abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73287445
Ok dit moet ik even van me afschrijven Tis een raar en lang verhaal dus als je het niet wil lezen scroll je maar door naar de paint De huisgenoot in kwestie komt dit topic vanzelf wel een keer tegen maar fuck it.

Het verhaal begint met mij die samen met een huisgenoot vuilnis buiten aan het zetten is 's morgens vroeg. We hadden geen zin om sleutels te pakken dus we besloten om voor elkaar de deur van de portiek open te houden (ik woon in een studentenhuis in een portiekflat) zodat de ander een stel zakken 10 meter verderop in de container kon gooien. Toen ik mijn zakken had gedeponeerd ging m'n huisgenoot dus met de laatste naar de container. Ik dacht dus dat het leuk was om hem lekker op te naaien dus ik liet die deur voor z'n neus dichtvallen terwijl hij 10 meter verderop bij de container stond (zat toch aan een veer dus zo hard ging dat niet).

Waar ik echter geen rekening mee had gehouden was dat m'n huisgenoot een oneindige sprint nam naar de deur, en op het moment dat de deur PRECIES op het slot viel zijn hand in het enkelglas plantte Gevolg: huisgenoot door de deur gevlogen en glas door de hele portiek. Meneer had uiteindelijk een heel stel glasscherven in z'n pols en sneeën in armen en buik Een andere huisgenoot en ik hadden hem netjes afgebonden met een opgeofferd oud t-shirt en we brachten hem naar het ziekenhuis (duh). Eenmaal daar werd de snee in z'n pols gelijmd (grootste scherven had ie er zelf al uitgehaald) en met 10 minuten stonden we weer buiten.

Nu is de huisgenoot in kwestie iemand die niet snel de schuld bij zichzelf zoekt. Bij de eerste hulp vertelde hij de arts in alle detail hoe ik hem had uitgelokt om door de deur te springen en ook op de terugweg naar huis hield hij maar niet op over dat het nooit gebeurd was als ik niet die deur dicht had laten vallen Hij stond ook al op het punt om de vereniging van eigenaren van het gebouw aan te klagen omdat er geen draadglas in de deuren zat Dit gebeurde dus een aantal maanden terug denk ik zo.

Maar goed, het leuke is nu dat meneer een maand terug een ziekenhuisrekening op de mat kreeg. Voor 10 minuten lijmwerk werd verzocht even 140 euro over te maken, die handig binnen de 155 eigen risico van z'n verzekering viel. Huisgenoot pissig natuurlijk en al helemaal omdat hij natuurlijk slachtoffer was van mijn falend inschattingsvermogen. Nu is hij vastbesloten om het geld terug te krijgen via mijn aansprakelijkheidsverzekering. Op deze manier moet ik een verklaring ondertekenen waarin ik alle schuld op mij neem Ik heb hem meerdere malen verteld dat er volgens mij totaal geen sprake is van aansprakelijkheid Heb geen zin om te liegen tegen mijn verzekering + mijn premie gaat omhoog (no-claim). Het is tenslotte zijn keus om naar die deur te rennen en z'n hand in het glas te planten ipv op het kozijn Dus omdat ie vindt dat hij er met mij niet uit gaat komen, vraagt ie aan z'n pappie om mijn pappie op te bellen ( ) (TS is 21 en huisgenoot is 22). Ondertussen zit er al lang meer dan 140 euro moeite en ergenis in (hij heeft zich zelfs al laten adviseren door een andere verzekeringsmaatschappij).

Ter verduidelijking volgt hier nu een paint:

Klacht: Huisgenoot is stom genoeg om door een deur te springen en geeft mij de schuld. Hij wil dat ik een verklaring onderteken waarin ik verklaar de schuldige te zijn zodat hij z'n ziekenhuisrekening via mijn aansprakelijkheidsverzekering kan claimen.
Sub-klacht: 140 euro voor 10 minuten lijmwerk
pi_73287515
Leuke paint.
Feyenoord Rotterdam
pi_73287591
Wat een kloddermongool.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
  donderdag 1 oktober 2009 @ 21:23:26 #4
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_73287616
Wil je serieus antwoord of mag ik gewoon ook heel hard lachen?
pi_73287628
Dat heeft je huisgenoot nog geluk dat ie geen 20 permanente littekens heeft
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
pi_73287710
Eindelijk een keer een iets toevoegende paint
pi_73287723
Wel eens gedacht om de schade te delen? Beiden hebben een aandeel gehad, dus 50-50 lijkt mij fair. Dat is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
  donderdag 1 oktober 2009 @ 21:26:55 #8
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_73287735
En toch heb je wel degelijk een beetje schuld, hij had wel dood kunnen zijn man
pi_73287746
Haha volgens mij blijft die snee in z'n pols wel een litteken ja. Overigens is het geen vraag dus je mag lachen
pi_73287747
Geweldige paint
Maakt fantastische podcasts voor jouw bedrijf bij https://podcast-fabriek.nl
pi_73287750
Goede paint, goede OP.
pi_73287771
Goddelijke paint, echt.
pi_73287792
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 21:26 schreef kopvoddentax het volgende:
Wel eens gedacht om de schade te delen? Beiden hebben een aandeel gehad, dus 50-50 lijkt mij fair. Dat is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
Weet je, uit welwillendheid zou je dat kunnen doen inderdaad. Maar zodra iemand dat gaat eisen dan zou die van mij heel snel in de stront mogen zakken. Beetje huisgenoot neemt genoegen met een kratje bier.
pi_73287816
Dan te bedenken dat TS minimaal een uur bezig is geweest met die paint.
pi_73287839
Pappie belt pappie. Ja, dit gaat'm worden!
Ain't nothing to it but to do it.
Greece
pi_73287863
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 21:27 schreef TheDutchguy het volgende:
Goede paint, goede OP.
Op dinsdag 1 september 2009 17:55 schreef Graseter het volgende:
Sinceria is de liefste user van FOK!
pi_73287865
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 21:28 schreef LostFormat het volgende:

[..]

Weet je, uit welwillendheid zou je dat kunnen doen inderdaad. Maar zodra iemand dat gaat eisen dan zou die van mij heel snel in de stront mogen zakken. Beetje huisgenoot neemt genoegen met een kratje bier.
Nou, hij is wel 140 pietermannen kwijt natuurlijk. Dan is een kratje bier wel een beetje weinig. Maar dat zijn mijn twee centen.
pi_73287906
Ts betaalt nieuw ruitje, slachtoffer betaalt ziekehuis...
Opgelost
Slotje
Niet terugplaatsen @admin
  donderdag 1 oktober 2009 @ 21:30:56 #19
137556 L.no
Midlife crisis
pi_73287923
Ik wil jou echt niet als huisgenoot hebben, TS.
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
pi_73287943
Ook al betaal ik die 140 pegels, als hij dit jaar nog naar het ziekenhuis moet voor iets dan heb ik alsnog zijn eigen risico betaald Volgende keer laat ik hem gewoon liggen daar.
pi_73287974
Die paint, echt mooi gedaan. Vooral die pedobear is goed gelukt. Respect.
pi_73287991
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 21:31 schreef nattezwabber het volgende:
Ook al betaal ik die 140 pegels, als hij dit jaar nog naar het ziekenhuis moet voor iets dan heb ik alsnog zijn eigen risico betaald Volgende keer laat ik hem gewoon liggen daar.
Daarom moet je die rekening delen, jij hebt ook schuld gehad in deze. Maar volgens mij heb jij al besloten dat jouw huisgenoot er voor op moet draaien.
pi_73288023
Ja daar heb je toch de verzekering voor; die aansprakelijksheidsverzekering is er niet voor niets, die handelt dat allemaal af terwijl jij en je husigenoot lekker in het café een biertje drinken. Met een beetje geluk krijgt hij nog smartegeld ook waardoor jullie van dat geld kunnen drinken (heb ooit een keer een paar duizend gulden (:') ) smartegeld gekregen omdat mijn toenmalige klasgenoot mij een duw gaf en ik op mijn elleboog terecht kwam en die brak.
pi_73288056
Kan z'n 'pappie' die 140 euro niet ff ophoesten?
pi_73288103
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 21:34 schreef L0t.. het volgende:
Kan z'n 'pappie' die 140 euro niet ff ophoesten?
We kunnen ook een actie starten op fok!
  donderdag 1 oktober 2009 @ 21:36:06 #26
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_73288132
TS, niet betalen. Je stelde het al, je huisgenoot heeft zichzelf in de hand en buik gesneden.
pi_73288166
Of je split 'm.
That moment is a crossroads where everything you want will collide with everything standing in your way.
pi_73288181
Die paint
We shall rise again !
  donderdag 1 oktober 2009 @ 21:38:00 #29
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_73288211
no-claim op een aansprakelijkheidsverzekering? Bestaat dat?
How can I make this topic about me?
pi_73288245
Zo'n deur aan een veer valt trouwens oneindig traag dicht. De keuze om er op af te rennen en z'n vuist in het glas te planten komt geheel van zijn kant. Bovendien heb ik volgens mij iets van no-claim op mijn verzekering dan liggen die 140 euro straks alsnog bij mij.

Tis trouwens al meer een principekwestie geworden geloof ik hij wil gewoon die verklaring ondertekend zien.
pi_73288393
<------------------- Niet betalen
We shall rise again !
pi_73288588
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 21:38 schreef nattezwabber het volgende:
Zo'n deur aan een veer valt trouwens oneindig traag dicht. De keuze om er op af te rennen en z'n vuist in het glas te planten komt geheel van zijn kant. Bovendien heb ik volgens mij iets van no-claim op mijn verzekering dan liggen die 140 euro straks alsnog bij mij.

Tis trouwens al meer een principekwestie geworden geloof ik hij wil gewoon die verklaring ondertekend zien.
Je kan hem toch gewoon 70 pietermannen geven? Of desnoods 50. Of wil hij dat ook niet?
  donderdag 1 oktober 2009 @ 21:46:33 #33
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_73288593
toffe paint

wel gaar verhaal..
welke triangelmongool gaat er nou door n glazen deur heen
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |&lt;-- draai zelf je platen
pi_73288636
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 21:36 schreef Ofyles2 het volgende:
TS, niet betalen. Je stelde het al, je huisgenoot heeft zichzelf in de hand en buik gesneden.
Als de TS de deur niet had dichtgesmeten was het niet gebeurd....
Hij is het wel grotendeels schuld maar een beetje welwillendheid mag je toch wel van de TS verwachten...
Komt keesje bij de leraar: "Meester, ik word gepest, iedereen noemt me schele keesje"
Waarop de leraar antwoordt: "Wat kan jou dat nou schelen keesje ?"
_o_
pi_73288677
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 21:46 schreef marcel-o het volgende:
toffe paint

wel gaar verhaal..
welke triangelmongool gaat er nou door n glazen deur heen
De huisgenoot van ts.
  donderdag 1 oktober 2009 @ 21:50:46 #36
111382 Ofyles2
pi_73288784
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 21:47 schreef DaDude1987 het volgende:

[..]

Hij is het wel grotendeels schuld maar een beetje welwillendheid mag je toch wel van de TS verwachten...
Alleen bij een ongeluk waar de huisgenoot helemaal niets aan kon doen.

Dit geldt nu niet, dus hoeft TS ook niet te betalen.
pi_73288824
Het is wel heel erg sneu dat die jongen dat geld perse op jouw wil verhalen, daardoor zou ik het in principe al niet geven. Maar als hij niet gezeurd zou hebben zou ik uit solidariteit wel de helft hebben betaald.
pi_73288900
Verhaal: 7
Paint: 9

Cijfer: 8
Oh, and that's a bad miss!
pi_73288935
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 21:51 schreef kensei het volgende:
Het is wel heel erg sneu dat die jongen dat geld perse op jouw wil verhalen, daardoor zou ik het in principe al niet geven. Maar als hij niet gezeurd zou hebben zou ik uit solidariteit wel de helft hebben betaald.
Als ik de huisgenoot van TS was en hij komt met een kratje bier aanzetten, had ik ook alles gedaan om dan maar het hele bedrag terug te halen.
pi_73288990
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 21:47 schreef DaDude1987 het volgende:

[..]

Kom op, die kerel rent op een dichtvallende deur af. Zijn eigen keuze. Is het de schuld van de TS dat ie net in het slot viel? Die kerel is toch zeker wel zelf debiel bezig geweest.

Mooie timing, dat wel.
pi_73289041
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 21:51 schreef kensei het volgende:
Precies. Niet omdat het moet, maar gewoon om van het gezeik af te zijn:

Zo moet je het brengen:

Eenmalig aanbod: als je nu stopt met zeiken betaal ik de helft. Dit aanbod is 1 minuut geldig.
pi_73289069
Wat een mongol!

Ik zou mooi niet betalen, aangezien hij er zelf voor kiest om op die manier met *kuch* dóór de deur in huis te vallen! Om wat goodwill te tonen, zou je die ¤140,- kunnen splitten, om nog een béétje de lieve vrede te bewaren. Maar ik zou nog even wachten hoe het gaat lopen.

Trouwens, mad props voor je paint!
pi_73289088
Paint is een klassieker, huisgenoot een klassieke loser als er echt zoveel tijd tussen het laten dichtgaan en fysiek dichtgaan van de deur zit zoals de TS zegt. Zoniet, 50/50 doen.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_73289274
TS, goede paint, maar gezien de sloten, woon jij ook toevallig in een groene flat in Groningen?
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_73289324
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 22:02 schreef CantFazeMe het volgende:
TS, goede paint, maar gezien de sloten, woon jij ook toevallig in een groene flat in Groningen?
De huisgenoot heeft het topic gevonden.
pi_73289366
Vraag aan je huisgenoot of 'ie ook weet hoeveel het kost om z'n neusbot weer recht te zetten, wat een idioot
pi_73289429
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 22:03 schreef kopvoddentax het volgende:

[..]

De huisgenoot heeft het topic gevonden.
Nah, ben nieuwsgierig. Kan ik misschien een pils met TS drinken.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
  donderdag 1 oktober 2009 @ 22:07:40 #48
79665 Gewoonik
Streng maar rechtvaardig
pi_73289472
Gewoon ondertekenen met: sint maarten, de koeien hebben staarten.

Maar inderdaad wat een penis.
Met vriendelijke groet,
Gewoonik
  donderdag 1 oktober 2009 @ 22:30:40 #49
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_73290411
Heb ik altijd met stoplichten.
ff het gas er op en dan toch door rood rijden.
Als ik dan een bon krijg hang ik een soort gelijk verhaal op als je huisgenoot, en ik krijg iedere keer gelijk van de rechter.
Zou je huisgenoot maar snel betalen voordat ie er een rechtzaak van maakt.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_73290486
Woon in Delft trouwens Als hij idd wat minder zeikerig was geweest had ik misschien nog wel een kratje gedoneerd, maar hij probeert al sinds dag 1 de schuld op mij af te schuiven Die discussie loopt al wekenlang, dus dikke lul dat ik nu een verklaring ga ondertekenen waarin ik beken alles gedaan te hebben!

[ Bericht 0% gewijzigd door nattezwabber op 01-10-2009 22:40:21 ]
  donderdag 1 oktober 2009 @ 22:38:50 #51
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_73290747
Maar wie heeft die ruit in de voordeur nu betaald? Dat zijn ook kosten.
How can I make this topic about me?
pi_73290751
ik had in t begin al voorgesteld om te splitten, ookal is t niet echt iemands fout te noemen, hij ging waarschijnlijk niet met opzet door die deur heen jullie hadden t beide niet verwacht, dus split die grap en klaar ermee
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
pi_73291043
Hele mooie paint, maar kwam met de paint alleen niet helemaal uit
pi_73291697
Goed verhaal, en je paint is echt meesterlijk!!!
Mag je vaker maken
Prrrrttt
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:Perry is de oppercavia :')
pi_73291948
coole topicje
pi_73292007
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 21:26 schreef kopvoddentax het volgende:
Niets aan toe te voegen.
pi_73292343
wat een lompe loser die huisgenoot. die kneus zal vast al minstens 10 keer in z'n leven botten hebben gebroken.
  donderdag 1 oktober 2009 @ 23:19:46 #58
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_73292465
Kwaliteitspaint +1.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_73292713
En wat was er aan de hand geweest als de huisgenoot niet door het raam was gesprongen?
Dan had TS 20 seconden gelachen omdat hij buitengesloten was en hem daarna binnen gelaten.

Ik zou niets betalen, hij kiest ervoor om er doorheen te springen.
pi_73293031
Su-per vette paint. En het verhaal is ook best vet
  donderdag 1 oktober 2009 @ 23:51:58 #61
160693 Me.
"Normale" user
pi_73293396
Kuddo's voor de paint!

Ik zou het gewoon splitten met hem. 't is tenslotte wel je huisgenoot en ik zou het zelf niet echt een prettig idee vinden om ruzie te krijgen met iemand die ik elke dag weer tegenkom over zo'n lullig bedrag.
Not guilty by reason of insanity
pi_73293580
Puike OP

En wat een ontzettende pauper die gast
You can trust me, trust nobody...
pi_73293987
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 23:19 schreef Kriegel het volgende:
Kwaliteitspaint +1.
+2 wmb
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_73294109
Herschrijf zijn verklaring. Maak er iets van dat jij de deur dichtgooide en dat hij geen vrije wil of eigen keus had, en dat hij buiten zijn wil om werd gedwongen te rennen en zijn hand door een deur te steken.
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 03:00:31 #65
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_73295721
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 21:38 schreef gebrokenglas het volgende:
no-claim op een aansprakelijkheidsverzekering? Bestaat dat?
Dit dus!! Tis geen auto!

Jouw lullig premietje van een paar euro van je aansprakelijkheidsverzekering (waarvan je vast voor 1 miljoen in de openbare ruimte mag mollen) gaat toch niet omhoog omdat je een luttele 140 eurootjes letselschade hebt veroorzaakt...
pi_73295833
Raar verhaal, misschien is de beste oplossing gewoon 50:50? Ben je gelijk van al het gezeik af

PS, waar woon je in Delft? EDP? Menno ten braak?
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 07:12:48 #67
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_73296010
briljante paint!
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_73296202
Delen.
pi_73296212
50/50 voelt voor iedereen goed.

Waar gaat het nou om, wie zijn gelijk krijgt of dat je met elkaar...door 1 deur kunt.

Dus stop beide eens met kinderachtig doen...met zielige verklarinkjes, en het is zijn schuld blablabla.
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 07:57:57 #70
78498 classpc
I don't like change
pi_73296237
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 03:00 schreef Perico het volgende:

[..]

Dit dus!! Tis geen auto!

Jouw lullig premietje van een paar euro van je aansprakelijkheidsverzekering (waarvan je vast voor 1 miljoen in de openbare ruimte mag mollen) gaat toch niet omhoog omdat je een luttele 140 eurootjes letselschade hebt veroorzaakt...
Tevens heeft de TS geen schade veroorzaakt.
Hij heeft enkel een deur dicht gedaan. Dat die andere dumbass met z'n hand die ruit inmept is niet het probleem van de TS.

Ik zeg niet betalen, al is het alleen al uit principe. Deze gast moet leren dat hij niet wegkomt met dit soort bullshit. Als hij zelf besluit om als een mongool naar die deur te rennen en dan z'n arm tegen die ruit te meppen, dan draait hij ook zelf maar voor de kosten op.

Ieder ander normaal mens had die ruit toch ook niet ingemept?
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
pi_73296911
kwaliteitspaint!

rest van het topic mag er ook wezen
pi_73297233
Tvp voor de paint en de vervolgstory voor wanneer de huisgenoot van ts dit topic vind
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 09:22:52 #73
182980 mime_negert
Valt er hier nog wat te mimen?
pi_73297263
Nu is het wachten op iemand die zich voor doet als de "huisgenoot" van TS.
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 10:12:29 #74
212689 MDMAtjuh
Techno Inside
pi_73298313
PEDOBEAR

mooi verhaal om de vrijdag mee te beginnen! Chapooo
Ik pak je bij je lurven! Schavuit!
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 11:45:28 #75
242631 Cobratjuh
but i like that cookie
pi_73300892
heerlijke gepaint maar over je huis genoot hij rent hij drukt z'n arm door het glas laat hem betalen
Cobratjuh was here
pi_73301076
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 22:38 schreef swarmahoer het volgende:
ik had in t begin al voorgesteld om te splitten, ookal is t niet echt iemands fout te noemen, hij ging waarschijnlijk niet met opzet door die deur heen jullie hadden t beide niet verwacht, dus split die grap en klaar ermee
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 23:51 schreef Me. het volgende:
Kuddo's voor de paint!

Ik zou het gewoon splitten met hem. 't is tenslotte wel je huisgenoot en ik zou het zelf niet echt een prettig idee vinden om ruzie te krijgen met iemand die ik elke dag weer tegenkom over zo'n lullig bedrag.
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 07:54 schreef OeJ het volgende:
50/50 voelt voor iedereen goed.

Waar gaat het nou om, wie zijn gelijk krijgt of dat je met elkaar...door 1 deur kunt.

Dus stop beide eens met kinderachtig doen...met zielige verklarinkjes, en het is zijn schuld blablabla.
Opgelost, slotje
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 12:51:04 #77
78498 classpc
I don't like change
pi_73302711
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 11:53 schreef Broodjebitterbal het volgende:

[..]

[..]

[..]

Opgelost, slotje
Niet iedereen is het daar mee eens zoals je boven je post kunt lezen.
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
pi_73302980
TS is een mongol!
pi_73303011
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 12:51 schreef classpc het volgende:

[..]

Niet iedereen is het daar mee eens zoals je boven je post kunt lezen.
Ooit een FOK! topic gezien waar iedereen het met elkaar eens is?
pi_73303081
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 13:03 schreef Broodjebitterbal het volgende:

[..]

Ooit een FOK! topic gezien waar iedereen het met elkaar eens is?
ik geloof dat de TS meer mensen op z'n hand heeft, dus je verliest.
pi_73304916
LEUKE PAINT!
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 14:11:21 #82
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_73305057
Je had beter moeten kijken
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_73306274
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 13:06 schreef GhostfaceKillah het volgende:

[..]

ik geloof dat de TS meer mensen op z'n hand heeft, dus je verliest.
Dus iedereen is het hier met elkaar eens? Dacht het niet
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 14:56:12 #84
105263 Litso
Interlectueel.
pi_73306424
Beste paint in tijden

En ik vind dat je niet moet betalen.
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
pi_73306597
Geweldig topic!

Ben wel heel erg benieuwd naar de afloop.
Op zaterdag 22 januari 2011 20:00 schreef 92Merel het volgende:
Het is best vies eigenlijk :@ Maar als je het snel doorslikt heb je er weinig last van :D
pi_73306672
TVP.

Niet splitten, het is zijn eigen schuld.
En wat een zeikende pauper zeg.
Wel een heerlijk topic om te lezen, en de paint

Krijgen we de afloop ook uitvoerig beschreven met een Baas paint als toelichting?
Don't make the change, be the change!
pi_73306676
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 14:51 schreef Broodjebitterbal het volgende:

[..]

Dus iedereen is het hier met elkaar eens? Dacht het niet
Nee, kneus. Ik zeg toch dat meer mensen het met de TS eens zijn?
pi_73306877

Goeie paint!

Maar als je op je 22ste je pappie nog voor je moet laten bellen

Ik zou helemaal niks betalen.
Zulke grapjs kan je nou eenmaal verwachten en daarom heb je altijd een sleutel in je zak.
Al die mooie plekken op aarde, en ik zit hier :N
pi_73306889
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 15:03 schreef GhostfaceKillah het volgende:

[..]

Nee, kneus. Ik zeg toch dat meer mensen het met de TS eens zijn?
Aauw dan gaan we maar schelden Grow up. Ik heb het erover dat op het FOK! forum nooit iedereen met elkaar eens is, niet over de meerderheid in dit topic
pi_73306929
Die paint!

Mooi niet betalen dus!
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 15:13:17 #91
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_73307035
+1 voor de paint
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_73307156
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 15:09 schreef Broodjebitterbal het volgende:

[..]

Ik heb het erover dat op het FOK! forum nooit iedereen met elkaar eens is
Dat weet ik, en ik zei dat jouw mening minder waard is aangezien er meer mensen zijn die mijn mening delen. Niet dat het verder uitmaakt voor wat er gaat gebeuren, want TS deelt mijn mening ook, geloof ik.
pi_73307446
Ow jah vergeten; Volle bak kudos voor paint, 20 verzekeringspolissen voor jou!
pi_73309521

Kwaliteitspaintje hoor he jezus

Maar verder moet je het gewoon betalen vind ik
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_73310083
De helft betalen zou ook onzin zijn. Jij hebt die deur niet in zijn gezicht dichtgeslagen ofzo (wat ik uit je verhaal opmaak). Hij kiest er zelf voor om als een malloot naar de deur te rennen. En wat als de deur dichtgevallen was? Dan had jij em gewoon weer open gedaan, niks aan de hand. Echt onzin dit
Oh, and that's a bad miss!
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 16:41:49 #96
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_73310169
Gast. Jij zegt dat je iets doet. Dat doe je niet. Derhalve ben jij schuldig. Gewoon dokken.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_73311373
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 16:41 schreef MacorgaZ het volgende:
Gast. Jij zegt dat je iets doet. Dat doe je niet. Derhalve ben jij schuldig. Gewoon dokken.
Beter stil Als hij over 2 weken z'n enkel breekt bij het snowboarden dan heb ik zeker al z'n eigen risico betaald van dit jaar. Ik zou maar al te graag 140 euro ophoesten als ik hem daadwerkelijk had opgepakt en door die deur had gemikt. Hij eist van mij ook niet dat ik die 140 euro uit m'n eigen zak betaal, alleen dat hij het via mijn verzekering kan claimen, waarvoor ik dus moet verklaren dat ik de hele schuld op mij neem. En ik heb gewoon geen zin in zo'n vorm van fraude
pi_73311706
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 17:23 schreef nattezwabber het volgende:

[..]

Beter stil Als hij over 2 weken z'n enkel breekt bij het snowboarden dan heb ik zeker al z'n eigen risico betaald van dit jaar. Ik zou maar al te graag 140 euro ophoesten als ik hem daadwerkelijk had opgepakt en door die deur had gemikt. Hij eist van mij ook niet dat ik die 140 euro uit m'n eigen zak betaal, alleen dat hij het via mijn verzekering kan claimen, waarvoor ik dus moet verklaren dat ik de hele schuld op mij neem. En ik heb gewoon geen zin in zo'n vorm van fraude
Het formulier ligt al klaar. Het enige wat je moet doen is je krabbel zetten!
Ik naai TS erbij!
pi_73311774
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 17:34 schreef HuisgenootVanTS het volgende:

[..]

verassend maar wel leuk
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_73311864
quote:

[..]

x 1000
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 17:40:09 #101
256140 RhytmicalRemedy
'Respect few,fear none
pi_73311886
Heb het topic gescipt deze keer. Maar de paint is toch erg onduidelijk zonder kleur! Ik snap dat je je best heb gedaan, en ik wil je niet teleur stellen. Maar zonder kleur was ie onduidelijk. Nu dwing je me om het topic te lezen zodat ik het snap.

Btw: Met dat soort types komt het nooit meer goed.
Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
'Jezus, je bent een echte Nederlander he?'
Op maandag 5 november 2012 01:17 schreef tarantism het volgende:
'speciaal ingelogd om deze post te eren _O_ :D'
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 18:06:18 #102
182980 mime_negert
Valt er hier nog wat te mimen?
pi_73312730
quote:

[..]

Ik zat er al op te wachten
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 19:04:59 #103
87148 Stupide
Stompzinnig
pi_73314594
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 23:27 schreef sandermans het volgende:
En wat was er aan de hand geweest als de huisgenoot niet door het raam was gesprongen?
Dan had TS 20 seconden gelachen omdat hij buitengesloten was en hem daarna binnen gelaten.

Ik zou niets betalen, hij kiest ervoor om er doorheen te springen.
x2
Ik zou niets betalen, alleen al omdat dat de schijn wekt dat je (voor een gedeelte) toch schuld bekend. Misschien komen er later nog wel veel meer kosten bij omdat er toch complicaties optreden of weet ik het. En die verklaring zou ik al helemaal niet tekenen.

Die huisgenoot had gewoon even moeten wachten, zijn verlies in dit grapje moeten accepteren en na opening van de deur hierom moeten lachen. Dat hij dat niet gedaan heeft, is stom impulsief handelen van hem geweest, dus moet hij nu maar op de blaren zitten.
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 19:52:09 #104
111382 Ofyles2
pi_73315940
quote:

[..]

Vergeet het maar.

Ga je eigen kosten betalen, stuup.
pi_73319533
TS & huisgenoot moeten naar de Rijdende Rechter gaan! Kunnen wij ook lachen.
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 22:02:52 #106
36098 kievit19
vlaai squad is no more
pi_73320140
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 19:04 schreef Stupide het volgende:

[..]

x2
Ik zou niets betalen, alleen al omdat dat de schijn wekt dat je (voor een gedeelte) toch schuld bekend. Misschien komen er later nog wel veel meer kosten bij omdat er toch complicaties optreden of weet ik het. En die verklaring zou ik al helemaal niet tekenen.

Die huisgenoot had gewoon even moeten wachten, zijn verlies in dit grapje moeten accepteren en na opening van de deur hierom moeten lachen. Dat hij dat niet gedaan heeft, is stom impulsief handelen van hem geweest, dus moet hij nu maar op de blaren zitten.
wat hij zegt, jij hebt hem toch niet fysiek door de raam heen getyft
The sand is pouring through the hourglass
To remind me of how precious time is
Cause all I ever do
Is dream, dream, dream, what am I supposed to do
pi_73320378
tering hond betaal zal je ik gooi toch ook geen baksteen op je kop en dan zeggen dat zag je toch aankomen betalen kloten vent kut kinder strken van je
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 22:28:53 #108
191281 Gupje
straatsoldaat
pi_73321057
Doe niet zo flauw 50-50
Blub
pi_73330583
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 22:10 schreef MADVILLAIN het volgende:
tering hond betaal zal je ik gooi toch ook geen baksteen op je kop en dan zeggen dat zag je toch aankomen betalen kloten vent kut kinder strken van je
Behalve dat die baksteen gemikt is met een bedoelde actie en een door een deur dicht te gooien reken je er niet op dat je vriend door een raam springt. Verder wel een goede vergelijking.
pi_73337406
Als het klopt dat TS enkel de deur in hetzelfde tempo heeft laten dichtvallen, dan kan de redenatie van de huisgenoot nog verder in het absurde getrokken worden. Is TS nog steeds aansprakelijk als:
- de huisgenoot vanaf de container naar de deur tegen een fietser was gerend, waarop hij de fietser zijn nek brak?
- de huisgenoot na 1 meter rennen door een vrachtwagen geschept was en permanent invalide was?

In beide gevallen is het de huisgenoot die ervoor kiest om te gaan rennen en zolang TS die deur in gelijk tempo dicht heeft laten vallen - waardoor de risico's niet ineens op het laatste moment veranderen - kon de huisgenoot prima een risico-inschatting maken dat hij door het glas heen zou kunnen gaan.

Voor de verstandhouding zou het overigens beter zijn als je hem dit gewoon uitlegt en hem desalniettemin een krat bier geeft en er een feest van maakt (het bedrag splitten zou echt absurd zijn), maar je hebt gewoon gelijk als je hem die rekening volledig laat betalen.
pi_73337438
En, goede paint
pi_73340995
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 19:04 schreef Stupide het volgende:

[..]

x2

Dat dus.
  zondag 4 oktober 2009 @ 12:40:23 #113
217902 brantje
Fock off!
pi_73354314
Huisgenoot van TS heeft gewoon geen inschattings vermogen
pi_73955582
Hebben de kemphanen het inmiddels bijgelegd?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')