trui!
Ik denk dat ik ze met maanzaad maak zaterdag.
Dat geeft volgens mij iets meer een egeltjes stekeltjes effect![]()
waarschijnlijk...quote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:23 schreef trui het volgende:
[..]
zeg, hoort dit niet meer in KPD thuis?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
550 in totaalquote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:39 schreef Ca.ra het volgende:
Huup, ik wil m misschien wel als bento later voor Thomas. Hoeveel ml is hij ongeveer?
De Action verkoopt ze ook voor heel weinig.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:02 schreef Troel het volgende:
Leuk gedaan! ZIjn het nou siliconenvormpjes bij de komkommer?
ik vind zelf mn komkommer altijd nog prima te eten na een uur of 4. Ik maakte het altijd 's morgens en at het rond 1 uur op. Zolang het trommeltje gewoon dicht blijft valt het wel mee met het uitdrooggehalte. Als je de plakjes los op het aanrecht legt dan drogen ze wel uitquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:32 schreef debuurvrouw het volgende:
Hoelang is niet zo lang TF? Hier moet het toch al gauw 4 uur zitten....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |