Je kan hem toch gewoon 70 pietermannen geven? Of desnoods 50. Of wil hij dat ook niet?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:38 schreef nattezwabber het volgende:
Zo'n deur aan een veer valt trouwens oneindig traag dicht. De keuze om er op af te rennen en z'n vuist in het glas te planten komt geheel van zijn kant. Bovendien heb ik volgens mij iets van no-claim op mijn verzekeringdan liggen die 140 euro straks alsnog bij mij.
Tis trouwens al meer een principekwestie geworden geloof ikhij wil gewoon die verklaring ondertekend zien.
Als de TS de deur niet had dichtgesmeten was het niet gebeurd....quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:36 schreef Ofyles2 het volgende:
TS, niet betalen. Je stelde het al, je huisgenoot heeft zichzelf in de hand en buik gesneden.
De huisgenoot van ts.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:46 schreef marcel-o het volgende:
toffe paint![]()
wel gaar verhaal..
welke triangelmongool gaat er nou door n glazen deur heen
Alleen bij een ongeluk waar de huisgenoot helemaal niets aan kon doen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:47 schreef DaDude1987 het volgende:
[..]
Als de TS de deur niet had dichtgesmeten was het niet gebeurd....
Hij is het wel grotendeels schuld maar een beetje welwillendheid mag je toch wel van de TS verwachten...
Als ik de huisgenoot van TS was en hij komt met een kratje bier aanzetten, had ik ook alles gedaan om dan maar het hele bedrag terug te halen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:51 schreef kensei het volgende:
Het is wel heel erg sneu dat die jongen dat geld perse op jouw wil verhalen, daardoor zou ik het in principe al niet geven. Maar als hij niet gezeurd zou hebben zou ik uit solidariteit wel de helft hebben betaald.
Kom op, die kerel rent op een dichtvallende deur af. Zijn eigen keuze. Is het de schuld van de TS dat ie net in het slot viel? Die kerel is toch zeker wel zelf debiel bezig geweest.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:47 schreef DaDude1987 het volgende:
[..]
Als de TS de deur niet had dichtgesmeten was het niet gebeurd....
Hij is het wel grotendeels schuld maar een beetje welwillendheid mag je toch wel van de TS verwachten...
Precies. Niet omdat het moet, maar gewoon om van het gezeik af te zijn:quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:51 schreef kensei het volgende:
Het is wel heel erg sneu dat die jongen dat geld perse op jouw wil verhalen, daardoor zou ik het in principe al niet geven. Maar als hij niet gezeurd zou hebben zou ik uit solidariteit wel de helft hebben betaald.
De huisgenoot heeft het topic gevonden.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:02 schreef CantFazeMe het volgende:
TS, goede paint, maar gezien de sloten, woon jij ook toevallig in een groene flat in Groningen?
Nah, ben nieuwsgierig. Kan ik misschien een pils met TS drinken.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:03 schreef kopvoddentax het volgende:
[..]
De huisgenoot heeft het topic gevonden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |