Weet je, uit welwillendheid zou je dat kunnen doen inderdaad. Maar zodra iemand dat gaat eisen dan zou die van mij heel snel in de stront mogen zakken. Beetje huisgenoot neemt genoegen met een kratje bier.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:26 schreef kopvoddentax het volgende:
Wel eens gedacht om de schade te delen? Beiden hebben een aandeel gehad, dus 50-50 lijkt mij fair. Dat is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
quote:
Nou, hij is wel 140 pietermannen kwijt natuurlijk. Dan is een kratje bier wel een beetje weinig. Maar dat zijn mijn twee centen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:28 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Weet je, uit welwillendheid zou je dat kunnen doen inderdaad. Maar zodra iemand dat gaat eisen dan zou die van mij heel snel in de stront mogen zakken. Beetje huisgenoot neemt genoegen met een kratje bier.
Daarom moet je die rekening delen, jij hebt ook schuld gehad in deze. Maar volgens mij heb jij al besloten dat jouw huisgenoot er voor op moet draaien.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:31 schreef nattezwabber het volgende:
Ook al betaal ik die 140 pegels, als hij dit jaar nog naar het ziekenhuis moet voor iets dan heb ik alsnog zijn eigen risico betaaldVolgende keer laat ik hem gewoon liggen daar.
We kunnen ook een actie starten op fok!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:34 schreef L0t.. het volgende:
Kan z'n 'pappie' die 140 euro niet ff ophoesten?
Je kan hem toch gewoon 70 pietermannen geven? Of desnoods 50. Of wil hij dat ook niet?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:38 schreef nattezwabber het volgende:
Zo'n deur aan een veer valt trouwens oneindig traag dicht. De keuze om er op af te rennen en z'n vuist in het glas te planten komt geheel van zijn kant. Bovendien heb ik volgens mij iets van no-claim op mijn verzekeringdan liggen die 140 euro straks alsnog bij mij.
Tis trouwens al meer een principekwestie geworden geloof ikhij wil gewoon die verklaring ondertekend zien.
Als de TS de deur niet had dichtgesmeten was het niet gebeurd....quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:36 schreef Ofyles2 het volgende:
TS, niet betalen. Je stelde het al, je huisgenoot heeft zichzelf in de hand en buik gesneden.
De huisgenoot van ts.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:46 schreef marcel-o het volgende:
toffe paint![]()
wel gaar verhaal..
welke triangelmongool gaat er nou door n glazen deur heen
Alleen bij een ongeluk waar de huisgenoot helemaal niets aan kon doen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:47 schreef DaDude1987 het volgende:
[..]
Als de TS de deur niet had dichtgesmeten was het niet gebeurd....
Hij is het wel grotendeels schuld maar een beetje welwillendheid mag je toch wel van de TS verwachten...
Als ik de huisgenoot van TS was en hij komt met een kratje bier aanzetten, had ik ook alles gedaan om dan maar het hele bedrag terug te halen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:51 schreef kensei het volgende:
Het is wel heel erg sneu dat die jongen dat geld perse op jouw wil verhalen, daardoor zou ik het in principe al niet geven. Maar als hij niet gezeurd zou hebben zou ik uit solidariteit wel de helft hebben betaald.
Kom op, die kerel rent op een dichtvallende deur af. Zijn eigen keuze. Is het de schuld van de TS dat ie net in het slot viel? Die kerel is toch zeker wel zelf debiel bezig geweest.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:47 schreef DaDude1987 het volgende:
[..]
Als de TS de deur niet had dichtgesmeten was het niet gebeurd....
Hij is het wel grotendeels schuld maar een beetje welwillendheid mag je toch wel van de TS verwachten...
Precies. Niet omdat het moet, maar gewoon om van het gezeik af te zijn:quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:51 schreef kensei het volgende:
Het is wel heel erg sneu dat die jongen dat geld perse op jouw wil verhalen, daardoor zou ik het in principe al niet geven. Maar als hij niet gezeurd zou hebben zou ik uit solidariteit wel de helft hebben betaald.
De huisgenoot heeft het topic gevonden.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:02 schreef CantFazeMe het volgende:
TS, goede paint, maar gezien de sloten, woon jij ook toevallig in een groene flat in Groningen?
Nah, ben nieuwsgierig. Kan ik misschien een pils met TS drinken.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:03 schreef kopvoddentax het volgende:
[..]
De huisgenoot heeft het topic gevonden.
Niets aan toe te voegen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:26 schreef kopvoddentax het volgende:
Wel eens gedacht om de schade te delen? Beiden hebben een aandeel gehad, dus 50-50 lijkt mij fair. Dat is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
+2 wmbquote:
Dit dus!! Tis geen auto!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:38 schreef gebrokenglas het volgende:
no-claim op een aansprakelijkheidsverzekering? Bestaat dat?
Tevens heeft de TS geen schade veroorzaakt.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 03:00 schreef Perico het volgende:
[..]
Dit dus!! Tis geen auto!
Jouw lullig premietje van een paar euro van je aansprakelijkheidsverzekering (waarvan je vast voor 1 miljoen in de openbare ruimte mag mollen) gaat toch niet omhoog omdat je een luttele 140 eurootjes letselschade hebt veroorzaakt...
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:38 schreef swarmahoer het volgende:
ik had in t begin al voorgesteld om te splitten, ookal is t niet echt iemands fout te noemen, hij ging waarschijnlijk niet met opzet door die deur heenjullie hadden t beide niet verwacht, dus split die grap en klaar ermee
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:51 schreef Me. het volgende:
Kuddo's voor de paint!
Ik zou het gewoon splitten met hem. 't is tenslotte wel je huisgenoot en ik zou het zelf niet echt een prettig idee vinden om ruzie te krijgen met iemand die ik elke dag weer tegenkom over zo'n lullig bedrag.
Opgelost, slotjequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 07:54 schreef OeJ het volgende:
50/50 voelt voor iedereen goed.
Waar gaat het nou om, wie zijn gelijk krijgt of dat je met elkaar...door 1 deur kunt.
Dus stop beide eens met kinderachtig doen...met zielige verklarinkjes, en het is zijn schuld blablabla.
Niet iedereen is het daar mee eens zoals je boven je post kunt lezen.quote:
Ooit een FOK! topic gezien waar iedereen het met elkaar eens is?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:51 schreef classpc het volgende:
[..]
Niet iedereen is het daar mee eens zoals je boven je post kunt lezen.
ik geloof dat de TS meer mensen op z'n hand heeft, dus je verliest.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:03 schreef Broodjebitterbal het volgende:
[..]
Ooit een FOK! topic gezien waar iedereen het met elkaar eens is?
Dus iedereen is het hier met elkaar eens? Dacht het nietquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:06 schreef GhostfaceKillah het volgende:
[..]
ik geloof dat de TS meer mensen op z'n hand heeft, dus je verliest.
Nee, kneus. Ik zeg toch dat meer mensen het met de TS eens zijn?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:51 schreef Broodjebitterbal het volgende:
[..]
Dus iedereen is het hier met elkaar eens? Dacht het niet
Aauw dan gaan we maar scheldenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:03 schreef GhostfaceKillah het volgende:
[..]
Nee, kneus. Ik zeg toch dat meer mensen het met de TS eens zijn?
Dat weet ik, en ik zei dat jouw mening minder waard is aangezien er meer mensen zijn die mijn mening delen. Niet dat het verder uitmaakt voor wat er gaat gebeuren, want TS deelt mijn mening ook, geloof ik.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:09 schreef Broodjebitterbal het volgende:
[..]
Ik heb het erover dat op het FOK! forum nooit iedereen met elkaar eens is
Beter stilquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:41 schreef MacorgaZ het volgende:
Gast. Jij zegt dat je iets doet. Dat doe je niet. Derhalve ben jij schuldig. Gewoon dokken.
Het formulier ligt al klaar. Het enige wat je moet doen is je krabbel zetten!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:23 schreef nattezwabber het volgende:
[..]
Beter stilAls hij over 2 weken z'n enkel breekt bij het snowboarden dan heb ik zeker al z'n eigen risico betaald van dit jaar. Ik zou maar al te graag 140 euro ophoesten als ik hem daadwerkelijk had opgepakt en door die deur had gemikt. Hij eist van mij ook niet dat ik die 140 euro uit m'n eigen zak betaal, alleen dat hij het via mijn verzekering kan claimen, waarvoor ik dus moet verklaren dat ik de hele schuld op mij neem. En ik heb gewoon geen zin in zo'n vorm van fraude
verassend maar wel leukquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:34 schreef HuisgenootVanTS het volgende:
[..]
Het formulier ligt al klaar. Het enige wat je moet doen is je krabbel zetten!
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:34 schreef HuisgenootVanTS het volgende:
[..]
Ik zat er al op te wachtenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:34 schreef HuisgenootVanTS het volgende:
[..]
x2quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:27 schreef sandermans het volgende:
En wat was er aan de hand geweest als de huisgenoot niet door het raam was gesprongen?
Dan had TS 20 seconden gelachen omdat hij buitengesloten was en hem daarna binnen gelaten.
Ik zou niets betalen, hij kiest ervoor om er doorheen te springen.
Vergeet het maar.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:34 schreef HuisgenootVanTS het volgende:
[..]
wat hij zegt, jij hebt hem toch niet fysiek door de raam heen getyftquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:04 schreef Stupide het volgende:
[..]
x2
Ik zou niets betalen, alleen al omdat dat de schijn wekt dat je (voor een gedeelte) toch schuld bekend. Misschien komen er later nog wel veel meer kosten bij omdat er toch complicaties optreden of weet ik het. En die verklaring zou ik al helemaal niet tekenen.
Die huisgenoot had gewoon even moeten wachten, zijn verlies in dit grapje moeten accepteren en na opening van de deur hierom moeten lachen. Dat hij dat niet gedaan heeft, is stom impulsief handelen van hem geweest, dus moet hij nu maar op de blaren zitten.
Behalve dat die baksteen gemikt is met een bedoelde actie en een door een deur dicht te gooien reken je er niet op dat je vriend door een raam springt. Verder wel een goede vergelijking.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:10 schreef MADVILLAIN het volgende:
tering hond betaal zal je ik gooi toch ook geen baksteen op je kop en dan zeggen dat zag je toch aankomen betalen kloten vent kut kinder strken van je
Dat dus.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:04 schreef Stupide het volgende:
[..]
x2
Ik zou niets betalen, alleen al omdat dat de schijn wekt dat je (voor een gedeelte) toch schuld bekend. Misschien komen er later nog wel veel meer kosten bij omdat er toch complicaties optreden of weet ik het. En die verklaring zou ik al helemaal niet tekenen.
Die huisgenoot had gewoon even moeten wachten, zijn verlies in dit grapje moeten accepteren en na opening van de deur hierom moeten lachen. Dat hij dat niet gedaan heeft, is stom impulsief handelen van hem geweest, dus moet hij nu maar op de blaren zitten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |