abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73287445
Ok dit moet ik even van me afschrijven Tis een raar en lang verhaal dus als je het niet wil lezen scroll je maar door naar de paint De huisgenoot in kwestie komt dit topic vanzelf wel een keer tegen maar fuck it.

Het verhaal begint met mij die samen met een huisgenoot vuilnis buiten aan het zetten is 's morgens vroeg. We hadden geen zin om sleutels te pakken dus we besloten om voor elkaar de deur van de portiek open te houden (ik woon in een studentenhuis in een portiekflat) zodat de ander een stel zakken 10 meter verderop in de container kon gooien. Toen ik mijn zakken had gedeponeerd ging m'n huisgenoot dus met de laatste naar de container. Ik dacht dus dat het leuk was om hem lekker op te naaien dus ik liet die deur voor z'n neus dichtvallen terwijl hij 10 meter verderop bij de container stond (zat toch aan een veer dus zo hard ging dat niet).

Waar ik echter geen rekening mee had gehouden was dat m'n huisgenoot een oneindige sprint nam naar de deur, en op het moment dat de deur PRECIES op het slot viel zijn hand in het enkelglas plantte Gevolg: huisgenoot door de deur gevlogen en glas door de hele portiek. Meneer had uiteindelijk een heel stel glasscherven in z'n pols en sneeën in armen en buik Een andere huisgenoot en ik hadden hem netjes afgebonden met een opgeofferd oud t-shirt en we brachten hem naar het ziekenhuis (duh). Eenmaal daar werd de snee in z'n pols gelijmd (grootste scherven had ie er zelf al uitgehaald) en met 10 minuten stonden we weer buiten.

Nu is de huisgenoot in kwestie iemand die niet snel de schuld bij zichzelf zoekt. Bij de eerste hulp vertelde hij de arts in alle detail hoe ik hem had uitgelokt om door de deur te springen en ook op de terugweg naar huis hield hij maar niet op over dat het nooit gebeurd was als ik niet die deur dicht had laten vallen Hij stond ook al op het punt om de vereniging van eigenaren van het gebouw aan te klagen omdat er geen draadglas in de deuren zat Dit gebeurde dus een aantal maanden terug denk ik zo.

Maar goed, het leuke is nu dat meneer een maand terug een ziekenhuisrekening op de mat kreeg. Voor 10 minuten lijmwerk werd verzocht even 140 euro over te maken, die handig binnen de 155 eigen risico van z'n verzekering viel. Huisgenoot pissig natuurlijk en al helemaal omdat hij natuurlijk slachtoffer was van mijn falend inschattingsvermogen. Nu is hij vastbesloten om het geld terug te krijgen via mijn aansprakelijkheidsverzekering. Op deze manier moet ik een verklaring ondertekenen waarin ik alle schuld op mij neem Ik heb hem meerdere malen verteld dat er volgens mij totaal geen sprake is van aansprakelijkheid Heb geen zin om te liegen tegen mijn verzekering + mijn premie gaat omhoog (no-claim). Het is tenslotte zijn keus om naar die deur te rennen en z'n hand in het glas te planten ipv op het kozijn Dus omdat ie vindt dat hij er met mij niet uit gaat komen, vraagt ie aan z'n pappie om mijn pappie op te bellen ( ) (TS is 21 en huisgenoot is 22). Ondertussen zit er al lang meer dan 140 euro moeite en ergenis in (hij heeft zich zelfs al laten adviseren door een andere verzekeringsmaatschappij).

Ter verduidelijking volgt hier nu een paint:

Klacht: Huisgenoot is stom genoeg om door een deur te springen en geeft mij de schuld. Hij wil dat ik een verklaring onderteken waarin ik verklaar de schuldige te zijn zodat hij z'n ziekenhuisrekening via mijn aansprakelijkheidsverzekering kan claimen.
Sub-klacht: 140 euro voor 10 minuten lijmwerk
pi_73287515
Leuke paint.
Feyenoord Rotterdam
pi_73287591
Wat een kloddermongool.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
  donderdag 1 oktober 2009 @ 21:23:26 #4
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_73287616
Wil je serieus antwoord of mag ik gewoon ook heel hard lachen?
pi_73287628
Dat heeft je huisgenoot nog geluk dat ie geen 20 permanente littekens heeft
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
pi_73287710
Eindelijk een keer een iets toevoegende paint
pi_73287723
Wel eens gedacht om de schade te delen? Beiden hebben een aandeel gehad, dus 50-50 lijkt mij fair. Dat is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
  donderdag 1 oktober 2009 @ 21:26:55 #8
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_73287735
En toch heb je wel degelijk een beetje schuld, hij had wel dood kunnen zijn man
pi_73287746
Haha volgens mij blijft die snee in z'n pols wel een litteken ja. Overigens is het geen vraag dus je mag lachen
pi_73287747
Geweldige paint
Maakt fantastische podcasts voor jouw bedrijf bij https://podcast-fabriek.nl
pi_73287750
Goede paint, goede OP.
pi_73287771
Goddelijke paint, echt.
pi_73287792
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 21:26 schreef kopvoddentax het volgende:
Wel eens gedacht om de schade te delen? Beiden hebben een aandeel gehad, dus 50-50 lijkt mij fair. Dat is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
Weet je, uit welwillendheid zou je dat kunnen doen inderdaad. Maar zodra iemand dat gaat eisen dan zou die van mij heel snel in de stront mogen zakken. Beetje huisgenoot neemt genoegen met een kratje bier.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_73287816
Dan te bedenken dat TS minimaal een uur bezig is geweest met die paint.
pi_73287839
Pappie belt pappie. Ja, dit gaat'm worden!
Ain't nothing to it but to do it.
Greece
pi_73287863
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 21:27 schreef TheDutchguy het volgende:
Goede paint, goede OP.
Op dinsdag 1 september 2009 17:55 schreef Graseter het volgende:
Sinceria is de liefste user van FOK!
pi_73287865
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 21:28 schreef LostFormat het volgende:

[..]

Weet je, uit welwillendheid zou je dat kunnen doen inderdaad. Maar zodra iemand dat gaat eisen dan zou die van mij heel snel in de stront mogen zakken. Beetje huisgenoot neemt genoegen met een kratje bier.
Nou, hij is wel 140 pietermannen kwijt natuurlijk. Dan is een kratje bier wel een beetje weinig. Maar dat zijn mijn twee centen.
pi_73287906
Ts betaalt nieuw ruitje, slachtoffer betaalt ziekehuis...
Opgelost
Slotje
Niet terugplaatsen @admin
  donderdag 1 oktober 2009 @ 21:30:56 #19
137556 L.no
Midlife crisis
pi_73287923
Ik wil jou echt niet als huisgenoot hebben, TS.
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
pi_73287943
Ook al betaal ik die 140 pegels, als hij dit jaar nog naar het ziekenhuis moet voor iets dan heb ik alsnog zijn eigen risico betaald Volgende keer laat ik hem gewoon liggen daar.
pi_73287974
Die paint, echt mooi gedaan. Vooral die pedobear is goed gelukt. Respect.
pi_73287991
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 21:31 schreef nattezwabber het volgende:
Ook al betaal ik die 140 pegels, als hij dit jaar nog naar het ziekenhuis moet voor iets dan heb ik alsnog zijn eigen risico betaald Volgende keer laat ik hem gewoon liggen daar.
Daarom moet je die rekening delen, jij hebt ook schuld gehad in deze. Maar volgens mij heb jij al besloten dat jouw huisgenoot er voor op moet draaien.
pi_73288023
Ja daar heb je toch de verzekering voor; die aansprakelijksheidsverzekering is er niet voor niets, die handelt dat allemaal af terwijl jij en je husigenoot lekker in het café een biertje drinken. Met een beetje geluk krijgt hij nog smartegeld ook waardoor jullie van dat geld kunnen drinken (heb ooit een keer een paar duizend gulden (:') ) smartegeld gekregen omdat mijn toenmalige klasgenoot mij een duw gaf en ik op mijn elleboog terecht kwam en die brak.
pi_73288056
Kan z'n 'pappie' die 140 euro niet ff ophoesten?
pi_73288103
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 21:34 schreef L0t.. het volgende:
Kan z'n 'pappie' die 140 euro niet ff ophoesten?
We kunnen ook een actie starten op fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')