Hier precies hetzelfdequote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:18 schreef Colplay het volgende:
Heb zin in de playoffs. Toch het opstaan 's nachts wel waard.
Go Yankees
Zie Angels - Red Sox. Elk jaar weer hebben de Angels betere resultaten in het seizoen, maar in de playoffs leggen ze altijd het loodje tegen Boston.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 01:35 schreef olavski het volgende:
Dat de Tigers niet zo'n indruk maken hoeft niks te zeggen, playoff baseball is zo onvoorspelbaar soms.
De Tigers hebben vanavond Alfredo Figaro op de heuvel staan. Dat word pas zijn derde career start. De Twins moeten het vanavond opnemen tegen Zack Greinke. Niet makkelijk dus. Voor de Twins staat Blackburn op de heuvel, op slechts 3 dagen rust.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 09:36 schreef Colplay het volgende:
Tigers maken het spannend. Verliezen kansloos van Chicago terwijl Twins wel winnen. Voorsprong nog maar 1 wedstrijd. Als ze vandaag de play-offs niet veilig stellen met een zege en een nederlaag van de Twins dan zullen ze morgen Verlander laten werpen. Zou betekenen dat hij maar een keer kan gooien in de ALDS. Maar ja, voor de Tigers eerst maar eens zaak dat ze er bij komen en van de week geen play-off nodig hebben. Die play-off zou pas dinsdag zijn, omdat Minnesota maandag Monday Night Football op bezoek heeft.
Als ze Verlander meer dan één keer willen laten pitchen dan moeten ze hopen dat ze vanavond de AL Central clinchen. Anders lijkt me dat onmogelijk aangezien hij op Zondag moet pitchen mocht het toch nodig zijn. En Jackson is de laatste tijd erg uit vorm voor de Tigers. Zijn ERA over de laatste weken zit dik boven de 5. Niet erg verwonderlijk aangezien hij nog nooit in z'n carrière meer dan 200 innings gegooid heeft en dit jaar al 214 innings op de heuvel heeft gestaan. Hij lijkt een beetje op.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 01:35 schreef olavski het volgende:
Dat de Tigers niet zo'n indruk maken hoeft niks te zeggen, playoff baseball is zo onvoorspelbaar soms.
Als ze Verlander, Porcello en Jackson op rij hebben zie ik mogelijkheden.
Maar kijk nu wat te ver vooruit, Tigers zijn er nog niet.
Zo'n extra wedstrijd wordt nog lachen in de Metrodome. De MLB wil die wedstrijd maandagavond laten spelen, maar dan spelen de Vikings thuis tegen de Packers. En de NFL wil die wedstrijd niet verplaatsen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 06:08 schreef maartena het volgende:
Oei. Morgen dus showdown voor de Tigers.... ze MOETEN winnen. Ook de Twins MOETEN uiteraard winnen.
Winnen ze allebei, dan krijgen we nog een extra wedstrijd om de winnaar AL Central te bepalen.
Tja, "Monday Night Football" is untouchable natuurlijk.quote:Op zondag 4 oktober 2009 12:25 schreef zjroentje het volgende:
Zo'n extra wedstrijd wordt nog lachen in de Metrodome. De MLB wil die wedstrijd maandagavond laten spelen, maar dan spelen de Vikings thuis tegen de Packers. En de NFL wil die wedstrijd niet verplaatsen.
quote:Despite playing just 124 games, A-Rod reached 30 HR and 100 RBI for the 12th straight season and for the 13th time in his career.
Hey mitd! Waar was je nou man?quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:17 schreef mitt het volgende:
Detroit kwam ook nog goed weg door Granderson.
popo ook weer blij.
popo
Kwijt.quote:
Klinkt als goed avondje stappen iddquote:Op maandag 5 oktober 2009 18:50 schreef popolon het volgende:
Dus straalbezopen om 6 uur 's ochtends thuiskomen, dan met z'n vrouw op de vuist.![]()
Morneau ligt er al een tijdje uitquote:
Ach, zal ook wel een beetje een loterij worden. Net als de playoffs met die best of five series..quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:50 schreef popolon het volgende:
Nu mag een rookie het dus gaan opknappen.
Heb er echt héél weinig vertrouwen in. Wel in Porcello, niet in de offense.
Nu maar vasthouden, popo..quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:51 schreef popolon het volgende:
Cabrera is nuchter en een 2 run homer.
C'mooon.
Doet het erg knap ja.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:39 schreef popolon het volgende:
De twintigjarige doet 't prima. Kan de bullpen er straks weer een puinhoop van maken.
Had jij iets over de bullpen gezegd?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:39 schreef popolon het volgende:
De twintigjarige doet 't prima. Kan de bullpen er straks weer een puinhoop van maken.
Dat gebeurt veel te vaak. Werden de Twins daar wel gematst met een ontzettend slechte call met Polanco at bat.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 02:22 schreef Colplay het volgende:
Pfff Tigers hebben iemand op derde honk, 0 uit en weten niet te scoren.
Balen popo...quote:
Dat is al tijden het probleem, genoeg hits maar veel te veel LOB's. Maar goed, ik had al weinig hoop en kreeg toch en geweldige game te zien.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:33 schreef mitt het volgende:
[..]
Balen popo...
Wel een toffe wedstrijd, en die HBP op Inge had het verschil gemaakt. Met twee keer bases loaded zonder punten verdien je het ook niet.
Indeed. Ik hoop dat de Angels en de Twins respectievelijk Red Sox en Yankees alle hoeken van het stadion laat zien..... en het dan tegen elkaar moeten opnemen.quote:
Zie ze liever tegen de Yanks spelen hoor, staat mooierquote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:02 schreef maartena het volgende:
[..]
Indeed. Ik hoop dat de Angels en de Twins respectievelijk Red Sox en Yankees alle hoeken van het stadion laat zien..... en het dan tegen elkaar moeten opnemen.
Oeh.. Ik bedoelde GEEN kans. Ze hebben géén kans, tenzij ze vanavond winnen, want dàn maken zij de Yanks angstig.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:54 schreef zjroentje het volgende:
Twins zijn dit jaar toch ook 0-7 tegen de Yankees?
Dat is het leuke van postseason baseball. Er zijn genoeg voorbeelden te noemen van spelers die tijdens de regular seizoen schitteren en in de postseason nauwelijks een bal raken. Dat geld ook voor pitchers. Sommige spelers kunnen nu eenmaal beter met druk omgaan dan anderen.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:42 schreef LenmB het volgende:
De play-offs zijn toch anders dan het reguliere seizoen. De fouten die gisteren gemaakt werden en het veld, aan slag en op de honken waren echt niet normaal.
Of Lee. All the way.quote:
Vladi heeft ook 1/3e van het seizoen niet gespeeld door blessures. Verder is hij niet meer de geweldige slugger die hij ooit was..... hij kan af en toe nog geniaal meppen, maar zoals ie 2 of 3 jaar geleden mepte, dat doet ie denk ik nooit meer.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:48 schreef LenmB het volgende:
Klopt. Het reguliere seizoen kan gewoon uit het raam worden gegooid. Iedereen begint op nul. A-Rod en Vladdy hebben niet echt een goed track record in de postseason. Beckett en Papi wel...
In de playoffs is Vladdy nooit goed geweest. Vorig jaar speelde hij eindelijk goed tegen de Sox. Had zijn eerste extra base hit (2B) en homerun ooit in de playoffs. Hij sloeg .400+. De jaren daarvoor was het laag in de .200. Teleurstellend voor de beste slagman van een team.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 00:17 schreef maartena het volgende:
[..]
Vladi heeft ook 1/3e van het seizoen niet gespeeld door blessures. Verder is hij niet meer de geweldige slugger die hij ooit was..... hij kan af en toe nog geniaal meppen, maar zoals ie 2 of 3 jaar geleden mepte, dat doet ie denk ik nooit meer.
Maar ja, zeg nooit nooit.
Aan de andere kant wel leuk om dat soort team te volgen die je normaal niet ziet. Hoewel ik dan liever de Cardinals en Dodgers zie.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:02 schreef Colplay het volgende:
Wat is de play-offs van de ML toch altijd mooie periode. Veel wedstrijden die hier gewoon op een prima tijd worden gespeeld om vanuit Nederland te kijken. Alleen jammer dat je dan twee keer dezelfde als middagwedstrijd krijgt.
Je hebt voor de vorm ook even je avatar ge-Angelficeerd?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 05:56 schreef maartena het volgende:
7th inning stretch, en nog steeds 0-3 bij Boston @ Angels
Net als alle voorgaande jaren.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 06:01 schreef LenmB het volgende:
Je hebt voor de vorm ook even je avatar ge-Angelficeerd?
Yep, 2 calls in het voordeel van de Angels (1st base safe), 1 call in het voordeel van de Red Sox (interference van Mathis wat niet klopte)quote:Red Sox richten weinig aan. Umpires eisen weer de hoofdrol op. Twee keer Kendrick (toch?) save gecalled terwijl hij het niet was. Ellsbury een keer naar eerste honk voor 'catcher interference' terwijl niemand anders dat zag.
Ze doen het inderdaad goed. En het zou ze ook goed doen als ze eindelijk eens beginnen met winst tegen de Red Sox.quote:Angels spelen goed. Mijn #1 voor de WS.
Zoals ik al zei, Angels eerst. Als de Dodgers ook een eind komen, geen enkel probleem. Maar mochten ze toch tegenover elkaar staan in de WS.....wat mogelijk zou kunnen..... dan is het Angels all the way.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 08:31 schreef Leatherface het volgende:
Je support zowel de Angels als de Dodgers, hoe kan dat nou Maarten?
Ik had van de week even gekeken..... nose-bleed ALDS kaartjes kosten voor de Angels zo'n $60. (In het reguliere seizoen kun je vaak nog wel voor $10 terecht.)quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:34 schreef neggix het volgende:
Ik ben met de finale van deze divisions ws in LA of NY en met de WS in LA... Misschien dat ik dan daar nog wat van mee kan pikken, aangezien een kaartje em niet wordt
Niet alleen daar hoorquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:49 schreef maartena het volgende:
Loyale fans aan de Oostkust en de Westkust.
Dat was idd een hele dure fout. Maar La Russa gaf al voor Game 3 aan dat ze het in de eerste game ook hebben laten liggen. Ze hadden zoveel kansen om te scoren maar deden het niet. Hun gemiddelde met runners in scoring position was ook bedroevend slecht deze series.quote:Op zondag 11 oktober 2009 03:15 schreef popolon het volgende:
Holliday zal zich nog wel even over het hoofd krabben. Wat een cruciale fout is dat gebleken.
Waar heb ik dat pas nog meer gezien?quote:Op zondag 11 oktober 2009 03:18 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Ze hadden zoveel kansen om te scoren maar deden het niet. Hun gemiddelde met runners in scoring position was ook bedroevend slecht deze series.
Had dat niet verwacht, Dodgers bakte er de laatste weken weinig van.quote:Op zondag 11 oktober 2009 03:14 schreef maartena het volgende:
Dodgers sweep the Cardinals in 3 games!
Die mogen dus tegen de Rockies of Phillies in de NLCS.
Dat wordt billenknijpen voor iedere Red Sox fan. Papelbon komt er in met bases loaded en gooit de bal door het hart van de slagzone: 5-4. Vervolgens een pick-off waarmee Willits uit gaat op het eerste honk.quote:
quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:11 schreef Dos37 het volgende:
maartena ligt nog in bed, zo vroeg is het nog aan die kant
Nou ja.... met twee "home teams" in de WS zullen veel fans fan-gerelateerde materialen kopen, zoals shirts, vlaggen, petten, etc.... bovendien worden alle wedstrijden in CA gehouden, dus ook 7x een vol stadion ipv 3 of 4 keer levert aardig wat op aan belasting centen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:51 schreef zjroentje het volgende:
Zou dat dan zo'n grote economische boost geven? Lijkt me eigenlijk een beetje sterk.
Zolang de Angels maar winnen, vindt ik het best.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:54 schreef mitt het volgende:
Doe dan maar Angels vs Phillies.
Die stad had het echt nodig. Zij hebben het laten lopen...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:31 schreef maartena het volgende:
[..]
Voor Detroit zou het een veel welkomere economische boost zijn geweest.
Ze hadden ook niet zo´n heel goed team hoor. World Series hadden ze sowieso niet gehaald.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:38 schreef LenmB het volgende:
[..]
Die stad had het echt nodig. Zij hebben het laten lopen...
Wij hebben de Lions.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:38 schreef LenmB het volgende:
[..]
Die stad had het echt nodig. Zij hebben het laten lopen...
Commentatoren waren ook tenenkrommend. Ze waren zo verbaasd dat Pedro pas in juli een team had terwijl hij zo goed pitchte tijden de WBC. Ze meldden niet dat hij de hoofdprijs vroegquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 01:05 schreef Version2 het volgende:
Phillies bullpen. Waarom Pedro eruit halen nadat ie maar 87 pitches had gegooid? Alsof je die bullpen kan vertrouwen met een 1-run voorsprong.
Heeft Ziggo geen ESPN America?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 04:06 schreef Version2 het volgende:
kut ZiggoNa Jeter's hit in de 1e inning geen internet en MLB streams
![]()
Jawel, in hun digitale tv pakket volgens mij maar dat heb ik niet. Heb wel de MLB.tv postseason package.quote:
Ik dacht dat ik ergens las dat iets van drie-kwart van Nederland intussen al digitale TV had?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:12 schreef Version2 het volgende:
Jawel, in hun digitale tv pakket volgens mij maar dat heb ik niet.
digitale TV komt in paketten, je hebt de basis (publieke omroep, commercielen, belg, duitser, en een handjevol andere kanalen (Eurosport, Discovery, NGC).quote:Op zondag 18 oktober 2009 02:33 schreef maartena het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik ergens las dat iets van drie-kwart van Nederland intussen al digitale TV had?
Nou goed, intussen is ALCS Game 2 aan de gang. 0-1 Yankees na 2 innings.Nu eens zien of de Angels kunnen scoren in de 3e.
Ja dat kan natuurlijk.quote:Op zondag 18 oktober 2009 02:41 schreef Guard het volgende:
digitale TV komt in paketten, je hebt de basis (publieke omroep, commercielen, belg, duitser, en een handjevol andere kanalen (Eurosport, Discovery, NGC).
Exta kanelen kun je bijkopen per stuk of in paketten.
Dus misschien hebben er al veel mensen digitale tv, dat wil nog niet zeggen dat ze ook allemaal ESPNA hebben
Tja het tikt wel aan, je moet betalen voor de kabel, dan voor basis digitale tv en dan nog voor je sports pakket.quote:Op zondag 18 oktober 2009 02:43 schreef maartena het volgende:
[..]
Ja dat kan natuurlijk.
Het verbaasd me wel enigszins dat een honkbal fan niet voor ESPN America in een digitaal pakket kiest. Maar dat kan natuurlijk ook een financiële reden hebben natuurlijk.
Zo werkt 't hier ook alleen zijn de basispakketten wat groter als ik het zo lees.quote:Op zondag 18 oktober 2009 02:56 schreef Guard het volgende:
[..]
Tja het tikt wel aan, je moet betalen voor de kabel, dan voor basis digitale tv en dan nog voor je sports pakket.
En dat terwijl Nederland zo'n beetje de goedkoopste kabeltelevisie heeft van de westerse wereld....quote:Op zondag 18 oktober 2009 02:56 schreef Guard het volgende:
Tja het tikt wel aan, je moet betalen voor de kabel, dan voor basis digitale tv en dan nog voor je sports pakket.
Ik weet niet wat er allemaal in het basis pakket zit, ik heb al tijden digitale tv, sinds het moment dat het toenmalige NASN in mijn regio op Digitale TV kwam, en toen was het handiger om maar meteen alle kanalen te nemen (was even duur als twee paketten, en ik wilde toch het sports pakket en het "discovery pakket")quote:Op zondag 18 oktober 2009 02:58 schreef popolon het volgende:
[..]
Zo werkt 't hier ook alleen zijn de basispakketten wat groter als ik het zo lees.
Met een MLB.tv account kun je gewoon alle wedstrijden bekijken die je wilt, je bent niet afhankelijk van de programmering van ESPN America.quote:Op zondag 18 oktober 2009 02:43 schreef maartena het volgende:
[..]
Ja dat kan natuurlijk.
Het verbaasd me wel enigszins dat een honkbal fan niet voor ESPN America in een digitaal pakket kiest. Maar dat kan natuurlijk ook een financiële reden hebben natuurlijk.
Dan betaal ik wel wat minder ja, voor 26 euro p.m. heb ik iig mijn sportspakketquote:Op zondag 18 oktober 2009 03:01 schreef maartena het volgende:
[..]
En dat terwijl Nederland zo'n beetje de goedkoopste kabeltelevisie heeft van de westerse wereld....
Ik tel hier $70 per maand neer voor kabel TV, maar dan heb ik wel HBO en een DVR, en ruime pakket selectie..... Maar toch, goedkoop is het niet.Heb wel eens gekeken naar DirecTV etc, maar na het 1e jaar aanbieding is dat ook nauwelijks goedkoper als je HBO en HDTV wil..... ik hoef in ieder geval niet extra te betalen voor HD, dat scheelt wel.
quote:Op zondag 18 oktober 2009 05:55 schreef maartena het volgende:
Het regent nu toch wel aardig
Gelukkig is er MLB.tv nog. Jered Weaver - Andy Pettite vanavond.quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:50 schreef Colplay het volgende:
Volgens mij zend ESPN America Game 3 vanavond niet eens live uit. Beetje jammer, want eindelijk weer wedstrijd op normale tijd in Nederland. En moet echt wel op tijd klaar zijn voor Monday Night Football.
Howard is in de NLCS 4 for 10 met een double, triple en HR. Ook nog eens 6 RBIs.quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:32 schreef LenmB het volgende:
Wow. Cliff Lee is 'on a roll'. Phillies maken echt een sterke indruk zonder dat Utley, Howard en Werth sterk spelen (iets van 6 voor 26).
Ik bedoelde als drie-eenheid. Elke bal die wel werd geraakt was meteen ook een goeie.quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:15 schreef Version2 het volgende:
[..]
Howard is in de NLCS 4 for 10 met een double, triple en HR. Ook nog eens 6 RBIs.
Het zou ook eens tijd worden.quote:
Ik heb zo'n flauw vermoeden dat het inderdaad weer fout gaat.....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |