x2quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:27 schreef sandermans het volgende:
En wat was er aan de hand geweest als de huisgenoot niet door het raam was gesprongen?
Dan had TS 20 seconden gelachen omdat hij buitengesloten was en hem daarna binnen gelaten.
Ik zou niets betalen, hij kiest ervoor om er doorheen te springen.
Vergeet het maar.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:34 schreef HuisgenootVanTS het volgende:
[..]
Het formulier ligt al klaar. Het enige wat je moet doen is je krabbel zetten!
wat hij zegt, jij hebt hem toch niet fysiek door de raam heen getyftquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:04 schreef Stupide het volgende:
[..]
x2
Ik zou niets betalen, alleen al omdat dat de schijn wekt dat je (voor een gedeelte) toch schuld bekend. Misschien komen er later nog wel veel meer kosten bij omdat er toch complicaties optreden of weet ik het. En die verklaring zou ik al helemaal niet tekenen.
Die huisgenoot had gewoon even moeten wachten, zijn verlies in dit grapje moeten accepteren en na opening van de deur hierom moeten lachen. Dat hij dat niet gedaan heeft, is stom impulsief handelen van hem geweest, dus moet hij nu maar op de blaren zitten.
Behalve dat die baksteen gemikt is met een bedoelde actie en een door een deur dicht te gooien reken je er niet op dat je vriend door een raam springt. Verder wel een goede vergelijking.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:10 schreef MADVILLAIN het volgende:
tering hond betaal zal je ik gooi toch ook geen baksteen op je kop en dan zeggen dat zag je toch aankomen betalen kloten vent kut kinder strken van je
Dat dus.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:04 schreef Stupide het volgende:
[..]
x2
Ik zou niets betalen, alleen al omdat dat de schijn wekt dat je (voor een gedeelte) toch schuld bekend. Misschien komen er later nog wel veel meer kosten bij omdat er toch complicaties optreden of weet ik het. En die verklaring zou ik al helemaal niet tekenen.
Die huisgenoot had gewoon even moeten wachten, zijn verlies in dit grapje moeten accepteren en na opening van de deur hierom moeten lachen. Dat hij dat niet gedaan heeft, is stom impulsief handelen van hem geweest, dus moet hij nu maar op de blaren zitten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |