abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 19:04:59 #103
87148 Stupide
Stompzinnig
pi_73314594
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 23:27 schreef sandermans het volgende:
En wat was er aan de hand geweest als de huisgenoot niet door het raam was gesprongen?
Dan had TS 20 seconden gelachen omdat hij buitengesloten was en hem daarna binnen gelaten.

Ik zou niets betalen, hij kiest ervoor om er doorheen te springen.
x2
Ik zou niets betalen, alleen al omdat dat de schijn wekt dat je (voor een gedeelte) toch schuld bekend. Misschien komen er later nog wel veel meer kosten bij omdat er toch complicaties optreden of weet ik het. En die verklaring zou ik al helemaal niet tekenen.

Die huisgenoot had gewoon even moeten wachten, zijn verlies in dit grapje moeten accepteren en na opening van de deur hierom moeten lachen. Dat hij dat niet gedaan heeft, is stom impulsief handelen van hem geweest, dus moet hij nu maar op de blaren zitten.
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 19:52:09 #104
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_73315940
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 17:34 schreef HuisgenootVanTS het volgende:

[..]

Het formulier ligt al klaar. Het enige wat je moet doen is je krabbel zetten!
Vergeet het maar.

Ga je eigen kosten betalen, stuup.
pi_73319533
TS & huisgenoot moeten naar de Rijdende Rechter gaan! Kunnen wij ook lachen.
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 22:02:52 #106
36098 kievit19
vlaai squad is no more
pi_73320140
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 19:04 schreef Stupide het volgende:

[..]

x2
Ik zou niets betalen, alleen al omdat dat de schijn wekt dat je (voor een gedeelte) toch schuld bekend. Misschien komen er later nog wel veel meer kosten bij omdat er toch complicaties optreden of weet ik het. En die verklaring zou ik al helemaal niet tekenen.

Die huisgenoot had gewoon even moeten wachten, zijn verlies in dit grapje moeten accepteren en na opening van de deur hierom moeten lachen. Dat hij dat niet gedaan heeft, is stom impulsief handelen van hem geweest, dus moet hij nu maar op de blaren zitten.
wat hij zegt, jij hebt hem toch niet fysiek door de raam heen getyft
The sand is pouring through the hourglass
To remind me of how precious time is
Cause all I ever do
Is dream, dream, dream, what am I supposed to do
pi_73320378
tering hond betaal zal je ik gooi toch ook geen baksteen op je kop en dan zeggen dat zag je toch aankomen betalen kloten vent kut kinder strken van je
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 22:28:53 #108
191281 Gupje
straatsoldaat
pi_73321057
Doe niet zo flauw 50-50
Blub
pi_73330583
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 22:10 schreef MADVILLAIN het volgende:
tering hond betaal zal je ik gooi toch ook geen baksteen op je kop en dan zeggen dat zag je toch aankomen betalen kloten vent kut kinder strken van je
Behalve dat die baksteen gemikt is met een bedoelde actie en een door een deur dicht te gooien reken je er niet op dat je vriend door een raam springt. Verder wel een goede vergelijking.
pi_73337406
Als het klopt dat TS enkel de deur in hetzelfde tempo heeft laten dichtvallen, dan kan de redenatie van de huisgenoot nog verder in het absurde getrokken worden. Is TS nog steeds aansprakelijk als:
- de huisgenoot vanaf de container naar de deur tegen een fietser was gerend, waarop hij de fietser zijn nek brak?
- de huisgenoot na 1 meter rennen door een vrachtwagen geschept was en permanent invalide was?

In beide gevallen is het de huisgenoot die ervoor kiest om te gaan rennen en zolang TS die deur in gelijk tempo dicht heeft laten vallen - waardoor de risico's niet ineens op het laatste moment veranderen - kon de huisgenoot prima een risico-inschatting maken dat hij door het glas heen zou kunnen gaan.

Voor de verstandhouding zou het overigens beter zijn als je hem dit gewoon uitlegt en hem desalniettemin een krat bier geeft en er een feest van maakt (het bedrag splitten zou echt absurd zijn), maar je hebt gewoon gelijk als je hem die rekening volledig laat betalen.
pi_73337438
En, goede paint
pi_73340995
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 19:04 schreef Stupide het volgende:

[..]

x2

Dat dus.
  zondag 4 oktober 2009 @ 12:40:23 #113
217902 brantje
Fock off!
pi_73354314
Huisgenoot van TS heeft gewoon geen inschattings vermogen
pi_73955582
Hebben de kemphanen het inmiddels bijgelegd?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')